Die gerestaureerd is met knijpers en elastiekjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarsch![]()
Yvonne.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me al een poaar dagen af wie die is:
[afbeelding].
Wie o wie weet het?
Toepsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:35 schreef bleiblei het volgende:
Ik vraag me al een poaar dagen af wie die is:
[afbeelding].
Wie o wie weet het?
nah..ik zie geen tuitlippenquote:
Hoe kom je bij mogly?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef amaranta het volgende:
waar is mogly? ik vnd hem wel aardig
Klopt, ik.ook.nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:03 schreef amaranta het volgende:
ik kan die andere naam toch niet onthouden
Laat je niks aansmeren hoor, gewoon een zalfje werkt het best en kun je zelf doen!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef bleiblei het volgende:
Tering... Eny heeft een ontstoken oogje.
Vroeg me al af waarom ie zo aanhankelijk was.... Morgen maar even afspraak maken met de DA.
Hij kijkt wel heel zielig met zoon half oogje.
Ik heb er geen moeite mee gen ben ook vrij laat binnen komen vallen hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus man, weet je hoe moeilijk het is om in deeltje 1157 van een SC binnen te vallen en de mores binnen 5 posts onder de knie te krijgen
Ja, hoe is het eigenlijk met de jammerlijk verongelukte, provisorisch in elkaar gezette buttplug afgelopen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gerestaureerd is met knijpers en elastiekjes
Goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met de jammerlijk verongelukte, provisorisch in elkaar gezette buttplug afgelopen?
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet dat het een buttplug is, maar ik zie dat niet steeds meteen, ik denk elke keer aan een KKK-ding, maar dan blauw...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |