abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:11:50 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_53695089
Fok! Dieetclub #206 | Zondagskinderen

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

--------------------------------------------------------------------------------
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 16:13:30 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53695118
Vanavond weer volleyballen trouwens
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53695146
vanavond wokken en mensjes leren kennen
Ja doei.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:21:25 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_53695299
Vanavond hopelijk lichtjesroute fietsen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 16:27:16 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53695431
Vanavond bankhangen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53695575
Vanavond zingen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:33:15 #7
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53695579
Vanavond schoenen kopen voor onder mijn trouwpak....
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53695818
Vanavond.. balletje laten verwisseling op mijn tongpiercing
pi_53696106
vanavond vroeg naar bed
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2007 @ 16:48:54 #10
43556 miss_dynastie
pi_53696115
Coldfeeeet!!!!!
Weet je nog dat boek van Ainsley Harriott dat nergens meer leverbaar was? Kom ik bij de boekhandel hier en hebben ze hem gewoon! Ik heb hem gelijk maar meegenomen, ik ga er van het weekend eens rustig in lezen
pi_53696295
Hallo, daar ben ik weer! Wat een dolle dagen maak ik toch, tegenwoordig. Gister 6 uur de deur uit, 8 uur weer thuis ('s ochtends/'s avonds, wel te verstaan ).

SQ is terug, met een nieuwe avatar. Dikke pret. Ga je meteen weer aan de SB?

Ik heb ook even gelezen in dat FP-topic over dikke mensen, wel shocking zeg, wat een gebash. Niet dat ik serieus overgewicht nou zo mooi vind, maar jeetje, je zou met een BMI van 25+ al geen hap meer mogen eten, als ik het zo lees.
Realiseren mensen zich ook weleens dat het voor een flink deel genetisch bepaald is? Ik heb het dan niet over mensen die anderhalf pak gevulde koeken achter elkaar wegwerken, maar mensen die gezond eten, genoeg bewegen en alsnog een BMI van 27-29 hebben.....
Nou, ik vind het best stom.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:01:58 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_53696535
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo, daar ben ik weer! Wat een dolle dagen maak ik toch, tegenwoordig. Gister 6 uur de deur uit, 8 uur weer thuis ('s ochtends/'s avonds, wel te verstaan ).

SQ is terug, met een nieuwe avatar. Dikke pret. Ga je meteen weer aan de SB?

Ik heb ook even gelezen in dat FP-topic over dikke mensen, wel shocking zeg, wat een gebash. Niet dat ik serieus overgewicht nou zo mooi vind, maar jeetje, je zou met een BMI van 25+ al geen hap meer mogen eten, als ik het zo lees.
Realiseren mensen zich ook weleens dat het voor een flink deel genetisch bepaald is? Ik heb het dan niet over mensen die anderhalf pak gevulde koeken achter elkaar wegwerken, maar mensen die gezond eten, genoeg bewegen en alsnog een BMI van 27-29 hebben.....
Nou, ik vind het best stom.
Ben al 4 dagen aan het Bakkeren

Trouwens, dat artikel op de FP...
quote:
Mensen met een normaal gewicht voelen zich superieur als ze een dik persoon zien. Dat heeft een goede invloed op het zelfbeeld van de mensen met een normaal postuur.
Zie je nou wel dat al ons vet ergens een hoger doel dient?
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:02:56 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_53696573
Ik geef overigens toe dat ik dat ook denk als ik iemand zie die echt heeeeeel dik is, dan denk ik toch: het valt bij mij nog mee, het kan altijd erger
disclaimer
pi_53696593
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik geef overigens toe dat ik dat ook denk als ik iemand zie die echt heeeeeel dik is, dan denk ik toch: het valt bij mij nog mee, het kan altijd erger
Dat denk ik ook maar dat heeft iedereen denk ik wel een beetje
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:05:47 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_53696673
En op de Fontys waar ik studeerde liep een meisje van minstens 180 kilo en die at elke pauze gefrituurd eten en daarvan dacht ik ook: neem nou een appel meisje!

Maar walging of afkeer voel ik gelukkig niet
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:09:48 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53696787
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:05 schreef Stormqueen het volgende:
En op de Fontys waar ik studeerde liep een meisje van minstens 180 kilo en die at elke pauze gefrituurd eten en daarvan dacht ik ook: neem nou een appel meisje!

dacht misschien even dat je het over mij had maar heb nog nooit iets uit de kantine daar gegeten
pi_53696807
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:05 schreef Stormqueen het volgende:

Ik heb dat boek van Wieke Biesheuvel over haar afvalsucces gelezen, en zij schreef: dikke mensen (niet stevig, niet voluptueus, maar dik) bij wie het overgewicht wordt veroorzaakt door hun eetpatroon, kunnen heel hard roepen dat ze blij zijn met hun lichaam, dat ze zich mooi voelen, maar stiekem blijft het gebrek aan zelfbeheersing knagen.

En dat geloof ik wel.
Maar moet ik mezelf nou gaan haten? Ik eet regelmatig en heel gezond, ik probeer enigszins trouw te sporten/bewegen, en toch heb ik een BMI van ergens tussen de 28 en 30. Sorry
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:10:58 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_53696814
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

dacht misschien even dat je het over mij had maar heb nog nooit iets uit de kantine daar gegeten
Nee, je lijkt er niet eens op, meisje in kwestie is bruin van kleur enzo
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:12:26 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_53696849
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb dat boek van Wieke Biesheuvel over haar afvalsucces gelezen, en zij schreef: dikke mensen (niet stevig, niet voluptueus, maar dik) bij wie het overgewicht wordt veroorzaakt door hun eetpatroon, kunnen heel hard roepen dat ze blij zijn met hun lichaam, dat ze zich mooi voelen, maar stiekem blijft het gebrek aan zelfbeheersing knagen.

En dat geloof ik wel.
Maar moet ik mezelf nou gaan haten? Ik eet regelmatig en heel gezond, ik probeer enigszins trouw te sporten/bewegen, en toch heb ik een BMI van ergens tussen de 28 en 30. Sorry
1. Dan ben je dus niet DIK
2. Als je gezond eet hoef je je dus niet schuldig te voelen!
3. Uit je toonzetting merk ik wel dat je er toch behoorlijk mee zit...
disclaimer
pi_53696887
daar ben ik weer een keer

De laatste weken wat minder aan de lijn gedaan. Resultaat: 900 gram aangekomen. Die gaan we er nu weer aflijnen natuurlijk Waar ik wel achter ben gekomen is dat ik van alcohol heel erg aankom, nog veel meer dan van suikers en vetten. Frustererend, als je een avondje bent wezen stappen, 4 baco´s (uiteraard met light cola) op hebt, 1,5 kilo zwaarder bent... Dus voortaan maar op stap zonder alcohol. Misschien heeft het ook met het warme klimaat en vocht vasthouden, maar er gaat bijna anderhalve week overheen voordat ik die anderhalve kilo week kwijt ben. Dus ik weet nu hoe het komt dat ik niet echt meer af kan vallen. Alcoholvrij dus voortaan!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:19:51 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53697036
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee, je lijkt er niet eens op, meisje in kwestie is bruin van kleur enzo
al is het ook alweer meer dan een jaar geleden dat ik daar dagelijks kwam (bij Fontys dus )
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:21:48 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_53697069
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

al is het ook alweer meer dan een jaar geleden dat ik daar dagelijks kwam (bij Fontys dus )
Wel die in Eindhoven dan? Want er zijn er best veel...

(voor mij trouwens 2,5 jaar geleden)
disclaimer
pi_53697124
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

1. Dan ben je dus niet DIK
2. Als je gezond eet hoef je je dus niet schuldig te voelen!
3. Uit je toonzetting merk ik wel dat je er toch behoorlijk mee zit...
Ik ben niet moddervet, maar behooooorlijk fors En ja, ik zit ermee. En dit soort dingen maken het alleen maar erger, van die ongenuanceerde afzeikreacties...
Bah.
Ik loop bij een psycholoog, en een van de dingen om aan te werken is idd mijn negatieve lichaamsbeeld.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:28:59 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_53697238
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben niet moddervet, maar behooooorlijk fors En ja, ik zit ermee. En dit soort dingen maken het alleen maar erger, van die ongenuanceerde afzeikreacties...
Bah.
Ik loop bij een psycholoog, en een van de dingen om aan te werken is idd mijn negatieve lichaamsbeeld.
Ik denk dat de meesten van ons dat hier wel hebben, want als je 100% tevreden bent met je lichaam wil je ook niet afvallen. Sterker nog, ik denk dat de meeste vrouwen in dit land een negatief lichaamsbeeld hebben, of ze nou maat 36 of maat 56 hebben.
Ik heb in het verleden regelmatig tranen met tuiten gestort omdat ik mezelf zo lelijk vond. Sinds ik blijheidvrijheidspilletjes slik kan ik me er gelukkig niet meer zo druk om maken, maar ik (en iedereen hier, daar durf ik een hand voor in het vuur te steken) weet precies hoe dat voelt.
En diep in je hart weet je waar het aan ligt... want als het niet aan jezelf te wijten valt, zul je jezelf er ook niet om "haten". Zo was dat bij mij, en nog steeds, ik roep wel dat ik zo gezond eet en weet wat goede voeding is. Dat WEET ik ook wel, maar ik vertel er nooit bij hoe ik ongegeneerd pakken koekjes en glazen chocomel weg kan kiepen. Want het is best eng om met die "schuldige" kant van jezelf geconfronteerd te worden.

Ik kom niet tot een clou
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:29:50 #25
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53697269
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:21 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wel die in Eindhoven dan? Want er zijn er best veel...

(voor mij trouwens 2,5 jaar geleden)
Ja wel in Eindhoven
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:31:03 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_53697299
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja wel in Eindhoven
Ik heb je niet herkend van de foto's... maar goed, er lopen dan ook maar een paar duizend mensen rond
disclaimer
pi_53698177
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten van ons dat hier wel hebben, want als je 100% tevreden bent met je lichaam wil je ook niet afvallen. Sterker nog, ik denk dat de meeste vrouwen in dit land een negatief lichaamsbeeld hebben, of ze nou maat 36 of maat 56 hebben.
Ik heb in het verleden regelmatig tranen met tuiten gestort omdat ik mezelf zo lelijk vond. Sinds ik blijheidvrijheidspilletjes slik kan ik me er gelukkig niet meer zo druk om maken, maar ik (en iedereen hier, daar durf ik een hand voor in het vuur te steken) weet precies hoe dat voelt.
En diep in je hart weet je waar het aan ligt... want als het niet aan jezelf te wijten valt, zul je jezelf er ook niet om "haten". Zo was dat bij mij, en nog steeds, ik roep wel dat ik zo gezond eet en weet wat goede voeding is. Dat WEET ik ook wel, maar ik vertel er nooit bij hoe ik ongegeneerd pakken koekjes en glazen chocomel weg kan kiepen. Want het is best eng om met die "schuldige" kant van jezelf geconfronteerd te worden.

Ik kom niet tot een clou
Maar dat is het nou juist...
Ik weet wat gezond is, maar ik eet het ook nog eens graag. Als ik watertandend met een rammelende maag langs de Smullers loop, zeg ik nee en koop een volkoren pistoletje, zonder beleg. Bij wijze van spreken. Mijn enige vreetbui van de afgelopen twee maanden was een flinke bak zelfgemaakte popcorn. Dus ik vind eigenlijk dat ik het nu wel heb verdiend om slank te zijn.

Wat voor pilletjes slik je dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 18:12:26 #28
13151 crew  Rewimo
pi_53698280
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:13 schreef Vogue het volgende:
daar ben ik weer een keer

De laatste weken wat minder aan de lijn gedaan. Resultaat: 900 gram aangekomen. Die gaan we er nu weer aflijnen natuurlijk Waar ik wel achter ben gekomen is dat ik van alcohol heel erg aankom, nog veel meer dan van suikers en vetten. Frustererend, als je een avondje bent wezen stappen, 4 baco´s (uiteraard met light cola) op hebt, 1,5 kilo zwaarder bent... Dus voortaan maar op stap zonder alcohol. Misschien heeft het ook met het warme klimaat en vocht vasthouden, maar er gaat bijna anderhalve week overheen voordat ik die anderhalve kilo week kwijt ben. Dus ik weet nu hoe het komt dat ik niet echt meer af kan vallen. Alcoholvrij dus voortaan!
In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken wordt alcohol door je lichaam niet omgezet in suikers, maar rechtstreeks in vet En er zitten uiteraard ook suikers in. Dus ja... veel alcohol is niet verstandig als je wilt afvallen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53698756
ik merk het ook wel hoor, als ik minder alcohol drink, dan val ik sneller af..
Maarja, soms is het wel eens lekker hoor, een biertje/wijntje 's avonds..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53698784
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:33 schreef teigan het volgende:
ik merk het ook wel hoor, als ik minder alcohol drink, dan val ik sneller af..
Maarja, soms is het wel eens lekker hoor, een biertje/wijntje 's avonds..
ik heb al 3 verjaardagen mee gemaakt afgelopen maand dat ik sanaslank doe zonder alcohol inclusief mijn eigen verjaardag en echt super erg missen doe ik het niet. Het is wel leuk om al dat slap gelul te horen als je nuchter bent en ze de volgende dag op attenderen.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:34:59 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_53698792
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar dat is het nou juist...
Ik weet wat gezond is, maar ik eet het ook nog eens graag. Als ik watertandend met een rammelende maag langs de Smullers loop, zeg ik nee en koop een volkoren pistoletje, zonder beleg. Bij wijze van spreken. Mijn enige vreetbui van de afgelopen twee maanden was een flinke bak zelfgemaakte popcorn. Dus ik vind eigenlijk dat ik het nu wel heb verdiend om slank te zijn.

Wat voor pilletjes slik je dan?
Als dat het geval is, is er dus eigenlijk geen echte reden dat je een slecht gevoel over jezelf zou moeten hebben cq het jezelf verwijten dat je iets steviger bent dan gemiddeld. Misschien is slank zijn wel gewoon niet voor jou weggelegd. Dit is overigens helemaal niet lomp bedoeld! Maar net als dat je altijd bruine en witte mensen zal hebben, zal je altijd dikke en dunne mensen hebben. Helaas wordt dik meestal als slecht gezien, zoals de FP al aan gaf...

Ik slik seroxat. Wor je blij van
disclaimer
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:36:33 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_53698830
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:34 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb al 3 verjaardagen mee gemaakt afgelopen maand dat ik sanaslank doe zonder alcohol inclusief mijn eigen verjaardag en echt super erg missen doe ik het niet. Het is wel leuk om al dat slap gelul te horen als je nuchter bent en ze de volgende dag op attenderen.
Vind je? Ik vind dat dus echt extreem kut. Maar ik moet er dan wel bij zeggen dat ik meestal degene ben met het hoogste promillage aan het eind van een feestje

En in navolging van Rewimo's opmerking: ik benhet levende bewijs dat het dodelijk is voor de lijn

kutspatiebalk
disclaimer
pi_53699361
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat de meeste mensen denken wordt alcohol door je lichaam niet omgezet in suikers, maar rechtstreeks in vet En er zitten uiteraard ook suikers in. Dus ja... veel alcohol is niet verstandig als je wilt afvallen.
in vet! Dat wist ik inderdaad niet! Nou, nog meer redenen om van de alcohol af te blijven. Maar ik kan me een avond in de kroeg zonder alcohol eigenlijk helemaal niet voorstellen. Wat erg eigenlijk, ik ben nog nooit uitgeweest op alleen appelsap of cola light
pi_53699564
Ik heb jullie ook weer gevonden

Ik heb een nieuw dieetclubmeetingtopic geopend!
pi_53699863
Ik kan er niet voor kiezen om minder alcohol te gaan drinken als afvalmethode, ik drink namelijk helemaal geen alcohol Vermaak me prima zonder. Alleen afgelopen oud & nieuw was op het laatst niet leuk meer, dan merk je wat voor invloed echt veel alcohol heeft op je vrienden, niet leuk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 oktober 2007 @ 19:48:29 #36
13151 crew  Rewimo
pi_53700864
Ik heb het drinken ook opgegeven

Die twee glazen per jaar, daar ben ik trouwens niet dik van geworden
  donderdag 4 oktober 2007 @ 20:04:04 #37
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53701404
Och, met alcohol drinken kan je ook gewoon afvallen hoor. Je moet er alleen niet te veel bij eten
pi_53702255
Hier zijn jullie, was iedereen al kwijt.

Mijn zelfbeeld boeit me nu helemaal niks, dat is wel handig. Alcohol drink ik nooit, mag niet met de medicijnen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 4 oktober 2007 @ 20:40:58 #39
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53702261
Ik ben er ook weer bij.
pi_53704192
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:40 schreef YPPY het volgende:

Mijn zelfbeeld boeit me nu helemaal niks, dat is wel handig. Alcohol drink ik nooit, mag niet met de medicijnen.
Hoe bedoel je, je zelfbeeld boeit je niet?
pi_53704359
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:04 schreef Heavenlyblue het volgende:
Och, met alcohol drinken kan je ook gewoon afvallen hoor. Je moet er alleen niet te veel bij eten
precies zo doe ik het tenminst
pi_53706454
Ik heb net een herfstbok op
Voel me bijna schuldig hier!

Wilde er eigenlijk net nog eentje nemen, maar dat doe ik dan maar niet geloof ik
pi_53711382
af en toe een drankje moet kunnen

ik loop echt al een paar dagen lang met een drang naar chocola hoe zou dat nou komen
vanavond heb ik een kadetje met een beetje pindakaas en een heel klein beetje hagelslag gegeten, maar ik vond het gewoon niet lekker meer De hagelslag smaakte raar ik lust geen hagelslag meer
pi_53711454
over alcohol gesproken.. darn..

eerste avond uit met studenten uit arnhem, en jeetje! wat gezellig

net pas thuis, veel bier en en en geweldig eindelijk het idee dat ik hier wat bereik, aan vrienden maken

wokken was zeer lekker en gezellig, en nog 2 kroegen gezien enzo..

sjans met de barman van de laatste tent dus mijn avond/dag kan niet meer stuk al is natuurlijk veel leuker

en darn, wat tik ik nog foutloos na zoveeeeeeeeel bier
Ja doei.
pi_53712516
Mooi zo motorbloempje!!!

Ik heb het gisteravond bij 1 glas wijn gehouden, en dat beviel best goed..

ik heb nu alleen wel last van mijn keel, het zingen was pittig gisteravond.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:25:31 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_53713287
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 20:40 schreef YPPY het volgende:

Ow, daar heb ik dan weer schijt aan
De arts heeft gezegd dat ik dan erg emo kan worden, maar ik heb het nooit gemerkt
disclaimer
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:26:15 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_53713307
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 02:23 schreef motorbloempje het volgende:
over alcohol gesproken.. darn..

eerste avond uit met studenten uit arnhem, en jeetje! wat gezellig

net pas thuis, veel bier en en en geweldig eindelijk het idee dat ik hier wat bereik, aan vrienden maken

wokken was zeer lekker en gezellig, en nog 2 kroegen gezien enzo..

sjans met de barman van de laatste tent dus mijn avond/dag kan niet meer stuk al is natuurlijk veel leuker

en darn, wat tik ik nog foutloos na zoveeeeeeeeel bier
repscet

nieuwe vrienden maken is tof, en bier ook
disclaimer
pi_53713315
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, je zelfbeeld boeit je niet?
Dat bedoel ik, het kan me nu niks schelen. Voorheen wel hoor en dat zal ook wel weer terugkomen. Het belangrijkste is nu dat het goed gaat met Anna en mij, daarna komt de rest weer.

Whaaaaaaa Octo, dat wil ik ook! Geen hagelslag meer lusten, maar het afvallen een stuk makkelijker.

Gisterenavond hebben we voor het eerst de huisartsenpost hier gezien. Anna was zo benauwd en raar hoesten. Nu heeft ze pseudo kroep, dat gaat vanzelf over. Het was zo zielig, maar ze was wel ontzettend stoer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53713319
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
Vanavond hopelijk lichtjesroute fietsen
Bejaarden-activiteiten

't Is dat ik vanavond op kraamvisite moet bij vrienden van ons... anders was ik met je mee gefietst. Denk je aan me als je voor mijn werk langs fietst?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:29:26 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_53713359
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bejaarden-activiteiten

't Is dat ik vanavond op kraamvisite moet bij vrienden van ons... anders was ik met je mee gefietst. Denk je aan me als je voor mijn werk langs fietst?
't Is er niet van gekomen, ik heb andere lichaamsbeweging gedaan met bb

Misschien volgende week nog
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:36:31 #51
13151 crew  Rewimo
pi_53713476
Ik heb trouwens niet bankgehangen gisteravond, maar de Wii geïnstalleerd en toen getennist en gebowld Daarna had ik het niet meer koud
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:40:06 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_53713544
Levitation, ik krijg die vent van me wss toch niet mee, dus als je wil kunnen we volgende week wel samen een keer fietsen??
disclaimer
pi_53713794
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens niet bankgehangen gisteravond, maar de Wii geïnstalleerd en toen getennist en gebowld Daarna had ik het niet meer koud
ik heb vannacht weer in mijn dikke winterpyjama liggen rillen in bed, terwijl lag te zweten... Heel bizar eigenlijk..
pi_53713824
Ik was vanmorgen opeens 90.0kg Maarja, ik heb dan ook vannacht vrij veel tijd op de wc doorgebracht.
Morgen eens kijken of ik op mijn weegdag ook een mooi gewicht op de weegschaal heb. De laatste weken is het steeds zo dat ik op zaterdag opeens een kilo (of 2) zwaarder ben dan de rest van de week.
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:57:09 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_53713853
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:
Ik was vanmorgen opeens 90.0kg Maarja, ik heb dan ook vannacht vrij veel tijd op de wc doorgebracht.
Morgen eens kijken of ik op mijn weegdag ook een mooi gewicht op de weegschaal heb. De laatste weken is het steeds zo dat ik op zaterdag opeens een kilo (of 2) zwaarder ben dan de rest van de week.
Ik moest echt veel kwijt uit mijn blaas en darmen, maandag 89 naakt, vanmorgen 88 met kleren en schoenen aan
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:58:03 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53713866
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het kan me nu niks schelen. Voorheen wel hoor en dat zal ook wel weer terugkomen. Het belangrijkste is nu dat het goed gaat met Anna en mij, daarna komt de rest weer.

Whaaaaaaa Octo, dat wil ik ook! Geen hagelslag meer lusten, maar het afvallen een stuk makkelijker.

Gisterenavond hebben we voor het eerst de huisartsenpost hier gezien. Anna was zo benauwd en raar hoesten. Nu heeft ze pseudo kroep, dat gaat vanzelf over. Het was zo zielig, maar ze was wel ontzettend stoer.
Hete douche aanzetten, badkamerdeur dicht en in de stoom gaan zitten met Anna, als ze het erg benauwd heeft van het hoesten. Beterschap

Zelfbeeld is hier prima, op het moment Gelukkig, dat is ook wel eens anders geweest...

Gisteren ging volleybal niet lekker We hebben geen trainer, dus heb ik zo uit het niks een training verzonnen. Wat krijg je, een stel ondankbare klagende teamgenoten, ja... flikker dan maar op hoor. Ik ben dus halverwege gestopt, heb een telbord gepakt, ben gaan zitten en heb gezegd 'Speel maar een setje ofzo...' Ik heb dus niet echt getraind zelf...
pi_53713948
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation, ik krijg die vent van me wss toch niet mee, dus als je wil kunnen we volgende week wel samen een keer fietsen??
Goed idee
Mijn vent krijg ik ook niet op een fiets en zeker niet voor zo'n eind.
Wanneer kan jij? Check ik ook ff mijn agenda... en de weersverwachting....
***Levi was here***
pi_53713984
goedemorgen
Ja doei.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:04:23 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_53713988
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed idee
Mijn vent krijg ik ook niet op een fiets en zeker niet voor zo'n eind.
Wanneer kan jij? Check ik ook ff mijn agenda... en de weersverwachting....
Ik kan alle dagen, ik heb toch geen sociaal leven
disclaimer
pi_53714114
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kan alle dagen, ik heb toch geen sociaal leven
Ah, klinkt precies als mijn agenda...
Behalve dat ik maandag naar school moet en woensdag wil zwemmen.
En misschien dat V. nog iets in zijn agenda heeft staan wat ik -zoals gewoonlijk- ben vergeten, maar ik laat het nog wel ff weten.
***Levi was here***
pi_53714701
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Pseudo kroep is zo zielig

En ik houd uit mezelf al niet van hagelslag Ik heb veel liever 20+ kaas en kipfilet, zo handig
pi_53714737
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Pseudo kroep is zo zielig

En ik houd uit mezelf al niet van hagelslag Ik heb veel liever 20+ kaas en kipfilet, zo handig
Ik ben gek op vlokken Maar die mag ik van mezelf alleen nog in het weekend. Is prima vol te houden en maakt het weekend lekker feestelijk.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:36:01 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53714765
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben gek op vlokken Maar die mag ik van mezelf alleen nog in het weekend. Is prima vol te houden en maakt het weekend lekker feestelijk.
Isa heeft me weer kennis doen maken met gestampte muisjes... Zoooooo lekker
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:37:30 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_53714798
Ik ben echt een kaasmeisje. Het liefst een knapperig wit stokbroodje met muffe boerencamembert
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:37:33 #65
13151 crew  Rewimo
pi_53714799
Allemaal lekker ja Maar hier ook alleen in het weekend, door de week eet ik een soort fruit & fibre met melk In het weekend wel brood(jes).
pi_53715071
hagelslag

kan niet zonder
Ja doei.
pi_53715217
Wij hebben op dit moment niet eens hagelslag in huis geloof ik...

Een tijdje geleden waren we wel helemaal weg van die XL hagel
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:53:13 #68
13151 crew  Rewimo
pi_53715239
Pindakaas met XL-hagel Helemaal fout qua calorieën natuurlijk, maar zo lekker
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:53:49 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53715256
kaas alleen wel uitkijken kan er neit zo goed tegen
pi_53715616
en kaas

jum....
Ja doei.
pi_53715666
Ok, dank jullie wel... nu heb ik trek in al het bovengenoemde...
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:12:06 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_53715704
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Levitation het volgende:
Ok, dank jullie wel... nu heb ik trek in al het bovengenoemde...
Ja, mijn eierkoek gaf geen bevrediging
disclaimer
pi_53715728
heb lekker ontbeten net met een pistoletje met ham, kaas, ui en tomaat uit de oven

hoef ook geen lunch meer, maargoed

vandaag lekker een dagje en avondje alleen, voor mezelf voel me niet helemaal gezond (keelpijn, begon gistermiddag op te zetten, aangestoken door ) dus lekker veel thee, huiswerken en ik denk dat ik de chaos in huis wat aan banden ga leggen

binnenkort toch maar eens een kledingkast kopen
Ja doei.
pi_53715743
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, mijn eierkoek gaf geen bevrediging
daar moet je ook dat ding in je avatar voor gebruiken
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:14:05 #75
13151 crew  Rewimo
pi_53715770
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Da's anders een hele kluif
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:15:19 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_53715805
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet op mijn werk, viezerik

disclaimer
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:15:50 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_53715816
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's anders een hele kluif
Da's heul geen kluif
disclaimer
pi_53715827
als je netjes blijft zitten ziet niemand het hoor

enneh.. chocoladeforum plat?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:18:49 #79
13151 crew  Rewimo
pi_53715897
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
enneh.. chocoladeforum plat?
Geloof het wel ja...
pi_53715945
het schiet me net toch in mn rug en nek

opruimen gaat het niet worden geloofik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:37:34 #81
13151 crew  Rewimo
pi_53716375
Lastig MB, en pijnlijk ook:{

Kom net een opmerkelijk bericht tegen op het WLS-forum:
quote:
Obese men eat up their IQ points
By Robert Matthews
London
March 3 2003

Being overweight is not only bad for men's hearts - it also makes them less intelligent. A study of the intelligence of the obese has found that being seriously overweight reduces intelligence in males, possibly through its effect on blood circulation in the brain.

The finding comes as obesity rates grow in Australia - almost 40 per cent of the population is overweight and more than 20 per cent obese, according to a Federal Government report.

Links between obesity and conditions such as high blood pressure, known to increase the risk of poor blood circulation and diseases such as strokes, have long been recognised.

Now researchers in America have shown that obesity by itself is able to cause a significant decline in mental ability. The finding has emerged from the renowned Framingham Heart Study, begun in 1950 and involving thousands of people from Framingham in Massachusetts who have health and mental checks every two years.

By studying the records of more than 1400 men and women, Professor Merrill Elias and colleagues at the University of Boston found that men classified as clinically obese appear to have significantly reduced mental agility. Curiously, fat women did not suffer the same fate.

When given cognitive function tests involving logic, verbal fluency and recall, obese men achieved scores as much as 23 per cent below those of non-obese men, even after taking into account factors such as educational level, occupation and blood pressure.

This story was found at: http://www.theage.com.au/articles/2003/03/02/1046540068050.html
pi_53716798
maar even een warme (hete) douche genomen.. helpt een mini-beetje...

bleh misschien als ik straks even naar de Appie loop dat 't weer wat beter wordt

Ze kwamen overigens vanochtend de dakgoten schoonmaken, maar dat was ik even vergeten.. Een herrie, een herrie! Dacht dat mensen m'n motor aan het bekrassen/verslepen waren
Ja doei.
pi_53718469
Ik ben weer thuis.
Meteen ff lekker geshopt met mijn moeder in Arnhem

De sollcitatie verliep zeer goed Zij wilde mij ook hebben, zoals zij dat zeiden.
Maar de functie omschrijving die Start People mij vertelde, was niet het zelfde als daar.
Hele dagen kopieeren, en post verwerken :D Nee dank je
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:16:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_53718844
Alleen maar kopiëren en post? Dat is wel iets heel anders ja
pi_53718869
leuk he, hoe uitzendbureaus alles leuk kunnen maken

hebben ze mij ook eens geflikt maargoed, ik MOEST de baan aannemen omdat ik mn huur moest betalen, dus tsja
Ja doei.
pi_53719280
Dat heb ik ook een keer gehad! Ik naar een gesprek als verkoopmedewerker binnendienst ofzo.
Krijg ik daar allemaal vragen die daar totaal niet mee te maken hadden, dachten ze dat ik kwam voor een archiveringsbaantje!
Heb 'm toch maar geweigerd!
pi_53720605
Krijg net een mailtje dat iig 1 onderdeeltje wat in mijn PGOO stond(apart vak zeg maar) voldoende is..

Maar ik kom er nu ook achter dat de tweede begeleider tot 21 oktober weg is, en nu weet ik dus niet of hij al naar mijn PGOO heeft gekeken, maar als hij dat daarna nog moet doen, dan is het allemaal te laat en ben ik niet op tijd klaar plus dat ik een hoop gezeik krijg mbt mijn aanstelling...

Ik heb nu dus maar even een paniekmailtje naar mijn eerste begeleider gestuurt hierover, het moet gewoon goedkomen..
pi_53721204
Oh, ik heb al een mailtje terug..
quote:
XXX heeft de nodige kritiek op je PGOO.

We hebben besloten dat je een voldoende krijgt voor je PGOO. Dan kan je het zo laten. Als we een cijfer moeten geven krijg je een 6.

Daarmee ben je volgens mij afgezien van je keuzethema klaar.

Gefeliciteerd!!!!!!
Gehaald dus!
Niet erg goed, maar het was ook een martelgang, ik ben niet geschikt voor dit soort dingen...
pi_53721371
Een voldoende is een voldoende!
Lekker houden zo Teigan, zeker als het je helemaal niet ligt!
Je kunt evt. nog wel vragen naar wat quick wins, maar dat kun je ook lekker laten zitten.
Hij is af Teigan! Gefeliciteerd!

Moet je nog veel voor je keuzemodule?
pi_53721459
Ik ben over de helft nu Liejannuh, het is een vak van 2 ECTS(56 uur), dus dat moet afkomen in de komende 3 weken..

Zo bizar dat gevoel dat het nu echt bijna klaar is..
pi_53721621
Hoppa Teigan!
Je bent er bijna!
pi_53721872
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben over de helft nu Liejannuh, het is een vak van 2 ECTS(56 uur), dus dat moet afkomen in de komende 3 weken..

Zo bizar dat gevoel dat het nu echt bijna klaar is..
Oew! Dat is gewoon echt bijna af!
Leuk vak nog?

En ik weet precies hoe je je voelt. En het is zo'n lekker gevoel. Wacht maar tot ook dat allerlaatste vak af is, dan wordt je nog relaxter!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:16:38 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_53721944
Mogguh!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53721955
mwah, digitaal proefstuderen in Nestor..

Ik maak dus een soort 1 dag student in een digitale omgeving..
Wel geinig, maar niet heel super.. Maarja, nu het enige wat ik nog moet doen, dus ik moet wel....
pi_53722185
Gaaf Teigan. Een voldoende is een voldoende, en dat telt

Gefelciteerd, bijna klaar.

Nog ff de schouders eronder, je kunt het!
pi_53722292
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:45 schreef teigan het volgende:
Oh, ik heb al een mailtje terug..
[..]

Gehaald dus!
Niet erg goed, maar het was ook een martelgang, ik ben niet geschikt voor dit soort dingen...

Gefeliciteerd meid! Gehaald is gehaald!
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:33:11 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_53722322
Teigan
disclaimer
pi_53722348
Teigan

al is het een 6 of een 9, het is voldoende Nog even doorbijten en je bent er vanaf
Ja doei.
pi_53722910
Ik heb net getennist met Isa, komen er van die jongetjes van 16 langs.
De ene heeft commentaar dat we niet kunnen tennissen, de tweede zegt dat hij het zelf niet beter kan en de derde zegt dat hij ons liever in een rokje zou zien...
Ha!

En er kwam ook nog een gozertje vragen of hij ons moest helpen en of we daar op school zaten Het is een middelbare school.

Dus: We zijn jong en begeerlijk
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:00:20 #100
4177 Jojogirl
pi_53722962
Feli teigan, je bent er bijna

Freecell
pi_53722982
Goed hoor Teigan! Gehaald is gehaald

Jong en begeerlijk, dat klinkt goed
pi_53724464
* Levitation gaat in hongerstaking
Ik wordt gedwongen vanavond bij de Chinees te eten...
Als we nu nog gingen wokken... maar nee, het is een echte Hollandse-Indische-Chinees-met-babipangang-en-aanverwante-kledder

[/opstandige bui]
***Levi was here***
pi_53724492
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:07 schreef Levitation het volgende:
* Levitation gaat in hongerstaking
Ik wordt gedwongen vanavond bij de Chinees te eten...
Als we nu nog gingen wokken... maar nee, het is een echte Hollandse-Indische-Chinees-met-babipangang-en-aanverwante-kledder

[/opstandige bui]
gestoomde rijst en zoetzure saus?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:15:34 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53724640
Echt goed teigan gefeliciteerd

Sterkte Levi. Eet smakelijk.

Al een paar weken weinig geslapen (nachtvoedingen), afgelopen nacht dus naar de dokter, vanochtend mijn moeder op bezoek, dus druk, hele dag met huilerige Anna, eten dat echt klaar is en J. die belt dat hij een half uur later komt. Heeft iemand een reep chocolade over?
*OUD heilige*
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:33:26 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_53725014
Shit, mijn vlees is zwak, toch weer 3 pinten op tijdens de vrijdagborrel Hips!
disclaimer
pi_53725127
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vlees is sterk, en het gaat nog sterker worden: na een lange dag lab- en bureauwerk lekker naar de sportschool

Yppy, ik heb nog een paar stukjes 72% liggen. Hebben?
pi_53725201
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

gestoomde rijst en zoetzure saus?
Ik was die rare die geen rijst lust
***Levi was here***
pi_53725265
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik was die rare die geen rijst lust
Oh ja

Nou euh, dan moet je maar gewoon die vieze bami eten. Bummer..
Sterkte. Van eetn van zo'n vette chinees is mijn systeem altijd minstens anderhalve dag ontregeld
pi_53725297
ik heb gisteren lekker gewokt

darn.. was echt lekker

en wat mihoen erbij genomen enzo en soesjie
Ja doei.
pi_53725849
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

ach je moet je weekend goed beginnen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:20:48 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_53725981
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach je moet je weekend goed beginnen

Mee eens, ik heb er alvast wat in de vriezer gelegd

Bier
disclaimer
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:28:22 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53727624
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef ColdFeet het volgende:

Yppy, ik heb nog een paar stukjes 72% liggen. Hebben?

Nee dank je, ik ga liever voor cote d'or puur
*OUD heilige*
pi_53727928
feli teigan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:11:33 #114
13151 crew  Rewimo
pi_53728666
Teigan, gefeliciteerd! Voldoende is voldoende

Wij hebben ook chinees gegeten (sorry Levi ), we hadden een menu voor twee met verschillende soorten vlees en groente. Erg lekker. Maar dat was dan ook in Duitsland, daar hebben ze toch weer andere dingen dan bij de NL-Chinees

En we hebben dit gekocht

pi_53728812
Mooie kachel rewimo! Lekker zo in de herfst met een vuurtje!

Wij hebben patat gegeten
pi_53729995
Mooie haard Rewimo
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.

De pompoensoep is lekker, heel erg dik en kruidig en een beetje pittig.

Ik heb daar een bagel gehaald met cream cheese of zoiets, ik had nog geen zin in soep. Maar die bagel was ook jummie en vult goed.
pi_53730072
Ziet er mooi uit Rewimo!!!!

Wij zijn net naar de film geweest, en op de terugweg zijn we mooi een controle op lichten ontlopen doordat we gewaarschuwd werden door iemand...
pi_53730157
Welke film heb je gekeken Teigan?
pi_53730838
We hebben Stardust gezien, en dat was best een aanrader!
pi_53730884
Die wil ik ook nog zien, ik hoor er meer mensen over.
pi_53730911
hij draait volgens mij nog maar net, ik zag er donderdag ofzo ook een groot stuk over in de spits staan.

Maar toch was het nog best rustig in de bios...
pi_53734039
Hmm ik heb 2 uur geleden gelunched, taco´s met gefrituurde garnalen en vis in paneermeel. Was heerlijk maar lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de lijn
pi_53735896
Ik heb het lot weten te keren... we hebben Grieks gegeten.
Voordeel: het was erg lekker
Nadeel: de weegschaal zal morgen minder vriendelijk zijn.
Weer op mijn weegdag... misschien moet ik toch maar een andere dag gaan kiezen voor mijn updates.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:21:35 #124
13151 crew  Rewimo
pi_53738102
Gewoon een week lang elke dag wegen en dan bepalen wat je lichtste dag is
pi_53738322
We gaan gezellig een weekendje weg, veel plezier jullie, gezond eten, veel sporten en tot morgen of maandag.
*OUD heilige*
pi_53738424
Veel plezier Yppy!
Ik ben aan het nagenieten van Pete Murray
Hij was echt tof.
pi_53738516
Gefeliciteerd teigan, gehaald is gehaald inderdaad!

Rewimo, mooie kachel hoor!

YPPY, heel veel plezier! Geniet ervan!

Fijn dat het zo leuk was, Lianne!

Mijn weegschaal was gisteren weer erg aardig voor me, 83,8, weer 8 ons eraf dus
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:07:42 #128
4177 Jojogirl
pi_53738734
Mooi Fannetje, je gaat lekker zo.

Ik ben ook nog even bezig met de Pete Murray afterparty op m'n PC. En ik ben vanochtend vergeten mezelf te wegen, dus dan morgen maar een update.
pi_53738939
Goeiemorgen!!

Wij hebben net weer twee pleegkittens opgehaald bij het asiel, deze waren opeen vuilnisbelt gedumpt...

Maar het zijn schatjes!!
pi_53739502
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het lot weten te keren... we hebben Grieks gegeten.
Voordeel: het was erg lekker
Nadeel: de weegschaal zal morgen minder vriendelijk zijn.
Weer op mijn weegdag... misschien moet ik toch maar een andere dag gaan kiezen voor mijn updates.

Grieks

maar idd.. niet heel goed voor de weegschaalgetalletjes

hier is de Buuf aan het verhuizen, dus was om half 8 al wakker-achtig. Gelukkig dankzij m'n oordoppen met wat pauzes nog tot 11 uur kunnen slapen
Ja doei.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:33:54 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_53740798
Kater
disclaimer
pi_53740908
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Kater
Mag dat van Sonja?
***Levi was here***
pi_53740952
er zat hier net een katje binnen.. ik schat 'm zo rond de 9 maanden oud ofzo

even ge-aaid enzo, maar nu toch maar even de deur dicht gedaan enzo... hij had geen halsbandje, maar was wel lief
Ja doei.
pi_53742562
Ik heb net een nieuwe winterjas gekocht, maat L

En verder nieuwe laarzen. Ik moet er wel even aan wennen, ze zijn een stuk hoger dan de laarsjes die ik meestal draag. Maar ze zijn wel mooi!
pi_53743163
Zo, ik zit nog even wat te eten achter de PC, zometeen gaan we weg, eerst even bij vrienden logeren en dan maandag door naar Londen. Woensdagavond zijn we weer terug.

Mijn weegschaal gaf vanmorgen 73.2 aan, maar ik zal daar woensdag wel weer bovenzitten
pi_53744137
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben aan het nagenieten van Pete Murray
Hij was echt tof.

Brakke foto's:
Liejannuh koopt een T-shirt.
Pete Murray signeert het T-shirt.

Het was het laatste shirt dat ze signeerden, toen was het 23 uur en werden Pete en de rest van het Pete Murray Trio weggehaald door iemand die vast heel belangrijk was.
I intend to live forever, or die trying.
pi_53744932
Pete
zo jammer dat ze geen shirtje meer hadden in mijn maat

iemand al youtube filmpje gevonden van gisteren?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:37:27 #138
4177 Jojogirl
pi_53744964
Nope, nog niet gevonden. Wel van Paradiso en 013.
pi_53745836
Leuke brakke foto's !

Pete is echt cool: hij gaat gewoon een half uurtje handtekeningsessie doen met foto's

Dat filmpje is echt niet om aan te horen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:08:40 #141
4177 Jojogirl
pi_53746716
Een eindje rechts van me stond ook iemand alles op te nemen, misschien dat die het ook nog wel op Youtube zet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 10:34:05 #142
13151 crew  Rewimo
pi_53758610
Wat een stilte hier, slapen jullie allemaal uit?

Wij gaan naar een verjaardag Het zoontje van mijn vriendin wordt 7, hij scheelt maar 12 dagen met Christan. Altijd leuk om die twee bij elkaar te zien: de een donker met bruine ogen, de ander blond met blauwe ogen

Tot later!
pi_53758879
Ik ben al een tijdje wakker, maar heb formule 1 gekeken..
Verder maken we ons wat zorgen om Anisha, ze is weer ziek, maar het lijkt nu gelukkig wel of ze er zelf wat bovenop begint te komen.. Maar toch blijft het zorgelijk
pi_53759036
Ik had vanmorgen een leuke wake-up call. Ik lag lekker in m'n bed (zo rond kwart over tien) en opeens hoor ik een heel hard gebons op een deur (of raam?) en iemand schreeuwde wel 5 keer "Doe die deur open!". Met m'n slaperige hoofd kon ik nog net horen dat het niet bij ons was, maar het moest wel in de buurt zijn. Dus ik ben uit het raam gaan kijken, stonden er twee politie auto's bij ons gebouw. Badjas aan, Gerbert geroepen (die aan de andere kant van de flat zat en het niet had gehoord) en samen naar buiten op de galerij gegaan. De buren stonden al op de galerij en in de flat tegenover stonden ook allerlei mensen te kijken. Volgens onze buren was er beneden iets aan de hand (wij wonen op verdieping 3, dus dan zou het op 1 of 2 moeten zijn). Maar goed, er was natuurlijk niks te zien, dus ik ben maar gaan douchen.
En na de douche zag ik vier (!) agenten uit het gebouw komen, allemaal met een grote gevulde vuilniszak in hun handen die blijkbaar niet erg zwaar was. Ik gok dus dat er ergens een kwekerijtje is opgerold.. of ben ik dan te voorbarig met m'n conclusie?

Maar goed, ik ben in ieder geval weer goed wakker
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:54:11 #145
4177 Jojogirl
pi_53759816
Lekker wakker worden hoor, op de zondagochtend.

Ik ben ook al een tijdje op. Heb ook al drie kwartier hardgelopen enzo en ga nu even updaten. Helaas 2 ons erbij, maar dat verbaasde me niet echt. Vorige week had ik een paar dagen amper gegeten en nu zit ik een beetje verstopt, dus dat zal het verschil wel zijn.
pi_53762181
Ik heb "uitgeslapen", om 8 uur wakker en nog liggen dommelen tot een uur of 11. Nu druk met schoonmaken, afgelopen weken helemaal niks aan gedaan (niet bepaald een prioriteit geweest toen ik ziek was) Vanavond weer een lekker schoon huisje
pi_53773924
Pff, schoonmaken, daar komen we momenteel zowat niet aan toe. Zodra we allebei een baan hebben, nemen we een werkster hiero

ik heb een sapcentrifuge gekocht! Vanaf heden ga ik genadeloos ontslakken met zeer vitamineuze drankjes!

Nee hoor, ik heb m niet gekocht voor het gezond maar voor het lekker.
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:35:43 #148
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_53775856
Was mooi weer vandaag! Heb met en diens ouders een oldtimer-brommer-toertocht gereden. 320 brommers van 25 jaar oud of ouder, toch wel grappig om te zien.

Lev op de brommen... (bruine jas)
Eerste keer dat ik reed sinds ik vorig jaar op mijn plaat ging. Was wel een tikje onzeker, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.

* Levitation houdt van bejaarden-activiteiten. Zolang het geen bingo is...
***Levi was here***
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:50:25 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_53776273
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Levitation het volgende:
Was mooi weer vandaag! Heb met en diens ouders een oldtimer-brommer-toertocht gereden. 320 brommers van 25 jaar oud of ouder, toch wel grappig om te zien.

[ afbeelding ]
Lev op de brommen... (bruine jas)
Eerste keer dat ik reed sinds ik vorig jaar op mijn plaat ging. Was wel een tikje onzeker, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.

* Levitation houdt van bejaarden-activiteiten. Zolang het geen bingo is...

Staat je best goed, zo'n brommert
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 22:42:01 #150
13151 crew  Rewimo
pi_53778018
Gaaf Ik heb ook jaren gebromd en gesnord
pi_53779211
Haha Levitation, wat leuk dat je daaraan meedoet! Is het jouw brommer?

Op de middelbare school had ik een klasgenoot die een Solex had, met zo'n soepketel op z'n hoofd Dat ding kon je met de fiets bijhouden Onnodig op te merken dat we hem er lichtelijk mee bespotten...
pi_53780971
Levi op een oldscool brommer, hoe gaaf!

ik heb trouwens vanavond de motor teruggehaald bij mijn ouders vandaan. Nu vindt mijn vader ineens allemaal dingen mis met mijn motortje Ik hoop dat het fixbaar is. Het was trouwens kkkkkkkkkoud
pi_53783248
Goeiemorgen!!

Ik heb gisteravond nog lekker even op de wii gespeelt met anderen, en dat was best leuk.. Lief waren de kittens die overal op en om ons heen in slaap vielen, ze zijn echt zo schattig!!

En nu moet ik ze zomaar alleen laten vandaag, daar voel ik me ietwat schuldig over..
Maarja, zo maar hard aan de slag, kan ik ook weer eerder naar huis toe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 08:46:25 #154
13151 crew  Rewimo
pi_53783431
Hoeveel kittens heb je nu in huis, teigan?
pi_53783458
Ik heb er nu weer 2 Rewimo.

Een rood vrouwtje, en een wildkleur katertje... (met wildkleur bedoel ik dat hij bovenop bijna zwart is, en steeds grijzer wordt naar beneden toe, zijn buikje is cypers..)
Ze zijn een week of 6 denk ik..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 08:59:35 #156
13151 crew  Rewimo
pi_53783616
Ik snap niet dat mensen die beestjes zomaar dumpen Maar ik vind het wel super dat er mensen zijn zoals jullie die ze met zoveel liefde opvangen
pi_53783699
Ik snap het ook niet, rode poesjes zijn volgens mij best gewild...

Deze zijn in Delfzijl op de vuilnisbelt gevonden, en ze zijn echt mensen en een huiselijke omgeving gewent, dat is zo aan ze af te zien. Ik snap het ook nog steeds niet..
pi_53783774
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef octopussy het volgende:
Levi op een oldscool brommer, hoe gaaf!

ik heb trouwens vanavond de motor teruggehaald bij mijn ouders vandaan. Nu vindt mijn vader ineens allemaal dingen mis met mijn motortje Ik hoop dat het fixbaar is. Het was trouwens kkkkkkkkkoud
het was zeker koud gisteravond

en vanochtend ook op de motor met wintervoering, truitje, vestje EN capuchontrui aan

en ik voelde de hele weg al iets kriebelen bij m'n oor, dus dacht al dat het een spin was.

Kom ik aan op school, zit er idd een spin in m'n helm van een cm of 10 (incl de poten dus) die had 't prima naar z'n zin daar hij wilde er niet uit
Ja doei.
pi_53783785
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Haha Levitation, wat leuk dat je daaraan meedoet! Is het jouw brommer?

Op de middelbare school had ik een klasgenoot die een Solex had, met zo'n soepketel op z'n hoofd Dat ding kon je met de fiets bijhouden Onnodig op te merken dat we hem er lichtelijk mee bespotten...
De brommer is van mijn vriend, net als de brommer waar hij zelf op zit (achter mij). Zijn 2 Honda CB-50J's uit 1978, een jaartje ouder dan ik dus. Het oldtimer-virus komt bij mijn schoonvader vandaan, hij heeft nog steeds de brommer waar op hij als jonge jongen rond reed... een Honda C310 uit 1965. In totaal heeft hij een stuk of 7 brommers.
***Levi was here***
pi_53783909
motorbloempje, wat een groot beest dan zeg!!

Levitation, grappig zo'n hobby van je schoonvader, ik heb zelf niet eens op een brommer gereden, ik moest dan zelf alles betalen, en dat vond ik het niet waard...
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:27:47 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_53784015
ik heb 1 keer in mijn leven op een brommert gereden, met een mix van alcohol en andere troep door mijn bloed om 3 uur 's nachts door het Frits Philipspark crossen Toen ik slaagde voor de HAVO mocht ik van mijn ouders kiezen tussen een tweedehands brommer of 1000 gulden cash, ben toen maar voor de cash gegaan. (die heb ik uiteindelijk, 7 jaar later, weer gebruikt om mijn rijbewijs te halen )
disclaimer
pi_53784065
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:20 schreef teigan het volgende:
motorbloempje, wat een groot beest dan zeg!!

Levitation, grappig zo'n hobby van je schoonvader, ik heb zelf niet eens op een brommer gereden, ik moest dan zelf alles betalen, en dat vond ik het niet waard...
Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).

Om de zelfde reden laat ik nu ook de auto staan, onze auto is echt extreem lui, hij rijdt misschien 7.000 km per jaar (ik fiets er 3.000). Zelfs als het regent of sneeuwt ga ik op de fiets, veel te bang om te wennen aan de luxe van met de auto naar het werk gaan. Plus dat ik in het centrum van Eindhoven werk en er geen beginnen aan is om met de auto te gaan, het duurt langer dan met de fiets en je kunt je auto amper kwijt.
***Levi was here***
pi_53784167
* motorbloempje heeft nooit brommer gereden.. nooit echt wat aan gevonden maar vind die oldtimers dan wel weer heel tof

enneh.. ik fiets ook wel aardig wat, maar Nijmegen - Arnhem vind ik net iets te ver
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:42:24 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_53784268
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).

Om de zelfde reden laat ik nu ook de auto staan, onze auto is echt extreem lui, hij rijdt misschien 7.000 km per jaar (ik fiets er 3.000). Zelfs als het regent of sneeuwt ga ik op de fiets, veel te bang om te wennen aan de luxe van met de auto naar het werk gaan. Plus dat ik in het centrum van Eindhoven werk en er geen beginnen aan is om met de auto te gaan, het duurt langer dan met de fiets en je kunt je auto amper kwijt.
Dat ken ik
Ik ben eens een week met de auto naar mijn werk gegaan omdat bleiblei toch in die periode met de trein naar Amsterdam ging (was sneller dan met de auto ) maar het was vanaf het moment dat ik de rondweg opdraaide file Dan de Hurksestraat over scheuren om vervolgens vanaf de Noord-Brabantlaan tot het vliegveld weer in sukkelgang stationair vooruit te bewegen. Ik klokte 30 minuten. Met de fiets doe ik er 35 minuten over. Dan maar fietsen dus, heb ik meteen workout en scheelt een hele hoop ergernis
disclaimer
pi_53784295
Ik ben op dit moment met de auto langer onderweg dan met de fiets, dus dan fiets ik wel..
Bij mijn vorige werk wisselde ik het wat af, soms was het best lekker om even de auto te pakken aan het einde van de week als je al op je tenen liep..
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:45:35 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_53784329
Ow, wat ook scheelt is dat ik helemaal geen auto heb. Dus ik moet wel fietsen
disclaimer
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:48:50 #167
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53784388
Dan krijg je tenminste ook niet de neiging om de auto voor kleine stukjes te pakken, Stormqueen

Levitation wat stoer zo een brommer! Ik heb nog nooit brommer gereden in mijn leven, maar het lijkt me best leuk. En motorbloempje mag ik even heel hard gillen! Wat eng zo'n grote spin!
pi_53784553
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Heavenlyblue het volgende:
Dan krijg je tenminste ook niet de neiging om de auto voor kleine stukjes te pakken, Stormqueen

Levitation wat stoer zo een brommer! Ik heb nog nooit brommer gereden in mijn leven, maar het lijkt me best leuk. En motorbloempje mag ik even heel hard gillen! Wat eng zo'n grote spin!
Tomos Revival kopen? Brommertje uit (ik dacht) 2000, beetje oltimer-look.

Best een leuk ding, alleen een beetje klein tankje... gaat 2.2 liter euro 95 (of 98, rijdt 'ie wat pittiger) in en daar haalt hij ongeveer 100km mee. We hebben er geen ruimte voor, hij staat met al z'n vriendjes in de schuur van mijn schoonvader.
***Levi was here***
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:22:33 #169
4177 Jojogirl
pi_53787966
Zo, net naar Schophol gebracht, dus Finn en ik hebben het rijk hier alleen tot zaterdag
pi_53788380
Schop (onder je) hol !

Ja doei.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:39:37 #171
4177 Jojogirl
pi_53788408
Hehe, tikfoutje
pi_53788653
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
Ik heb er nu weer 2 Rewimo.

Een rood vrouwtje, en een wildkleur katertje... (met wildkleur bedoel ik dat hij bovenop bijna zwart is, en steeds grijzer wordt naar beneden toe, zijn buikje is cypers..)
Ze zijn een week of 6 denk ik..
Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!
It is your friends who make your world!
pi_53788812
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:50 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!
ze is pittig, dat is vooral mijn eerste indruk... Verder ook heel lief hoor..
Zij is echt degene die tegen onze eigen kat zat te grommen, niet normaal!
Ik denk ook wel dat ze snel weg is...
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:02:38 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_53788912
Levitation, zullen we woensdag in plaats van zwemmen de lichtjesroute fietsen?
Je kan dan of bij mij eten of gewoon naar mij komen rond de schemering, ik woon namelijk 100 meter van het begin van de route Hebben we toch de lichaamsbeweging
disclaimer
pi_53789177
ik heb vanmorgen weer gezwommen. Vorige week de hele week niet omdat ik dus ongesteld was en vanmorgen 85 kilo
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:49:47 #176
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53791263
Alweer 17 kilo minder Riann, dat gaat heel erg goed!
pi_53799015
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation, zullen we woensdag in plaats van zwemmen de lichtjesroute fietsen?
Je kan dan of bij mij eten of gewoon naar mij komen rond de schemering, ik woon namelijk 100 meter van het begin van de route Hebben we toch de lichaamsbeweging
Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.
Ik vind het dus een goed plan om woensdag samen te fietsen, en bij jou eten lijkt me heel gezellig! Hoe laat is jij thuis?
***Levi was here***
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:04:29 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_53799344
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.
Ik vind het dus een goed plan om woensdag samen te fietsen, en bij jou eten lijkt me heel gezellig! Hoe laat is jij thuis?
Loik! En wat een huilie!
Ik ben rond kwart over vijf wel thuus. Heb je kattenallergie?
disclaimer
pi_53799415
3km te ver?
Ja doei.
pi_53802261
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Loik! En wat een huilie!
Ik ben rond kwart over vijf wel thuus. Heb je kattenallergie?
Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.
Ik neem wel een allergie tabletje voor ik naar je huis kom. PM je me nog even je precieze adres?
***Levi was here***
pi_53802353
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
3km te ver?
Zie 't verhaal van onze China vakantie in 't chocoladeforum.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 23:04:31 #182
43556 miss_dynastie
pi_53802384
Vandaag had ik een conferentie in mijn oude middelbare school. Die voedselautomaten met allerhande lekkers staan er nog steeds (duh), maar ze zijn wel veel meer gevuld dan vroeger. Vroeger zat er een normale Mars/ snickers/enz. in, een klein zakje m&m's, normale gevulde koek. Nu is alles XL/ Kingsize en zitten er zelfs complete zakken snoep in. Echt ongelooflijk dat er dan gemopperd wordt op dikke jeugd, als je zulke zaken aanbiedt. En tuurlijk, eigen verantwoordelijkheid ben ik helemaal voor, maar in dit gebouw ging het om brugpiepers. Die kinderen weten niet wat ze overkomt
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:05:16 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_53802405
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.
Ik neem wel een allergie tabletje voor ik naar je huis kom. PM je me nog even je precieze adres?
Done
disclaimer
pi_53802439
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Done
Thanks!
'k Ga nu slapen, tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
***Levi was here***
pi_53806405
Goeiemorgen!!!!

Weinig te melden verder, heb niet zoveel zin om me vaak te wegen, en eten gaat wel redelijk ok...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:59:52 #186
13151 crew  Rewimo
pi_53807753
Ik ben er ook weer Zit alweer een poosje op mijn werk. Ga zo maar eens een fruit/granenkoek eten met een bakkie erbij
pi_53808469
mogge

en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt

enneh. 85,6 vandaag

nou ja.. is iig niet meer als toen ik begon

vanavond naar de arnhemse reddingsbrigade wie weet ook meteen baantjes zwemmen wie weet eerst maar 's kennismaken enzo
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:42:54 #188
13151 crew  Rewimo
pi_53808595
Berlijn... daar wil ik ook graag weer eens heen. Ik ben er twee keer met school geweest, maar dat was nog voor de val van de Muur. Ik zou graag eens zien hoe het er nu is
pi_53808853
Berlijn is zo verschrikkelijk hip! Cocktailbars, clubs e.d.
En nog een mooie stad ook. MB, ik heb daar toen in een vrij goedkoop hotel geslapen, als je meer info wilt, PM je maar. t Was wel met tweepersoonsbed iig. En ik was met een vriendin
pi_53808976
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:59:30 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_53808996
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Met een vriendin gaan
disclaimer
pi_53809025
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met een vriendin gaan
Veel cocktails drinken
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:02:08 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_53809048
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Veel cocktails drinken
Flashbacks
disclaimer
pi_53809151
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Flashbacks
Vertel...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:10:24 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53809202
Menzis vergoed mijn consult vandaag in België in ieder geval deels 100% van het Nederlandse tarief

Verder ben ik weer erg zenuwachtig maar goed we zullen zien hoe de 'wonderdokter' er over denkt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:20:00 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_53809412
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel...
Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamer
Maar goed, toen woonde ik nog in een studentenhuis
disclaimer
pi_53809464
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamer
Maar goed, toen woonde ik nog in een studentenhuis
Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsen

Bubzzzzz, fijn dat het wordt vergoed, wat voor afspraak heb je precies?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:24:37 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_53809523
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsen

Bubzzzzz, fijn dat het wordt vergoed, wat voor afspraak heb je precies?
Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ook Dat spul is evil
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:30:40 #199
13151 crew  Rewimo
pi_53809679
Succes, bubsel Je moet vanmiddag hè?
pi_53809737
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ook Dat spul is evil
Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:35:06 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_53809792
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mwah, het valt wel mee, ik drink alleen bij gelegenheden. Het nadeel is dat ik geen maat kan houden, als ik dronken ben wil ik alleen maar meeeeer, en derhalve val ik uiteindelijk meestal om als ik drink
disclaimer
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:35:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_53809809
En het zit natuurlijk ook een beetje in mijn genen
disclaimer
pi_53810064
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat beeld heb ik ook...
***Levi was here***
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:48:23 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_53810082
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken
disclaimer
pi_53810107
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken

Ik ben niet dik, ik heb zware botten...
Ook in mijn buik!
***Levi was here***
pi_53810596
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
mogge

en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt
Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:11:58 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53810671
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Succes, bubsel Je moet vanmiddag hè?
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:19:30 #209
13151 crew  Rewimo
pi_53810870
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
Ik hoop het echt voor je, dat zou wel erg fijn zijn!
pi_53810891
ik hoop dat hij iets voor je kan doen bubseltje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:20:38 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_53810898
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt ongelooflijk zaad zeg, heb je zo'n zware operatie ondergaan en blijf je nog hangen.
Enig idee al waar het aan kan liggen?
disclaimer
pi_53812378
Succes Bubseltje, ben benieuwd wat hij zegt..
pi_53812610
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dead Suicide Bomber

Bubsel succes vanmiddag. Wel prettig dat het deels vergoed wordt.
pi_53813297
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Ja doei.
pi_53814933
Ik heb net ongeluk gehad met de auto
aan de lingse kant spiegel eraf klein duukje en een beetje de lak eraf. Gelukkig niet mijn schuld maar is nog klote.
pi_53814953
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
pi_53815008
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:15 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
pi_53815367
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Geen dank hoor! Als je het net zo leuk gaat krijgen als ik het heb gehad, heb je een paar fantastische dagen in Berlijn! Het is echt een geweldige stad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:04:13 #219
13151 crew  Rewimo
pi_53817097
O bah Riann, de schrik is meestal erger dan de schade Wat is er gebeurd?
pi_53818565
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil wel mee hoor
Al denk ik dat Gerbert dan wel jaloers zou zijn.. Berlijn is onze favoriete Europese stad.
Dieetclubmeeting in Berlijn doen?

Vervelend Riann, lijkt me heel erg schrikken. Ik heb gelukkig nog nooit een auto ongeluk gehad, maar wel een busongeluk, en dat was ook echt geen pretje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:14:03 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_53818630
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
Toen ik de week voor mijn operatie op een andere auto knalde stond ik te kotsen in de berm van de schrik, dus wees blij dat je enkel trilde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:27:44 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_53818919
ik heb alleen nog maar lakschade gehad met een huurauto maar daar kon ik wel om lachen, maar als ik fiets wil ik mezelf nog wel eens aan diggelen laten vallen
Wat is er precies gebeurd?
disclaimer
pi_53819095
onze stagiaire heeft een fout gemaakt die 1800 dollar gaat kosten en omdat de stagiaire onder mij valt word ik verantwoordelijk gehouden Ze heeft zomaar een invoice uitgestuurd zonder mij ernaar te laten kijken

Met het gewicht gaat het más o menos. Ben ongesteld deze week dus een kilo zwaarder.

Riann, shit dat is schrikken! Wat is er precies gebeurd dat je spiegel eraf ligt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:59:36 #224
13151 crew  Rewimo
pi_53820779
Da's ook balen, Vogue 1800 dollar is een hoop geld.
pi_53821073
Riann, wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad! Gelukkig alleen maar blikschade. Kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken.

Vogue, je stagiaire zal wel niet zo'n positieve beoordeling krijgen dan Kan de invoice niet nietig verklaard worden op de een of andere manier? Iedereen maakt wel eens een fout.
pi_53821619
Dat is een beetje een probleem ja, die beoordeling. Ze is enorm (te) enthousiast en pakt alles aan, maar breekt ook halverwege weer af omdat ze het te moeilijk vindt, onder het mom "ik ben maar een stagiair, dat kan ik allemaal nog niet". Ze vindt bellen in het Spaans nog te moeilijk en dat durft ze niet, ze weet niet hoe ze een fax moet sturen, maar mailen gaat dan wel weer goed. En het is echt een heel aardig meisje, maar ze is nog zoooo jong, bijna een pubertje nog, en heel naief.
Die invoice kan helaas niet nietig verklaard worden. Zij heeft hem verstuurd naar onze NL partner, en die heeft hem al doorgestuurd naar de klant. De klant heeft nu een spotgoedkope vakantie naar Mexico in ieder geval. Onze partner in NL steunt ons met 800 dollar, anders was het zelfs 2600 dollar geweest die we bij hebben moeten leggen...

Oja, het ging hier over diëten

Ik zit habanera koekjes te eten, niet te vreten net hondevoer die dingen, maar 7 koekjes hebben maar 134 caloriën Je moet toch wat. En een lekker pickwick sterremix theetje erbij. Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
pi_53822018
oeh... thee

* octopussy gaat gelijk even een potje thee zetten

ik heb net de china lemon van Salem ontdekt (C1000), echt lekker
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:48:41 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_53822059
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Vogue het volgende:
Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53822468
Ik heb net een witte thee met vruchten op, heerlijk was ie!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:19:30 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53822768
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

En trouwens ik heb GEEN luie maag dat kan namelijk niet met een GBP.

2. Of mijn darmen zijn gewoon te weinig gebypassed voor mijn lichaam.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
pi_53822792
Zo, daar wordt dus wel gelijk even goed naar gekeken dan Bubseltje..

Fijn!!
pi_53823030
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
da´s lief! Maar mijn mamsie en haar vriend komen deze kant op 12 december. Dus kunnen zij het meenemen voor me Ik heb al een verlanglijstje gemaakt, alles van pickwick: minty morocco, indian spices, groene thee variatie, leafs green blossom, rooibos mango perzik. Iemand nog suggesties voor meer lekkere theetjes?

Deze weken zijn de zogenaamde Thailand weken bij de Mega (soort van Carrefour / Walmart). Ik heb groot ingeslagen: alle soorten light-curries, chilisaus en zoetzure woksausjes heb ik al in huis. Dat soort dingen zijn hier namelijk nooit verkrijgbaar. Ik mis de knorr pakjes! Ze maken hier niets uit pakjes of potjes. Spaghettisaus bijvoorbeeld heb je maar in 2 soorten. Jus uit een zakje hebben ze nooit van gehoord. Kruidenboter, wat is dat? Nou hebben die laatste 2 dingen veel te veel calorien, maar om even aan te geven dat ze dat soort dingen die in NL zo vanzelfsprekend zijn, echt niet kennen.

Een NL vriendin van me had laatst nasi gemaakt met pindasaus, uit NL meegenomen. Alle Mexicanen vonden het heerlijk, maar het werd natuurlijk wel in tortilla´s gerold
pi_53823090
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
Wow, rot dat er wat aan de hand is, maar heel fijn dat ze je serieus nemen en niet als een nummer behandelen!! Fijn dat er ook wat aan gedaan gaat worden!
pi_53823675
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:02:18 #235
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53823994
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Riann het volgende:
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
Jeetje zeg veel schade?

Ja ben erg blij en ook wel een beetje bang maar goed lijkt me logisch. Nu de verzekering weer overtuigen maar ik geloof wel er in dat dit gaat lukken!!
pi_53825671
Uberhaupt raar zeg, dat een traktor auto´s inhaalt Wat een aso!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:08:05 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_53825934
Bubsel, fijn dat ze in Belgie aktie ondernemen! Slikfoto is minder, maar dat hoort er nou eenmaal bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:10:22 #238
13151 crew  Rewimo
pi_53826006
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

Hoera, je bent niet gek Meid, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Door de slikfoto wordt wel duidelijk welke optie het is en dan kan er wat aan gedaan worden. Fijn joh! Toch een wonderdokter hè?
pi_53830175
Ja zo naar die man heen en dat hij zijn handtekening zet
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
pi_53830199
Wellicht een tipje voor de OP. De startdatum van het beginnen van dieeten aangeven... Hoop mensen denken dat ze in een half jaartje 30 kilo kunnen afvallen... Zou een wat realistischer beeld geven en de verwachtingen van mensen ook reeel houden.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:17:39 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_53830441
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
disclaimer
pi_53830549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
Dat zal inderdaad allemaal wel flink schrikken zijn zo'n ongeluk... Maar ik begrijp dat het alleen blikschade is en jij er helemaal heel uitgekomen bent? Dat is iig prettig!
Denk je dat je zaterdag kunt rijden, of moeten we iets anders verzinnen?
***Levi was here***
pi_53830580
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
***Levi was here***
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:38:52 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_53830655
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:31 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
Indeed, leek me ook sterk want de Nijntjes op de Aalsterweg branden nog!
Heb je 'm al vaker gefietst of wordt dit je eerste keer?
disclaimer
pi_53830730
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:50:17 #246
13151 crew  Rewimo
pi_53830804
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:44 schreef botterfly het volgende:
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Super!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:51:21 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53830822
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:53:54 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_53830852
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
Duitser
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:57:21 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53830901
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Duitser
Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:02:05 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_53830969
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
Toll, misschien kan ik mijn baas overhalen om ook zo'n cursusje voor mij te betalen, hoef ik iets minder lang na te denken voor ik antwoord geef aan een Duitser
disclaimer
pi_53830981
het is inderdaad wel een grappig woord Rewimo...
pi_53831134
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad allemaal wel flink schrikken zijn zo'n ongeluk... Maar ik begrijp dat het alleen blikschade is en jij er helemaal heel uitgekomen bent? Dat is iig prettig!
Denk je dat je zaterdag kunt rijden, of moeten we iets anders verzinnen?
Ik kan gewoon rijden zaterdag. morgen naar de garage ze hebben al een nieuwe spiegel besteld, dus die zetten ze er morgen gewoon meteen op. Dan weet je pas hoeveel je eigenlijk spiegelt als je die niet meer hebt. En dan bekijken ze ook nieuwe deur of dat het zo gemaakt kan worden dat je er niks meer van ziet.
pi_53831694
oh ja, misschien nog iets voor een dieetclub meeting

Vrijdag 9, Zaterdag 10 en Zondagmiddag 11 November speel ik in Den Haag in het Randstadtheater(tje) in de Toneelproductie "Wilde Havana" van Theatergroep Ei

Vrijdag en zaterdag zijn avondvoorstellingen, Zondag is een matinee.
quote:
Pa wordt ziek en ligt op sterven dus moet er gewaakt worden.
Hierdoor komen de kinderen Johan, Trudy en Marijke elkaar noodgedwongen weer tegen in het huis waar ze zijn opgegroeid, en worden geconfronteerd met elkaar en zichzelf en de bizarre omstandigheden waar pa de laatste jaren in geleefd heeft.
Gelukkig worden deze problemen met een knipoog verpakt, en is het een komedie, zoals de schrijver het noemt.

Een komedie met een klein zwart randje.
komen jullie ook?

PS. doet ook mee en is de Stem van God
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 09:41:06 #254
13151 crew  Rewimo
pi_53831700
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Toll, misschien kan ik mijn baas overhalen om ook zo'n cursusje voor mij te betalen, hoef ik iets minder lang na te denken voor ik antwoord geef aan een Duitser
Je kunt met qltel mee naar les Deutsch als Fremdsprache. Helaas is de Sprache nog zo fremd voor hem dat ie nog steeds niet goed durft te bellen Dat mag ik dan doen. En ik blijf maar zeggen: hoe meer je het spreekt hoe beter het gaat. Maar hij trapt er niet in
pi_53831703
en goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:23 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_53832957
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:38 schreef Bertjeee het volgende:
Wellicht een tipje voor de OP. De startdatum van het beginnen van dieeten aangeven... Hoop mensen denken dat ze in een half jaartje 30 kilo kunnen afvallen... Zou een wat realistischer beeld geven en de verwachtingen van mensen ook reeel houden.
De verwachtingen van de mensen in dit topic zijn redelijk reeel hoor. Bovendien worden de mensen hier zelf er ook niet blij van als er bijvoorbeeld bij staat dat ze al jaren proberen. Als er mensen zijn die zich hier aanmelden en aangeven dat ze zoveel in korte tijd kwijt willen, dan geven we echt wel aan dat dat niet reeel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:34:42 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_53832995
Trouwens, als je flink overgewicht hebt is de eerste 30 kilo in een half jaar een behoorlijk normaal tempo.
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:36:38 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833040
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, als je flink overgewicht hebt is de eerste 30 kilo in een half jaar een behoorlijk normaal tempo.
Ligt er ook weer aan. Ik was veel meer kwijt in het eerste half jaar Daarnaast hangt het natuurlijk ook af van de mate waarin je echt aan het lijnen bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53833129
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
als je 100 kilo overgewicht hebt dan wel ja
maar als je 30 kilo overgewicht hebt ben je dat meestal niet kwijt in een half jaar (en dat het er af blijft)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:41:06 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_53833137
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ligt er ook weer aan. Ik was veel meer kwijt in het eerste half jaar Daarnaast hangt het natuurlijk ook af van de mate waarin je echt aan het lijnen bent.
Ja okee, maar jij hebt je maag laten amputeren
Maar als je er ECHT voor gaat en je hebt een BMI wat toch wel flink in de obesitasmarge zit, is het een haalbaar streven. Voor alles geldt natuurlijk dat niets zomaar gaat
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:07 #261
13151 crew  Rewimo
pi_53833421
Ik denk dat je reëel gesproken (dus zonder WLS ) uit moet gaan van gemiddeld een pond per week in het begin. Later wordt dat nu eenmaal een stuk moeilijker en in het prille begin gaat het waarschijnlijk iets harder.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:09 #262
43556 miss_dynastie
pi_53833422
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Huh, wat? Troel ?
pi_53833437
Gisteren bij de Reddingsbrigade gaan kijken, en het was ontzettend leuk en gezellig, MAAR, totaal geen mogelijkheid om zelf te trainen, en dat is toch echt wel een vereiste...

Dus ga nu donderdagavond denk ik even bij de concurrent kijken, wedstrijdvereniging, die ook trimzwemmen hebben. van 20.00 tot 21.00uur in het zwembad hier niet al te ver vandaan dus kan er ook nog op de fiets heen

Denk dat ik echt voor mezelf moet kiezen t.o.v. gezelligheid.. want als ik dat ga doen EN ook nog ergens trimzwemmen, houd ik geen avond voor mezelf over dan ben ik de dinsdag, woensdag EN donderdag gewoon 'kwijt' en moet ook nog aan school denken/werken...

jammer.. dus dan donderdag mij maar eens naar het zwembad daar begeven om te kijken hoe het met het trimzwemmen daar zit
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:52:25 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_53833460
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je reëel gesproken (dus zonder WLS ) uit moet gaan van gemiddeld een pond per week in het begin. Later wordt dat nu eenmaal een stuk moeilijker en in het prille begin gaat het waarschijnlijk iets harder.
Met weinig overgewicht wel ja, maar als je 100 kilo kwijt moet, moet het toch echt sneller gaan, ook zonder WLS
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:53:07 #265
13151 crew  Rewimo
pi_53833478
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh, wat? Troel ?
Op het WLS-forum is iemand die door complicaties inderdaad helemaal geen maag meer heeft. Hoe raar het ook klinkt, je kunt ermee leven zonder al te grote beperkingen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:53:14 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833481
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar als je er ECHT voor gaat en je hebt een BMI wat toch wel flink in de obesitasmarge zit, is het een haalbaar streven. Voor alles geldt natuurlijk dat niets zomaar gaat
Het enige wat bij mij geamputeerd is is mijn blindedarm en mijn galblaas en af en toe wat nagels en haren en dergelijke.

Daarnaast is het nog steeds zo dat helaas nog steeds niet normaal is om meer dan 30 kilo af te vallen zonder hulp en het eraf te houden. Bij heel veel mensen lukt dat simpelweg niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:32 #267
13151 crew  Rewimo
pi_53833527
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Met weinig overgewicht wel ja, maar als je 100 kilo kwijt moet, moet het toch echt sneller gaan, ook zonder WLS
Het kan misschien wel sneller maar ik denk niet dat je daar standaard vanuit kunt gaan en ik vind ook niet dat je bij mensen dergelijke verwachtingen moet uitspreken. Dan valt het allicht alleen maar mee
pi_53833534
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja als je over de 100 kilo weegt wel ja maar hoe minder overgewicht je hebt hoe minder snel dat het ook gaat.
pi_53833548
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Het enige wat bij mij geamputeerd is is mijn blindedarm en mijn galblaas en af en toe wat nagels en haren en dergelijke.

Daarnaast is het nog steeds zo dat helaas nog steeds niet normaal is om meer dan 30 kilo af te vallen zonder hulp en het eraf te houden. Bij heel veel mensen lukt dat simpelweg niet.
dat het niet lukt wil niet zeggen dat het niet mogelijk is
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:55:05 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_53833555
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Note the sarcasm
quote:
Nee, daarom zei ik ook : als je er ECHT voor gaat En er staat ook niet zonder hulp Want op eigen houtje zonder voorkennis, motivatie en begeleiding is het haast onhaalbaar
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:19 #271
43556 miss_dynastie
pi_53833586
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Op het WLS-forum is iemand die door complicaties inderdaad helemaal geen maag meer heeft. Hoe raar het ook klinkt, je kunt ermee leven zonder al te grote beperkingen.
Ja, da's Lutina toch? Maar van Troel wist ik het niet .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:50 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833597
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat het niet lukt wil niet zeggen dat het niet mogelijk is
Er staat dan ook dat het bij HEEL VEEL mensen niet lukt, dus dat het bij sommige mensen wel lukt. Je komt meteen weer met een heel vervelend toontje binnenvallen en eerlijk gezegd was ik al bang dat dit onderwerp jou wel weer wakker zou maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53833609
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Er staat dan ook dat het bij HEEL VEEL mensen niet lukt, dus dat het bij sommige mensen wel lukt. Je komt meteen weer met een heel vervelend toontje binnenvallen en eerlijk gezegd was ik al bang dat dit onderwerp jou wel weer wakker zou maken.
bij heel veel mensen lukt het ook
maar als je al meteen tegen mensen gaat zeggen dat het toch niet gaat lukken lijkt me niet echt fijn
pi_53833635
hè, gezellig weer
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:03:45 #275
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833756
Wat fijn dat die andere dokter je een stuk serieuzer neemt en je je er nu al beter over voelt. Gaat vast helemaal goed komen! (dit is voor Bubseltje dus)

Twix als ontbijt is niet zo goed geloof ik Nou ja, het is nu al op.
pi_53833798

als je er maar van genoten hebt
Ja doei.
pi_53833819
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoera, je bent niet gek Meid, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Door de slikfoto wordt wel duidelijk welke optie het is en dan kan er wat aan gedaan worden. Fijn joh! Toch een wonderdokter hè?
had ik nog niet eens gelezen, de post van bubseltje

jemig wat fijn!

succes enzo
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:13 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_53833832
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij heel veel mensen lukt het ook
maar als je al meteen tegen mensen gaat zeggen dat het toch niet gaat lukken lijkt me niet echt fijn
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Natuurlijk moet je je verwachtingen niet te hoog stellen, maar er is een hoop afhankelijk van je eigen inzet. Ik weet precies waarom ik nog steeds te zwaar ben, dAT KOMT PUUR OMDAT IK TE LAM BEN OM MEZELF DE DISCIPLINE OP TE LEGGEN. (sorry, caps ) Zeggen dat het toch alleen maar heul erg moeilijk is en dat de kans groot is dat het niet lukt is misschien deels eerlijk, maar deels ook erg demotiverend.
disclaimer
pi_53833833
we houden het wel gezellig he dames

Het afvallen is vaak niet zo moeilijk. Maar het erafhouden dat is het moeilijkste.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:48 #280
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833849
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

als je er maar van genoten hebt
Nee, niet echt. Maar er was niets anders in huis. Ja, snickers en chips, maar dat was geen verbetering.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:08:43 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_53833868
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Riann het volgende:
we houden het wel gezellig he dames

Het afvallen is vaak niet zo moeilijk. Maar het erafhouden dat is het moeilijkste.
Er is toch niks aan de hand, we voeren enkel een discussie En er af houden is inderdaad het kutste, ik ben ook weer gewoon gaan eten waar ik zin in had nadat ik was afgevallen, het resultaat is bekend, als je gevoelig bent voor dik worden kun je echt gewoon niet meer alles eten wat je wil
disclaimer
pi_53833873
Snickers is zeker wel lekkerder dan Twix

vind ik dan
Ja doei.
pi_53833891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat ben ik wel een beetje met je eens. Natuurlijk moet je je verwachtingen niet te hoog stellen, maar er is een hoop afhankelijk van je eigen inzet. Ik weet precies waarom ik nog steeds te zwaar ben, dAT KOMT PUUR OMDAT IK TE LAM BEN OM MEZELF DE DISCIPLINE OP TE LEGGEN. (sorry, caps ) Zeggen dat het toch alleen maar heul erg moeilijk is en dat de kans groot is dat het niet lukt is misschien deels eerlijk, maar deels ook erg demotiverend.
Bij mij was het dus zo dan deed ik super goed mijn best een week of zo en dan was er gewoon geen grammetje af en hup dan had ik zoiets ik kan gerust 2 broodjes met kip kerrie salade pakken. En nu gaat het afvallen goed dus laat ik het wel uit mijn hoofd om 2 broodjes kip kerrie salade te pakken. Alleen aankomende zaterdag met de efteling meeting word het een zondig dag voor mij maar dat mag dan ook wel een keertje
pi_53833911
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is toch niks aan de hand, we voeren enkel een discussie En er af houden is inderdaad het kutste, ik ben ook weer gewoon gaan eten waar ik zin in had nadat ik was afgevallen, het resultaat is bekend, als je gevoelig bent voor dik worden kun je echt gewoon niet meer alles eten wat je wil

helaas niet
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:10:21 #285
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833914
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Snickers is zeker wel lekkerder dan Twix

vind ik dan
Volgens mij zitten er ook meer kcal in snickers niet dat ik nou zo op kcal let zodra ik een twix in mijn mond stop
pi_53833921
en nu ben ik naar de ergotherapeut
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:11:23 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_53833944
snickers
disclaimer
pi_53833946
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar wat is er eerlijk aan om te zeggen dat het niet lukt?
het kan als je je hoofd ernaar kan zetten
en dat gaat makkelijker als het al in je hoofd zit dat het gaat lukken
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:11:56 #289
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833957
Terwijl ik op de verpakking van de twix naar kcalinformatie zoek zie ik staan dat de twix al over datum was! Nou ja, proef je niets van dus.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:12:27 #290
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53833982
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Idd het wordt wrs voor mij mijn "wonderdokter" ik zal als ze aan mijn darmen gaan rommelen wel iets moeten gaan nemen voor mijn gal zouten?? Nou ja dat vraag ik zaterdag wel hoe en wat.

Het was ook zo grappig hij zat mijn dossier zo te lezen tja hier moet echt wat aan gedaan worden .
En toch voelt het raar en heb ik slecht geslapen vannacht. Nu de laatste hobbel de verzekering nog maar met een BMI van 40 lijkt me dat niet echt een probleem.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:12:38 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_53833985
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat het veel mensen niet lukt. Dat is nou eenmaal de eerlijke realiteit. Daarbij gaan we nu niet twisten over het WAAROM het niet lukt, want dat weten we allemaal wel, maar veel mensen kunnen die schouders er niet onder houden. Maar inderdaad, een positieve instelling is het halve werk
disclaimer
pi_53833993
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Terwijl ik op de verpakking van de twix naar kcalinformatie zoek zie ik staan dat de twix al over datum was! Nou ja, proef je niets van dus.

maar hoe kwam je erbij die als ontbijt te eten
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:13:37 #293
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53834011
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

Als je al begint met het gevoel dat het toch gedoemd is te mislukken dan zou ik er niet eens aan beginnen. Volkomen zinloos lijkt me. Je moet er inderdaad zelf in geloven om succesvol te kunnen zijn.
pi_53834024
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het veel mensen niet lukt. Dat is nou eenmaal de eerlijke realiteit. Daarbij gaan we nu niet twisten over het WAAROM het niet lukt, want dat weten we allemaal wel, maar veel mensen kunnen die schouders er niet onder houden. Maar inderdaad, een positieve instelling is het halve werk
ja oke maar lichamelijk is het wel mogelijk
als je gewoon minder eet of meer sport
maar het lukt niet als je de gezonde levenstijl niet kan vol houden (wat ook het moeilijkste is)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:16:09 #295
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53834084
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:

maar hoe kwam je erbij die als ontbijt te eten
Ik ben ergens blijven logeren, heb eerst water gedronken, toen hardgelopen en bij ' thuiskomst' had ik zin in ontbijt, maar in de koelkast lagen alleen twix, snickers en wodka (heus). En in de kastjes liggen bastognekoeken, chips en borrelnootjes. Geen fruit, geen brood (ook niet in diepvries), geen broodbeleg, niets. Dus dan maar een twix Ik ga zo maar wat gezonde boodschappen halen, in ieder geval voor mijn lunch en hij komt vanavond om 18:30 pas weer thuis.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:16:23 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_53834091
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja oke maar lichamelijk is het wel mogelijk
als je gewoon minder eet of meer sport
maar het lukt niet als je de gezonde levenstijl niet kan vol houden (wat ook het moeilijkste is)
dat staat ook al in de voorgaande tig posts inderdaad
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 11:23:00 #297
13151 crew  Rewimo
pi_53834277
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben ergens blijven logeren, heb eerst water gedronken, toen hardgelopen en bij ' thuiskomst' had ik zin in ontbijt, maar in de koelkast lagen alleen twix, snickers en wodka (heus). En in de kastjes liggen bastognekoeken, chips en borrelnootjes. Geen fruit, geen brood (ook niet in diepvries), geen broodbeleg, niets. Dus dan maar een twix Ik ga zo maar wat gezonde boodschappen halen, in ieder geval voor mijn lunch en hij komt vanavond om 18:30 pas weer thuis.
Klinkt als een echt mannenhuishouden

Al moet ik zeggen dat qltel altijd wel brood en beleg in huis had. Zoet beleg natuurlijk Dat weer wel.
pi_53834363
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat staat ook al in de voorgaande tig posts inderdaad
komt omdat het zo is
pi_53834389
ik heb lekker net 2 mini afbakpistoletjes op

en zit toneeltekst te leren wil niet zo vlotten
Ja doei.
pi_53834403
had ik al gezegd

'Hè, het is weer gezellig ' ?

nou, bij deze
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:27:27 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_53834419
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

komt omdat het zo is
Dat ben ik ook helemaal met je eens.
Nu nog eens goed kijken waar ik dat blikje discipline heb opgeborgen In ieder geval vanavond 25 km fietsen bovenop mijn dagelijkse 20
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')