abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:36:31 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53713476
Ik heb trouwens niet bankgehangen gisteravond, maar de Wii geïnstalleerd en toen getennist en gebowld Daarna had ik het niet meer koud
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:40:06 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_53713544
Levitation, ik krijg die vent van me wss toch niet mee, dus als je wil kunnen we volgende week wel samen een keer fietsen??
disclaimer
pi_53713794
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb trouwens niet bankgehangen gisteravond, maar de Wii geïnstalleerd en toen getennist en gebowld Daarna had ik het niet meer koud
ik heb vannacht weer in mijn dikke winterpyjama liggen rillen in bed, terwijl lag te zweten... Heel bizar eigenlijk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53713824
Ik was vanmorgen opeens 90.0kg Maarja, ik heb dan ook vannacht vrij veel tijd op de wc doorgebracht.
Morgen eens kijken of ik op mijn weegdag ook een mooi gewicht op de weegschaal heb. De laatste weken is het steeds zo dat ik op zaterdag opeens een kilo (of 2) zwaarder ben dan de rest van de week.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:57:09 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_53713853
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:55 schreef Levitation het volgende:
Ik was vanmorgen opeens 90.0kg Maarja, ik heb dan ook vannacht vrij veel tijd op de wc doorgebracht.
Morgen eens kijken of ik op mijn weegdag ook een mooi gewicht op de weegschaal heb. De laatste weken is het steeds zo dat ik op zaterdag opeens een kilo (of 2) zwaarder ben dan de rest van de week.
Ik moest echt veel kwijt uit mijn blaas en darmen, maandag 89 naakt, vanmorgen 88 met kleren en schoenen aan
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:58:03 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53713866
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het kan me nu niks schelen. Voorheen wel hoor en dat zal ook wel weer terugkomen. Het belangrijkste is nu dat het goed gaat met Anna en mij, daarna komt de rest weer.

Whaaaaaaa Octo, dat wil ik ook! Geen hagelslag meer lusten, maar het afvallen een stuk makkelijker.

Gisterenavond hebben we voor het eerst de huisartsenpost hier gezien. Anna was zo benauwd en raar hoesten. Nu heeft ze pseudo kroep, dat gaat vanzelf over. Het was zo zielig, maar ze was wel ontzettend stoer.
Hete douche aanzetten, badkamerdeur dicht en in de stoom gaan zitten met Anna, als ze het erg benauwd heeft van het hoesten. Beterschap

Zelfbeeld is hier prima, op het moment Gelukkig, dat is ook wel eens anders geweest...

Gisteren ging volleybal niet lekker We hebben geen trainer, dus heb ik zo uit het niks een training verzonnen. Wat krijg je, een stel ondankbare klagende teamgenoten, ja... flikker dan maar op hoor. Ik ben dus halverwege gestopt, heb een telbord gepakt, ben gaan zitten en heb gezegd 'Speel maar een setje ofzo...' Ik heb dus niet echt getraind zelf...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53713948
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation, ik krijg die vent van me wss toch niet mee, dus als je wil kunnen we volgende week wel samen een keer fietsen??
Goed idee
Mijn vent krijg ik ook niet op een fiets en zeker niet voor zo'n eind.
Wanneer kan jij? Check ik ook ff mijn agenda... en de weersverwachting....
***Levi was here***
pi_53713984
goedemorgen
Ja doei.
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:04:23 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_53713988
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed idee
Mijn vent krijg ik ook niet op een fiets en zeker niet voor zo'n eind.
Wanneer kan jij? Check ik ook ff mijn agenda... en de weersverwachting....
Ik kan alle dagen, ik heb toch geen sociaal leven
disclaimer
pi_53714114
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kan alle dagen, ik heb toch geen sociaal leven
Ah, klinkt precies als mijn agenda...
Behalve dat ik maandag naar school moet en woensdag wil zwemmen.
En misschien dat V. nog iets in zijn agenda heeft staan wat ik -zoals gewoonlijk- ben vergeten, maar ik laat het nog wel ff weten.
***Levi was here***
pi_53714701
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, het kan me nu niks schelen. Voorheen wel hoor en dat zal ook wel weer terugkomen. Het belangrijkste is nu dat het goed gaat met Anna en mij, daarna komt de rest weer.

Whaaaaaaa Octo, dat wil ik ook! Geen hagelslag meer lusten, maar het afvallen een stuk makkelijker.

Gisterenavond hebben we voor het eerst de huisartsenpost hier gezien. Anna was zo benauwd en raar hoesten. Nu heeft ze pseudo kroep, dat gaat vanzelf over. Het was zo zielig, maar ze was wel ontzettend stoer.
Pseudo kroep is zo zielig

En ik houd uit mezelf al niet van hagelslag Ik heb veel liever 20+ kaas en kipfilet, zo handig
pi_53714737
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Pseudo kroep is zo zielig

En ik houd uit mezelf al niet van hagelslag Ik heb veel liever 20+ kaas en kipfilet, zo handig
Ik ben gek op vlokken Maar die mag ik van mezelf alleen nog in het weekend. Is prima vol te houden en maakt het weekend lekker feestelijk.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:36:01 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53714765
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben gek op vlokken Maar die mag ik van mezelf alleen nog in het weekend. Is prima vol te houden en maakt het weekend lekker feestelijk.
Isa heeft me weer kennis doen maken met gestampte muisjes... Zoooooo lekker
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:37:30 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_53714798
Ik ben echt een kaasmeisje. Het liefst een knapperig wit stokbroodje met muffe boerencamembert
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:37:33 #65
13151 crew  Rewimo
pi_53714799
Allemaal lekker ja Maar hier ook alleen in het weekend, door de week eet ik een soort fruit & fibre met melk In het weekend wel brood(jes).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53715071
hagelslag

kan niet zonder
Ja doei.
pi_53715217
Wij hebben op dit moment niet eens hagelslag in huis geloof ik...

Een tijdje geleden waren we wel helemaal weg van die XL hagel
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:53:13 #68
13151 crew  Rewimo
pi_53715239
Pindakaas met XL-hagel Helemaal fout qua calorieën natuurlijk, maar zo lekker
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:53:49 #69
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53715256
kaas alleen wel uitkijken kan er neit zo goed tegen
pi_53715616
en kaas

jum....
Ja doei.
pi_53715666
Ok, dank jullie wel... nu heb ik trek in al het bovengenoemde...
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:12:06 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_53715704
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:10 schreef Levitation het volgende:
Ok, dank jullie wel... nu heb ik trek in al het bovengenoemde...
Ja, mijn eierkoek gaf geen bevrediging
disclaimer
pi_53715728
heb lekker ontbeten net met een pistoletje met ham, kaas, ui en tomaat uit de oven

hoef ook geen lunch meer, maargoed

vandaag lekker een dagje en avondje alleen, voor mezelf voel me niet helemaal gezond (keelpijn, begon gistermiddag op te zetten, aangestoken door ) dus lekker veel thee, huiswerken en ik denk dat ik de chaos in huis wat aan banden ga leggen

binnenkort toch maar eens een kledingkast kopen
Ja doei.
pi_53715743
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, mijn eierkoek gaf geen bevrediging
daar moet je ook dat ding in je avatar voor gebruiken
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:14:05 #75
13151 crew  Rewimo
pi_53715770
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Da's anders een hele kluif
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:15:19 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_53715805
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet op mijn werk, viezerik

disclaimer
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:15:50 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_53715816
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Da's anders een hele kluif
Da's heul geen kluif
disclaimer
pi_53715827
als je netjes blijft zitten ziet niemand het hoor

enneh.. chocoladeforum plat?
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:18:49 #79
13151 crew  Rewimo
pi_53715897
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
enneh.. chocoladeforum plat?
Geloof het wel ja...
pi_53715945
het schiet me net toch in mn rug en nek

opruimen gaat het niet worden geloofik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 11:37:34 #81
13151 crew  Rewimo
pi_53716375
Lastig MB, en pijnlijk ook:{

Kom net een opmerkelijk bericht tegen op het WLS-forum:
quote:
Obese men eat up their IQ points
By Robert Matthews
London
March 3 2003

Being overweight is not only bad for men's hearts - it also makes them less intelligent. A study of the intelligence of the obese has found that being seriously overweight reduces intelligence in males, possibly through its effect on blood circulation in the brain.

The finding comes as obesity rates grow in Australia - almost 40 per cent of the population is overweight and more than 20 per cent obese, according to a Federal Government report.

Links between obesity and conditions such as high blood pressure, known to increase the risk of poor blood circulation and diseases such as strokes, have long been recognised.

Now researchers in America have shown that obesity by itself is able to cause a significant decline in mental ability. The finding has emerged from the renowned Framingham Heart Study, begun in 1950 and involving thousands of people from Framingham in Massachusetts who have health and mental checks every two years.

By studying the records of more than 1400 men and women, Professor Merrill Elias and colleagues at the University of Boston found that men classified as clinically obese appear to have significantly reduced mental agility. Curiously, fat women did not suffer the same fate.

When given cognitive function tests involving logic, verbal fluency and recall, obese men achieved scores as much as 23 per cent below those of non-obese men, even after taking into account factors such as educational level, occupation and blood pressure.

This story was found at: http://www.theage.com.au/articles/2003/03/02/1046540068050.html
pi_53716798
maar even een warme (hete) douche genomen.. helpt een mini-beetje...

bleh misschien als ik straks even naar de Appie loop dat 't weer wat beter wordt

Ze kwamen overigens vanochtend de dakgoten schoonmaken, maar dat was ik even vergeten.. Een herrie, een herrie! Dacht dat mensen m'n motor aan het bekrassen/verslepen waren
Ja doei.
pi_53718469
Ik ben weer thuis.
Meteen ff lekker geshopt met mijn moeder in Arnhem

De sollcitatie verliep zeer goed Zij wilde mij ook hebben, zoals zij dat zeiden.
Maar de functie omschrijving die Start People mij vertelde, was niet het zelfde als daar.
Hele dagen kopieeren, en post verwerken :D Nee dank je
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:16:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_53718844
Alleen maar kopiëren en post? Dat is wel iets heel anders ja
pi_53718869
leuk he, hoe uitzendbureaus alles leuk kunnen maken

hebben ze mij ook eens geflikt maargoed, ik MOEST de baan aannemen omdat ik mn huur moest betalen, dus tsja
Ja doei.
pi_53719280
Dat heb ik ook een keer gehad! Ik naar een gesprek als verkoopmedewerker binnendienst ofzo.
Krijg ik daar allemaal vragen die daar totaal niet mee te maken hadden, dachten ze dat ik kwam voor een archiveringsbaantje!
Heb 'm toch maar geweigerd!
pi_53720605
Krijg net een mailtje dat iig 1 onderdeeltje wat in mijn PGOO stond(apart vak zeg maar) voldoende is..

Maar ik kom er nu ook achter dat de tweede begeleider tot 21 oktober weg is, en nu weet ik dus niet of hij al naar mijn PGOO heeft gekeken, maar als hij dat daarna nog moet doen, dan is het allemaal te laat en ben ik niet op tijd klaar plus dat ik een hoop gezeik krijg mbt mijn aanstelling...

Ik heb nu dus maar even een paniekmailtje naar mijn eerste begeleider gestuurt hierover, het moet gewoon goedkomen..
pi_53721204
Oh, ik heb al een mailtje terug..
quote:
XXX heeft de nodige kritiek op je PGOO.

We hebben besloten dat je een voldoende krijgt voor je PGOO. Dan kan je het zo laten. Als we een cijfer moeten geven krijg je een 6.

Daarmee ben je volgens mij afgezien van je keuzethema klaar.

Gefeliciteerd!!!!!!
Gehaald dus!
Niet erg goed, maar het was ook een martelgang, ik ben niet geschikt voor dit soort dingen...
pi_53721371
Een voldoende is een voldoende!
Lekker houden zo Teigan, zeker als het je helemaal niet ligt!
Je kunt evt. nog wel vragen naar wat quick wins, maar dat kun je ook lekker laten zitten.
Hij is af Teigan! Gefeliciteerd!

Moet je nog veel voor je keuzemodule?
pi_53721459
Ik ben over de helft nu Liejannuh, het is een vak van 2 ECTS(56 uur), dus dat moet afkomen in de komende 3 weken..

Zo bizar dat gevoel dat het nu echt bijna klaar is..
pi_53721621
Hoppa Teigan!
Je bent er bijna!
pi_53721872
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:54 schreef teigan het volgende:
Ik ben over de helft nu Liejannuh, het is een vak van 2 ECTS(56 uur), dus dat moet afkomen in de komende 3 weken..

Zo bizar dat gevoel dat het nu echt bijna klaar is..
Oew! Dat is gewoon echt bijna af!
Leuk vak nog?

En ik weet precies hoe je je voelt. En het is zo'n lekker gevoel. Wacht maar tot ook dat allerlaatste vak af is, dan wordt je nog relaxter!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:16:38 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_53721944
Mogguh!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53721955
mwah, digitaal proefstuderen in Nestor..

Ik maak dus een soort 1 dag student in een digitale omgeving..
Wel geinig, maar niet heel super.. Maarja, nu het enige wat ik nog moet doen, dus ik moet wel....
pi_53722185
Gaaf Teigan. Een voldoende is een voldoende, en dat telt

Gefelciteerd, bijna klaar.

Nog ff de schouders eronder, je kunt het!
pi_53722292
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:45 schreef teigan het volgende:
Oh, ik heb al een mailtje terug..
[..]

Gehaald dus!
Niet erg goed, maar het was ook een martelgang, ik ben niet geschikt voor dit soort dingen...

Gefeliciteerd meid! Gehaald is gehaald!
***Levi was here***
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 15:33:11 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_53722322
Teigan
disclaimer
pi_53722348
Teigan

al is het een 6 of een 9, het is voldoende Nog even doorbijten en je bent er vanaf
Ja doei.
pi_53722910
Ik heb net getennist met Isa, komen er van die jongetjes van 16 langs.
De ene heeft commentaar dat we niet kunnen tennissen, de tweede zegt dat hij het zelf niet beter kan en de derde zegt dat hij ons liever in een rokje zou zien...
Ha!

En er kwam ook nog een gozertje vragen of hij ons moest helpen en of we daar op school zaten Het is een middelbare school.

Dus: We zijn jong en begeerlijk
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:00:20 #100
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53722962
Feli teigan, je bent er bijna

Freecell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')