abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53492756
Fok! Dieetclub #205

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_53492789
En hiermee gooide ik hem dicht:
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:15 schreef omearos het volgende:
Sporten was lekker
  woensdag 26 september 2007 @ 18:19:53 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_53492833
Hoi.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53492922
Hey everybody
pi_53493124
Fijn omearos!!!

Ik ben echt helemaal gaar... Morgen moet ik thuisblijven voor de wasmachinemonteur, dus dan ga ik wel weer aan de studie.... (al heb ik ergens zoiets dat ik vandaag nog wat dingen af wil maken.)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53493278
Ik ben terug van de start (uitzendbureau). Het ging goed!
Er zijn op dit moment 3 goede vacatures die bij mij cv en mij passen.
het meisje (ja meisje, ik ken ze, en ze is gewoon jonger dan mij ), die gaat mij aanbevelen daar, stuurt mijn cv naar die bedrijven voor, en dan maar hopen dat ik op een gesprek mag komen

Ik heb gewoon echt zin om te gaan werken.

Daarna nog ff met mijn moeder de stad in geweest, een nieuwe winterjas, 3kwart Erg leuk..... En een nieuwe tas (iets groter, voor mijn lunch enzo ), en een leuk sjaaltje voor om mijn nekkie
En dit alles samen, taddaaaaa 50 euries

Alles uitverkoop
pi_53493387
ik heb spierpijn en moet zo nog een uur gaan dansen
pi_53493451
Oh Net ging het brandalarm af. Honden over de zeik.
En mijn boter in de pan zwart

Ben er bij weg gelopen, en heb het niet meer in de gaten gehouden... DOM! Heb nu maar ff alle deuren ramen tegen elkaar opgezet, wat een stank
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 september 2007 @ 19:35:02 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53494710
Ja, dat kan goed stinken Gelukkig maar dat er verder niks gebeurd is.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53494764
Pfff, aanbrandende boter stinkt behoorlijk inderdaad!
Vandaag heeft onze logée voor ons gekookt, stamppot andijvie, errug lekker!

Ik heb spierpijn! En morgen ga ik ook nog klimmen, heb ik al erg lang niet meer gedaan, ben benieuwd hoe dat gaat.
pi_53494766
Maar goed dan dat je een brandalarm hebt.

Toen ik op kamers zat ging het echt vaak af. Vooral als we pannenkoeken bakten. We hadden er drie, dus die moesten we alledrie langs springen (hingen erg hoog). Grappig altijd als er bezoek was.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53495010
Bij een goede vriend van mij ging de brandmelder ook altijd af tijdens pannenkoeken bakken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53496362
Zojuist lekker geBBQed. Gelukkig kon je wel binnen zitten, ik vind 10 graden toch wel erg koud voor een BBQ
pi_53496676
Ah, weer een nieuw topic.
Zwemmen ging vandaag redelijk, wel 60 baantjes gezwommen, maar 't was wel een beetje ploeteren. Was ook best druk, dat zwemt ook nooit echt lekker.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53496810
Oeh nee Levi, dat is inderdaad heel vervelend. Dan moet je de hele tijd "oeps, sorry!" roepen omdat je weer tegen iemands been hebt getrapt ofzo
pi_53502200
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:37 schreef freecell het volgende:
Pfff, aanbrandende boter stinkt behoorlijk inderdaad!
Vandaag heeft onze logée voor ons gekookt, stamppot andijvie, errug lekker!

Ik heb spierpijn! En morgen ga ik ook nog klimmen, heb ik al erg lang niet meer gedaan, ben benieuwd hoe dat gaat.
Stamppot andijvie is the best; ontzettend goed om te eten voor een lange avond feesten

Pff. Ik voel me niet zo lekker Morgen een belangrijke bespreking met mn afstudeerprof.
pi_53502973
Succes morgen ColdFeet!

Ik heb net mijn ticket naar India geboekt.
25 oktober vertrek, 28 november terug. Precies op tijd voor een bepaald feestje.
En ik ga ook nog eens met een hele toffe collega!
  † In Memoriam † woensdag 26 september 2007 @ 23:53:41 #18
43556 miss_dynastie
pi_53503736
Klinkt heerlijk Lianne

Succes alvast Coldfeet!
pi_53503844
Dank, dames!

Liejannuh, je hebt geboekt, wat tof, en je gaat ook nog eens samen met je collega! kunnen ze jullie twee wel zolang missen?

Enne, welk feestje? Mis ik iets?
pi_53506070
goeiemorgen dames, ik ben weer klaar voor het werken.

succes voor vandaag ColdFeet
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53506318
Klinkt goed Lianne, ik ben jaloers!!!!

Ik ben misschien de week voor kerst vrij, maar ik ben bang dat een weekendje/midweekje weg dan niet te betalen is...

En Coldfeet, succes vandaag met je gesprek, ik ga wachten op de wasmachinemonteur vanmorgen, en dus kijken of ik een aantal dingen voor mijn studie de deur uit kan doen(waaronder mijn PGOO)...
Daarna nog even bezig met mijn Vrije Keuze, en dan zou die man toch wel geweest moeten zijn..
pi_53506379
Je moet dan een lastminute gelukje hebben teigan, dan is het misschien te doen. Anders gaat het idd erg duur worden.

Echt leuk Liejannuh. Bereid je maar vast voor op het reisverslag.

Is het bij jullie nog of al uitverkoop ymme? Een paar dagen terug was ik in Den Bosch maar veel verder dan het prijzencircus en de stapeldagen bij hema ging het daar niet. Gelukkig wel wat broeken gekocht (had geen enkele winterbroek meer), dus ik kan wel weer vooruit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53506448
Lianne: lekker dat je je reisje hebt geboekt!
Fijn ook dat je met zijn 2-en gaat. Weten jullie ook al wat jullie willen gaan bekijken?

Coldfeet: succes vandaag. Komt vast goed met die prof

Ik heb mijn reisje inmiddels ook geboekt. In de winter zit ik dus 6 weken in de zomer in Nieuw-Zeeland .
Nu zijn we aan het bekijken wat we allemaal willen zien en of we nog bepaalde tracks willen lopen. Die lange afstandtracks schijn je al van te voren te moeten reserveren (inclusief de hutten)..
  donderdag 27 september 2007 @ 08:20:54 #24
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53506525
Wij hebben ook ons (huwelijks) reisje geboekt... een week lange nachten in IJsland!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 september 2007 @ 08:23:14 #25
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53506553
Wat een reizigerds hier Wij moeten nog heel lang wachten tot 21 december, als we naar Portugal gaan

Vandaag hebben we een bedrijfsdag in Zeist, die ik heb georganiseerd Spannend! Het programma begint om 12 uur maar ik ga er zo al heen om dingen voor te bereiden. Ik moet onder andere langs een wandelroute fietsen om enveloppen op te hangen voor een buitenactiviteit. Dus ik krijg ook nog lichaamsbeweging
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')