Gaan we ookquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik dacht trouwens dat jullie naar die horror () tocht gingen zaterdag
oh dan doen jullie morgen een spelletjesavond ipv kartenquote:
Stimmt, want jij canceldequote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh dan doen jullie morgen een spelletjesavond ipv karten
Dus jullie gaan niet karten omdat ik afzeg?quote:
Tuurlijk, zonder ArTiC die brokken maakt is er geen lol aanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet karten omdat ik afzeg?
Juup, het mag dan wel jouw feestdag zijn vandaag maar dat wil niet zeggen dat je nu je lolbroek aan moet trekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder ArTiC die brokken maakt is er geen lol aan
Ik heb maar 1 broekquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Juup, het mag dan wel jouw feestdag zijn vandaag maar dat wil niet zeggen dat je nu je lolbroek aan moet trekken.
en die hangt op zn kniejenquote:
daarbij dromende van R8 op die doll!quote:
heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef JamesBrownie het volgende:
En toch mis ik Pennywise....;(
Ik mot eten maken voor de familiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef FUFR het volgende:
het is maar saai hier, zijn jullie allemaal je buttplug passen ?
ik ga wel weer werken...
oh, je bakkert dus je hoeft niet te eten..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik mot eten maken voor de familie
meisje inderdaad, 99,9435% zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mexie, jullie krijgen op zekers een meisje?
zeker weten?
geen minipiemel eraan?
Nee, nu wordt het ook een meiske ook, do not fuk met mijn kraamkadooke.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef febster het volgende:
Ajax ligt uit de Uefa cup
U2 trouwens lekker vol open aan staan, ouderwets heerlijk
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef febster het volgende:
Kroeg in, met muntjes gratis drank halen, opdrinken en weer gaan, heerlijk zo dicht in de stad wonen
Dadelijk natuurlijk weer terug, maar ff omkleden enzo
Zo heet die clown van SQ.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
in die case:
* aai en troost
Ik krijg er anders best leuke reacties opquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
yup morgen weer uit etenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
sterkte ArTiC!
Zo, het is weer vrijdag
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef FUFR het volgende:
vandaag hebben de bedrijven hier kleding verkoop, mega druk al (inkoopprijzen)
Gisteren nog Ankie van Grunsven hier, zegt dr kind PAPA! tegen mij,
Ik weet van nix..
dawazzik vergeten ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Zo heet die clown van SQ.
N heeft ze die stomme buttplug![]()
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik krijg er anders best leuke reacties op
88 euri in een kat spuitenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Doe eens vertellen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:24 schreef bleiblei het volgende:
Zow... weer 88 euro lichter. En Eny is een wandelende medicijnen cocktail.
Neuh, dan moet ongeveer het 3 dubbele derin gespoten wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Zalfjes voor oog, consult bij dierenarts, prikje tegen kattenziekte etcquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
88 euri in een kat spuiten
Dan issie toch total loss?
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
die staat dr ook goed, in haar strakke groene broek
met dr dikke bobbels ja..
/hans teeuwen
Heel rood ontstoken oog, daar heb ik nu oogdruppels voor, zijn jaarlijkse checkprikje (niesziekte denk ik?) en 2 prikjes voor een beetje ontstoken tandvleesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:26 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat had ie nu dan? (ja, ontstoken oog, maar beschadigd of wat?)
Dude!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn groene broek zit momenteel erg strak ja. Tot halverwege mijn dijen, verder krijg ik hem momenteel niet
Nee das ook wel begrijpelijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:28 schreef ArTiC het volgende:
thnx all...we werken vandaag tot 12.00 uur maar iedereen zit er een beetje hopeloos bij, ik denk niet dat er veel gedaan zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |