quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had niets kwaads in gedachten met mijn opmerking, immers ik ken je inderdaad niet goed. Excuses als er geen plaats was voor bijdehante opmerkingen.![]()
![]()
Nee?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus man, weet je hoe moeilijk het is om in deeltje 1157 van een SC binnen te vallen en de mores binnen 5 posts onder de knie te krijgen
De chefs en chefinnen zitten in mijn SC in [CUL]quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:48 schreef Juup© het volgende:
Maar ik begrijp het wel hoor, het zijn tirannen hier. Ik moet ook oppassen anders mag ik hier niet meer posten van de chefs en cheffinnen
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De chefs en chefinnen zitten in mijn SC in [CUL]
[CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
Des te leuker het is om het de nieuwkomers niet al te makkelijk te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:44 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus man, weet je hoe moeilijk het is om in deeltje 1157 van een SC binnen te vallen en de mores binnen 5 posts onder de knie te krijgen
Aha, chef 1 is aanwezigquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Des te leuker het is om het de nieuwkomers niet al te makkelijk te maken.
Aha, de akela van het Eindhoven topic is gearriveerdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Juup heeft nogal wat mentale defecten, dus die moet je niet al te serieus nemen
Dat die nog bestaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef febster het volgende:
Bliebbbbbb.. Heb je zin om mee te gaan naar de Chemical Brothers in het Klokgebouw of Justice in A'dam?
Buig, nederige onderdaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, de akela van het Eindhoven topic is gearriveerd
Wat is Justice voor iets?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef febster het volgende:
Bliebbbbbb.. Heb je zin om mee te gaan naar de Chemical Brothers in het Klokgebouw of Justice in A'dam?
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarschquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:09 schreef bleiblei het volgende:
Wow.
Battlefield voor gevorderden daar in Uruzgan.
Daft Punk in een elektro jasje, kan wel een nr van ze sturenquote:
homofoobquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh dank je...voor je het weet steekt er een buttplug in je aarsch![]()
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |