quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ipv Ten Cate vervangen kunnen ze beter het hele team met pensioen sturen.
Ik las op de voorpagina van de Telegraaf dat van Basten de beoogde opvolger is...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:55 schreef Elseetje het volgende:
M. Dat was echt de meest ontlastende sluitspier die ik ooit heb gezien.
quote:
Neem wat AH-merk kauwgum. Zeg maar, een heel pakje.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:03 schreef Monidique het volgende:
Ja. Nu wel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef sigme het volgende:
pberends lijkt er iets overheen te groeien, valt me op.
Volgens mij is dat schijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:05 schreef sigme het volgende:
[..]
pberends lijkt er iets overheen te groeien, valt me op.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:06 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neem wat AH-merk kauwgum. Zeg maar, een heel pakje.
Dus, hoeveel pakjes heb je gekocht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kauwgum is voor de koeien, zegt mijn vader altijd.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dus, hoeveel pakjes heb je gekocht?
Het niet tonen van de fixatie betekent niet dat de fixatie er niet is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Als hij de fixatie weet te onderdrukken, wat is er dan schijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:16 schreef Autodidact het volgende:
Geen zorg. Jezus is hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is er iets mis met Jezus?
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met Jezus is niet mis. Wel met het ijdel gebruik van Zijn naam.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe gebruik je iemands naam ijdel?
quote:Een schip zo zwaar beladen met 's werelds ijdel goud
Daar kwam de Spanjaard dreigen te roven ons het goud
IJdele hoop.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:44 schreef sigme het volgende:
[..]
IJdel. Zo'n mooi woord als het niet in de narcistische betekenis gebruikt wordt.
[..]
M, de personificatie van narcisme.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:46 schreef Monidique het volgende:
Narcisme der narcismen, alles is narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:50 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
M, de personificatie van narcisme.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met Jezus is niet mis. Wel met het ijdel gebruik van Zijn naam.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
M, de personificatie van narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach Elseetje..
Is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn. Er is geen gedachtenis van de voorgaande dingen; en van de navolgende dingen, die zijn zullen, van dezelve zal ook geen gedachtenis zijn bij degenen, die namaals wezen zullen.
Nee, ik vraag niet naar een bekende weg. Er wordt altijd maar gestrooid met die uitdrukking, maar kan jij me uitleggen wat precies het nut van die uitdrukking is?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies wat ik bedoel.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies wat ik bedoel.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ijdel gebruik maken. Dat is wel zo selectief verontwaardig gedrag altijd. Niemand heeft me ooit s een goede definitie gegeven van het zogenaamd ijdel gebruik.
quote:
Was 'ie te gemeen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik sta bekend om mijn buitengewoon narcisme.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ach Elseetje..
Is er enig ding, waarvan men zou kunnen zeggen: Ziet dat, het is nieuw? Het is alreeds geweest in de eeuwen, die voor ons geweest zijn. Er is geen gedachtenis van de voorgaande dingen; en van de navolgende dingen, die zijn zullen, van dezelve zal ook geen gedachtenis zijn bij degenen, die namaals wezen zullen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:57 schreef Monidique het volgende:
IJdel gebruik, dat is toch dat je voor God durft te spreken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:57 schreef Monidique het volgende:
IJdel gebruik, dat is toch dat je voor God durft te spreken?
quote:De SER-voorzitter wil de onvrede afbuigen
Van onze verslaggevers Wilco Dekker, Ben van Raaij
AMSTERDAM - Alexander Rinnooy Kan (58) is de invloedrijkste Nederlander. Dat blijkt uit de tweede Volkskrant Top 200, met als uitgangspunt een netwerkanalyse van de Erasmus Universiteit Rotterdam. De SER-voorzitter passeerde Bouwend Nederland-voorman en CDA-prominent Elco Brinkman, die dit jaar tweede is, voor Shell-topman Jeroen van der Veer. De hoogste vrouw is opnieuw FNV-voorzitter Agnes Jongerius, die steeg naar plaats twaalf.
Rinnooy Kan, ‘snurkend lid’ van D66, toont zich in een interview met de Volkskrant bezorgd over de onrustige politieke situatie. De electorale problemen van de PvdA (met de SP) en VVD (met Verdonk en Wilders) maken het moeilijk stabiel beleid te voeren. ‘Er is op de een of andere manier een uittocht gaande uit het politieke centrum. Dat is voor Nederland ongebruikelijk en ongelukkig. Het is echt zoeken naar een agenda die het ongenoegen en de ontevredenheid kanaliseert, en afbuigt in de goede richting.’ Veel tijd daarvoor is er niet, zegt de SER-voorzitter. ‘Nu gaat het economisch nog goed. Laten we maar niet speculeren wat er gebeurt als dat anders wordt. Het begint dus wel urgent te worden om er iets op te verzinnen met z’n allen.’
Rinnooy Kan is ook kritisch over de afwezigheid van de politieke top bij de dit voorjaar mislukte fusie van ABN Amro en ING. ‘Er is een enorme terughoudendheid, dat past ook in de traditie. Maar overal om je heen zie je andere landen het wél doen. Het is een Nederlands belang. Dan mag ik hopen dat de politiek vindt dat ze op z’n minst de taak heeft te kijken of ze een handje kan helpen.’
Naast het voorzitterschap van het belangrijkste sociaal-economische adviesorgaan van het kabinet heeft Rinnooy Kan talrijke nevenfuncties. Dit jaar werd hij onder meer voorzitter van de raad van toezicht van het AMC en lid van het Innovatieplatform. Als voorzitter van een Haagse adviescommissie pleitte hij onlangs voor hogere salarissen voor leraren. Door die nieuwe functies passeerde hij Elco Brinkman in de rangschikking.
Naast Rinnooy Kan, Brinkman en Van der Veer completeren Philips-baas Kleisterlee en KPN-topman Scheepbouwer de topvijf. Daaruit zijn oud-ING-baas Jacobs en ABN Amro-topman Groenink verdwenen. Het aantal vrouwen in de Volkskrant Top 200 bleef met 29, krap 15 procent, gelijk.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ijdel gebruik van Zijn naam is niet toegestaan. (dus misbruik maken van Zijn naam. ).
Jammer dat je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Van wie is het niet toegestaan? En wat is misbruik maken van iemands naam?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ijdel gebruik van Zijn naam is niet toegestaan. (dus misbruik maken van Zijn naam. ).
quote:Goh, wat heerlijk om dit af en toe op vol volume te laten galmen
Toen het Christendom op aarde kwam
En ieder mens het recht ontnam
Om zo te leven als hij dacht dat het goed was
En heel de aardkorst dik bevlekt met bloed was
Werd het meteen de hoogste tijd
Dat heidenen na zware strijd
Door legers door de kerk geleidt
Van hun cultuur werden bevrijdt
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet echt antwoord geeft op mijn vraag. Van wie is het niet toegestaan?
quote:En wat is misbruik maken van iemands naam?
Maar hoe heeft een god iets te verbieden aan mensen die daar niet in geloven? Dat is net zoiets als dat de koning van Verweggistan mij verbiedt m'n heg te snoeien.quote:
Waarom is dat misbruik maken van?quote:Zoals Autodidact dat doet. Maar dat moet ie nogmaals zelf weten. Mij heeft ie er niet mee.![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:15 schreef Monidique het volgende:
Nee, hoor, EchtGaaf heeft-ie er niet mee. Zelfs zoveel niet mee, dat EchtGaaf in een wijziging nog even 'flapdrol' moest toevoegen, omdat het zonder te veel zou ogen alsof je 'm er wel mee hebt.
Ga eieren leggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
Het gaat weer nergens over.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon een vriendinnnetje zoeken, of je pakt er voortaan een tissue bij.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:12 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Maar hoe heeft een god iets te verbieden aan mensen die daar niet in geloven? Dat is net zoiets als dat de koning van Verweggistan mij verbiedt m'n heg te snoeien.
quote:Waarom is dat misbruik maken van?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Dus kan je je iets voorstellen als anderen zijn naam misbruiken?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Zal ik je kloon nieuw leven inblazen? En een rare karikatuur er aan hangen? Duidelijk?
quote:
Jij zegt dat het niet toegestaan is. Je hebt me nog niet uitgelegd hoe een god iets kan verbieden aan mensen die het bestaan van die god niet erkennen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Koning Verweggistan heeft geen last van het feit dat jij wel eens de tuin snoeit. Een verbod is dan ook niet aan de orde of gepast.
Ik was er niet van gecharmeerd, duh. Maar waar is dat precies misbruik maken van mijn naam?quote:Maar hoe gecharmeerd was jij van de kloon Elsneetje? Je was maar blij dat er van hoger hand ingegrepen werd. Je ochtend was meteen goed. Dus kan je je iets voorstellen als anderen zijn naam misbruiken?
Van mij mag je. Ik kan het je niet verbieden.quote:Zal ik je kloon nieuw leven inblazen? En een rare karikatuur er aan hangen? Duidelijk?
Gehad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Waarom dus?
Als jij iemand reanimeert en van een wisse dood redt, ben je dan zijn of haar moeder?
Nee, natuurlijk ben ik die kloon niet. Ik heb nooit een hekel aan Elseetje gehad, dus ik had daarbij geen enkel belang. Het is ook niet mijn stijl .
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zoals die flapdrol Autodidact dat doet. Maar dat moet ie nogmaals zelf weten. Mij heeft ie er niet mee.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
Stel je voor dat ik hier binnenkom en zeg: 'Hallo, hier is Elseetje'. Dat zou dan toch wel bijzonder de toorn van Elseetje wekken.
Bijzonder! Een beetje doen alsof je mij bent!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:26 schreef Reya het volgende:
Stel je voor dat ik hier binnenkom en zeg: 'Hallo, hier is Elseetje'. Dat zou dan toch wel bijzonder de toorn van Elseetje wekken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:17 schreef Reya het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Bijzonder! Een beetje doen alsof je mij bent!
Ik mag geen mannenoverhemd aantrekken na de sex?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den HEERE, uw God, een gruwel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik mag geen mannenoverhemd aantrekken na de sex?
Burgerlijk type.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, je dient je na de sex meteen te douchen.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Het kleed eens mans zal niet zijn aan een vrouw, en een man zal geen vrouwenkleed aantrekken; want al wie zulks doet, is den HEERE, uw God, een gruwel.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je mag ook in de logeerkamer slapen.
Douchen na de sex was niet genoeg?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoho, je mag ook in de logeerkamer slapen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:10 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hoor je die taalfouten dan minder goed, door die galm?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Douchen na de sex was niet genoeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |