quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik voeg mij er even tussen, zeker niet insinuerend dat Apropos het hulploze weesje is. Je bralt als een volbeladen kip, Mutant01. S7 lult wel vaker uit z'n nek en de A. zegt dat slechts. Heel terecht, er zijn er die S7's woorden als waarheid zien, duidelijk te lezen. Klaar. Nu ga jij er over mierenneuken en zeiken. Is volgens mij persoonlijk en meer "soort semi-onderbuik gebrabbel" dan de relevante constatering van Hij die Hij is.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gronk het volgende:
Rare zegswijze is dat trouwens, zeg. Wat is dat namelijk, 'de orde van de dag'?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:23 schreef gronk het volgende:
Rare zegswijze is dat trouwens, zeg. Wat is dat namelijk, 'de orde van de dag'?
quote:pipo.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:33 schreef Autodidact het volgende:
De orde. Zit tussen Orchidee en Order in. Duh.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:35 schreef Mutant01 het volgende:
Zitten jullie allemaal aan de anti-depressiva. Allemaal saaie zwart-wit avatars.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet er toevallig een paar en die zijn, buiten een enorme chaos, best humorvol.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
Is ''hakbar'' ook al GeenStijljargon? Die lui hebben bijkans een monopolie op ongeestig taalgebruik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Is ''hakbar'' ook al GeenStijljargon? Die lui hebben bijkans een monopolie op ongeestig taalgebruik.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Apropos het volgende:
Speciaal voor mijn Mutti, met wie ik het in de regel best kan vinden en zonder wie ik allang Fok! de rug toe zou hebben gekeerd, een kleurig portret van de Vijfde Evangelist.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, het staat voor moslim of terrorist geloof ik. Echt héél grappig.
Speciaal voor mijn Mutti, met wie ik het in de regel best kan vinden en zonder wie ik allang Fok! de rug toe zou hebben gekeerd, een kleurig portret van de Vijfde Evangelist.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn alleen een beetje scheef.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:48 schreef gronk het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn alleen een beetje scheef.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Geenstijl heeft mods, een heel leger zelfs.
quote:PARIS, Oct 5 (Reuters) - The spokesman for French president Nicolas Sarkozy on Friday would not confirm a newspaper report that Morocco may not buy Rafale fighter planes from Dassault Aviation (AVMD.PA: Quote, Profile, Research) but could instead buy the French TGV high-speed train.
"I do not confirm anything," David Martinon told a weekly news conference.
French daily La Tribune on Wednesday reported that the Moroccan government was set to accept a rival offer to buy F-16 fighter planes made by U.S. company Lockheed Martin Corp (LMT.N: Quote, Profile, Research).
Citing industrial sources, it said that France and Morocco were negotiating commercial compensation, notably the purchase of the high-speed train, which is being manufactured by Alstom (ALSO.PA: Quote, Profile, Research).
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:57 schreef Monidique het volgende:
Dan ga je naar CNN.com en daar is de headline: "Petraeus: Iran still fueling war". Fantastisch. In een paar jaar hebben de Amerikaanse regering en de mondiale, maar voornamelijk anglosaksische, media van een Amerikaanse bezetting Iraanse agressie gemaakt.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nu die relneger en die kluizenaar nog.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn relneger heeft al tijden een blauwe achtergrond.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:05 schreef gronk het volgende:
[..]
'we willen geen vliegtuigen, doe ons maar een trein.'
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 'ie gecremeerd was.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is het enige wat de Fransen wel goed kunnen maken.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb hem ingewisseld voor iemand met een normale huidskleur en bling-bling in zijn mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |