Dank je, nu de kadootjes nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:51 schreef ArTiC het volgende:
Gefeliciteerd Juup !
doekoes is geen probleem hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar de neuk haal je al die doekoes vandaan
En de Librije, moet je daar niet 2 maanden tevoren reserveren?
nee hoor, nog niet bijnaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof JIJ vies bent van sekstoys
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de grap niet doorhebtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:53 schreef febster het volgende:
Gefeliciteerd Juup
Was net bij de Bijenkorf (3 dolle dwaze dagen) en ik moest bijna vechten om een BB boxershort. Was er om 3 over 8 en om 10 over 8 waren die dingen allemaal op
Ik wil ook wel een keer op zakenlunch, als je toch zo rijk bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
doekoes is geen probleem hoor.![]()
Dat van de librije moet ik idd inplannen.
Jonnie was al vol maandag hoorde ik..
hier dan, profi oude lulquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:32 schreef FUFR het volgende:
zo, de karpendonkse hoeve is goed te doen.
Prijs viel uiteindelijk wel mee voor 3 man + wijn.
We hebben ons ingehouden
Zaterdag: Leemerhoef
Maandag if open: Luytervelden.
Maandag erop if niet vol: de librije
Opeens weet you ut: je wordt boordeel beoordeler
Hier, Juup:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
hier dan, profi oude lul
[afbeelding]
Dank u, ik print het uit en geef het aan de hondenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hier, Juup:
[afbeelding]
Ook een van mij![]()
niemand houdt je tegen heurquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een keer op zakenlunch, als je toch zo rijk bent
1 o teveel, boer dat je bentquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig maar, bijna mijn beeld van je in duigen![]()
Brabants paaienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
niemand houdt je tegen heur![]()
Heeft weinig met rijk te maken, meer met zakelijk inzicht, goede redenen om het te doen (l'ambiance, le omgeving, le food, bla), even weg uit de kantooromgeving, beetje mijmeren en nieuwe ideeën opdoen bij een goed glas wijn (omstoten kost ongeveer 35 euro trouwens)
Het lijkt me wel amusant om een keer iemand helemaal los te zien gaan op zo'n plastic kutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
yeah baby..
Enige tools die ik nooit begrepen heb: de plastieke vagina en de plastieke pop.
Daar zie ik echt geen heil in..
Koop er een voor bb?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het lijkt me wel amusant om een keer iemand helemaal los te zien gaan op zo'n plastic kut
Nog al zo'n slimmerikquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Gefeliciteerd Juup.
Ik heb geen idee waarmee eigenlijk, maar voor het gemak neem ik aan dat je jarig bent...
Och djies, wat saai...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog al zo'n slimmerik
Ik zal de grap van ArTiC maar uitleggen: HET IS DIERENDAG.
Maar toch bedankt
nou, als je hem goed opgeilt en verteld dat je graag zou r8ality-en terwijl hij dat doet....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar los op gaat
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou, als je hem goed opgeilt en verteld dat je graag zou r8ality-en terwijl hij dat doet....
Tuurlijk doet ie dat dan! zo duf issie toch niet? tis voor zijn vrouwtje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |