abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53975627
Deze vandaag gekocht:

En nog een sjaal (wit met gouddraad geweven).

Verder wacht ik al een maand op mijn jas, die eind oktober komt.. hoop ik.
pi_53976104
Deze 2 heb ik net besteld:

Had 'm al in het paars en in de winkel vanmiddag hadden ze geen 38 (40 was me toch echt te groot).
en

en deze heb ik nu lekker aan (zit heerrrlijk!):

en heb in de winkel vanmiddag nog een leuk zwart topje met bewerkte v-hals gekocht, maar die zie ik niet op de site.
pi_53990132
Wat krijgen we nou? Ik wil nog iets aan mijn bestelling toevoegen/vervangen, staat dit er:

Je bestelling wordt behandeld, probeer het morgen opnieuw a.u.b.
know'm sayin?
word? word.
pi_53994574
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:39 schreef parselmouth het volgende:
Lekker Debster Leuk om zo'n pakket binnen te krijgen uiteindelijk

[ ]
Vandaag die gehaald, van LOGG, koop daar nooit wat van, maar ik vind 'm echt zo leuk
Panty/legging denk je er zelf maar even onder
Ziet er goed uit hoor....dat truitje

H&M heeft weleens leuk spul, alleen jammer dat hier nu persé alleen een outlet moet zijn .
Die kleren daar zijn echt 10x niks.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:17:40 #155
123170 alors
zlata1234
pi_54027643
Weer nieuw spul Maar er zit wel veel met korte mouwen bij, beetje jammer gezien het weer.
know'm sayin?
word? word.
pi_54029450
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:17 schreef alors het volgende:
Weer nieuw spul Maar er zit wel veel met korte mouwen bij, beetje jammer gezien het weer.
Ik zat ook een beetje raar te kijken, das toch ijskoud nu .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:03:49 #157
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_54030781
Leuke trui/jurkje Parselmouth. Wil hem ook wel hebben maar vraag me af of ie lang genoeg is op een legging/panty, op een skinny vind ik hem minder leuk denk ik.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_54035648
Hij is eigenlijk wel net te kort voor op een panty. Maar met een dikke maillot of katoenen legging doe ik 't wel gewoon
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:14:14 #159
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_54039961
Vandaag zou ik een pakketje moeten krijgen van H&M. Nu staat er bij Track & Trace "bezorgd in postbus"
Iemand enig idee wat dat betekend? Ik heb geen briefje in de bus gekregen van TNT Post en ook is het pakketje niet door de brievenbus gegooid of zo (volgens mij kan dat ook niet want denk dat het pakketje wel redeiljk groot is ). Ik vraag me dus af wat ze nu met m'n pakketje hebben gedaan
pi_54040186
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef dutchdevil het volgende:
Vandaag zou ik een pakketje moeten krijgen van H&M. Nu staat er bij Track & Trace "bezorgd in postbus"
Iemand enig idee wat dat betekend? Ik heb geen briefje in de bus gekregen van TNT Post en ook is het pakketje niet door de brievenbus gegooid of zo (volgens mij kan dat ook niet want denk dat het pakketje wel redeiljk groot is ). Ik vraag me dus af wat ze nu met m'n pakketje hebben gedaan
ligt ie niet in de tuin?
ze willen de pakketjes hier nogal eens over de schutting gooien
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:01 #161
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54040291
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt ie niet in de tuin?
Mijn laatste pakje van H&M hadden ze op een of andere manier onder de tuintafel gelegd . De postbode is gewoon over de schutting geklommen. Daar was ik HELEMAAL niet blij mee . We hadden net gif in de tuin gespoten om het onkruid weg te krijgen. Lag mijn pakje daar tussen het gif .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:27:18 #162
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_54040300
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:51 schreef parselmouth het volgende:
Hij is eigenlijk wel net te kort voor op een panty. Maar met een dikke maillot of katoenen legging doe ik 't wel gewoon

Ik ga in ieder geval even kijken maandag hoe lang 'ie precies is bij een maat M, hij is wel erg leuk
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:54:27 #163
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_54048678
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ligt ie niet in de tuin?
ehh.. niet dat ik weet. We hebben ook een redelijk open tuin (nieuwbouwhuis, heg is nog niet hoog genoeg gegroeid) dus iedereen kan er in principe in en uit lopen. Dus zou het erg stom vinden als het daar neergelegd zou zijn. Dat zou trouwens ook wel meteen opgevallen zijn. Heb nu nog even voor de zekerheid gekregen maar er ligt niets
pi_54055631

Iemand enig idee hoe deze valt? 38=gewoon 38?
pi_54057429
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]

Die is van Divided, dat valt kleiner dan de gewone H&M kleding, dus dat valt normaal 38=38 dus
know'm sayin?
word? word.
pi_54061431
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:03 schreef lienelien het volgende:
[ afbeelding ]

Die is zoooo leuk he Maar ja, wit staat me niet en op mijn werk is het altijd veel te warm voor een trui.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54061735
hij is ook in andere kleuren!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:32:45 #168
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54062054
Vandaag mn pakketje binnengekregen. Die gratis trui is echt een van de meest vormloze kledingstukken die ik ooit heb gezien Mouwen zijn te strak en in de rest kun je zowat met zn 2-en. Mn moeder vond m wel leuk als dat stuk eraf ging wat onder dat touwtje zit. Dat zit overigens op een hele rare plek. Net over mn heupen, dus aantrekken van dat touwtje is geen optie. Beetje vreemd ding in zn geheel. Maar als pyjama of bankhang-geval volstaat het wel. Het idee van mn moeder om er een legging of strakke broek onder te doen en er dan eventueel mee over straat te gaan zie ik niet zitten. Dat ziet er toch wel erg tokkie uit (als ik even alles over een kam mag scheren ) Volgens mn moeder viel het wel mee, t is tenslotte weer min of meer mode om met die grote truien/tunieken over straat te gaan.

Er ontbreekt dus wel een zwembroek voor mn pa en een paar polswarmers zijn stuk, elastiekje hangt half uit. Twee vestjes van de kinderafdeling passen zo-zo. De zwarte past wat beter en staat heel leuk, de grijze zit wat strakker en tekent dus wat teveel af, die gaat dus terug. Een vest van Divided is veel te strak bij de mouwen, de rest zit wel perfect. Maar helaas is het dus niet te dragen met een shirt eronder. Gaat dus ook terug. Verder nog een zwarte broek uit de outlet die je zowel lang als 3/4 kan dragen. Ik had m in de winkel al in kaki groen gekocht, zit heerlijk maar wordt steeds breder met dragen. Nu maar gegokt op een maatje kleiner (mt 36 , wie had dat ooit kunnen denken/dromen. Een paar maanden geleden nog mt 42/44 in h&m broeken) en hij past dus geweldig. En nog 2 truitjes/tops waarvan 1 blijft en 1 retour gaat omdat ie heel raar valt, beetje op de verkeerde plekken getailleerd.

Al met al redelijk wat er blijft. Alhoewel het wel een eeuwigheid weer heeft geduurd voor ik het pakketje thuis had en er voor de zoveelste keer iets niet bij zit omdat het dubbel verkocht is en ik nu dus niks krijg. Of beter gezegd mn pa krijgt niks. Morgen toch nog maar eens een mail over sturen. En eens informeren of die gratis trui geruild kan worden voor een maatje groter zodat de mouwen wat beter passen. De rest van die trui maak ik dan wel smaller.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_54066841
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 23:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die is zoooo leuk he Maar ja, wit staat me niet en op mijn werk is het altijd veel te warm voor een trui.
ja Maar hij is er ook in het zwart en grijs dacht ik
pi_54086324
Iemand al een nieuwe kortingscode gekregen via de mail??
Die van 5 euro heb ik al gebruikt
  maandag 22 oktober 2007 @ 14:00:48 #171
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54088675
TVP, heb weer wat spullen gekocht van de week. Vanavond maar even posten welk.
Wat is H&M toch geweldig deze winter
Friends don't let friends remain beardless...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 22 oktober 2007 @ 15:18:21 #172
163650 Greys
pi_54090347
Hoe zat het ook alweer... Ik heb een flink pakketje besteld met levertijden van eind oktober, half november en eind november. Heb het maar aangevinkt als 'alles eind november' maar daar heb ik eigenlijk stiekem veel te ongeduldig voor natuurlijk Moet je dan 3x verzendkosten betalen, als je het apart laat komen? Heb terwijl ik dit zit te typen het idee dat jullie zometeen allemaal gaan gillen dat ik de OP moet lezen, dus dat ga ik nu nog maar even doen

Heb inmiddels de OP nog eens gelezen Sorry!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54094298
Mijn zending is gesorteerd!!
Hopelijk wordt ie morgen bezorgd, dan ben ik thuis
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54094613
Ben oprecht blij voor je
Ik moet nog even wachten....
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:18:39 #175
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54096602
Van de week het volgende gehaald:

Echt heelrijke kleding deze winter . Morgen ga ik weer om te kijken of ik weer iets anders zie
pi_54097186
Die laatste trui! Nice.

Toch maar eens mijn vriendje overhalen om ook via de h&m site te bestellen!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:34:44 #178
22273 Dizer
Save the beard!
pi_54104737
Thanks .
pi_54105702
Crap. mijn zending is vandaag in sorteercentrum nr. 2. Dus komt mijn pakket morgen pas
En mijn moreel had het vandaag net hard nodig.

Bah
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:18:45 #180
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54106394
M'n bestelling staat geloof ik al een week op onderweg . Ik wil het nu nu NU .

Oh, en ik heb zo'n vermoeden dat 't weer hopeloos misgaat met m'n retourzendingen . Heeft een van jullie al eens iets geretourneerd via een Kiala punt, en zo ja, wat staat er dan op 't stickertje dat je als inleverbewijs meekrijgt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54107119
Jaaaaa op track&trace staat nu ineens dat de chauffeur onderweg is!
Snel onder de douche en naar het afleveradres (en hopen dat mijn mams inmiddels thuis is om het aan te nemen)
pi_54107242
Mijn bestelling is eerst al van half- naar eind oktober gegaan, en nu staat 'ie ineens op begin november
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:43:21 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54111631
En ineens heb ik een smsje en kan ik m'n pakketje ophalen .
pi_54112515
14/10 besteld, en nog steeds niets binnen

En Bestelling is onderweg staat er nu ook al minstens 4 dagen

Bestelling gegevens ontvangen, pakket nog niet ontvangen door Kiala. Contacteer uw verkoper voor meer info.

[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 16:23:58 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54112719

Wat kriebelt die zeg! Die gaat dus terug, evenals de "blauwe" variant die eigenlijk paars is.

Die is in m'n gebruikelijke maat te kort en te smal op de schouders, zit te twijfelen of ik een maatje groter zal proberen.. rond de boobies zat 'ie mooi, en 't is toch niet echt iets wat je in de winter nodig hebt .

En het volgende blijft wel:

Leuk met een gekleurde legging, leuk op vaalzwarte skinny jeans, altijd leuk .

Had 'm al in het grijs, en nu een 2e voor weer 4,90 .
pi_54113358
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kriebelt die zeg! Die gaat dus terug, evenals de "blauwe" variant die eigenlijk paars is.
Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal niet Maf! ( & idd, die blauwe versie viel tegen he? Haha!)

Net een nieuwe jas gekocht in de winkel! Er hing er nog 1, precies mijn maat!

& Deze tas staat in bestelling:
pi_54113398
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Debsterr het volgende:

[ afbeelding ]
Had 'm al in het grijs, en nu een 2e voor weer 4,90 .
Is bij jou ook de zwarte kleiner dan de grijze, of is dat alleen bij mijne zo ?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:02:24 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54113487
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:55 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik heb hem ook, maar bij mij kriebelt hij helemaal niet Maf! ( & idd, die blauwe versie viel tegen he? Haha!)

Net een nieuwe jas gekocht in de winkel! Er hing er nog 1, precies mijn maat!
[ afbeelding ]

& Deze tas staat in bestelling:
[ afbeelding ]
Mja, normaal is dat materiaal veel zachter. dit schuurt een beetje . Had 't laatst ook al met een vestje van Divided, 't lijt wat grover, en dat vinden mijn armpjes en halsje niet zo leuk .

Jas is leuk, en de tas ook . Alleen jammer dat de details as usual koper/goudkleurig zijn. Ik draag zilver. Altijd .

En ik typ het in en word gelijk gebeld door de H&M klantenservice . Had een tas van de mannenafdeling besteld, en op de site heeft 'ie ECHT zilverkleurige accenten.. zojuist bekeken maar harstikke goudkleurig natuurlijk. Dus ik had een mailtje gestuurd of er toevallig 2 varianten bestaan, bellen ze me na een half uurtje netjes terug! Dat valt me dan toch wel weer mee van de H&M.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:04:43 #189
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54113532
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik ga 'm speciaal voor jou even aantrekken, want ik ging er automatisch vanuit dat 't wel hetzelfde zou zijn .
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:07:17 #190
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54113572
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 16:57 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En dat is dus geloof ik zo ja, de pijpen lijken ietsjes korter en de band ietsjes strakker. Maar ach, voor 4,90 .
pi_54113865
Hebben ze bij de online shop niet die L.O.G.G. spagettietopjes van ¤4,90? Ik ben nu al 4 H&M's ingeweest voor die dingen in maat M maar zonder resultaat
pi_54117067
Ik heb dus van de week ook maar wat dingen besteld... en 75% van de bestelling gaat terug...
Bijna alles is flinterdun.... en totaal geen vorm in Voelt allemaal heel erg goedkoop aan... Jammer...
pi_54119561
De bezorger kwam net de oprit op toen mijn moeder en ik in de auto wilden stappen. Dus ik op 'm af " JAAAAAAAAHHHHH MIJN BESTELLING!!" Hahaha. Hij had er twee, eentje voor het buurmeisje, maar die was niet thuis, dus die hebben we dan ook maar even bij ons binnen gezet.

Paar uur later lopen we bij het winkelcentrum, zie ik de bezorgbus staan. Dus ik keihard: HEE dat is de bezorger van mijn verslaving! Ik had het nog niet gezegd, komt de bezorger om de bus bij lopen: "Haaaaaiii"

Maar het truitje van de kinderafdeling zit prima, evenals de legging (allebei al aan). Rokje van ribstof is wennen, het gaat een beetje raar wijd staan door de plooien. Truitjes waren ook ok, alleen de joggingbroek nog niet gepast (en k heb de zwarte, dus ben benieuwd).

Zal kijken of ik nog een foto gemaakt krijg thuis.
pi_54119626
Jammer trouwens dat je die zakken niet onbeschadigd kan openmaken, was enorm benieuwd wat het buurmeisje besteld had Zo te voelen zat er wel een riem bij

Ter verdediging: mijn buurmeisje ziet er altijd heel hip en modern uit, vandaar.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:35:46 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54119702
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef Syrena het volgende:
De bezorger kwam net de oprit op toen mijn moeder en ik in de auto wilden stappen. Dus ik op 'm af " JAAAAAAAAHHHHH MIJN BESTELLING!!" Hahaha. Hij had er twee, eentje voor het buurmeisje, maar die was niet thuis, dus die hebben we dan ook maar even bij ons binnen gezet.

Paar uur later lopen we bij het winkelcentrum, zie ik de bezorgbus staan. Dus ik keihard: HEE dat is de bezorger van mijn verslaving! Ik had het nog niet gezegd, komt de bezorger om de bus bij lopen: "Haaaaaiii"

Maar het truitje van de kinderafdeling zit prima, evenals de legging (allebei al aan). Rokje van ribstof is wennen, het gaat een beetje raar wijd staan door de plooien. Truitjes waren ook ok, alleen de joggingbroek nog niet gepast (en k heb de zwarte, dus ben benieuwd).

Zal kijken of ik nog een foto gemaakt krijg thuis.
Welk truitje van de kinderafdeling heb je dan? En ook van de rest graag een plaatje posten, we zijn nieuwsgierig .

Oh, en dat buurmeisjes verhaal: . Vooral je verdediging .
pi_54120328
Truitje (in het echt is het donkergrijs, mijn legging is precies dezelfde kleur):

Zwart rokje (had niet gezien dat er een riem op zat, die heb ik er al afgehaald ):

Deze in het cerise en in het zwart:

En deze, eens geen zwart maar paars (vraag me nu al af waar ik het mee moet combineren ):

En nu heb ik op de site alweer allemaal leuke dingen gezien Te erg.
pi_54121119
Weet niemand van die L.O.G.G. topjes? Dus niet de dunne, flut spagetties maar die stevigere van L.O.G.G.
pi_54121751
Ik heb even een vraag die voor velen van jullie waarschijnlijk obvious is en al 100 keer is langsgekomen, maar goed:

ik heb al een bestelling staan, die overigens nog niet in behandeling is genomen. Kan ik nu nog bijbestellen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen?
pi_54121851
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:38 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb even een vraag die voor velen van jullie waarschijnlijk obvious is en al 100 keer is langsgekomen, maar goed:

ik heb al een bestelling staan, die overigens nog niet in behandeling is genomen. Kan ik nu nog bijbestellen zonder dat er extra verzendkosten bijkomen?
Zolang je bestelling niet in behandeling is genomen kan je er nog spullen bij gooien.
pi_54122056

Laatst deze besteld, zag er zo leuk uit op de foto, maar staat mij dus helemaal niet: ik ben te klein, ben maar 1,60m en het lijkt dus net een zak .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')