abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:35:06 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_53809792
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
Mwah, het valt wel mee, ik drink alleen bij gelegenheden. Het nadeel is dat ik geen maat kan houden, als ik dronken ben wil ik alleen maar meeeeer, en derhalve val ik uiteindelijk meestal om als ik drink
disclaimer
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:35:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_53809809
En het zit natuurlijk ook een beetje in mijn genen
disclaimer
pi_53810064
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
Dat beeld heb ik ook...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:48:23 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_53810082
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken
disclaimer
pi_53810107
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken

Ik ben niet dik, ik heb zware botten...
Ook in mijn buik!
***Levi was here***
pi_53810596
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
mogge

en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt
Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:11:58 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53810671
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Succes, bubsel Je moet vanmiddag hè?
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:19:30 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53810870
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
Ik hoop het echt voor je, dat zou wel erg fijn zijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53810891
ik hoop dat hij iets voor je kan doen bubseltje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:20:38 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_53810898
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt ongelooflijk zaad zeg, heb je zo'n zware operatie ondergaan en blijf je nog hangen.
Enig idee al waar het aan kan liggen?
disclaimer
pi_53812378
Succes Bubseltje, ben benieuwd wat hij zegt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53812610
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dead Suicide Bomber

Bubsel succes vanmiddag. Wel prettig dat het deels vergoed wordt.
pi_53813297
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Ja doei.
pi_53814933
Ik heb net ongeluk gehad met de auto
aan de lingse kant spiegel eraf klein duukje en een beetje de lak eraf. Gelukkig niet mijn schuld maar is nog klote.
pi_53814953
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53815008
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:15 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
pi_53815367
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Geen dank hoor! Als je het net zo leuk gaat krijgen als ik het heb gehad, heb je een paar fantastische dagen in Berlijn! Het is echt een geweldige stad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:04:13 #219
13151 crew  Rewimo
pi_53817097
O bah Riann, de schrik is meestal erger dan de schade Wat is er gebeurd?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53818565
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Ik wil wel mee hoor
Al denk ik dat Gerbert dan wel jaloers zou zijn.. Berlijn is onze favoriete Europese stad.
Dieetclubmeeting in Berlijn doen?

Vervelend Riann, lijkt me heel erg schrikken. Ik heb gelukkig nog nooit een auto ongeluk gehad, maar wel een busongeluk, en dat was ook echt geen pretje
  Redactie Frontpage dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:14:03 #221
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_53818630
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
Toen ik de week voor mijn operatie op een andere auto knalde stond ik te kotsen in de berm van de schrik, dus wees blij dat je enkel trilde
[b]troel (de ~ (v.), ~en)[/b]
[i]1 [inf.] vrouw of meisje[/i]
[i]2 trut[/i]
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:27:44 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_53818919
ik heb alleen nog maar lakschade gehad met een huurauto maar daar kon ik wel om lachen, maar als ik fiets wil ik mezelf nog wel eens aan diggelen laten vallen
Wat is er precies gebeurd?
disclaimer
pi_53819095
onze stagiaire heeft een fout gemaakt die 1800 dollar gaat kosten en omdat de stagiaire onder mij valt word ik verantwoordelijk gehouden Ze heeft zomaar een invoice uitgestuurd zonder mij ernaar te laten kijken

Met het gewicht gaat het más o menos. Ben ongesteld deze week dus een kilo zwaarder.

Riann, shit dat is schrikken! Wat is er precies gebeurd dat je spiegel eraf ligt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:59:36 #224
13151 crew  Rewimo
pi_53820779
Da's ook balen, Vogue 1800 dollar is een hoop geld.
pi_53821073
Riann, wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad! Gelukkig alleen maar blikschade. Kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken.

Vogue, je stagiaire zal wel niet zo'n positieve beoordeling krijgen dan Kan de invoice niet nietig verklaard worden op de een of andere manier? Iedereen maakt wel eens een fout.
pi_53821619
Dat is een beetje een probleem ja, die beoordeling. Ze is enorm (te) enthousiast en pakt alles aan, maar breekt ook halverwege weer af omdat ze het te moeilijk vindt, onder het mom "ik ben maar een stagiair, dat kan ik allemaal nog niet". Ze vindt bellen in het Spaans nog te moeilijk en dat durft ze niet, ze weet niet hoe ze een fax moet sturen, maar mailen gaat dan wel weer goed. En het is echt een heel aardig meisje, maar ze is nog zoooo jong, bijna een pubertje nog, en heel naief.
Die invoice kan helaas niet nietig verklaard worden. Zij heeft hem verstuurd naar onze NL partner, en die heeft hem al doorgestuurd naar de klant. De klant heeft nu een spotgoedkope vakantie naar Mexico in ieder geval. Onze partner in NL steunt ons met 800 dollar, anders was het zelfs 2600 dollar geweest die we bij hebben moeten leggen...

Oja, het ging hier over diëten

Ik zit habanera koekjes te eten, niet te vreten net hondevoer die dingen, maar 7 koekjes hebben maar 134 caloriën Je moet toch wat. En een lekker pickwick sterremix theetje erbij. Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
pi_53822018
oeh... thee

* octopussy gaat gelijk even een potje thee zetten

ik heb net de china lemon van Salem ontdekt (C1000), echt lekker
  Redactie Frontpage dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:48:41 #228
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_53822059
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Vogue het volgende:
Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
[i]2 trut[/i]
pi_53822468
Ik heb net een witte thee met vruchten op, heerlijk was ie!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:19:30 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53822768
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

En trouwens ik heb GEEN luie maag dat kan namelijk niet met een GBP.

2. Of mijn darmen zijn gewoon te weinig gebypassed voor mijn lichaam.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
pi_53822792
Zo, daar wordt dus wel gelijk even goed naar gekeken dan Bubseltje..

Fijn!!
pi_53823030
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
da´s lief! Maar mijn mamsie en haar vriend komen deze kant op 12 december. Dus kunnen zij het meenemen voor me Ik heb al een verlanglijstje gemaakt, alles van pickwick: minty morocco, indian spices, groene thee variatie, leafs green blossom, rooibos mango perzik. Iemand nog suggesties voor meer lekkere theetjes?

Deze weken zijn de zogenaamde Thailand weken bij de Mega (soort van Carrefour / Walmart). Ik heb groot ingeslagen: alle soorten light-curries, chilisaus en zoetzure woksausjes heb ik al in huis. Dat soort dingen zijn hier namelijk nooit verkrijgbaar. Ik mis de knorr pakjes! Ze maken hier niets uit pakjes of potjes. Spaghettisaus bijvoorbeeld heb je maar in 2 soorten. Jus uit een zakje hebben ze nooit van gehoord. Kruidenboter, wat is dat? Nou hebben die laatste 2 dingen veel te veel calorien, maar om even aan te geven dat ze dat soort dingen die in NL zo vanzelfsprekend zijn, echt niet kennen.

Een NL vriendin van me had laatst nasi gemaakt met pindasaus, uit NL meegenomen. Alle Mexicanen vonden het heerlijk, maar het werd natuurlijk wel in tortilla´s gerold
pi_53823090
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
Wow, rot dat er wat aan de hand is, maar heel fijn dat ze je serieus nemen en niet als een nummer behandelen!! Fijn dat er ook wat aan gedaan gaat worden!
pi_53823675
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:02:18 #235
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53823994
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Riann het volgende:
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
Jeetje zeg veel schade?

Ja ben erg blij en ook wel een beetje bang maar goed lijkt me logisch. Nu de verzekering weer overtuigen maar ik geloof wel er in dat dit gaat lukken!!
pi_53825671
Uberhaupt raar zeg, dat een traktor auto´s inhaalt Wat een aso!
  Redactie Frontpage dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:08:05 #237
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_53825934
Bubsel, fijn dat ze in Belgie aktie ondernemen! Slikfoto is minder, maar dat hoort er nou eenmaal bij
[i]2 trut[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:10:22 #238
13151 crew  Rewimo
pi_53826006
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

Hoera, je bent niet gek Meid, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Door de slikfoto wordt wel duidelijk welke optie het is en dan kan er wat aan gedaan worden. Fijn joh! Toch een wonderdokter hè?
pi_53830175
Ja zo naar die man heen en dat hij zijn handtekening zet
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
pi_53830199
Wellicht een tipje voor de OP. De startdatum van het beginnen van dieeten aangeven... Hoop mensen denken dat ze in een half jaartje 30 kilo kunnen afvallen... Zou een wat realistischer beeld geven en de verwachtingen van mensen ook reeel houden.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:17:39 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_53830441
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
disclaimer
pi_53830549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
Dat zal inderdaad allemaal wel flink schrikken zijn zo'n ongeluk... Maar ik begrijp dat het alleen blikschade is en jij er helemaal heel uitgekomen bent? Dat is iig prettig!
Denk je dat je zaterdag kunt rijden, of moeten we iets anders verzinnen?
***Levi was here***
pi_53830580
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
***Levi was here***
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:38:52 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_53830655
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:31 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
Indeed, leek me ook sterk want de Nijntjes op de Aalsterweg branden nog!
Heb je 'm al vaker gefietst of wordt dit je eerste keer?
disclaimer
pi_53830730
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:50:17 #246
13151 crew  Rewimo
pi_53830804
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:44 schreef botterfly het volgende:
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Super!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:51:21 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53830822
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:53:54 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_53830852
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
Duitser
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:57:21 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53830901
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Duitser
Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:02:05 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_53830969
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
Toll, misschien kan ik mijn baas overhalen om ook zo'n cursusje voor mij te betalen, hoef ik iets minder lang na te denken voor ik antwoord geef aan een Duitser
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')