Mwah, het valt wel mee, ik drink alleen bij gelegenheden. Het nadeel is dat ik geen maat kan houden, als ik dronken ben wil ik alleen maar meeeeer, en derhalve val ik uiteindelijk meestal om als ik drinkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken
Sorry ik kom er even tussendoor hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
mogge![]()
en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december
nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden
da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt
![]()
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afvalquote:
Ik hoop het echt voor je, dat zou wel erg fijn zijn!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afvalen misschien kan hij daar nog iets aan doen
![]()
Dat lijkt me echt ongelooflijk zaad zeg, heb je zo'n zware operatie ondergaan en blijf je nog hangen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afvalen misschien kan hij daar nog iets aan doen
![]()
geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef L-E-A het volgende:
[..]
Sorry ik kom er even tussendoor hoorMaar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:15 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
Geen dank hoor! Als je het net zo leuk gaat krijgen als ik het heb gehad, heb je een paar fantastische dagen in Berlijn! Het is echt een geweldige stad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Ik wil wel mee hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Toen ik de week voor mijn operatie op een andere auto knalde stond ik te kotsen in de berm van de schrik, dus wees blij dat je enkel trildequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |