Heb ik niet op gelet helaas, ben niet helemaal helder.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef ArTiC het volgende:
tegenstrijdige TT, zwangeren konden niet tellen volgens de TT van 1155
Hoelang wil jij het nier nog uithouden?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
maar Amaranta heft 8 maanden en nog wat geleden genuecksekst dus?![]()
Nee, dat kind is gewoon geupload...nerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:54 schreef Stereotomy het volgende:
maar Amaranta heft 8 maanden en nog wat geleden genuecksekst dus?![]()
Ach, ik woon alweer een paar jaartjes in deze stad, moet het nog wel een paar jaar kunnen uithoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoelang wil jij het nier nog uithouden?
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, ik woon alweer een paar jaartjes in deze stad, moet het nog wel een paar jaar kunnen uithouden
Van mij is het algemeen geaccepteerd dat ik domme en soms foute opmerkingen maak, Misschien lukt dat bij jou ook.quote:
Als er in deze topicreeks alleen maar serieuze opmerkingen gemaakt zouden worden, was dit allang [ONZ] uitgeschopt, dunkt mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van mij is het algemeen geaccepteerd dat ik domme en soms foute opmerkingen maak, Misschien lukt dat bij jou ook.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als er in deze topicreeks alleen maar serieuze opmerkingen gemaakt zouden worden, was dit allang [ONZ] uitgeschopt, dunkt mij.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef amaranta het volgende:
ik heb deze baby onbevlekt mogen ontvangen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |