quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:29 schreef gronk het volgende:
Zou je je eigen oeuvre eens onder de loep willen nemen; ik vermoed dat het niet helemaal voldoet aan je eigen eisen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:31 schreef TomTancr3do het volgende:
Aan vermoedens hebben we helemaal niks. Dat moet jij toch ook weten.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Hoppa: je bijdrages aan 'Tsunami aan moslims komt er niet' , en ik kan me ook nog wel een paar bijdrages van je aan de POL-SC herinneren die ontzettend goed beredeneerd waren.
Prima dat je de rol van scherpslijper wilt claimen, maar doe dan wel eerst wat aan je meningen, en hoe je ze onderbouwd.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef TomTancr3do het volgende:
Beetje makkelijk blaten zo. Als het allemaal zo slecht is, dan ga je er toch lekker tegenin? Of niet natuurlijk, mij boeit het verder niet wat jij doet en vindt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't alleen 'n beetje sneu dat je doet voorkomen alsof je jezelf zo verheven voelt boven de rest, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
Ohja! Dat was het punt dat ik laatst wilde maken!quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:49 schreef gronk het volgende:
Ik vind 't alleen 'n beetje sneu dat je doet voorkomen alsof je jezelf zo verheven voelt boven de rest, terwijl daar geen enkele aanleiding voor is.
Dit is je kans om door te breken, zet 'm opquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ohja! Dat was het punt dat ik laatst wilde maken!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Napalm het volgende:
kut, spaarlampen gekocht blijkt die klotelamp een kleine fitting hebben.
een kutforum zonder mods of een forum zonder kutmods?quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Doe dat. Een forum zonder mods doet het waarschijnlijk beter.
Wat ben je soms toch ook een zielige zeikerd.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 @ 20:05 schreef moomoo het volgende:
Hee, er is geen ruimtevaart in de middeleeuwen. Is misschien een idee om eerst met je tijd mee te gaan voor je besluit de ruimte in te gaan
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Gids voor moslims in de ruimte
[..]
scherp![]()
En dan proberen ze vrouwen wijs te maken dat je een lamp vervangen het beste aan een man kan overlaten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef Napalm het volgende:
kut, spaarlampen gekocht blijkt die klotelamp een kleine fitting hebben.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/36096663/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zou zeggen begin er een zonder mods. Eens even kijken hoe goed die het gaat doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kan mij niet schelen, als je iets wenst te plaatsen dat zijn stelling daadwerkelijk onderuit haalt, graag. Maar dit soort semi-onderbuik gebrabbel doet het topic en het subforum niet veel goeds. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde. Als je vragen hebt, PM me dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |