Ziet er goed uit hoor....dat truitjequote:Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Lekker DebsterLeuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk
[ ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
Panty/legging denk je er zelf maar even onder
Ik zat ook een beetje raar te kijken, das toch ijskoud nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef alors het volgende:
Weer nieuw spulMaar er zit wel veel met korte mouwen bij, beetje jammer gezien het weer.
ligt ie niet in de tuin?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef dutchdevil het volgende:
Vandaag zou ik een pakketje moeten krijgen van H&M. Nu staat er bij Track & Trace "bezorgd in postbus"
Iemand enig idee wat dat betekend? Ik heb geen briefje in de bus gekregen van TNT Post en ook is het pakketje niet door de brievenbus gegooid of zo (volgens mij kan dat ook niet want denk dat het pakketje wel redeiljk groot is). Ik vraag me dus af wat ze nu met m'n pakketje hebben gedaan
![]()
Mijn laatste pakje van H&M hadden ze op een of andere manier onder de tuintafel gelegdquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ie niet in de tuin?
ze willen de pakketjes hier nogal eens over de schutting gooien
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef parselmouth het volgende:
Hij is eigenlijk wel net te kort voor op een panty. Maar met een dikke maillot of katoenen legging doe ik 't wel gewoon
ehh.. niet dat ik weet. We hebben ook een redelijk open tuin (nieuwbouwhuis, heg is nog niet hoog genoeg gegroeid) dus iedereen kan er in principe in en uit lopen. Dus zou het erg stom vinden als het daar neergelegd zou zijn. Dat zou trouwens ook wel meteen opgevallen zijn. Heb nu nog even voor de zekerheid gekregen maar er ligt nietsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt ie niet in de tuin?
ze willen de pakketjes hier nogal eens over de schutting gooien
Die is van Divided, dat valt kleiner dan de gewone H&M kleding, dus dat valt normaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt? 38=gewoon 38?
Die is zoooo leuk hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt? 38=gewoon 38?
jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die is zoooo leuk heMaar ja, wit staat me niet en op mijn werk is het altijd veel te warm voor een trui.
![]()
Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kriebelt die zeg! Die gaat dus terug, evenals de "blauwe" variant die eigenlijk paars is.
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'm al in het grijs, en nu een 2e voor weer 4,90.
Mja, normaal is dat materiaal veel zachter. dit schuurt een beetjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal nietMaf! ( & idd, die blauwe versie viel tegen he? Haha!)
Net een nieuwe jas gekocht in de winkel! Er hing er nog 1, precies mijn maat!![]()
[ afbeelding ]
& Deze tas staat in bestelling:
[ afbeelding ]
Ik ga 'm speciaal voor jou even aantrekken, want ik ging er automatisch vanuit dat 't wel hetzelfde zou zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zo?
En dat is dus geloof ik zo ja, de pijpen lijken ietsjes korter en de band ietsjes strakker. Maar ach, voor 4,90quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zo?
Welk truitje van de kinderafdeling heb je dan? En ook van de rest graag een plaatje posten, we zijn nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
De bezorger kwam net de oprit op toen mijn moeder en ik in de auto wilden stappen. Dus ik op 'm af " JAAAAAAAAHHHHH MIJN BESTELLING!!"Hahaha. Hij had er twee, eentje voor het buurmeisje, maar die was niet thuis, dus die hebben we dan ook maar even bij ons binnen gezet.
Paar uur later lopen we bij het winkelcentrum, zie ik de bezorgbus staan. Dus ik keihard: HEE dat is de bezorger van mijn verslaving! Ik had het nog niet gezegd, komt de bezorger om de bus bij lopen: "Haaaaaiii"
Maar het truitje van de kinderafdeling zit prima, evenals de legging (allebei al aan). Rokje van ribstof is wennen, het gaat een beetje raar wijd staan door de plooien. Truitjes waren ook ok, alleen de joggingbroek nog niet gepast (en k heb de zwarte, dus ben benieuwd).
Zal kijken of ik nog een foto gemaakt krijg thuis.
Zolang je bestelling niet in behandeling is genomen kan je er nog spullen bij gooien.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb even een vraag die voor velen van jullie waarschijnlijk obvious is en al 100 keer is langsgekomen, maar goed:
ik heb al een bestelling staan, die overigens nog niet in behandeling is genomen. Kan ik nu nog bijbestellen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |