Zo heet die clown van SQ.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
in die case:
* aai en troost
Ik krijg er anders best leuke reacties opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
yup morgen weer uit etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte ArTiC!
Zo, het is weer vrijdag
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef FUFR het volgende:
vandaag hebben de bedrijven hier kleding verkoop, mega druk al (inkoopprijzen)
Gisteren nog Ankie van Grunsven hier, zegt dr kind PAPA! tegen mij,
Ik weet van nix..
dawazzik vergeten ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg er anders best leuke reacties op
88 euri in een kat spuitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Doe eens vertellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Neuh, dan moet ongeveer het 3 dubbele derin gespoten wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Zalfjes voor oog, consult bij dierenarts, prikje tegen kattenziekte etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broek
met dr dikke bobbels ja..
/hans teeuwen
Heel rood ontstoken oog, daar heb ik nu oogdruppels voor, zijn jaarlijkse checkprikje (niesziekte denk ik?) en 2 prikjes voor een beetje ontstoken tandvleesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat had ie nu dan? (ja, ontstoken oog, maar beschadigd of wat?)
Dude!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel niet
Nee das ook wel begrijpelijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef ArTiC het volgende:
thnx all...we werken vandaag tot 12.00 uur maar iedereen zit er een beetje hopeloos bij, ik denk niet dat er veel gedaan zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |