abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:35:49 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_53809809
En het zit natuurlijk ook een beetje in mijn genen
disclaimer
pi_53810064
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
Dat beeld heb ik ook...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:48:23 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_53810082
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken
disclaimer
pi_53810107
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb het beeld van jullie van enorme dikzakken

Ik ben niet dik, ik heb zware botten...
Ook in mijn buik!
***Levi was here***
pi_53810596
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
mogge

en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt
Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:11:58 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53810671
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Succes, bubsel Je moet vanmiddag hè?
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:19:30 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53810870
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yep om 17:00. Ik ga op second opinion in België omdat ik niet of nauwelijks meer afval en misschien kan hij daar nog iets aan doen
Ik hoop het echt voor je, dat zou wel erg fijn zijn!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53810891
ik hoop dat hij iets voor je kan doen bubseltje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 12:20:38 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_53810898
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat lijkt me echt ongelooflijk zaad zeg, heb je zo'n zware operatie ondergaan en blijf je nog hangen.
Enig idee al waar het aan kan liggen?
disclaimer
pi_53812378
Succes Bubseltje, ben benieuwd wat hij zegt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53812610
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dead Suicide Bomber

Bubsel succes vanmiddag. Wel prettig dat het deels vergoed wordt.
pi_53813297
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:09 schreef L-E-A het volgende:

[..]

Sorry ik kom er even tussendoor hoor Maar in Berlijn heb ik echt in een geweldig leuk hostel gezeten, mét tweepersoonsbed! En vlakbij allerlei openbaar vervoer, het was dit hostel. Ik hoop dat je er wat mee kan!
geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Ja doei.
pi_53814933
Ik heb net ongeluk gehad met de auto
aan de lingse kant spiegel eraf klein duukje en een beetje de lak eraf. Gelukkig niet mijn schuld maar is nog klote.
pi_53814953
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53815008
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:15 schreef teigan het volgende:
Oeh, dat is schrikken Riann...
Gelukkig dat de schade meevalt, en jij iig niets hebt..
Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
pi_53815367
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 13:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geweldig! Dank je wel! Heb ze meteen gemailed
Geen dank hoor! Als je het net zo leuk gaat krijgen als ik het heb gehad, heb je een paar fantastische dagen in Berlijn! Het is echt een geweldige stad.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 17:04:13 #219
13151 crew  Rewimo
pi_53817097
O bah Riann, de schrik is meestal erger dan de schade Wat is er gebeurd?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53818565
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Ik wil wel mee hoor
Al denk ik dat Gerbert dan wel jaloers zou zijn.. Berlijn is onze favoriete Europese stad.
Dieetclubmeeting in Berlijn doen?

Vervelend Riann, lijkt me heel erg schrikken. Ik heb gelukkig nog nooit een auto ongeluk gehad, maar wel een busongeluk, en dat was ook echt geen pretje
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:14:03 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_53818630
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja dat is schrikken ik heb nog nooit een ongeluk gehad ik stond helemaal te trillen op mijn benen
Toen ik de week voor mijn operatie op een andere auto knalde stond ik te kotsen in de berm van de schrik, dus wees blij dat je enkel trilde
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:27:44 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_53818919
ik heb alleen nog maar lakschade gehad met een huurauto maar daar kon ik wel om lachen, maar als ik fiets wil ik mezelf nog wel eens aan diggelen laten vallen
Wat is er precies gebeurd?
disclaimer
pi_53819095
onze stagiaire heeft een fout gemaakt die 1800 dollar gaat kosten en omdat de stagiaire onder mij valt word ik verantwoordelijk gehouden Ze heeft zomaar een invoice uitgestuurd zonder mij ernaar te laten kijken

Met het gewicht gaat het más o menos. Ben ongesteld deze week dus een kilo zwaarder.

Riann, shit dat is schrikken! Wat is er precies gebeurd dat je spiegel eraf ligt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:59:36 #224
13151 crew  Rewimo
pi_53820779
Da's ook balen, Vogue 1800 dollar is een hoop geld.
pi_53821073
Riann, wat vervelend dat je een ongeluk hebt gehad! Gelukkig alleen maar blikschade. Kan me voorstellen dat je erg bent geschrokken.

Vogue, je stagiaire zal wel niet zo'n positieve beoordeling krijgen dan Kan de invoice niet nietig verklaard worden op de een of andere manier? Iedereen maakt wel eens een fout.
pi_53821619
Dat is een beetje een probleem ja, die beoordeling. Ze is enorm (te) enthousiast en pakt alles aan, maar breekt ook halverwege weer af omdat ze het te moeilijk vindt, onder het mom "ik ben maar een stagiair, dat kan ik allemaal nog niet". Ze vindt bellen in het Spaans nog te moeilijk en dat durft ze niet, ze weet niet hoe ze een fax moet sturen, maar mailen gaat dan wel weer goed. En het is echt een heel aardig meisje, maar ze is nog zoooo jong, bijna een pubertje nog, en heel naief.
Die invoice kan helaas niet nietig verklaard worden. Zij heeft hem verstuurd naar onze NL partner, en die heeft hem al doorgestuurd naar de klant. De klant heeft nu een spotgoedkope vakantie naar Mexico in ieder geval. Onze partner in NL steunt ons met 800 dollar, anders was het zelfs 2600 dollar geweest die we bij hebben moeten leggen...

Oja, het ging hier over diëten

Ik zit habanera koekjes te eten, niet te vreten net hondevoer die dingen, maar 7 koekjes hebben maar 134 caloriën Je moet toch wat. En een lekker pickwick sterremix theetje erbij. Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
pi_53822018
oeh... thee

* octopussy gaat gelijk even een potje thee zetten

ik heb net de china lemon van Salem ontdekt (C1000), echt lekker
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:48:41 #228
35189 Troel
scherp en bot
pi_53822059
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Vogue het volgende:
Ik moet hoognodig weer thee uit NL hebben, ben een grote theeleut en de thee hier is niet lekker, ze verkopen soms ook Twinings thee maar die is hier onbetaalbaar en er zijn maar weinig smaakjes.
Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53822468
Ik heb net een witte thee met vruchten op, heerlijk was ie!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:19:30 #230
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53822768
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

En trouwens ik heb GEEN luie maag dat kan namelijk niet met een GBP.

2. Of mijn darmen zijn gewoon te weinig gebypassed voor mijn lichaam.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
pi_53822792
Zo, daar wordt dus wel gelijk even goed naar gekeken dan Bubseltje..

Fijn!!
pi_53823030
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 20:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Als er een kerstpakketje samengesteld moet worden voor Sinterklaas moet je het zeggen hoor Er is altijd wel ergens thee in de aanbieding
da´s lief! Maar mijn mamsie en haar vriend komen deze kant op 12 december. Dus kunnen zij het meenemen voor me Ik heb al een verlanglijstje gemaakt, alles van pickwick: minty morocco, indian spices, groene thee variatie, leafs green blossom, rooibos mango perzik. Iemand nog suggesties voor meer lekkere theetjes?

Deze weken zijn de zogenaamde Thailand weken bij de Mega (soort van Carrefour / Walmart). Ik heb groot ingeslagen: alle soorten light-curries, chilisaus en zoetzure woksausjes heb ik al in huis. Dat soort dingen zijn hier namelijk nooit verkrijgbaar. Ik mis de knorr pakjes! Ze maken hier niets uit pakjes of potjes. Spaghettisaus bijvoorbeeld heb je maar in 2 soorten. Jus uit een zakje hebben ze nooit van gehoord. Kruidenboter, wat is dat? Nou hebben die laatste 2 dingen veel te veel calorien, maar om even aan te geven dat ze dat soort dingen die in NL zo vanzelfsprekend zijn, echt niet kennen.

Een NL vriendin van me had laatst nasi gemaakt met pindasaus, uit NL meegenomen. Alle Mexicanen vonden het heerlijk, maar het werd natuurlijk wel in tortilla´s gerold
pi_53823090
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nu weet ik het zeker ik ben niet gek . Het ligt niet aan mijn eten. Er zijn 2 mogelijke oorzaken.

1. Mijn magen zijn aan elkaar gegroeid doordat er vrij veel druk op het kleine maagje heeft gestaan door het vele overgeven.

Hoe dan ook er gaat gesneden worden . Want dit kan zo niet zegt dr Himpens. Zaterdag moet ik terug voor een slikfoto en daarna weer terug naar de dokter om de uitslag te bespreken.

Maar wat een verschil zeg met hier in Nederland dat was het gesprek met Christine al en met de dokter ook. Veel minder het gevoel dat ik een nummer was enzo gewoon erg fijn. Was wel een lange zit het wachten. We waren er om 16:45. Daarna vrij snel bij Christine naar binnen geroepen en om 19:15 bij de dokter himself .

Zaterdag om 10:00 weer in Dendermonde zijn ben erg benieuwd hoe het er vanbinnen uitziet.
Wow, rot dat er wat aan de hand is, maar heel fijn dat ze je serieus nemen en niet als een nummer behandelen!! Fijn dat er ook wat aan gedaan gaat worden!
pi_53823675
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:02:18 #235
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53823994
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:53 schreef Riann het volgende:
Er was een traktor auto's in aan het halen en die had volgens mij niet in de gaten dat hij een uithangsel er achter aan had hangen en dat is super hard tegen mijn auto aangekomen.
Jeetje zeg veel schade?

Ja ben erg blij en ook wel een beetje bang maar goed lijkt me logisch. Nu de verzekering weer overtuigen maar ik geloof wel er in dat dit gaat lukken!!
pi_53825671
Uberhaupt raar zeg, dat een traktor auto´s inhaalt Wat een aso!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:08:05 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_53825934
Bubsel, fijn dat ze in Belgie aktie ondernemen! Slikfoto is minder, maar dat hoort er nou eenmaal bij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 23:10:22 #238
13151 crew  Rewimo
pi_53826006
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

Hoera, je bent niet gek Meid, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Door de slikfoto wordt wel duidelijk welke optie het is en dan kan er wat aan gedaan worden. Fijn joh! Toch een wonderdokter hè?
pi_53830175
Ja zo naar die man heen en dat hij zijn handtekening zet
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
pi_53830199
Wellicht een tipje voor de OP. De startdatum van het beginnen van dieeten aangeven... Hoop mensen denken dat ze in een half jaartje 30 kilo kunnen afvallen... Zou een wat realistischer beeld geven en de verwachtingen van mensen ook reeel houden.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:17:39 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_53830441
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
ik denk dat er een nieuwe deur in moet dadelijk ook naar de auto garage spiegel eraf en kapot en die is zo hard tegen mijn deur aan geklapt denk ik dat er daarom een deukje en krassen op staan. Maar dat komt wel allemaal goed denk ik.
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
disclaimer
pi_53830549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:30 schreef Riann het volgende:
Dat zal inderdaad allemaal wel flink schrikken zijn zo'n ongeluk... Maar ik begrijp dat het alleen blikschade is en jij er helemaal heel uitgekomen bent? Dat is iig prettig!
Denk je dat je zaterdag kunt rijden, of moeten we iets anders verzinnen?
***Levi was here***
pi_53830580
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
***Levi was here***
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:38:52 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_53830655
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:31 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ben tussen 17.15 en 17.30 bij jou!
V. liet me vanmorgen nogal schrikken, hij had ergens gelezen dat de lichtjesroute maar tot 8 oktober was. Gelukkig las ik net op de site van de gemeente dat 't tot zondag a.s. duurt.
Indeed, leek me ook sterk want de Nijntjes op de Aalsterweg branden nog!
Heb je 'm al vaker gefietst of wordt dit je eerste keer?
disclaimer
pi_53830730
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:50:17 #246
13151 crew  Rewimo
pi_53830804
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:44 schreef botterfly het volgende:
Er is weer 1 kilo af! Het afvallen is weer begonnen.
Super!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:51:21 #247
13151 crew  Rewimo
pi_53830822
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een prachtig onsamenhangende zin, ik moest 'm echt 3 keer lezen
Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 08:53:54 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_53830852
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:51 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Riann is nog een beetje durcheinander denk ik

Heb je wel goed geslapen, Riann? Beetje over de schrik heen nu?
Duitser
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 08:57:21 #249
13151 crew  Rewimo
pi_53830901
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Duitser
Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
  woensdag 10 oktober 2007 @ 09:02:05 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_53830969
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waar zo'n talencursus al niet goed voor is

Maar ik vond het zo'n toepasselijk woord in deze situatie
Toll, misschien kan ik mijn baas overhalen om ook zo'n cursusje voor mij te betalen, hoef ik iets minder lang na te denken voor ik antwoord geef aan een Duitser
disclaimer
pi_53830981
het is inderdaad wel een grappig woord Rewimo...
pi_53831134
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 08:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat zal inderdaad allemaal wel flink schrikken zijn zo'n ongeluk... Maar ik begrijp dat het alleen blikschade is en jij er helemaal heel uitgekomen bent? Dat is iig prettig!
Denk je dat je zaterdag kunt rijden, of moeten we iets anders verzinnen?
Ik kan gewoon rijden zaterdag. morgen naar de garage ze hebben al een nieuwe spiegel besteld, dus die zetten ze er morgen gewoon meteen op. Dan weet je pas hoeveel je eigenlijk spiegelt als je die niet meer hebt. En dan bekijken ze ook nieuwe deur of dat het zo gemaakt kan worden dat je er niks meer van ziet.
pi_53831694
oh ja, misschien nog iets voor een dieetclub meeting

Vrijdag 9, Zaterdag 10 en Zondagmiddag 11 November speel ik in Den Haag in het Randstadtheater(tje) in de Toneelproductie "Wilde Havana" van Theatergroep Ei

Vrijdag en zaterdag zijn avondvoorstellingen, Zondag is een matinee.
quote:
Pa wordt ziek en ligt op sterven dus moet er gewaakt worden.
Hierdoor komen de kinderen Johan, Trudy en Marijke elkaar noodgedwongen weer tegen in het huis waar ze zijn opgegroeid, en worden geconfronteerd met elkaar en zichzelf en de bizarre omstandigheden waar pa de laatste jaren in geleefd heeft.
Gelukkig worden deze problemen met een knipoog verpakt, en is het een komedie, zoals de schrijver het noemt.

Een komedie met een klein zwart randje.
komen jullie ook?

PS. doet ook mee en is de Stem van God
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 09:41:06 #254
13151 crew  Rewimo
pi_53831700
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Toll, misschien kan ik mijn baas overhalen om ook zo'n cursusje voor mij te betalen, hoef ik iets minder lang na te denken voor ik antwoord geef aan een Duitser
Je kunt met qltel mee naar les Deutsch als Fremdsprache. Helaas is de Sprache nog zo fremd voor hem dat ie nog steeds niet goed durft te bellen Dat mag ik dan doen. En ik blijf maar zeggen: hoe meer je het spreekt hoe beter het gaat. Maar hij trapt er niet in
pi_53831703
en goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:23 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_53832957
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 07:38 schreef Bertjeee het volgende:
Wellicht een tipje voor de OP. De startdatum van het beginnen van dieeten aangeven... Hoop mensen denken dat ze in een half jaartje 30 kilo kunnen afvallen... Zou een wat realistischer beeld geven en de verwachtingen van mensen ook reeel houden.
De verwachtingen van de mensen in dit topic zijn redelijk reeel hoor. Bovendien worden de mensen hier zelf er ook niet blij van als er bijvoorbeeld bij staat dat ze al jaren proberen. Als er mensen zijn die zich hier aanmelden en aangeven dat ze zoveel in korte tijd kwijt willen, dan geven we echt wel aan dat dat niet reeel is.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:34:42 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_53832995
Trouwens, als je flink overgewicht hebt is de eerste 30 kilo in een half jaar een behoorlijk normaal tempo.
disclaimer
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:36:38 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833040
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Trouwens, als je flink overgewicht hebt is de eerste 30 kilo in een half jaar een behoorlijk normaal tempo.
Ligt er ook weer aan. Ik was veel meer kwijt in het eerste half jaar Daarnaast hangt het natuurlijk ook af van de mate waarin je echt aan het lijnen bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53833129
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
als je 100 kilo overgewicht hebt dan wel ja
maar als je 30 kilo overgewicht hebt ben je dat meestal niet kwijt in een half jaar (en dat het er af blijft)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:41:06 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_53833137
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:36 schreef Troel het volgende:

[..]

Ligt er ook weer aan. Ik was veel meer kwijt in het eerste half jaar Daarnaast hangt het natuurlijk ook af van de mate waarin je echt aan het lijnen bent.
Ja okee, maar jij hebt je maag laten amputeren
Maar als je er ECHT voor gaat en je hebt een BMI wat toch wel flink in de obesitasmarge zit, is het een haalbaar streven. Voor alles geldt natuurlijk dat niets zomaar gaat
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:07 #261
13151 crew  Rewimo
pi_53833421
Ik denk dat je reëel gesproken (dus zonder WLS ) uit moet gaan van gemiddeld een pond per week in het begin. Later wordt dat nu eenmaal een stuk moeilijker en in het prille begin gaat het waarschijnlijk iets harder.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 10:51:09 #262
43556 miss_dynastie
pi_53833422
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Huh, wat? Troel ?
pi_53833437
Gisteren bij de Reddingsbrigade gaan kijken, en het was ontzettend leuk en gezellig, MAAR, totaal geen mogelijkheid om zelf te trainen, en dat is toch echt wel een vereiste...

Dus ga nu donderdagavond denk ik even bij de concurrent kijken, wedstrijdvereniging, die ook trimzwemmen hebben. van 20.00 tot 21.00uur in het zwembad hier niet al te ver vandaan dus kan er ook nog op de fiets heen

Denk dat ik echt voor mezelf moet kiezen t.o.v. gezelligheid.. want als ik dat ga doen EN ook nog ergens trimzwemmen, houd ik geen avond voor mezelf over dan ben ik de dinsdag, woensdag EN donderdag gewoon 'kwijt' en moet ook nog aan school denken/werken...

jammer.. dus dan donderdag mij maar eens naar het zwembad daar begeven om te kijken hoe het met het trimzwemmen daar zit
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:52:25 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_53833460
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je reëel gesproken (dus zonder WLS ) uit moet gaan van gemiddeld een pond per week in het begin. Later wordt dat nu eenmaal een stuk moeilijker en in het prille begin gaat het waarschijnlijk iets harder.
Met weinig overgewicht wel ja, maar als je 100 kilo kwijt moet, moet het toch echt sneller gaan, ook zonder WLS
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:53:07 #265
13151 crew  Rewimo
pi_53833478
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Huh, wat? Troel ?
Op het WLS-forum is iemand die door complicaties inderdaad helemaal geen maag meer heeft. Hoe raar het ook klinkt, je kunt ermee leven zonder al te grote beperkingen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:53:14 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833481
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Maar als je er ECHT voor gaat en je hebt een BMI wat toch wel flink in de obesitasmarge zit, is het een haalbaar streven. Voor alles geldt natuurlijk dat niets zomaar gaat
Het enige wat bij mij geamputeerd is is mijn blindedarm en mijn galblaas en af en toe wat nagels en haren en dergelijke.

Daarnaast is het nog steeds zo dat helaas nog steeds niet normaal is om meer dan 30 kilo af te vallen zonder hulp en het eraf te houden. Bij heel veel mensen lukt dat simpelweg niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 10:54:32 #267
13151 crew  Rewimo
pi_53833527
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Met weinig overgewicht wel ja, maar als je 100 kilo kwijt moet, moet het toch echt sneller gaan, ook zonder WLS
Het kan misschien wel sneller maar ik denk niet dat je daar standaard vanuit kunt gaan en ik vind ook niet dat je bij mensen dergelijke verwachtingen moet uitspreken. Dan valt het allicht alleen maar mee
pi_53833534
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja als je over de 100 kilo weegt wel ja maar hoe minder overgewicht je hebt hoe minder snel dat het ook gaat.
pi_53833548
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Het enige wat bij mij geamputeerd is is mijn blindedarm en mijn galblaas en af en toe wat nagels en haren en dergelijke.

Daarnaast is het nog steeds zo dat helaas nog steeds niet normaal is om meer dan 30 kilo af te vallen zonder hulp en het eraf te houden. Bij heel veel mensen lukt dat simpelweg niet.
dat het niet lukt wil niet zeggen dat het niet mogelijk is
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:55:05 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_53833555
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Note the sarcasm
quote:
Nee, daarom zei ik ook : als je er ECHT voor gaat En er staat ook niet zonder hulp Want op eigen houtje zonder voorkennis, motivatie en begeleiding is het haast onhaalbaar
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:19 #271
43556 miss_dynastie
pi_53833586
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Op het WLS-forum is iemand die door complicaties inderdaad helemaal geen maag meer heeft. Hoe raar het ook klinkt, je kunt ermee leven zonder al te grote beperkingen.
Ja, da's Lutina toch? Maar van Troel wist ik het niet .
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:56:50 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_53833597
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat het niet lukt wil niet zeggen dat het niet mogelijk is
Er staat dan ook dat het bij HEEL VEEL mensen niet lukt, dus dat het bij sommige mensen wel lukt. Je komt meteen weer met een heel vervelend toontje binnenvallen en eerlijk gezegd was ik al bang dat dit onderwerp jou wel weer wakker zou maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53833609
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Er staat dan ook dat het bij HEEL VEEL mensen niet lukt, dus dat het bij sommige mensen wel lukt. Je komt meteen weer met een heel vervelend toontje binnenvallen en eerlijk gezegd was ik al bang dat dit onderwerp jou wel weer wakker zou maken.
bij heel veel mensen lukt het ook
maar als je al meteen tegen mensen gaat zeggen dat het toch niet gaat lukken lijkt me niet echt fijn
pi_53833635
hè, gezellig weer
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:03:45 #275
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833756
Wat fijn dat die andere dokter je een stuk serieuzer neemt en je je er nu al beter over voelt. Gaat vast helemaal goed komen! (dit is voor Bubseltje dus)

Twix als ontbijt is niet zo goed geloof ik Nou ja, het is nu al op.
pi_53833798

als je er maar van genoten hebt
Ja doei.
pi_53833819
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hoera, je bent niet gek Meid, wat een opluchting moet dat voor je zijn! Door de slikfoto wordt wel duidelijk welke optie het is en dan kan er wat aan gedaan worden. Fijn joh! Toch een wonderdokter hè?
had ik nog niet eens gelezen, de post van bubseltje

jemig wat fijn!

succes enzo
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:13 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_53833832
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

bij heel veel mensen lukt het ook
maar als je al meteen tegen mensen gaat zeggen dat het toch niet gaat lukken lijkt me niet echt fijn
Dat ben ik wel een beetje met je eens. Natuurlijk moet je je verwachtingen niet te hoog stellen, maar er is een hoop afhankelijk van je eigen inzet. Ik weet precies waarom ik nog steeds te zwaar ben, dAT KOMT PUUR OMDAT IK TE LAM BEN OM MEZELF DE DISCIPLINE OP TE LEGGEN. (sorry, caps ) Zeggen dat het toch alleen maar heul erg moeilijk is en dat de kans groot is dat het niet lukt is misschien deels eerlijk, maar deels ook erg demotiverend.
disclaimer
pi_53833833
we houden het wel gezellig he dames

Het afvallen is vaak niet zo moeilijk. Maar het erafhouden dat is het moeilijkste.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:07:48 #280
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833849
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

als je er maar van genoten hebt
Nee, niet echt. Maar er was niets anders in huis. Ja, snickers en chips, maar dat was geen verbetering.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:08:43 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_53833868
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Riann het volgende:
we houden het wel gezellig he dames

Het afvallen is vaak niet zo moeilijk. Maar het erafhouden dat is het moeilijkste.
Er is toch niks aan de hand, we voeren enkel een discussie En er af houden is inderdaad het kutste, ik ben ook weer gewoon gaan eten waar ik zin in had nadat ik was afgevallen, het resultaat is bekend, als je gevoelig bent voor dik worden kun je echt gewoon niet meer alles eten wat je wil
disclaimer
pi_53833873
Snickers is zeker wel lekkerder dan Twix

vind ik dan
Ja doei.
pi_53833891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat ben ik wel een beetje met je eens. Natuurlijk moet je je verwachtingen niet te hoog stellen, maar er is een hoop afhankelijk van je eigen inzet. Ik weet precies waarom ik nog steeds te zwaar ben, dAT KOMT PUUR OMDAT IK TE LAM BEN OM MEZELF DE DISCIPLINE OP TE LEGGEN. (sorry, caps ) Zeggen dat het toch alleen maar heul erg moeilijk is en dat de kans groot is dat het niet lukt is misschien deels eerlijk, maar deels ook erg demotiverend.
Bij mij was het dus zo dan deed ik super goed mijn best een week of zo en dan was er gewoon geen grammetje af en hup dan had ik zoiets ik kan gerust 2 broodjes met kip kerrie salade pakken. En nu gaat het afvallen goed dus laat ik het wel uit mijn hoofd om 2 broodjes kip kerrie salade te pakken. Alleen aankomende zaterdag met de efteling meeting word het een zondig dag voor mij maar dat mag dan ook wel een keertje
pi_53833911
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is toch niks aan de hand, we voeren enkel een discussie En er af houden is inderdaad het kutste, ik ben ook weer gewoon gaan eten waar ik zin in had nadat ik was afgevallen, het resultaat is bekend, als je gevoelig bent voor dik worden kun je echt gewoon niet meer alles eten wat je wil

helaas niet
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:10:21 #285
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833914
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
Snickers is zeker wel lekkerder dan Twix

vind ik dan
Volgens mij zitten er ook meer kcal in snickers niet dat ik nou zo op kcal let zodra ik een twix in mijn mond stop
pi_53833921
en nu ben ik naar de ergotherapeut
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:11:23 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_53833944
snickers
disclaimer
pi_53833946
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar wat is er eerlijk aan om te zeggen dat het niet lukt?
het kan als je je hoofd ernaar kan zetten
en dat gaat makkelijker als het al in je hoofd zit dat het gaat lukken
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:11:56 #289
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53833957
Terwijl ik op de verpakking van de twix naar kcalinformatie zoek zie ik staan dat de twix al over datum was! Nou ja, proef je niets van dus.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:12:27 #290
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53833982
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Idd het wordt wrs voor mij mijn "wonderdokter" ik zal als ze aan mijn darmen gaan rommelen wel iets moeten gaan nemen voor mijn gal zouten?? Nou ja dat vraag ik zaterdag wel hoe en wat.

Het was ook zo grappig hij zat mijn dossier zo te lezen tja hier moet echt wat aan gedaan worden .
En toch voelt het raar en heb ik slecht geslapen vannacht. Nu de laatste hobbel de verzekering nog maar met een BMI van 40 lijkt me dat niet echt een probleem.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:12:38 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_53833985
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Omdat het veel mensen niet lukt. Dat is nou eenmaal de eerlijke realiteit. Daarbij gaan we nu niet twisten over het WAAROM het niet lukt, want dat weten we allemaal wel, maar veel mensen kunnen die schouders er niet onder houden. Maar inderdaad, een positieve instelling is het halve werk
disclaimer
pi_53833993
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Heavenlyblue het volgende:
Terwijl ik op de verpakking van de twix naar kcalinformatie zoek zie ik staan dat de twix al over datum was! Nou ja, proef je niets van dus.

maar hoe kwam je erbij die als ontbijt te eten
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:13:37 #293
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53834011
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

Als je al begint met het gevoel dat het toch gedoemd is te mislukken dan zou ik er niet eens aan beginnen. Volkomen zinloos lijkt me. Je moet er inderdaad zelf in geloven om succesvol te kunnen zijn.
pi_53834024
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Omdat het veel mensen niet lukt. Dat is nou eenmaal de eerlijke realiteit. Daarbij gaan we nu niet twisten over het WAAROM het niet lukt, want dat weten we allemaal wel, maar veel mensen kunnen die schouders er niet onder houden. Maar inderdaad, een positieve instelling is het halve werk
ja oke maar lichamelijk is het wel mogelijk
als je gewoon minder eet of meer sport
maar het lukt niet als je de gezonde levenstijl niet kan vol houden (wat ook het moeilijkste is)
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:16:09 #295
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53834084
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:13 schreef Miss_S het volgende:

maar hoe kwam je erbij die als ontbijt te eten
Ik ben ergens blijven logeren, heb eerst water gedronken, toen hardgelopen en bij ' thuiskomst' had ik zin in ontbijt, maar in de koelkast lagen alleen twix, snickers en wodka (heus). En in de kastjes liggen bastognekoeken, chips en borrelnootjes. Geen fruit, geen brood (ook niet in diepvries), geen broodbeleg, niets. Dus dan maar een twix Ik ga zo maar wat gezonde boodschappen halen, in ieder geval voor mijn lunch en hij komt vanavond om 18:30 pas weer thuis.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:16:23 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_53834091
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja oke maar lichamelijk is het wel mogelijk
als je gewoon minder eet of meer sport
maar het lukt niet als je de gezonde levenstijl niet kan vol houden (wat ook het moeilijkste is)
dat staat ook al in de voorgaande tig posts inderdaad
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 oktober 2007 @ 11:23:00 #297
13151 crew  Rewimo
pi_53834277
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben ergens blijven logeren, heb eerst water gedronken, toen hardgelopen en bij ' thuiskomst' had ik zin in ontbijt, maar in de koelkast lagen alleen twix, snickers en wodka (heus). En in de kastjes liggen bastognekoeken, chips en borrelnootjes. Geen fruit, geen brood (ook niet in diepvries), geen broodbeleg, niets. Dus dan maar een twix Ik ga zo maar wat gezonde boodschappen halen, in ieder geval voor mijn lunch en hij komt vanavond om 18:30 pas weer thuis.
Klinkt als een echt mannenhuishouden

Al moet ik zeggen dat qltel altijd wel brood en beleg in huis had. Zoet beleg natuurlijk Dat weer wel.
pi_53834363
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat staat ook al in de voorgaande tig posts inderdaad
komt omdat het zo is
pi_53834389
ik heb lekker net 2 mini afbakpistoletjes op

en zit toneeltekst te leren wil niet zo vlotten
Ja doei.
pi_53834403
had ik al gezegd

'Hè, het is weer gezellig ' ?

nou, bij deze
Ja doei.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 11:27:27 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_53834419
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 11:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

komt omdat het zo is
Dat ben ik ook helemaal met je eens.
Nu nog eens goed kijken waar ik dat blikje discipline heb opgeborgen In ieder geval vanavond 25 km fietsen bovenop mijn dagelijkse 20
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')