jup...zo zie je er veel gelukkiger uitquote:
Ik ben best aantrekkelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat aantrekkelijk anders is....
Big Mammaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Schone was
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijna middernacht voor jou daarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:51 schreef Inu het volgende:
Net aangemeld voor een master... ben benieuwd... Als ik niet word toegelaten moet ik toch een half jaartje iets anders gaan verzinnen om te doen
Jup, maar wilde toch ff die aanmelding afmaken... hij moest voor 15 okt binnen zijn en ik ben telkens bang dat ik het vergeet en dat zou toch jammer zijnquote:
Mooi op tijd dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Jup, maar wilde toch ff die aanmelding afmaken... hij moest voor 15 okt binnen zijn en ik ben telkens bang dat ik het vergeet en dat zou toch jammer zijn
Jij behoort nu ook tot de DDD klapjosti'squote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Juup
Was net bij de Bijenkorf (3 dolle dwaze dagen) en ik moest bijna vechten om een BB boxershort. Was er om 3 over 8 en om 10 over 8 waren die dingen allemaal op
Verdoriequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevonden!
Een foto waar Feb lachend met ogen open op staat![]()
[afbeelding]
beterder foto. Lange joint ookquote:
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamen
Buttplugsquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.
waar de neuk haal je al die doekoes vandaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef FUFR het volgende:
zo, de karpendonkse hoeve is goed te doen.
Prijs viel uiteindelijk wel mee voor 3 man + wijn.
We hebben ons ingehouden
Zaterdag: Leemerhoef
Maandag if open: Luytervelden.
Maandag erop if niet vol: de librije
Opeens weet you ut: je wordt restaurantbeoordeelder
Minder hersens. Wel een grote neus, dus het ruiken zal ze wellicht beter af gaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Denken moet jij aan een paard over laten, die heeft een groter hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |