Ik heb er een uitleg voor!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag was
Da's wel jammer. Waarisdat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Kut!
103, 146 en 106 reakties op die huisjes waar ik op gereageerd heb...
Dan kom ik niet in de top tien:(
En ik wil graag daar wonen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het hoofd van Juup vaag was
Je moet toch toegeven dat aantrekkelijk anders is....quote:
Kan ik zo een zalfje gewoon bij een dierenwinkel halen of ist verstandig wel ff langs de DA te gaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Laat je niks aansmeren hoor, gewoon een zalfje werkt het best en kun je zelf doen!
Studentenhuizenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:57 schreef febster het volgende:
Men nemen: Een pan waar pasta+verse pasta saus in heeft gezeten, vergeten deze voor 2 weken, en nu zelfs met kokend water en afwasmiddel krijg ik de schimmel er niet uit
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:25 schreef febster het volgende:
Neeuh laat maar staan, iedereen heeft hier mijn wazige hoofd toch al gezien
Er zijn ergere foto's van me, dat is waarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamen
Nou...doe mij dan maar Ferry in zijn naormale wazige gedaantequote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is écht leuk hoor! Ik denk dat alle topicgenoten dat kunnen beamen
duh...je bent een vrouwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee gen ben ook vrij laat binnen komen vallen hoor.
Iedereen vond me meteen heel leuk!
Vooral ArTiC!![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou...doe mij dan maar Ferry in zijn naormale wazige gedaante![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |