Geil.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Scott Thompson (born February 25, 1965[1] in Cocoa Beach, FL) known by his stage name Carrot Top, is an American prop comedian famous for his thick, curly red hair and often self-parodying style of comedy.

quote:

Nee, da's wel echt, kijk maar naar die armenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:02 schreef JamesBrownie het volgende:
Das nietecht, die loopt gewoon op stelten!

Ik meende dat ook niet SQ!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's wel echt, kijk maar naar die armen

Constantquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat nou Floris!
Ik zeg wel vaker stomme dingen toch?

De huisgenoot van r8alityquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Wie is Floris?

Ja, wat is er?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god... Wat een enorme schapen daar bij Stenders.

2babes...waren gisteren ook bij DWDDquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god... Wat een enorme schapen daar bij Stenders.

Die jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2babes...waren gisteren ook bij DWDD![]()
ik wil geen spuitje![]()

in mijn eigen huis mag ik rokenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:55 schreef Mex_ het volgende:
Mijn huis is ook beschikbaar, iets minder spelletjes, mij maakt het niet uit.

Ja, echt zeer zaad, maar ik vind dat ik sterk moet zijn Zodra ze alcohol uitvinden waar je niet dik van wordt sta ik vooraan in de rijquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O nee, jij bent weer bezig met Sonja he.

Neee, zal ik gelijk ff doenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:01 schreef JamesBrownie het volgende:
Heb je je hotmail gekeken trouwens?
Jij gaat aan het water, goed zo!

Sterk puntquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn eigen huis mag ik roken![]()

Ietsje verder dan naar mij, maar het scheelt weinigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet alleen niet hoever het naar jullie fietsen is Mex_?

Mexie, jullie krijgen op zekers een meisje?quote:

bij mij kan het eventueel nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als het bij iedereen kan en niemand heeft een voorkeur dan komen we nog geen steek verder

kwartiertje, 20 minuten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:16 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet alleen niet hoever het naar jullie fietsen is Mex_?

ik mag thuis niet roken, alleen in de bijkeuken, en als ze op bed ligt doe ik het lekker stiekem toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in mijn eigen huis mag ik roken![]()

Of Diablo2 via Battlenetquote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:24 schreef ArTiC het volgende:
iedereen bij zichzelf thuis...lekker hartenjagen via internets

Prima hoor, ik zorg voor drank, zorgt de rest voor de hapjes, want ik mag zelf toch niksquote:

het is een meisje jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef FUFR het volgende:
Ach ga toch fietsen!
Maar kan ik nu van iemand een antwoord krijgen op de vraag omtrent de vrucht van Maria?
tis dringend...

stel je voor, een jongetje dat Chantilly heet...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:45 schreef FUFR het volgende:
koel, was het effe kwijt
dan is FUFR er helemaal klaar voor!

Of Mariancaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stel je voor, een jongetje dat Chantilly heet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |