quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ipv Ten Cate vervangen kunnen ze beter het hele team met pensioen sturen.
Ik las op de voorpagina van de Telegraaf dat van Basten de beoogde opvolger is...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef Elseetje het volgende:
M. Dat was echt de meest ontlastende sluitspier die ik ooit heb gezien.
quote:
Neem wat AH-merk kauwgum. Zeg maar, een heel pakje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:03 schreef Monidique het volgende:
Ja. Nu wel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef sigme het volgende:
pberends lijkt er iets overheen te groeien, valt me op.
Volgens mij is dat schijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef sigme het volgende:
[..]
pberends lijkt er iets overheen te groeien, valt me op.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neem wat AH-merk kauwgum. Zeg maar, een heel pakje.
Dus, hoeveel pakjes heb je gekocht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kauwgum is voor de koeien, zegt mijn vader altijd.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus, hoeveel pakjes heb je gekocht?
Het niet tonen van de fixatie betekent niet dat de fixatie er niet is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Als hij de fixatie weet te onderdrukken, wat is er dan schijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:16 schreef Autodidact het volgende:
Geen zorg. Jezus is hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is er iets mis met Jezus?
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met Jezus is niet mis. Wel met het ijdel gebruik van Zijn naam.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?
quote:Een schip zo zwaar beladen met 's werelds ijdel goud
Daar kwam de Spanjaard dreigen te roven ons het goud
IJdele hoop.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:44 schreef sigme het volgende:
[..]
IJdel. Zo'n mooi woord als het niet in de narcistische betekenis gebruikt wordt.
[..]
M, de personificatie van narcisme.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:46 schreef Monidique het volgende:
Narcisme der narcismen, alles is narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
M, de personificatie van narcisme.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met Jezus is niet mis. Wel met het ijdel gebruik van Zijn naam.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
M, de personificatie van narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach Elseetje..
Is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn. Er is geen gedachtenis van de voorgaande dingen; en van de navolgende dingen, die zijn zullen, van dezelve zal ook geen gedachtenis zijn bij degenen, die namaals wezen zullen.
Nee, ik vraag niet naar een bekende weg. Er wordt altijd maar gestrooid met die uitdrukking, maar kan jij me uitleggen wat precies het nut van die uitdrukking is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies wat ik bedoel.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies wat ik bedoel.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ijdel gebruik maken. Dat is wel zo selectief verontwaardig gedrag altijd. Niemand heeft me ooit s een goede definitie gegeven van het zogenaamd ijdel gebruik.
quote:
Was 'ie te gemeen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik sta bekend om mijn buitengewoon narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach Elseetje..
Is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn. Er is geen gedachtenis van de voorgaande dingen; en van de navolgende dingen, die zijn zullen, van dezelve zal ook geen gedachtenis zijn bij degenen, die namaals wezen zullen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:57 schreef Monidique het volgende:
IJdel gebruik, dat is toch dat je voor God durft te spreken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:57 schreef Monidique het volgende:
IJdel gebruik, dat is toch dat je voor God durft te spreken?
quote:De SER-voorzitter wil de onvrede afbuigen
Van onze verslaggevers Wilco Dekker, Ben van Raaij
AMSTERDAM - Alexander Rinnooy Kan (58) is de invloedrijkste Nederlander. Dat blijkt uit de tweede Volkskrant Top 200, met als uitgangspunt een netwerkanalyse van de Erasmus Universiteit Rotterdam. De SER-voorzitter passeerde Bouwend Nederland-voorman en CDA-prominent Elco Brinkman, die dit jaar tweede is, voor Shell-topman Jeroen van der Veer. De hoogste vrouw is opnieuw FNV-voorzitter Agnes Jongerius, die steeg naar plaats twaalf.
Rinnooy Kan, ‘snurkend lid’ van D66, toont zich in een interview met de Volkskrant bezorgd over de onrustige politieke situatie. De electorale problemen van de PvdA (met de SP) en VVD (met Verdonk en Wilders) maken het moeilijk stabiel beleid te voeren. ‘Er is op de een of andere manier een uittocht gaande uit het politieke centrum. Dat is voor Nederland ongebruikelijk en ongelukkig. Het is echt zoeken naar een agenda die het ongenoegen en de ontevredenheid kanaliseert, en afbuigt in de goede richting.’ Veel tijd daarvoor is er niet, zegt de SER-voorzitter. ‘Nu gaat het economisch nog goed. Laten we maar niet speculeren wat er gebeurt als dat anders wordt. Het begint dus wel urgent te worden om er iets op te verzinnen met z’n allen.’
Rinnooy Kan is ook kritisch over de afwezigheid van de politieke top bij de dit voorjaar mislukte fusie van ABN Amro en ING. ‘Er is een enorme terughoudendheid, dat past ook in de traditie. Maar overal om je heen zie je andere landen het wél doen. Het is een Nederlands belang. Dan mag ik hopen dat de politiek vindt dat ze op z’n minst de taak heeft te kijken of ze een handje kan helpen.’
Naast het voorzitterschap van het belangrijkste sociaal-economische adviesorgaan van het kabinet heeft Rinnooy Kan talrijke nevenfuncties. Dit jaar werd hij onder meer voorzitter van de raad van toezicht van het AMC en lid van het Innovatieplatform. Als voorzitter van een Haagse adviescommissie pleitte hij onlangs voor hogere salarissen voor leraren. Door die nieuwe functies passeerde hij Elco Brinkman in de rangschikking.
Naast Rinnooy Kan, Brinkman en Van der Veer completeren Philips-baas Kleisterlee en KPN-topman Scheepbouwer de topvijf. Daaruit zijn oud-ING-baas Jacobs en ABN Amro-topman Groenink verdwenen. Het aantal vrouwen in de Volkskrant Top 200 bleef met 29, krap 15 procent, gelijk.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ijdel gebruik van Zijn naam is niet toegestaan. (dus misbruik maken van Zijn naam. ).
Jammer dat je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Van wie is het niet toegestaan? En wat is misbruik maken van iemands naam?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ijdel gebruik van Zijn naam is niet toegestaan. (dus misbruik maken van Zijn naam. ).
quote:Goh, wat heerlijk om dit af en toe op vol volume te laten galmen
Toen het Christendom op aarde kwam
En ieder mens het recht ontnam
Om zo te leven als hij dacht dat het goed was
En heel de aardkorst dik bevlekt met bloed was
Werd het meteen de hoogste tijd
Dat heidenen na zware strijd
Door legers door de kerk geleidt
Van hun cultuur werden bevrijdt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Van wie is het niet toegestaan?
quote:En wat is misbruik maken van iemands naam?
Maar hoe heeft een god iets te verbieden aan mensen die daar niet in geloven? Dat is net zoiets als dat de koning van Verweggistan mij verbiedt m'n heg te snoeien.quote:
Waarom is dat misbruik maken van?quote:Zoals Autodidact dat doet. Maar dat moet ie nogmaals zelf weten. Mij heeft ie er niet mee.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, EchtGaaf heeft-ie er niet mee. Zelfs zoveel niet mee, dat EchtGaaf in een wijziging nog even 'flapdrol' moest toevoegen, omdat het zonder te veel zou ogen alsof je 'm er wel mee hebt.
Ga eieren leggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
Het gaat weer nergens over.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon een vriendinnnetje zoeken, of je pakt er voortaan een tissue bij.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar hoe heeft een god iets te verbieden aan mensen die daar niet in geloven? Dat is net zoiets als dat de koning van Verweggistan mij verbiedt m'n heg te snoeien.
quote:Waarom is dat misbruik maken van?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus kan je je iets voorstellen als anderen zijn naam misbruiken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal ik je kloon nieuw leven inblazen? En een rare karikatuur er aan hangen? Duidelijk?
quote:
Jij zegt dat het niet toegestaan is. Je hebt me nog niet uitgelegd hoe een god iets kan verbieden aan mensen die het bestaan van die god niet erkennen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Koning Verweggistan heeft geen last van het feit dat jij wel eens de tuin snoeit. Een verbod is dan ook niet aan de orde of gepast.
Ik was er niet van gecharmeerd, duh. Maar waar is dat precies misbruik maken van mijn naam?quote:Maar hoe gecharmeerd was jij van de kloon Elsneetje? Je was maar blij dat er van hoger hand ingegrepen werd. Je ochtend was meteen goed. Dus kan je je iets voorstellen als anderen zijn naam misbruiken?
Van mij mag je. Ik kan het je niet verbieden.quote:Zal ik je kloon nieuw leven inblazen? En een rare karikatuur er aan hangen? Duidelijk?
Gehad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom dus?
Als jij iemand reanimeert en van een wisse dood redt, ben je dan zijn of haar moeder?
Nee, natuurlijk ben ik die kloon niet. Ik heb nooit een hekel aan Elseetje gehad, dus ik had daarbij geen enkel belang. Het is ook niet mijn stijl .
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zoals die flapdrol Autodidact dat doet. Maar dat moet ie nogmaals zelf weten. Mij heeft ie er niet mee.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
Stel je voor dat ik hier binnenkom en zeg: 'Hallo, hier is Elseetje'. Dat zou dan toch wel bijzonder de toorn van Elseetje wekken.
Bijzonder! Een beetje doen alsof je mij bent!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
Stel je voor dat ik hier binnenkom en zeg: 'Hallo, hier is Elseetje'. Dat zou dan toch wel bijzonder de toorn van Elseetje wekken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bijzonder! Een beetje doen alsof je mij bent!
Ik mag geen mannenoverhemd aantrekken na de sex?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den HEERE, uw God, een gruwel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik mag geen mannenoverhemd aantrekken na de sex?
Burgerlijk type.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, je dient je na de sex meteen te douchen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den HEERE, uw God, een gruwel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je mag ook in de logeerkamer slapen.
Douchen na de sex was niet genoeg?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je mag ook in de logeerkamer slapen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoor je die taalfouten dan minder goed, door die galm?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Douchen na de sex was niet genoeg?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vooruit, je mag na de sex gewoon blijven liggen. Zelfs in een overhemd.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Die hoor je dan niet. Ik en R.L. zingen ze ook niet, maar de minus habentes die teksten proberen uit te spellen zijn niet altijd zo begaafd.
Jij bent ook snel om zeg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vooruit, je mag na de sex gewoon blijven liggen. Zelfs in een overhemd.
quote:Anderson’s orders, and the orders of 1,161 other Minnesota guard members, were written for 729 days.
Had they been written for 730 days, just one day more, the soldiers would receive those benefits to pay for school.
quote:
Pluk de vruchten van die assertiviteitstrainingquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ga het straks weer eens proberen met aan de bar hangen, bier drinken en nors voor me uit kijken.
quote:
* smeltquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ga het straks weer eens proberen met aan de bar hangen, bier drinken en nors voor me uit kijken.
* Aoristus dweilt elsneetje naar het putjequote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.balloon-juice.com/?p=8802
PWND.
quote:Chairman Bob Filner began the hearing by thanking reporter Joshua Kors – who testified on the first panel – for his Nation cover story exposing a horrifying injustice of soldiers returning from battle with Post-Traumatic Stress Disorder (PTSD), who are instead diagnosed with a “pre-existing” Personality Disorder that results in a discharge without benefits. It is estimated that the 22,500 soldiers discharged with personality disorders over the last six years will save the military $12.5 billion in medical treatment over their lifetimes. Filner himself said a psychiatrist had told him that higher-ups had ordered the use of this diagnosis to save money.
Die zit allang in het putje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
* Aoristus dweilt elsneetje naar het putje
Ik heb een voorkeur voor LCD.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als je me zou zien, dan werd je plasma.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij bent ook snel om zeg.Wist niet dat je zo makkelijk was.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan het per definitie niet goed doen. Daarom doe ik ook geen poging.
quote:
quote:
Zeggen is iets anders dan doen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, raar wicht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:09 schreef Monidique het volgende:
. Of zoals een oud-Chinees gezegde luidt: Aan de bar zitten geen losers.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
En zo niet, dan heb je altijd nog een avond bier gedronken aan de bar. Of zoals een oud-Chinees gezegde luidt: Aan de bar zitten geen losers.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk type dame denk je te versieren vanavond?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk type dame denk je te versieren vanavond?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:19 schreef Monidique het volgende:
Jong, naïef, dikke tieten, lust bier.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Probeer ik een beetje nader tot je te komen, is het weer niet goed.
Knoop in je zakdoek: iedereen wintquote:PvdA-congres wil geen referendum
ANP
AMSTERDAM - Het PvdA-congres vindt het niet nodig om een referendum te houden over het nieuwe EU-verdrag. Het congres verwierp zaterdag in Amsterdam moties die zich uitspraken voor een volksraadpleging. Het congres steunde daarmee de lijn van de PvdA-bewindslieden en van de Tweede Kamerfractie.
Dit weekend is het PvdA-congres in Amsterdam. Zon 200 FNV-leden demonstreerden voor aanvang en gaven Wouter Bos een ontslagroompunt.
Ook een motie om de Nederlandse militaire missie in Uruzgan niet te verlengen, kreeg geen steun. Wel werd een voorstel van de partijtop aangenomen om debatten te organiseren over de Nederlandse aanwezigheid in het gebied. Bewindslieden en Kamerleden moeten serieus rekening houden met de uitkomsten hiervan.
Geen kiezersbedrog
Als een punt uit het verkiezingsprogramma niet wordt overgenomen in het regeerakkoord staat dat niet gelijk aan kiezersbedrog. Dat zei interim-voorzitter Ruud Koole zaterdag in een speech tijdens het congres van zijn partij.Hij verweet de PVV van Geert Wilders en de SP van Jan Marijnissen dat ze de PvdA ten onrechte wegzetten als bedriegers. ‘Aan de kant blijven staan, dat is pas kiezersbedrog’, aldus Koole.
Compliment
Fractievoorzitter Jacques Tichelaar van de PvdA vindt dat de partij ondanks de moeilijke maanden die ze achter zich heeft trots moet zijn op wat ze in het kabinet heeft bereikt. ‘We hoeven niet onmiddellijk in polonaise door de zaal, maar er valt genoeg te vieren’, zei hij tijdens het congres.
Volgens Tichelaar maakt de PvdA duidelijk het verschil in de coalitie. Het is niet voor niets dat de VVD het huidige kabinet met dat van Joop den Uyl vergelijkt. ‘Een mooier compliment kun je ons niet maken.’
Karikatuur
Tichelaar haalde uit naar minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken, die volgens hem een karikatuur maakt van het PvdA-standpunt over ontslagrecht. De CDA-bewindsman vergeleek de ontslagbescherming afgelopen week met een drijvende ijsschots en pleitte voor versoepeling ervan. Tichelaar herhaalde dat de PvdA een aantasting van de ontslagbescherming van werknemers niet zal accepteren. ‘Onze positie is kraakhelder.’
Voorafgaande aan het congres had FNV-voorzitter Agnes Jongerius tijdens een korte demonstratie de PvdA al opgeroepen de rug recht te houden wat betreft het ontslagrecht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is als met subsidies, gewoon hoog beginnen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:57 schreef Aoristus het volgende:
[afbeelding]
[..]
Knoop in je zakdoek: iedereen wint
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik heb vandaag weer iemand geholpen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:16 schreef Monidique het volgende:
Ik heb vandaag weer iemand geholpen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kinderen krijgen op jonge leeftijd #2
Heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Kinderen krijgen op jonge leeftijd #2
Heerlijk.
quote:
Ik vind die '*' van jou nou niet echt je van het.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, je moet ze *wel* goed klaarmaken.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ik haat kinderen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik vind die '*' van jou nou niet echt je van het.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂⁂.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:04 schreef Sidekick het volgende:
Wat is dit voor Murks?
quote:
Mijn eten kan binnen 2 minuten voor m'n neus staan, maar ik heb geen zin. Ik heb al 2 dagen geen zin in eten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn eten is nog niet klaar.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mijn eten kan binnen 2 minuten voor m'n neus staan, maar ik heb geen zin. Ik heb al 2 dagen geen zin in eten.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Moet je er wel zelf vlees bij zoeken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:41 schreef Elseetje het volgende:
Moet je er wel zelf vlees bij zoeken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:42 schreef Apropos het volgende:
Vegetarisch Chinees eten? Hoe bedenk je het?
Tjap Tjoy hequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vegetarisch Chinees eten? Hoe bedenk je het?
Top. Dan heb ik hier 3/4 bak mihoen voor je staan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Het gros van aziatisch voer is vegetarisch en prima te eten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het wordt pas een ramp als ze vlees gaan serveren bij de Argentijn.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:45 schreef Elseetje het volgende:
Top. Dan heb ik hier 3/4 bak mihoen voor je staan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:39 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk, maar niet met jou.
Sorry, is alles wat ik nog heb.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
3/4 bak? Daar kan een normaal mens toch niet van leven.![]()
had je maar boodschapjes moeten doen he?quote:
Heb ik gedaan. Resulteerde in een ravage bij de AH.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
had je maar boodschapjes moeten doen he?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:54 schreef Elseetje het volgende:
Heb ik gedaan. Resulteerde in een ravage bij de AH.
Iets leuks?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
* Rock_de_Braziliaan zet een filmpie op.
quote:
quote:Volgens onderzoek van de Politieacademie zijn kleine, christelijke gemeenschappen met een sterke sociale samenhang extra gevoelig voor incidenten rond de jaarwisseling. In plattelandsgemeenten waar meer dan vijf procent van de inwoners op ChristenUnie en SGP stemt, worden vier keer zoveel incidenten geteld als in andere gemeenten. Het gaat daarbij met name om brandstichting, vernieling en geweldpleging. Bij de presentatie van het rapport Hoezo rustig?! , bijna drie weken geleden, zei onderzoeker prof.dr. Otto Adang ,,dat de norm lijkt te zijn dat men een feestje wil, dat niet mag worden verstoord''. Het gaat volgens hem om gedrag dat direct of indirect door ouderen wordt gesteund. ,,Verder valt op dat er vanuit deze gemeenschappen weinig meldingen richting politie worden gedaan, terwijl achteraf blijkt dat er wel grote schade is.'' Adang stelde dat in de plattelandsgemeenten waar de incidenten zich voordoen, er niet alleen met oud en nieuw problemen met handhaving zijn. ,,Denk bijvoorbeeld ook aan de zuipketen en het drugsgebruik, dat is ook moeilijk in te dammen.''
bronquote:ChristenUnie wil van Wallen tweede Montmartre maken
Maak van de Wallen het Montmartre van Amsterdam. Prostitutieramen kunnen uitstekend dienst doen als atelier of galerie. Dat stelt de fractie van de ChristenUnie in Amsterdam voor. De partij is opgetogen over de uitlatingen van de Amsterdamse PvdA-wethouder Lodewijk Asscher. Die kondigde aan dat hij misstanden op de Wallen wil blijven aanpakken, desnoods door meer prostitutiepanden op te kopen. Ook pleitte Asscher voor een pooierverbod.
De ChristenUnie in Amsterdam roept Asscher op door te pakken en nog meer panden uit te kopen, en ze weet ook al wat er met de panden moet gebeuren. Ze moeten verhuurd worden aan de kunstsector. Joël Voordewind, CU-Kamerlid en voormalig lijsttrekker van Amsterdam: ,,Het zou een prachtige stap zijn als de Wallen kunnen worden omgetoverd tot het 'Montmartre van Amsterdam', de schilders- en kunstwijk van de hoofdstad van Nederland. De Wallen kunnen zo weer een aantrekkelijke hotspot worden voor álle Amsterdammers en toeristen.''
bronquote:Het tumult rond Rita Verdonk heeft de VVD leden gekost. Sinds haar gedwongen vertrek uit de Tweede Kamerfractie van haar partij hebben zeshonderd leden hun lidmaatschap opgezegd. Dat zei partijvoorzitter Jan van Zanen zaterdag in de marge van de VVD-partijraad in Apeldoorn.
De speciale actie die de partij heeft opgezet om leden binnenboord te houden, heeft al 450 nieuwe aanmeldingen opgeleverd, deels van recente opzeggers. VVD-Kamerleden bellen leden die de partij verlaten om hen overhalen toch lid te blijven of in ieder geval VVD te blijven stemmen. ,,We willen maximale nazorg plegen.'' Van Zanen zegt veel felle en emotionele reacties binnen te krijgen sinds het recente partijconges, waar de leden uitspraken dat Verdonk voor de VVD behouden moet blijven.
quote:De toekomst van de multiculturele samenleving
zondag 7 oktober 2007 12:10 Ned 1
maandag 8 oktober 2007 10:30 Ned 2 (Herhaling)
Minister Ella Vogelaar recenseert het nieuwe boek van Paul Scheffer, 'Het land van aankomst,' en geeft haar visie op de huidige en toekomstige multiculturele samenleving. In de serie, 'Polarisatie in de Polder,' socioloog Anton Zijderveld. En een gesprek met militair historicus Christ Klep over de Uruzgan missie. Met Désanne van Brederode als columniste.
> Minister Ella Vogelaar recenseert 'Het land van aankomst'.
Minister Ella Vogelaar voor Wonen, Wijken en Integratie zal zondag het nieuwe boek van publicist Paul Scheffer 'Het land van aankomst' recenseren. Aan de hand van haar eigen ervaringen en Scheffers observaties en ideeën schetst de minister haar visie op de huidige en toekomstige Nederlandse samenleving. 'Het land van aankomst' is volgens de auteur een groot opgezette zoektocht naar wat zich afspeelt onder de oppervlakte van de multiculturele samenleving. Waar kruisen de wegen van de intellectueel en de politica zich?
> 'Polarisatie in de Polder'
Socioloog Anton Zijderveld is de vijfde gast in de Buitenhof-serie 'Polarisatie in de Polder.' Dat de emoties in samenleving en politiek hoog oplopen heeft volgens Zijderveld alles te maken met de sterke opkomst van het populisme. De traditionele partijen in het midden verbrokkelen onder de druk van antipolitieke retoriek. Maar in hoeverre hebben zij dit aan zichzelf te danken en geldt dat ook voor Zijderveld's eigen CDA? Hoe weerbaar is onze representatieve democratie?
> Uruzgan -missie met een open einde.
Moeten Nederlandse militairen wel of niet actief blijven in Uruzgan? Het kabinet neemt hierover op korte termijn een besluit. Er is druk vanuit de Navo om in Afghanistan te blijven. Maar uit recente onderzoeken blijkt dat het draagvlak voor de missie in Afghanistan bij de Nederlandse publieke opinie niet bijster groot is. Wat te doen? In Buitenhof geeft militair historicus Christ Klep zijn visie. Klep was jarenlang verbonden aan het ministerie van Defensie. Hij is auteur van het in 2005 verschenen standaardwerk 'Van Korea tot Kabul, over de Nederlandse militaire deelname aan vredesoperaties vanaf 1945.'
Presentatie: Peter van Ingen
Columniste: Désanne van Brederode
Eindredactie: Corinne Hegeman
Herhaling maandag 8 oktober, nederland 2 - 10.30
PJO, kom er maar in.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/36096663/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:29 schreef gronk het volgende:
Zou je je eigen oeuvre eens onder de loep willen nemen; ik vermoed dat het niet helemaal voldoet aan je eigen eisen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:31 schreef TomTancr3do het volgende:
Aan vermoedens hebben we helemaal niks. Dat moet jij toch ook weten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoppa: je bijdrages aan 'Tsunami aan moslims komt er niet' , en ik kan me ook nog wel een paar bijdrages van je aan de POL-SC herinneren die ontzettend goed beredeneerd waren.
Prima dat je de rol van scherpslijper wilt claimen, maar doe dan wel eerst wat aan je meningen, en hoe je ze onderbouwd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Beetje makkelijk blaten zo. Als het allemaal zo slecht is, dan ga je er toch lekker tegenin? Of niet natuurlijk, mij boeit het verder niet wat jij doet en vindt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't alleen 'n beetje sneu dat je doet voorkomen alsof je jezelf zo verheven voelt boven de rest, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
Ohja! Dat was het punt dat ik laatst wilde maken!quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't alleen 'n beetje sneu dat je doet voorkomen alsof je jezelf zo verheven voelt boven de rest, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
Dit is je kans om door te breken, zet 'm opquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ohja! Dat was het punt dat ik laatst wilde maken!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Napalm het volgende:
kut, spaarlampen gekocht blijkt die klotelamp een kleine fitting hebben.
een kutforum zonder mods of een forum zonder kutmods?quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doe dat. Een forum zonder mods doet het waarschijnlijk beter.
Wat ben je soms toch ook een zielige zeikerd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:05 schreef moomoo het volgende:
Hee, er is geen ruimtevaart in de middeleeuwen. Is misschien een idee om eerst met je tijd mee te gaan voor je besluit de ruimte in te gaan
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Gids voor moslims in de ruimte
[..]
scherp![]()
En dan proberen ze vrouwen wijs te maken dat je een lamp vervangen het beste aan een man kan overlaten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Napalm het volgende:
kut, spaarlampen gekocht blijkt die klotelamp een kleine fitting hebben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/36096663/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou zeggen begin er een zonder mods. Eens even kijken hoe goed die het gaat doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen, als je iets wenst te plaatsen dat zijn stelling daadwerkelijk onderuit haalt, graag. Maar dit soort semi-onderbuik gebrabbel doet het topic en het subforum niet veel goeds. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Als je vragen hebt, PM me dan maar.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik voeg mij er even tussen, zeker niet insinuerend dat Apropos het hulploze weesje is. Je bralt als een volbeladen kip, Mutant01. S7 lult wel vaker uit z'n nek en de A. zegt dat slechts. Heel terecht, er zijn er die S7's woorden als waarheid zien, duidelijk te lezen. Klaar. Nu ga jij er over mierenneuken en zeiken. Is volgens mij persoonlijk en meer "soort semi-onderbuik gebrabbel" dan de relevante constatering van Hij die Hij is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gronk het volgende:
Rare zegswijze is dat trouwens, zeg. Wat is dat namelijk, 'de orde van de dag'?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gronk het volgende:
Rare zegswijze is dat trouwens, zeg. Wat is dat namelijk, 'de orde van de dag'?
quote:pipo.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:33 schreef Autodidact het volgende:
De orde. Zit tussen Orchidee en Order in. Duh.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de anti-depressiva. Allemaal saaie zwart-wit avatars.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet er toevallig een paar en die zijn, buiten een enorme chaos, best humorvol.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
Is ''hakbar'' ook al GeenStijljargon? Die lui hebben bijkans een monopolie op ongeestig taalgebruik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is ''hakbar'' ook al GeenStijljargon? Die lui hebben bijkans een monopolie op ongeestig taalgebruik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Apropos het volgende:
Speciaal voor mijn Mutti, met wie ik het in de regel best kan vinden en zonder wie ik allang Fok! de rug toe zou hebben gekeerd, een kleurig portret van de Vijfde Evangelist.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, het staat voor moslim of terrorist geloof ik. Echt héél grappig.
Speciaal voor mijn Mutti, met wie ik het in de regel best kan vinden en zonder wie ik allang Fok! de rug toe zou hebben gekeerd, een kleurig portret van de Vijfde Evangelist.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn alleen een beetje scheef.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn alleen een beetje scheef.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Geenstijl heeft mods, een heel leger zelfs.
quote:PARIS, Oct 5 (Reuters) - The spokesman for French president Nicolas Sarkozy on Friday would not confirm a newspaper report that Morocco may not buy Rafale fighter planes from Dassault Aviation (AVMD.PA: Quote, Profile, Research) but could instead buy the French TGV high-speed train.
"I do not confirm anything," David Martinon told a weekly news conference.
French daily La Tribune on Wednesday reported that the Moroccan government was set to accept a rival offer to buy F-16 fighter planes made by U.S. company Lockheed Martin Corp (LMT.N: Quote, Profile, Research).
Citing industrial sources, it said that France and Morocco were negotiating commercial compensation, notably the purchase of the high-speed train, which is being manufactured by Alstom (ALSO.PA: Quote, Profile, Research).
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dan ga je naar CNN.com en daar is de headline: "Petraeus: Iran still fueling war". Fantastisch. In een paar jaar hebben de Amerikaanse regering en de mondiale, maar voornamelijk anglosaksische, media van een Amerikaanse bezetting Iraanse agressie gemaakt.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nu die relneger en die kluizenaar nog.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn relneger heeft al tijden een blauwe achtergrond.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:05 schreef gronk het volgende:
[..]
'we willen geen vliegtuigen, doe ons maar een trein.'
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'ie gecremeerd was.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is het enige wat de Fransen wel goed kunnen maken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb hem ingewisseld voor iemand met een normale huidskleur en bling-bling in zijn mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |