abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53722982
Goed hoor Teigan! Gehaald is gehaald

Jong en begeerlijk, dat klinkt goed
pi_53724464
* Levitation gaat in hongerstaking
Ik wordt gedwongen vanavond bij de Chinees te eten...
Als we nu nog gingen wokken... maar nee, het is een echte Hollandse-Indische-Chinees-met-babipangang-en-aanverwante-kledder

[/opstandige bui]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53724492
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:07 schreef Levitation het volgende:
* Levitation gaat in hongerstaking
Ik wordt gedwongen vanavond bij de Chinees te eten...
Als we nu nog gingen wokken... maar nee, het is een echte Hollandse-Indische-Chinees-met-babipangang-en-aanverwante-kledder

[/opstandige bui]
gestoomde rijst en zoetzure saus?
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:15:34 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53724640
Echt goed teigan gefeliciteerd

Sterkte Levi. Eet smakelijk.

Al een paar weken weinig geslapen (nachtvoedingen), afgelopen nacht dus naar de dokter, vanochtend mijn moeder op bezoek, dus druk, hele dag met huilerige Anna, eten dat echt klaar is en J. die belt dat hij een half uur later komt. Heeft iemand een reep chocolade over?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 17:33:26 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_53725014
Shit, mijn vlees is zwak, toch weer 3 pinten op tijdens de vrijdagborrel Hips!
disclaimer
pi_53725127
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vlees is sterk, en het gaat nog sterker worden: na een lange dag lab- en bureauwerk lekker naar de sportschool

Yppy, ik heb nog een paar stukjes 72% liggen. Hebben?
pi_53725201
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

gestoomde rijst en zoetzure saus?
Ik was die rare die geen rijst lust
***Levi was here***
pi_53725265
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik was die rare die geen rijst lust
Oh ja

Nou euh, dan moet je maar gewoon die vieze bami eten. Bummer..
Sterkte. Van eetn van zo'n vette chinees is mijn systeem altijd minstens anderhalve dag ontregeld
pi_53725297
ik heb gisteren lekker gewokt

darn.. was echt lekker

en wat mihoen erbij genomen enzo en soesjie
Ja doei.
pi_53725849
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef Stormqueen het volgende:

ach je moet je weekend goed beginnen
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 18:20:48 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_53725981
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach je moet je weekend goed beginnen

Mee eens, ik heb er alvast wat in de vriezer gelegd

Bier
disclaimer
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 19:28:22 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53727624
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef ColdFeet het volgende:

Yppy, ik heb nog een paar stukjes 72% liggen. Hebben?

Nee dank je, ik ga liever voor cote d'or puur
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53727928
feli teigan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 5 oktober 2007 @ 20:11:33 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53728666
Teigan, gefeliciteerd! Voldoende is voldoende

Wij hebben ook chinees gegeten (sorry Levi ), we hadden een menu voor twee met verschillende soorten vlees en groente. Erg lekker. Maar dat was dan ook in Duitsland, daar hebben ze toch weer andere dingen dan bij de NL-Chinees

En we hebben dit gekocht

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53728812
Mooie kachel rewimo! Lekker zo in de herfst met een vuurtje!

Wij hebben patat gegeten
pi_53729995
Mooie haard Rewimo
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Shakie's, tegenover de grote C'est du Pain in de stationshal.

De pompoensoep is lekker, heel erg dik en kruidig en een beetje pittig.

Ik heb daar een bagel gehaald met cream cheese of zoiets, ik had nog geen zin in soep. Maar die bagel was ook jummie en vult goed.
pi_53730072
Ziet er mooi uit Rewimo!!!!

Wij zijn net naar de film geweest, en op de terugweg zijn we mooi een controle op lichten ontlopen doordat we gewaarschuwd werden door iemand...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53730157
Welke film heb je gekeken Teigan?
pi_53730838
We hebben Stardust gezien, en dat was best een aanrader!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53730884
Die wil ik ook nog zien, ik hoor er meer mensen over.
pi_53730911
hij draait volgens mij nog maar net, ik zag er donderdag ofzo ook een groot stuk over in de spits staan.

Maar toch was het nog best rustig in de bios...
pi_53734039
Hmm ik heb 2 uur geleden gelunched, taco´s met gefrituurde garnalen en vis in paneermeel. Was heerlijk maar lijkt me nou niet echt bevorderlijk voor de lijn
pi_53735896
Ik heb het lot weten te keren... we hebben Grieks gegeten.
Voordeel: het was erg lekker
Nadeel: de weegschaal zal morgen minder vriendelijk zijn.
Weer op mijn weegdag... misschien moet ik toch maar een andere dag gaan kiezen voor mijn updates.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:21:35 #124
13151 crew  Rewimo
pi_53738102
Gewoon een week lang elke dag wegen en dan bepalen wat je lichtste dag is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53738322
We gaan gezellig een weekendje weg, veel plezier jullie, gezond eten, veel sporten en tot morgen of maandag.
*OUD heilige*
pi_53738424
Veel plezier Yppy!
Ik ben aan het nagenieten van Pete Murray
Hij was echt tof.
pi_53738516
Gefeliciteerd teigan, gehaald is gehaald inderdaad!

Rewimo, mooie kachel hoor!

YPPY, heel veel plezier! Geniet ervan!

Fijn dat het zo leuk was, Lianne!

Mijn weegschaal was gisteren weer erg aardig voor me, 83,8, weer 8 ons eraf dus
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:07:42 #128
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53738734
Mooi Fannetje, je gaat lekker zo.

Ik ben ook nog even bezig met de Pete Murray afterparty op m'n PC. En ik ben vanochtend vergeten mezelf te wegen, dus dan morgen maar een update.
pi_53738939
Goeiemorgen!!

Wij hebben net weer twee pleegkittens opgehaald bij het asiel, deze waren opeen vuilnisbelt gedumpt...

Maar het zijn schatjes!!
pi_53739502
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het lot weten te keren... we hebben Grieks gegeten.
Voordeel: het was erg lekker
Nadeel: de weegschaal zal morgen minder vriendelijk zijn.
Weer op mijn weegdag... misschien moet ik toch maar een andere dag gaan kiezen voor mijn updates.

Grieks

maar idd.. niet heel goed voor de weegschaalgetalletjes

hier is de Buuf aan het verhuizen, dus was om half 8 al wakker-achtig. Gelukkig dankzij m'n oordoppen met wat pauzes nog tot 11 uur kunnen slapen
Ja doei.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:33:54 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_53740798
Kater
disclaimer
pi_53740908
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
Kater
Mag dat van Sonja?
***Levi was here***
pi_53740952
er zat hier net een katje binnen.. ik schat 'm zo rond de 9 maanden oud ofzo

even ge-aaid enzo, maar nu toch maar even de deur dicht gedaan enzo... hij had geen halsbandje, maar was wel lief
Ja doei.
pi_53742562
Ik heb net een nieuwe winterjas gekocht, maat L

En verder nieuwe laarzen. Ik moet er wel even aan wennen, ze zijn een stuk hoger dan de laarsjes die ik meestal draag. Maar ze zijn wel mooi!
pi_53743163
Zo, ik zit nog even wat te eten achter de PC, zometeen gaan we weg, eerst even bij vrienden logeren en dan maandag door naar Londen. Woensdagavond zijn we weer terug.

Mijn weegschaal gaf vanmorgen 73.2 aan, maar ik zal daar woensdag wel weer bovenzitten
pi_53744137
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben aan het nagenieten van Pete Murray
Hij was echt tof.

Brakke foto's:
Liejannuh koopt een T-shirt.
Pete Murray signeert het T-shirt.

Het was het laatste shirt dat ze signeerden, toen was het 23 uur en werden Pete en de rest van het Pete Murray Trio weggehaald door iemand die vast heel belangrijk was.
I intend to live forever, or die trying.
pi_53744932
Pete
zo jammer dat ze geen shirtje meer hadden in mijn maat

iemand al youtube filmpje gevonden van gisteren?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 16:37:27 #138
4177 Jojogirl
pi_53744964
Nope, nog niet gevonden. Wel van Paradiso en 013.
pi_53745836
Leuke brakke foto's !

Pete is echt cool: hij gaat gewoon een half uurtje handtekeningsessie doen met foto's

Dat filmpje is echt niet om aan te horen
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:08:40 #141
4177 Jojogirl
pi_53746716
Een eindje rechts van me stond ook iemand alles op te nemen, misschien dat die het ook nog wel op Youtube zet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 10:34:05 #142
13151 crew  Rewimo
pi_53758610
Wat een stilte hier, slapen jullie allemaal uit?

Wij gaan naar een verjaardag Het zoontje van mijn vriendin wordt 7, hij scheelt maar 12 dagen met Christan. Altijd leuk om die twee bij elkaar te zien: de een donker met bruine ogen, de ander blond met blauwe ogen

Tot later!
pi_53758879
Ik ben al een tijdje wakker, maar heb formule 1 gekeken..
Verder maken we ons wat zorgen om Anisha, ze is weer ziek, maar het lijkt nu gelukkig wel of ze er zelf wat bovenop begint te komen.. Maar toch blijft het zorgelijk
pi_53759036
Ik had vanmorgen een leuke wake-up call. Ik lag lekker in m'n bed (zo rond kwart over tien) en opeens hoor ik een heel hard gebons op een deur (of raam?) en iemand schreeuwde wel 5 keer "Doe die deur open!". Met m'n slaperige hoofd kon ik nog net horen dat het niet bij ons was, maar het moest wel in de buurt zijn. Dus ik ben uit het raam gaan kijken, stonden er twee politie auto's bij ons gebouw. Badjas aan, Gerbert geroepen (die aan de andere kant van de flat zat en het niet had gehoord) en samen naar buiten op de galerij gegaan. De buren stonden al op de galerij en in de flat tegenover stonden ook allerlei mensen te kijken. Volgens onze buren was er beneden iets aan de hand (wij wonen op verdieping 3, dus dan zou het op 1 of 2 moeten zijn). Maar goed, er was natuurlijk niks te zien, dus ik ben maar gaan douchen.
En na de douche zag ik vier (!) agenten uit het gebouw komen, allemaal met een grote gevulde vuilniszak in hun handen die blijkbaar niet erg zwaar was. Ik gok dus dat er ergens een kwekerijtje is opgerold.. of ben ik dan te voorbarig met m'n conclusie?

Maar goed, ik ben in ieder geval weer goed wakker
  zondag 7 oktober 2007 @ 11:54:11 #145
4177 Jojogirl
pi_53759816
Lekker wakker worden hoor, op de zondagochtend.

Ik ben ook al een tijdje op. Heb ook al drie kwartier hardgelopen enzo en ga nu even updaten. Helaas 2 ons erbij, maar dat verbaasde me niet echt. Vorige week had ik een paar dagen amper gegeten en nu zit ik een beetje verstopt, dus dat zal het verschil wel zijn.
pi_53762181
Ik heb "uitgeslapen", om 8 uur wakker en nog liggen dommelen tot een uur of 11. Nu druk met schoonmaken, afgelopen weken helemaal niks aan gedaan (niet bepaald een prioriteit geweest toen ik ziek was) Vanavond weer een lekker schoon huisje
pi_53773924
Pff, schoonmaken, daar komen we momenteel zowat niet aan toe. Zodra we allebei een baan hebben, nemen we een werkster hiero

ik heb een sapcentrifuge gekocht! Vanaf heden ga ik genadeloos ontslakken met zeer vitamineuze drankjes!

Nee hoor, ik heb m niet gekocht voor het gezond maar voor het lekker.
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:35:43 #148
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_53775856
Was mooi weer vandaag! Heb met en diens ouders een oldtimer-brommer-toertocht gereden. 320 brommers van 25 jaar oud of ouder, toch wel grappig om te zien.

Lev op de brommen... (bruine jas)
Eerste keer dat ik reed sinds ik vorig jaar op mijn plaat ging. Was wel een tikje onzeker, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.

* Levitation houdt van bejaarden-activiteiten. Zolang het geen bingo is...
***Levi was here***
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:50:25 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_53776273
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 21:35 schreef Levitation het volgende:
Was mooi weer vandaag! Heb met en diens ouders een oldtimer-brommer-toertocht gereden. 320 brommers van 25 jaar oud of ouder, toch wel grappig om te zien.

[ afbeelding ]
Lev op de brommen... (bruine jas)
Eerste keer dat ik reed sinds ik vorig jaar op mijn plaat ging. Was wel een tikje onzeker, maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.

* Levitation houdt van bejaarden-activiteiten. Zolang het geen bingo is...

Staat je best goed, zo'n brommert
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 oktober 2007 @ 22:42:01 #150
13151 crew  Rewimo
pi_53778018
Gaaf Ik heb ook jaren gebromd en gesnord
pi_53779211
Haha Levitation, wat leuk dat je daaraan meedoet! Is het jouw brommer?

Op de middelbare school had ik een klasgenoot die een Solex had, met zo'n soepketel op z'n hoofd Dat ding kon je met de fiets bijhouden Onnodig op te merken dat we hem er lichtelijk mee bespotten...
pi_53780971
Levi op een oldscool brommer, hoe gaaf!

ik heb trouwens vanavond de motor teruggehaald bij mijn ouders vandaan. Nu vindt mijn vader ineens allemaal dingen mis met mijn motortje Ik hoop dat het fixbaar is. Het was trouwens kkkkkkkkkoud
pi_53783248
Goeiemorgen!!

Ik heb gisteravond nog lekker even op de wii gespeelt met anderen, en dat was best leuk.. Lief waren de kittens die overal op en om ons heen in slaap vielen, ze zijn echt zo schattig!!

En nu moet ik ze zomaar alleen laten vandaag, daar voel ik me ietwat schuldig over..
Maarja, zo maar hard aan de slag, kan ik ook weer eerder naar huis toe.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 08:46:25 #154
13151 crew  Rewimo
pi_53783431
Hoeveel kittens heb je nu in huis, teigan?
pi_53783458
Ik heb er nu weer 2 Rewimo.

Een rood vrouwtje, en een wildkleur katertje... (met wildkleur bedoel ik dat hij bovenop bijna zwart is, en steeds grijzer wordt naar beneden toe, zijn buikje is cypers..)
Ze zijn een week of 6 denk ik..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 8 oktober 2007 @ 08:59:35 #156
13151 crew  Rewimo
pi_53783616
Ik snap niet dat mensen die beestjes zomaar dumpen Maar ik vind het wel super dat er mensen zijn zoals jullie die ze met zoveel liefde opvangen
pi_53783699
Ik snap het ook niet, rode poesjes zijn volgens mij best gewild...

Deze zijn in Delfzijl op de vuilnisbelt gevonden, en ze zijn echt mensen en een huiselijke omgeving gewent, dat is zo aan ze af te zien. Ik snap het ook nog steeds niet..
pi_53783774
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 00:40 schreef octopussy het volgende:
Levi op een oldscool brommer, hoe gaaf!

ik heb trouwens vanavond de motor teruggehaald bij mijn ouders vandaan. Nu vindt mijn vader ineens allemaal dingen mis met mijn motortje Ik hoop dat het fixbaar is. Het was trouwens kkkkkkkkkoud
het was zeker koud gisteravond

en vanochtend ook op de motor met wintervoering, truitje, vestje EN capuchontrui aan

en ik voelde de hele weg al iets kriebelen bij m'n oor, dus dacht al dat het een spin was.

Kom ik aan op school, zit er idd een spin in m'n helm van een cm of 10 (incl de poten dus) die had 't prima naar z'n zin daar hij wilde er niet uit
Ja doei.
pi_53783785
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:20 schreef ColdFeet het volgende:
Haha Levitation, wat leuk dat je daaraan meedoet! Is het jouw brommer?

Op de middelbare school had ik een klasgenoot die een Solex had, met zo'n soepketel op z'n hoofd Dat ding kon je met de fiets bijhouden Onnodig op te merken dat we hem er lichtelijk mee bespotten...
De brommer is van mijn vriend, net als de brommer waar hij zelf op zit (achter mij). Zijn 2 Honda CB-50J's uit 1978, een jaartje ouder dan ik dus. Het oldtimer-virus komt bij mijn schoonvader vandaan, hij heeft nog steeds de brommer waar op hij als jonge jongen rond reed... een Honda C310 uit 1965. In totaal heeft hij een stuk of 7 brommers.
***Levi was here***
pi_53783909
motorbloempje, wat een groot beest dan zeg!!

Levitation, grappig zo'n hobby van je schoonvader, ik heb zelf niet eens op een brommer gereden, ik moest dan zelf alles betalen, en dat vond ik het niet waard...
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:27:47 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_53784015
ik heb 1 keer in mijn leven op een brommert gereden, met een mix van alcohol en andere troep door mijn bloed om 3 uur 's nachts door het Frits Philipspark crossen Toen ik slaagde voor de HAVO mocht ik van mijn ouders kiezen tussen een tweedehands brommer of 1000 gulden cash, ben toen maar voor de cash gegaan. (die heb ik uiteindelijk, 7 jaar later, weer gebruikt om mijn rijbewijs te halen )
disclaimer
pi_53784065
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:20 schreef teigan het volgende:
motorbloempje, wat een groot beest dan zeg!!

Levitation, grappig zo'n hobby van je schoonvader, ik heb zelf niet eens op een brommer gereden, ik moest dan zelf alles betalen, en dat vond ik het niet waard...
Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).

Om de zelfde reden laat ik nu ook de auto staan, onze auto is echt extreem lui, hij rijdt misschien 7.000 km per jaar (ik fiets er 3.000). Zelfs als het regent of sneeuwt ga ik op de fiets, veel te bang om te wennen aan de luxe van met de auto naar het werk gaan. Plus dat ik in het centrum van Eindhoven werk en er geen beginnen aan is om met de auto te gaan, het duurt langer dan met de fiets en je kunt je auto amper kwijt.
***Levi was here***
pi_53784167
* motorbloempje heeft nooit brommer gereden.. nooit echt wat aan gevonden maar vind die oldtimers dan wel weer heel tof

enneh.. ik fiets ook wel aardig wat, maar Nijmegen - Arnhem vind ik net iets te ver
Ja doei.
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:42:24 #164
149959 SQ
snelle trees
pi_53784268
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:30 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben ook pas brommer gaan rijden toen ik V. leerde kennen, ik was toen 21. Zelf heb ik nooit een brommer gehad, ik moest het ook zelf betalen en eigenlijk wilde ik ook blijven fietsen naar school. Ik was veel te bang écht heel erg dik te worden (woog met 15 jaar al zo'n 80kg).

Om de zelfde reden laat ik nu ook de auto staan, onze auto is echt extreem lui, hij rijdt misschien 7.000 km per jaar (ik fiets er 3.000). Zelfs als het regent of sneeuwt ga ik op de fiets, veel te bang om te wennen aan de luxe van met de auto naar het werk gaan. Plus dat ik in het centrum van Eindhoven werk en er geen beginnen aan is om met de auto te gaan, het duurt langer dan met de fiets en je kunt je auto amper kwijt.
Dat ken ik
Ik ben eens een week met de auto naar mijn werk gegaan omdat bleiblei toch in die periode met de trein naar Amsterdam ging (was sneller dan met de auto ) maar het was vanaf het moment dat ik de rondweg opdraaide file Dan de Hurksestraat over scheuren om vervolgens vanaf de Noord-Brabantlaan tot het vliegveld weer in sukkelgang stationair vooruit te bewegen. Ik klokte 30 minuten. Met de fiets doe ik er 35 minuten over. Dan maar fietsen dus, heb ik meteen workout en scheelt een hele hoop ergernis
disclaimer
pi_53784295
Ik ben op dit moment met de auto langer onderweg dan met de fiets, dus dan fiets ik wel..
Bij mijn vorige werk wisselde ik het wat af, soms was het best lekker om even de auto te pakken aan het einde van de week als je al op je tenen liep..
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:45:35 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_53784329
Ow, wat ook scheelt is dat ik helemaal geen auto heb. Dus ik moet wel fietsen
disclaimer
  maandag 8 oktober 2007 @ 09:48:50 #167
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53784388
Dan krijg je tenminste ook niet de neiging om de auto voor kleine stukjes te pakken, Stormqueen

Levitation wat stoer zo een brommer! Ik heb nog nooit brommer gereden in mijn leven, maar het lijkt me best leuk. En motorbloempje mag ik even heel hard gillen! Wat eng zo'n grote spin!
pi_53784553
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 09:48 schreef Heavenlyblue het volgende:
Dan krijg je tenminste ook niet de neiging om de auto voor kleine stukjes te pakken, Stormqueen

Levitation wat stoer zo een brommer! Ik heb nog nooit brommer gereden in mijn leven, maar het lijkt me best leuk. En motorbloempje mag ik even heel hard gillen! Wat eng zo'n grote spin!
Tomos Revival kopen? Brommertje uit (ik dacht) 2000, beetje oltimer-look.

Best een leuk ding, alleen een beetje klein tankje... gaat 2.2 liter euro 95 (of 98, rijdt 'ie wat pittiger) in en daar haalt hij ongeveer 100km mee. We hebben er geen ruimte voor, hij staat met al z'n vriendjes in de schuur van mijn schoonvader.
***Levi was here***
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:22:33 #169
4177 Jojogirl
pi_53787966
Zo, net naar Schophol gebracht, dus Finn en ik hebben het rijk hier alleen tot zaterdag
pi_53788380
Schop (onder je) hol !

Ja doei.
  maandag 8 oktober 2007 @ 12:39:37 #171
4177 Jojogirl
pi_53788408
Hehe, tikfoutje
pi_53788653
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
Ik heb er nu weer 2 Rewimo.

Een rood vrouwtje, en een wildkleur katertje... (met wildkleur bedoel ik dat hij bovenop bijna zwart is, en steeds grijzer wordt naar beneden toe, zijn buikje is cypers..)
Ze zijn een week of 6 denk ik..
Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!
It is your friends who make your world!
pi_53788812
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 12:50 schreef Ikiskoel het volgende:

[..]

Ooooh een rood vrouwtje! Ik zou er bijna voor naar Groningen rijden! Rode vrouwtjes zijn namelijk zó leuk!
ze is pittig, dat is vooral mijn eerste indruk... Verder ook heel lief hoor..
Zij is echt degene die tegen onze eigen kat zat te grommen, niet normaal!
Ik denk ook wel dat ze snel weg is...
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:02:38 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_53788912
Levitation, zullen we woensdag in plaats van zwemmen de lichtjesroute fietsen?
Je kan dan of bij mij eten of gewoon naar mij komen rond de schemering, ik woon namelijk 100 meter van het begin van de route Hebben we toch de lichaamsbeweging
disclaimer
pi_53789177
ik heb vanmorgen weer gezwommen. Vorige week de hele week niet omdat ik dus ongesteld was en vanmorgen 85 kilo
  maandag 8 oktober 2007 @ 14:49:47 #176
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_53791263
Alweer 17 kilo minder Riann, dat gaat heel erg goed!
pi_53799015
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Levitation, zullen we woensdag in plaats van zwemmen de lichtjesroute fietsen?
Je kan dan of bij mij eten of gewoon naar mij komen rond de schemering, ik woon namelijk 100 meter van het begin van de route Hebben we toch de lichaamsbeweging
Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.
Ik vind het dus een goed plan om woensdag samen te fietsen, en bij jou eten lijkt me heel gezellig! Hoe laat is jij thuis?
***Levi was here***
  maandag 8 oktober 2007 @ 21:04:29 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_53799344
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Sorry dat ik laat reageer, moest even kortsluiten met V. Gisteren riep hij plots enthousiast dat hij wel mee zou fietsen. Vandaag is hij tot inkeer gekomen, het fietsen naar zijn werk (3km) viel toch wat tegen.
Ik vind het dus een goed plan om woensdag samen te fietsen, en bij jou eten lijkt me heel gezellig! Hoe laat is jij thuis?
Loik! En wat een huilie!
Ik ben rond kwart over vijf wel thuus. Heb je kattenallergie?
disclaimer
pi_53799415
3km te ver?
Ja doei.
pi_53802261
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Loik! En wat een huilie!
Ik ben rond kwart over vijf wel thuus. Heb je kattenallergie?
Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.
Ik neem wel een allergie tabletje voor ik naar je huis kom. PM je me nog even je precieze adres?
***Levi was here***
pi_53802353
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
3km te ver?
Zie 't verhaal van onze China vakantie in 't chocoladeforum.
***Levi was here***
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 23:04:31 #182
43556 miss_dynastie
pi_53802384
Vandaag had ik een conferentie in mijn oude middelbare school. Die voedselautomaten met allerhande lekkers staan er nog steeds (duh), maar ze zijn wel veel meer gevuld dan vroeger. Vroeger zat er een normale Mars/ snickers/enz. in, een klein zakje m&m's, normale gevulde koek. Nu is alles XL/ Kingsize en zitten er zelfs complete zakken snoep in. Echt ongelooflijk dat er dan gemopperd wordt op dikke jeugd, als je zulke zaken aanbiedt. En tuurlijk, eigen verantwoordelijkheid ben ik helemaal voor, maar in dit gebouw ging het om brugpiepers. Die kinderen weten niet wat ze overkomt
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:05:16 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_53802405
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hij heeft (nog steeds) een goede reden om niet lekker te kunnen fietsen.
Ik neem wel een allergie tabletje voor ik naar je huis kom. PM je me nog even je precieze adres?
Done
disclaimer
pi_53802439
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 23:05 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Done
Thanks!
'k Ga nu slapen, tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
***Levi was here***
pi_53806405
Goeiemorgen!!!!

Weinig te melden verder, heb niet zoveel zin om me vaak te wegen, en eten gaat wel redelijk ok...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:59:52 #186
13151 crew  Rewimo
pi_53807753
Ik ben er ook weer Zit alweer een poosje op mijn werk. Ga zo maar eens een fruit/granenkoek eten met een bakkie erbij
pi_53808469
mogge

en ik gaan romantisch weekendje berlijn doen 7, 8 en 9 december nu alleen op zoek naar een hostel dat ons gegarandeerd een tweepersoonsbed geeft, en geen twee losse bedden da's best moeilijk zo te merken als je niet zo heel veel geld te besteden hebt

enneh. 85,6 vandaag

nou ja.. is iig niet meer als toen ik begon

vanavond naar de arnhemse reddingsbrigade wie weet ook meteen baantjes zwemmen wie weet eerst maar 's kennismaken enzo
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:42:54 #188
13151 crew  Rewimo
pi_53808595
Berlijn... daar wil ik ook graag weer eens heen. Ik ben er twee keer met school geweest, maar dat was nog voor de val van de Muur. Ik zou graag eens zien hoe het er nu is
pi_53808853
Berlijn is zo verschrikkelijk hip! Cocktailbars, clubs e.d.
En nog een mooie stad ook. MB, ik heb daar toen in een vrij goedkoop hotel geslapen, als je meer info wilt, PM je maar. t Was wel met tweepersoonsbed iig. En ik was met een vriendin
pi_53808976
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 10:59:30 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_53808996
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik wil ook nog een keer naar Berlijn, maar M. is er een twee jaar geleden met school geweest, dus die hoeft niet meer zo nodig..
Met een vriendin gaan
disclaimer
pi_53809025
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Met een vriendin gaan
Veel cocktails drinken
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:02:08 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_53809048
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Veel cocktails drinken
Flashbacks
disclaimer
pi_53809151
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Flashbacks
Vertel...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:10:24 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53809202
Menzis vergoed mijn consult vandaag in België in ieder geval deels 100% van het Nederlandse tarief

Verder ben ik weer erg zenuwachtig maar goed we zullen zien hoe de 'wonderdokter' er over denkt
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:20:00 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_53809412
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:07 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel...
Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamer
Maar goed, toen woonde ik nog in een studentenhuis
disclaimer
pi_53809464
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Iets met veel cocktails, een huis vol visite en knock-out liggen in je eigen badkamer
Maar goed, toen woonde ik nog in een studentenhuis
Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsen

Bubzzzzz, fijn dat het wordt vergoed, wat voor afspraak heb je precies?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:24:37 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_53809523
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Haha, ik heb er een met enorme Long Island Ice Teas en de volgende ochtend blauw kotsen

Bubzzzzz, fijn dat het wordt vergoed, wat voor afspraak heb je precies?
Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ook Dat spul is evil
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:30:40 #199
13151 crew  Rewimo
pi_53809679
Succes, bubsel Je moet vanmiddag hè?
pi_53809737
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die long Island Ice Teas van 300 ml nekten mij inderdaad ook Dat spul is evil
Ik krijg wel echt het beeld van je van een enorme zuipschuit, inmiddels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')