Misschien heeft Jarno dat wel ingesteld bij wijze van hintquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
Ik kan niet eens bij de winkel komen, internet sluit dan vanzelf af.![]()
links zie je een menu, daar staat shop online bij, onder inspirationquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Mr.Me het volgende:
hoe de hell bestel je online. op hm.com vind ik nergens die optie :s
Ik had wel gevraagd of hij wat sites kon blokkeren.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:57 schreef pluisje het volgende:
[..]
Misschien heeft Jarno dat wel ingesteld bij wijze van hint
Oh! super! Ik heb m meteen toegepast op mijn bestelling die ik gisteren geplaatst heb!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog een code voor ¤10 korting gevonden: 7616
waar zit die precies dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:51 schreef Jojogirl het volgende:
Leiden heeft een nieuwe H&M![]()
En het beste is dat de nieuwe in een ander pand zit en dat de oude aan de affiches te zien Divided en mannenkleding gaat krijgen
Oja, ik heb vanochtend een zwart rib colbertje gekocht voor bij m'n zwarte ribcord rokjeEn twee broeken en T-shirts voor m'n zoontje.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Mr.Me het volgende:
hoe de hell bestel je online. op hm.com vind ik nergens die optie :s
Jaaa die van mij duurt ook zo lang..quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:21 schreef Greys het volgende:
Leuk rokje he, heb ik ook besteld, maar dat is nog niet leverbaar. Half november of eind november zelfs pas, geloof ik. En ik wil hem NU NU NUUUUU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |