Heb ik niet op gelet helaas, ben niet helemaal helder.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef ArTiC het volgende:
tegenstrijdige TT, zwangeren konden niet tellen volgens de TT van 1155
Hoelang wil jij het nier nog uithouden?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
maar Amaranta heft 8 maanden en nog wat geleden genuecksekst dus?![]()
Nee, dat kind is gewoon geupload...nerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
maar Amaranta heft 8 maanden en nog wat geleden genuecksekst dus?![]()
Ach, ik woon alweer een paar jaartjes in deze stad, moet het nog wel een paar jaar kunnen uithoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoelang wil jij het nier nog uithouden?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik woon alweer een paar jaartjes in deze stad, moet het nog wel een paar jaar kunnen uithouden
Van mij is het algemeen geaccepteerd dat ik domme en soms foute opmerkingen maak, Misschien lukt dat bij jou ook.quote:
Als er in deze topicreeks alleen maar serieuze opmerkingen gemaakt zouden worden, was dit allang [ONZ] uitgeschopt, dunkt mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mij is het algemeen geaccepteerd dat ik domme en soms foute opmerkingen maak, Misschien lukt dat bij jou ook.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als er in deze topicreeks alleen maar serieuze opmerkingen gemaakt zouden worden, was dit allang [ONZ] uitgeschopt, dunkt mij.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef amaranta het volgende:
ik heb deze baby onbevlekt mogen ontvangen.....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had niets kwaads in gedachten met mijn opmerking, immers ik ken je inderdaad niet goed. Excuses als er geen plaats was voor bijdehante opmerkingen.![]()
![]()
Nee?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus man, weet je hoe moeilijk het is om in deeltje 1157 van een SC binnen te vallen en de mores binnen 5 posts onder de knie te krijgen
De chefs en chefinnen zitten in mijn SC in [CUL]quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Juup© het volgende:
Maar ik begrijp het wel hoor, het zijn tirannen hier. Ik moet ook oppassen anders mag ik hier niet meer posten van de chefs en cheffinnen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De chefs en chefinnen zitten in mijn SC in [CUL]
[CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
Des te leuker het is om het de nieuwkomers niet al te makkelijk te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus man, weet je hoe moeilijk het is om in deeltje 1157 van een SC binnen te vallen en de mores binnen 5 posts onder de knie te krijgen
Aha, chef 1 is aanwezigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Des te leuker het is om het de nieuwkomers niet al te makkelijk te maken.
Aha, de akela van het Eindhoven topic is gearriveerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup heeft nogal wat mentale defecten, dus die moet je niet al te serieus nemen
Dat die nog bestaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef febster het volgende:
Bliebbbbbb.. Heb je zin om mee te gaan naar de Chemical Brothers in het Klokgebouw of Justice in A'dam?
Buig, nederige onderdaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, de akela van het Eindhoven topic is gearriveerd
Wat is Justice voor iets?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef febster het volgende:
Bliebbbbbb.. Heb je zin om mee te gaan naar de Chemical Brothers in het Klokgebouw of Justice in A'dam?
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarschquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef bleiblei het volgende:
Wow.
Battlefield voor gevorderden daar in Uruzgan.
Daft Punk in een elektro jasje, kan wel een nr van ze sturenquote:
homofoobquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarsch![]()
nee hoorquote:
Die gerestaureerd is met knijpers en elastiekjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarsch![]()
Yvonne.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me al een poaar dagen af wie die is:
[afbeelding].
Wie o wie weet het?
Toepsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me al een poaar dagen af wie die is:
[afbeelding].
Wie o wie weet het?
nah..ik zie geen tuitlippenquote:
Hoe kom je bij mogly?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef amaranta het volgende:
waar is mogly? ik vnd hem wel aardig
Klopt, ik.ook.nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
ik kan die andere naam toch niet onthouden
Laat je niks aansmeren hoor, gewoon een zalfje werkt het best en kun je zelf doen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Tering... Eny heeft een ontstoken oogje.
Vroeg me al af waarom ie zo aanhankelijk was.... Morgen maar even afspraak maken met de DA.
Hij kijkt wel heel zielig met zoon half oogje.
Ik heb er geen moeite mee gen ben ook vrij laat binnen komen vallen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, hoe is het eigenlijk met de jammerlijk verongelukte, provisorisch in elkaar gezette buttplug afgelopen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gerestaureerd is met knijpers en elastiekjes
Goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met de jammerlijk verongelukte, provisorisch in elkaar gezette buttplug afgelopen?
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet dat het een buttplug is, maar ik zie dat niet steeds meteen, ik denk elke keer aan een KKK-ding, maar dan blauw...
Ik heb er een uitleg voor!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag was
Da's wel jammer. Waarisdat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Kut!
103, 146 en 106 reakties op die huisjes waar ik op gereageerd heb...
Dan kom ik niet in de top tien:(
En ik wil graag daar wonen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag was
Je moet toch toegeven dat aantrekkelijk anders is....quote:
Kan ik zo een zalfje gewoon bij een dierenwinkel halen of ist verstandig wel ff langs de DA te gaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Laat je niks aansmeren hoor, gewoon een zalfje werkt het best en kun je zelf doen!
Studentenhuizenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:57 schreef febster het volgende:
Men nemen: Een pan waar pasta+verse pasta saus in heeft gezeten, vergeten deze voor 2 weken, en nu zelfs met kokend water en afwasmiddel krijg ik de schimmel er niet uit
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef febster het volgende:
Neeuh laat maar staan, iedereen heeft hier mijn wazige hoofd toch al gezien
Er zijn ergere foto's van me, dat is waarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamen
Nou...doe mij dan maar Ferry in zijn naormale wazige gedaantequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamen
duh...je bent een vrouwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee gen ben ook vrij laat binnen komen vallen hoor.
Iedereen vond me meteen heel leuk!
Vooral ArTiC!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...doe mij dan maar Ferry in zijn naormale wazige gedaante![]()
jup...zo zie je er veel gelukkiger uitquote:
Ik ben best aantrekkelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat aantrekkelijk anders is....
Big Mammaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Schone was
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna middernacht voor jou daarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:51 schreef Inu het volgende:
Net aangemeld voor een master... ben benieuwd... Als ik niet word toegelaten moet ik toch een half jaartje iets anders gaan verzinnen om te doen
Jup, maar wilde toch ff die aanmelding afmaken... hij moest voor 15 okt binnen zijn en ik ben telkens bang dat ik het vergeet en dat zou toch jammer zijnquote:
Mooi op tijd dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, maar wilde toch ff die aanmelding afmaken... hij moest voor 15 okt binnen zijn en ik ben telkens bang dat ik het vergeet en dat zou toch jammer zijn
Jij behoort nu ook tot de DDD klapjosti'squote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Juup
Was net bij de Bijenkorf (3 dolle dwaze dagen) en ik moest bijna vechten om een BB boxershort. Was er om 3 over 8 en om 10 over 8 waren die dingen allemaal op
Verdoriequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevonden!
Een foto waar Feb lachend met ogen open op staat![]()
[afbeelding]
beterder foto. Lange joint ookquote:
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buttplugsquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.
waar de neuk haal je al die doekoes vandaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef FUFR het volgende:
zo, de karpendonkse hoeve is goed te doen.
Prijs viel uiteindelijk wel mee voor 3 man + wijn.
We hebben ons ingehouden
Zaterdag: Leemerhoef
Maandag if open: Luytervelden.
Maandag erop if niet vol: de librije
Opeens weet you ut: je wordt restaurantbeoordeelder
Minder hersens. Wel een grote neus, dus het ruiken zal ze wellicht beter af gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.
Dank je, nu de kadootjes nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:51 schreef ArTiC het volgende:
Gefeliciteerd Juup !
doekoes is geen probleem hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar de neuk haal je al die doekoes vandaan
En de Librije, moet je daar niet 2 maanden tevoren reserveren?
nee hoor, nog niet bijnaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof JIJ vies bent van sekstoys
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de grap niet doorhebtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Juup
Was net bij de Bijenkorf (3 dolle dwaze dagen) en ik moest bijna vechten om een BB boxershort. Was er om 3 over 8 en om 10 over 8 waren die dingen allemaal op
Ik wil ook wel een keer op zakenlunch, als je toch zo rijk bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
doekoes is geen probleem hoor.![]()
Dat van de librije moet ik idd inplannen.
Jonnie was al vol maandag hoorde ik..
hier dan, profi oude lulquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef FUFR het volgende:
zo, de karpendonkse hoeve is goed te doen.
Prijs viel uiteindelijk wel mee voor 3 man + wijn.
We hebben ons ingehouden
Zaterdag: Leemerhoef
Maandag if open: Luytervelden.
Maandag erop if niet vol: de librije
Opeens weet you ut: je wordt boordeel beoordeler
Hier, Juup:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier dan, profi oude lul
[afbeelding]
Dank u, ik print het uit en geef het aan de hondenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier, Juup:
[afbeelding]
Ook een van mij![]()
niemand houdt je tegen heurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer op zakenlunch, als je toch zo rijk bent
1 o teveel, boer dat je bentquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, bijna mijn beeld van je in duigen![]()
Brabants paaienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
niemand houdt je tegen heur![]()
Heeft weinig met rijk te maken, meer met zakelijk inzicht, goede redenen om het te doen (l'ambiance, le omgeving, le food, bla), even weg uit de kantooromgeving, beetje mijmeren en nieuwe ideeën opdoen bij een goed glas wijn (omstoten kost ongeveer 35 euro trouwens)
Het lijkt me wel amusant om een keer iemand helemaal los te zien gaan op zo'n plastic kutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
yeah baby..
Enige tools die ik nooit begrepen heb: de plastieke vagina en de plastieke pop.
Daar zie ik echt geen heil in..
Koop er een voor bb?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt me wel amusant om een keer iemand helemaal los te zien gaan op zo'n plastic kut
Nog al zo'n slimmerikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd Juup.
Ik heb geen idee waarmee eigenlijk, maar voor het gemak neem ik aan dat je jarig bent...
Och djies, wat saai...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo'n slimmerik
Ik zal de grap van ArTiC maar uitleggen: HET IS DIERENDAG.
Maar toch bedankt
nou, als je hem goed opgeilt en verteld dat je graag zou r8ality-en terwijl hij dat doet....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar los op gaat
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, als je hem goed opgeilt en verteld dat je graag zou r8ality-en terwijl hij dat doet....
Tuurlijk doet ie dat dan! zo duf issie toch niet? tis voor zijn vrouwtje!
Het zou niet goed zijn voor onze relatiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, als je hem goed opgeilt en verteld dat je graag zou r8ality-en terwijl hij dat doet....
Toffe fotoquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo'n slimmerik
Ik zal de grap van ArTiC maar uitleggen: HET IS DIERENDAG.
Maar toch bedankt
Nee sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
Heb je de dierenarts al gebeld?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:06 schreef bleiblei het volgende:
Eny heeft me trouwens vannacht om 4 uur wakker gemaakt en wilde niet ophouden met mij knuffelen.
Heb het arme beestje maar buiten de slaapkamer gezet. Maar hij ziet er echt super zielig uit.
Ga ik gelijk doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de dierenarts al gebeld?
"Goedemorgen, met de dierenarts"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Zei ze/hij verder nog iets?
Bel je voor ArTiC, ja, ik zei de vorige keer al dat er een steekje los zit bij dat beest...quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bel je voor ArTiC, ja, ik zei de vorige keer al dat er een steekje los zit bij dat beest...
Inslapen is de meest humane oplossing hoor, niet voor hem, want volgens mij is hij best nog gelukkig en hij heeft geen pijn ofzo, maar voor de mensen in zijn omgeving....
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Zei ze/hij verder nog iets?
Zoietsquote:
Nope, had de dierenarts zelf aan de tel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee...
" goeiemorgen, dierenartsenpraktijk Jorislaan, u spreekt met Marga!"
Die meneer?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, had de dierenarts zelf aan de tel.
burgertrut!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee sorry.
Ook dan niet.
Die nep vagina's en plastic poppen snap ik ook niet. Wat is daar de lol van. Doe mij maar SQ
.
Voor de rest sta ik voor een hoop (niet alles) open.
die is liev!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee...
" goeiemorgen, dierenartsenpraktijk Jorislaan, u spreekt met Marga!"
en Puck z'n voortanden getrokkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die meneer?
Die had Noortje geprikt![]()
oh, ben je daar wel voor in?quote:
quote:
Wilgetakken!quote:
Daar deed/doet ze niks mee, ook komkommer, wortel etcetc loopt ze met een boog omheen, terwijl ze wel de rest van de tuin kaal freetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wilgetakken!![]()
Mijn konijnen vinden dat heerlijk(nou ja, die van A en K...dan he, niet van mij)
Okee, dat wist ik niet. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:02 schreef Mex_ het volgende:
[..]
gaat niet als je tanden over elkaar heen groeien, is een bekend konijnenkwaaltje, alleen de meeste dierenartsen vragen 8¤ per keer voor het knippen van de tandjes (iedere 6 weken). Terwijl die voortanden neit nodig zijn voor een non-wild-konijn
Ze gebruiken konijnen dus als melkkoe
aldus die Jorislaandierenarts.
Hoe heet de andere?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Das ook stressvol, ik zit elke keer te twijfelen of ik ze wel moet laten enten, want Snuffie is gewoon echt helemaal in paniek als ze naar de DA moet. Zo zielig.
Ziet je konijn er niet stom uit zonder voortanden?(zo niet, maar als je in zijn bekkie kijkt dan he)
Wel wat afgezaagdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Stampertje
De kindjes hebben de namen gekozen, voordat ze bij ons kwamen heetten ze Zaza en Ketelbinkie, maar dat zijn geen konijnennamen, Snuffie en Stampertje wel!
Lief he!
Niemand wordt volwassen en met kleren aan en make-up op geboren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Wie zouden haar pa en ma zijn?![]()
[afbeelding]
Damn... Dat is kut als je der zo uitkomt.
De dochter van Bruce en Demi heeft gewoon een stevige kaaklijn, die moet je vanuit een andere hoek fotograferenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:37 schreef bleiblei het volgende:
Wie zouden haar pa en ma zijn?![]()
[afbeelding]
Damn... Dat is kut als je der zo uitkomt.
Tsja, daar hebben ze een puntquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Ze heeft te donkere wenkbrouwen voor dat blonde haar.
En ik weet dat Snuffie en Stampertje afgezaagde konijnennamen zijn, maar A en K zeiden: Zo hoort een konijn gewoon te heten.
Tja, wat breng je daar nou tegenin?
Ze heeft gewoon het hoofd van der pa met de ogen en neus van der moeder. Een combi die gewoon echt heel raar eruit ziet. Wel het levend bewijs dat je met knappe ouders geen mooi resultaat hoeft te boekenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De dochter van Bruce en Demi heeft gewoon een stevige kaaklijn, die moet je vanuit een andere hoek fotograferen
Bruin haar staat haar mooier overigens.
Wat de fuck is dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:46 schreef bleiblei het volgende:
Carrottop blijft overigens ook maar een eh... weirdekerel
.
[afbeelding].
Die armen ook.
Scott Thompson (born February 25, 1965[1] in Cocoa Beach, FL) known by his stage name Carrot Top, is an American prop comedian famous for his thick, curly red hair and often self-parodying style of comedy.quote:
Geil.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scott Thompson (born February 25, 1965[1] in Cocoa Beach, FL) known by his stage name Carrot Top, is an American prop comedian famous for his thick, curly red hair and often self-parodying style of comedy.
quote:
Nee, da's wel echt, kijk maar naar die armenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Das nietecht, die loopt gewoon op stelten!
Ik meende dat ook niet SQ!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's wel echt, kijk maar naar die armen
Constantquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat nou Floris!
Ik zeg wel vaker stomme dingen toch?
De huisgenoot van r8alityquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is Floris?
Ja, wat is er?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god... Wat een enorme schapen daar bij Stenders.
2babes...waren gisteren ook bij DWDDquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god... Wat een enorme schapen daar bij Stenders.
Die jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2babes...waren gisteren ook bij DWDD![]()
ik wil geen spuitje![]()
in mijn eigen huis mag ik rokenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:55 schreef Mex_ het volgende:
Mijn huis is ook beschikbaar, iets minder spelletjes, mij maakt het niet uit.
Ja, echt zeer zaad, maar ik vind dat ik sterk moet zijn Zodra ze alcohol uitvinden waar je niet dik van wordt sta ik vooraan in de rijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O nee, jij bent weer bezig met Sonja he.
Neee, zal ik gelijk ff doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je je hotmail gekeken trouwens?
Jij gaat aan het water, goed zo!
Sterk puntquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn eigen huis mag ik roken![]()
Ietsje verder dan naar mij, maar het scheelt weinigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet alleen niet hoever het naar jullie fietsen is Mex_?
Mexie, jullie krijgen op zekers een meisje?quote:
bij mij kan het eventueel nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als het bij iedereen kan en niemand heeft een voorkeur dan komen we nog geen steek verder
kwartiertje, 20 minuten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet alleen niet hoever het naar jullie fietsen is Mex_?
ik mag thuis niet roken, alleen in de bijkeuken, en als ze op bed ligt doe ik het lekker stiekem toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn eigen huis mag ik roken![]()
Of Diablo2 via Battlenetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:24 schreef ArTiC het volgende:
iedereen bij zichzelf thuis...lekker hartenjagen via internets
Prima hoor, ik zorg voor drank, zorgt de rest voor de hapjes, want ik mag zelf toch niksquote:
het is een meisje jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef FUFR het volgende:
Ach ga toch fietsen!
Maar kan ik nu van iemand een antwoord krijgen op de vraag omtrent de vrucht van Maria?
tis dringend...
stel je voor, een jongetje dat Chantilly heet...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:45 schreef FUFR het volgende:
koel, was het effe kwijt
dan is FUFR er helemaal klaar voor!
Of Mariancaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stel je voor, een jongetje dat Chantilly heet...
Gaan we ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik dacht trouwens dat jullie naar die horror () tocht gingen zaterdag
oh dan doen jullie morgen een spelletjesavond ipv kartenquote:
Stimmt, want jij canceldequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dan doen jullie morgen een spelletjesavond ipv karten
Dus jullie gaan niet karten omdat ik afzeg?quote:
Tuurlijk, zonder ArTiC die brokken maakt is er geen lol aanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet karten omdat ik afzeg?
Juup, het mag dan wel jouw feestdag zijn vandaag maar dat wil niet zeggen dat je nu je lolbroek aan moet trekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder ArTiC die brokken maakt is er geen lol aan
Ik heb maar 1 broekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup, het mag dan wel jouw feestdag zijn vandaag maar dat wil niet zeggen dat je nu je lolbroek aan moet trekken.
en die hangt op zn kniejenquote:
daarbij dromende van R8 op die doll!quote:
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef JamesBrownie het volgende:
En toch mis ik Pennywise....;(
Ik mot eten maken voor de familiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef FUFR het volgende:
het is maar saai hier, zijn jullie allemaal je buttplug passen ?
ik ga wel weer werken...
oh, je bakkert dus je hoeft niet te eten..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mot eten maken voor de familie
meisje inderdaad, 99,9435% zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mexie, jullie krijgen op zekers een meisje?
zeker weten?
geen minipiemel eraan?
Nee, nu wordt het ook een meiske ook, do not fuk met mijn kraamkadooke.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef febster het volgende:
Ajax ligt uit de Uefa cup
U2 trouwens lekker vol open aan staan, ouderwets heerlijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef febster het volgende:
Kroeg in, met muntjes gratis drank halen, opdrinken en weer gaan, heerlijk zo dicht in de stad wonen
Dadelijk natuurlijk weer terug, maar ff omkleden enzo
Zo heet die clown van SQ.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
in die case:
* aai en troost
Ik krijg er anders best leuke reacties opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
yup morgen weer uit etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte ArTiC!
Zo, het is weer vrijdag
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef FUFR het volgende:
vandaag hebben de bedrijven hier kleding verkoop, mega druk al (inkoopprijzen)
Gisteren nog Ankie van Grunsven hier, zegt dr kind PAPA! tegen mij,
Ik weet van nix..
dawazzik vergeten ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg er anders best leuke reacties op
88 euri in een kat spuitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Doe eens vertellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Neuh, dan moet ongeveer het 3 dubbele derin gespoten wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Zalfjes voor oog, consult bij dierenarts, prikje tegen kattenziekte etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broek
met dr dikke bobbels ja..
/hans teeuwen
Heel rood ontstoken oog, daar heb ik nu oogdruppels voor, zijn jaarlijkse checkprikje (niesziekte denk ik?) en 2 prikjes voor een beetje ontstoken tandvleesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat had ie nu dan? (ja, ontstoken oog, maar beschadigd of wat?)
Dude!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel niet
Nee das ook wel begrijpelijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef ArTiC het volgende:
thnx all...we werken vandaag tot 12.00 uur maar iedereen zit er een beetje hopeloos bij, ik denk niet dat er veel gedaan zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |