gestoomde rijst en zoetzure saus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:07 schreef Levitation het volgende:
* Levitation gaat in hongerstaking
Ik wordt gedwongen vanavond bij de Chinees te eten...![]()
Als we nu nog gingen wokken... maar nee, het is een echte Hollandse-Indische-Chinees-met-babipangang-en-aanverwante-kledder![]()
[/opstandige bui]
Mijn vlees is sterk, en het gaat nog sterker worden: na een lange dag lab- en bureauwerk lekker naar de sportschoolquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, mijn vlees is zwak, toch weer 3 pinten op tijdens de vrijdagborrelHips!
Ik was die rare die geen rijst lustquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was die rare die geen rijst lust![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, mijn vlees is zwak, toch weer 3 pinten op tijdens de vrijdagborrelHips!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach je moet je weekend goed beginnen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik heb nog een paar stukjes 72% liggen. Hebben?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.
De pompoensoep is lekker, heel erg dik en kruidig en een beetje pittig.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het lot weten te keren... we hebben Grieks gegeten.![]()
Voordeel: het was erg lekker![]()
Nadeel: de weegschaal zal morgen minder vriendelijk zijn.![]()
Weer op mijn weegdag... misschien moet ik toch maar een andere dag gaan kiezen voor mijn updates.![]()
Mag dat van Sonja?quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben aan het nagenieten vanPete
Murray
![]()
Hij was echt tof.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Levitation het volgende:
Was mooi weer vandaag!Heb met
en diens ouders een oldtimer-brommer-toertocht gereden. 320 brommers van 25 jaar oud of ouder, toch wel grappig om te zien.
[ afbeelding ]
Lev op de brommen... (bruine jas)![]()
![]()
Eerste keer dat ik reed sinds ik vorig jaar op mijn plaat ging. Was wel een tikje onzeker, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.
* Levitation houdt van bejaarden-activiteiten.Zolang het geen bingo is...
![]()
het was zeker koud gisteravondquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef octopussy het volgende:
Levi op een oldscool brommer, hoe gaaf!
ik heb trouwens vanavond de motor teruggehaald bij mijn ouders vandaan. Nu vindt mijn vader ineens allemaal dingen mis met mijn motortjeIk hoop dat het fixbaar is. Het was trouwens kkkkkkkkkoud
![]()
De brommer is van mijn vriend, net als de brommer waar hij zelf op zit (achter mij). Zijn 2 Honda CB-50J's uit 1978, een jaartje ouder dan ik dus.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Haha Levitation, wat leuk dat je daaraan meedoet! Is het jouw brommer?
Op de middelbare school had ik een klasgenoot die een Solex had, met zo'n soepketel op z'n hoofdDat ding kon je met de fiets bijhouden
Onnodig op te merken dat we hem er lichtelijk mee bespotten...
Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:20 schreef teigan het volgende:
motorbloempje, wat een groot beest dan zeg!!
Levitation, grappig zo'n hobby van je schoonvader, ik heb zelf niet eens op een brommer gereden, ik moest dan zelf alles betalen, en dat vond ik het niet waard...
Dat ken ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).
Om de zelfde reden laat ik nu ook de auto staan, onze auto is echt extreem lui, hij rijdt misschien 7.000 km per jaar (ik fiets er 3.000). Zelfs als het regent of sneeuwt ga ik op de fiets, veel te bang om te wennen aan de luxe van met de auto naar het werk gaan. Plus dat ik in het centrum van Eindhoven werk en er geen beginnen aan is om met de auto te gaan, het duurt langer dan met de fiets en je kunt je auto amper kwijt.![]()
Tomos Revival kopen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Heavenlyblue het volgende:
Dan krijg je tenminste ook niet de neiging om de auto voor kleine stukjes te pakken, Stormqueen![]()
Levitation wat stoer zo een brommer! Ik heb nog nooit brommer gereden in mijn leven, maar het lijkt me best leuk. En motorbloempje mag ik even heel hard gillen!Wat eng zo'n grote spin!
Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
Ik heb er nu weer 2 Rewimo.
Een rood vrouwtje, en een wildkleur katertje... (met wildkleur bedoel ik dat hij bovenop bijna zwart is, en steeds grijzer wordt naar beneden toe, zijn buikje is cypers..)
Ze zijn een week of 6 denk ik..
ze is pittig, dat is vooral mijn eerste indruk... Verder ook heel lief hoor..quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:50 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!
Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation, zullen we woensdag in plaats van zwemmen de lichtjesroute fietsen?
Je kan dan of bij mij eten of gewoon naar mij komen rond de schemering, ik woon namelijk 100 meter van het begin van de routeHebben we toch de lichaamsbeweging
Loik! En wat een huilie!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.
Ik vind het dus een goed plan om woensdag samen te fietsen, en bij jou eten lijkt me heel gezellig!Hoe laat is jij thuis?
Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loik! En wat een huilie!
Ik ben rond kwart over vijf wel thuus. Heb je kattenallergie?
Zie 't verhaal van onze China vakantie in 't chocoladeforum.quote:
Donequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.![]()
Ik neem wel een allergie tabletje voor ik naar je huis kom. PM je me nog even je precieze adres?
Thanks!quote:
Met een vriendin gaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamerquote:
Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamer
Maar goed, toen woonde ik nog in een studentenhuis
Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsen![]()
Bubzzzzz, fijn dat het wordt vergoed, wat voor afspraak heb je precies?
Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddelsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ookDat spul is evil
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |