Zullen we het eens over "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!" hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Niet persoonlijk worden hé, anders gaan we het eens over TESTOSTERON hebben!![]()
![]()
![]()
Ja idd en als je er naar vraagt is er niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Over vrouwen bij elkaar gesproken... Waar het ook over gaat, het is echt nooit te volgen.
Zelfs niet als ze met zn 4-en in de woonkamer zitten van het studentenhuis en er wonen er nog meer volgensmij, dus ik kan mn lol op.
Waar heb je die regel nou weer vandaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
De laatste post:
[..]
Zullen we het eens over "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!" hebben![]()
Was-ie weg dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
Slar staat zelfs nog in de OP
Hij blijft dus
Wel jammer dat hij zo ze vuist in der kut kan rammen (schijnt ook heel erg pijnlijk te zijn)quote:
Dunno vriend van me, southpark, filmsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar heb je die regel nou weer vandaan. Geniaal!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik probeer dit topic liefde te geven.
Probeer het eens met bierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Brewfestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je straks weer biermerk gevechten.
Dat heb ik al meer dan genoeg atmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Koffie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Nog een kopje thee?
SHEMALE!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:18 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vorige vriendin en ik hadden zoveel met elkaar gemeen
Helaas ook een piemel![]()
In iedere vrouw zit it goeds, je moet het[/'b] er alleen zelf instekenquote:
Dus geen mogelijke miss Fred maar miss Fred?quote:
Tof wijf, waar woont zequote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Koffie!
Drinkt zij ook
OMG, ik begin door de draaien...
Ik las hitsigequote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, op deze mistige dag![]()
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdoriequote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:05 schreef mschol het volgende:morge
![]()
vandaag nog even tot 12:00 naar school en daarna lang weekend
Geef het maar toe je bent gewoon hitsigquote:
Een baan hebben is ook niet mis, tot 4 uur en dan 4 dagen weekendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdorie
Maarreuhm; mogge!
lang vrij begint soms ook te vervelen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdorie
Maarreuhm; mogge!
Neeeee echt niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef het maar toe je bent gewoon hitsig.
Ja, maar jij bent ambtenaar! Dan mag je zo'ene baan hebben.quote:Een baan hebben is ook niet mis, tot 4 uur en dan 4 dagen weekend![]()
Phluphyquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen studerende en/of werkende landgenoten!
Sjowhan, hoe gaat het met je sollicitatieperikelen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:58 schreef Geqxon het volgende:
Oe, een spinnendag vandaag.
Gefeliciteerd! Dat is dan toch best nog snel/makkelijk gegaan?!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
Phluphy
Ik heb al een contract ondertekend. 01-12 ga ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever
(DNC)
Bijna alle bosjes hier in de buurt zijn bedekt met tientallen spinnenwebben. Ziet er in combinatie met de mist erg creepy uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
waar? hoe? wat? hoeveel? hoe groot? haren op de poten?
* bibberrrrr *
[..]
*Ondertussen onder Sjowhan zijn buro *fap*fap*fap*fap*quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ambtenaar! Dan mag je zo'ene baan hebben.
Mooi gezicht vind ik dat altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Bijna alle bosjes hier in de buurt zijn bedekt met tientallen spinnenwebben. Ziet er in combinatie met de mist erg creepy uit.
Ik begrijp er niets van!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei net een bak half op ze bek gedwongen
. Collega van me was heel blij met dat ding en ik mocht hem wel ff load testen
.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*Ondertussen onder Sjowhan zijn buro *fap*fap*fap*fap*.
Stress-testen is ok.quote:Woei net een bak half op ze bek gedwongen
. Collega van me was heel blij met dat ding en ik mocht hem wel ff load testen
.
Mjaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is dan toch best nog snel/makkelijk gegaan?!
Stoere nerd taal voor: Heb weer eens iets mogen bespelenquote:
Hey had jij echt je CV gemailed, want zie nog steeds niksquote:
*Ondertussen ergens anders in nederland onder een buro: *slurp*slurp*slurp*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna dit stukje code er op los gelaten (op me eigen bak deze keer) en die schoot naar een load van 890 in 10 sec en vlak daarna lag die op ze bekquote:.
1
2./load.sh& > /dev/null
./load.shphluphy for president!
Ja van dat soort stofnesten zeg maar. Wel mooi, maar erg shit als er een groot web op je vaste parkeerplek hangt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mooi gezicht vind ik dat altijd.![]()
Alleen oppassen dat je er niet tussendoor loopt. *ril*
[..]
Doe je goed!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.
Dinsdag en woensdag gesprek, bij het gesprek van woensdag had ik na 5 minuten al zoiets van dat 't niets zou worden, maar toch netjes blijven zitten.
Dus donderdag aangegeven aan de eerste werkgever dat ik het contract wilde ondertekenen, en vrijdag getekend
Toe maar. Heb je je eigen kentekenbordje op je vaste parkeerplek?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:06 schreef Geqxon het volgende:
Ja van dat soort stofnesten zeg maar. Wel mooi, maar erg shit als er een groot web op je vaste parkeerplek hangt.
Nee. Maar doordat er geen auto op mijn vaste plek past heb ik hem maar als "mijn plek" gedoopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef phluphy het volgende:
Toe maar. Heb je je eigen kentekenbordje op je vaste parkeerplek?![]()
Ken datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef JortK het volgende:
Wyri mijn CV krijg je nog... maar ik ben nogal druk
Lol ik zie hem wel verschijnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef JortK het volgende:
Wyri mijn CV krijg je nog... maar ik ben nogal druk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
http://wyrihaximus.net/stats/usage_200710.html![]()
![]()
De spike van gister, had ff wat screenshots op thottbot.com gepostquote:
Ligt het aan mij of kan ik rustig een phpshell op die site gebruiken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:15 schreef FredvZ het volgende:
http://www.tjuh.nl/dissy/?page=http://www.tjuh.nl/avatar
Zoek de verschillen tussen voor en na de nieuwe lay-out...
Leef je uit en verras mequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan ik rustig een phpshell op die site gebruiken?
Hmm valt meequote:
Wat zijn we stout aan het doen bertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef Geqxon het volgende:
..
Niet echt mijn smaak...quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm valt mee! De meest standaard dingen allemaal netjes afgeschermt
!
En daarom edit Godlike hetquote:
Haha, haal de spam eens uit je gastenboekquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
![]()
Zou het eigenlijk nog eens af moeten maken... ben al bijna 2 jaar aan het "verbouwen"
Hij was me voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
En daarom edit Godlike het. Naja zal wel
.
Das dweilen met de kraan openquote:Haha, haal de spam eens uit je gastenboek.
quote:
Zet gewoon een storm kering naar. Daarnaast kan je ook bbcode and html er uit filteren als je het niet gebruiktquote:
Misschien wel een idee, er zit nou iets in met een verborgen sleutel, maar das toch te makkelijk te kraken blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Zet gewoon een storm kering naar. Daarnaast kan je ook bbcode and html er uit filteren als je het niet gebruikt.
Ja of een leeg hidden field dat je vult met JSquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wel een idee, er zit nou iets in met een verborgen sleutel, maar das toch te makkelijk te kraken blijkt maar weer.
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 45quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja of een leeg hidden field dat je vult met JS.
quote:[x] Never send me any promotions. If I want to purchase your zip program, I prefer to pay the full price.
Vind deze eingelijk leuker:quote:
quote:Every system, no matter how secure and well-designed, will be broken by some idiot user - James Gaskin
Dat is hier zondag.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef FredvZ het volgende:
Nou dat zijn allemaal leuke dingen om te doen op mijn vrije zaterdagmorgen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:46 schreef Geqxon het volgende:
O. Ik reed gister in de tweede versnelling over de snelweg.![]()
Lekker touren met 100-110, in zijn vijf, op een file afkomen, aardig remmen, terug naar zijn vier willen, lukt niet, terug naar vrij, naar beneden rossen en hem in zijn twee kwakken, terwijl ik ongeveer 50-60 reed. Volop toeren maken, lichte paniek, en daar gelijk maar gebruik van gemaakt en naar zijn drie doorgeschakeld, plankgas te geven en hop naar zijn vier.quote:
Je moet hem ook niet in zijn 2 rossen. 't Zijn net vrouwen; rustig mee omgaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lekker touren met 100-110, in zijn vijf, op een file afkomen, aardig remmen, terug naar zijn vier willen, lukt niet, terug naar vrij, naar beneden rossen en hem in zijn twee kwakken, terwijl ik ongeveer 50-60 reed. Volop toeren maken, lichte paniek, en daar gelijk maar gebruik van gemaakt en naar zijn drie doorgeschakeld, plankgas te geven en hop naar zijn vier.
Gelukkig heb ik lang haar, de gene achter mij zal wel iets in de trant van "Het is maar een vrouw" gedacht hebben.
En soms moet je even doordouwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Zijn net vrouwen; rustig mee omgaan
Zo zo, bescheiden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:34 schreef phluphy het volgende:
Nee, doe mij maar een pookje.
Hmm een grote zou dan wat lomp staan jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:41 schreef phluphy het volgende:
Ik heb maar een klein auto'tje he!
Ach, af en toe heb je dan wel meer plezier ervanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm een grote zou dan wat lomp staan ja.
Hmm, volgens mij staat er in de straat bij mij zo'n autoquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef phluphy het volgende:
Ach, ik droom heus wel eens van een vette Buick Rivièra Boattail hoor.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n lekkere lange truckerpook kan anders ook best lekker zijn
TROUW MET MEquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:56 schreef phluphy het volgende:
Ach, ik droom heus wel eens van een vette Buick Rivièra Boattail hoor.![]()
[afbeelding]
![]()
Jij bent meer van de cilinders?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*proest*
Ik hou het maar bij een zachtje lief poesje.
Nu even niet!quote:
Thank you.quote:Die heerlijke lijn net achter het portier...! Jij hebt smaak.
"Ja", sprak zij trots.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Geqxon het volgende:
phluphy, weet jij toevallig wat buitenspel is?
Het mooiste van deze techniek vind ik de directe injectie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meer van de zuigende werking er van![]()
Je bent niet bekend met de reclame waarbij twee mannen er achter proberen te komen of de dame aan de bar een transseksueel is, en haar vervolgens vragen of ze weet wat buitenspel is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
"Ja", sprak zij trots.
Zelfs / vooral die bij rugby. Voetbal is niet mijn ding. Rugby, however!![]()
En de mogelijkheid om zonder zeuren te slikken wat er binnen komtquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het mooiste van deze techniek vind ik de directe injectie.
Lachgasinjectie!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:28 schreef Geqxon het volgende:
Het mooiste van deze techniek vind ik de directe injectie.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:30 schreef Geqxon het volgende:
Je bent niet bekend met de reclame waarbij twee mannen er achter proberen te komen of de dame aan de bar een transseksueel is, en haar vervolgens vragen of ze weet wat buitenspel is?
Het is maar goed dat het weekend is, geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:32 schreef WyriHaximus het volgende:
En de mogelijkheid om zonder zeuren te slikken wat er binnen komt.
Dan kom je gezellig op IRC?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:39 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het weekend is, geloof ik.![]()
En nu ga ik weer aan de slag! Jullie zijn veels te gezellig; kap daarmee!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef phluphy het volgende:
Oehhhhhh Sjowhan! Heb je 'm wel eens horen bulderen?![]()
![]()
Met ons lullen valt ook onder braaf studerenquote:
Wat heeft hij eingelijk gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Met ons lullen valt ook onder braaf studeren.
[..]
Wat heeft hij eingelijk gedaan?
Ja dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Iets wat godlike al heeft weggehaald hier in de dig-sc?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al. * WyriHaximus weet overigens al wat hij gepost heeft
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hmmm zo maar ff de sitemap protocol in me site implenmentegen en ff bij google toevoegen.
phluphy for president!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo sitemap is gesubmit, tijd om eten te gaan halen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:12 schreef FredvZ het volgende:
Dat mobiel fokken is best nog wel te doen.
Genoeg om er 1 te makenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Alsof je sitemap zo veel voordelen heeft
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef mschol het volgende:moet bitdefender van een pc halen...
maarja.. installer is dood... en heb de install.exe ook niet....
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
via emule aan installer gekomen, die wijst mij vervolgens door naar uninstall tool voor bitdefender
das dus gelukt...
maarja: ik steek usb stick in usbpoort om mcafee te installeren...
krijgt dat ding geen stroom, ik dacht "naja kan gebeuren, andere poort"
helaas ook daar niet, vervolgens op eigen pc + server + pc pa geprobeerd en op allemaal doet die usb stick het niet meer...
kut zooi... ik ben erg blij dat er niet veel belangrijke data opstond (school spul stond op andere usb disk..)
maar ik ben bang dat ik em kan wegtieften...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Is toch niet zon probleem?
Die dingen kosten tegenwoordig toch geen reet meer?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das leuk en aardig maar ben momenteel plat zak... en ik ben gewoon best pissig om het feit dat ik dus me usb disk kwijt ben (ookal heb ik die gekregen)... (daarbij komt: ding was nog geen 3 maanden oud...)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog wel garantie als die drie maanden oud is?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:57 schreef WyriHaximus het volgende:
JortK: http://wyrihaximus.net/home/tags/ (Is geen live tag cloud maar een gegenereerde.)
quote:Tag Clouds
wow_screenshots
Tag cloud temporary disabled to check if it causes to much load!
blog
Tag cloud temporary disabled to check if it causes to much load!
Haha ff regen gedaan ja netquote:
Ja ik ga vanavond als ik thuis ben ook ff filtertje er in bouwenquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n tagcloud heeft weinig nut al alles op ongeveer 3 a 5 items staat, en er één item bij zit met 11107 items
Een paar tags is nog makkelijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
Ik moet voor mezelf ook nog verzinnen heo ik me tags ga weergeven
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag trouwens zonder rijbewijs gereden. En nee, het was geen rijles.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n tagcloud heeft weinig nut al alles op ongeveer 3 a 5 items staat, en er één item bij zit met 11107 items
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag trouwens zonder rijbewijs gereden. En nee, het was geen rijles.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendin toe
Die belde net dat ik dringend moest langskomen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja op de openbare weg, maar wel een bouwterrein. Lekker met de quad door het zand baggeren, in de derde versnelling met lekker veel toeren blazen, boah
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendin toe
Die belde net dat ik dringend moest langskomen
[afbeelding]
De butt-pounding heeft je spierpijn gegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb nooit geweten dat ik spieren in m'n ass heb zitten...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
't Was dan ook een saai vak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]weer iemand die niet heeft opgelet bij biologie...
Bepaalde onderdelen waren anders best wel leuk, vooral als de docent met een bezemsteel, pritstif of banaan probeert duidelijk te maken hoe je een condoom om moet doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
't Was dan ook een saai vak!
Bij ons werd er met name gelachen toen de docent de doorsneede van een vrouw ging vingeren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bepaalde onderdelen waren anders best wel leuk, vooral als de docent met een bezemsteel, pritstif of banaan probeert duidelijk te maken hoe je een condoom om moet doen.
Ja hallo, ik wist dat ze er zaten, niet dat het er zoveel waren. Spierpijn in je reet is best.. naar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]weer iemand die niet heeft opgelet bij biologie...
Met een beetje geluk zit er op zijn minst één spier die je constant aanspant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wist dat ze er zaten, niet dat het er zoveel waren. Spierpijn in je reet is best.. naar.
Als je je zeepje op de verkeerde plek op het verkeerde moment opraapt wel...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:19 schreef slacker_nl het volgende:
die spier heeft geen pijn.
Dat is een andere spier. Maar een paar punaises op jestoel doet wonderen om daar pijn te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je je zeepje op de verkeerde plek op het verkeerde moment opraapt wel...
Kringspier en bilspier zijn toch echt 2 verschillende spierenquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel aarsen jij wel niet hebt?
Over welke spier hebben we het denk je?quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Kringspier en bilspier zijn toch echt 2 verschillende spieren.
Die eerste gok ik zo..quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Over welke spier hebben we het denk je?
Hint: het is niet de tweede.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
Goed, maar is afgelopen met spierpijn in m'n reetquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef FredvZ het volgende:
We gaan wel verder met de standaard maandagmorgenvraag:
"Hoe was je weekend?"
Het is de 3equote:Op maandag 8 oktober 2007 11:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Over welke spier hebben we het denk je?
Hint: het is niet de tweede.
Lui, slaperig, vriendinerig, fietserig, vreetbuierigquote:Op maandag 8 oktober 2007 11:20 schreef FredvZ het volgende:
We gaan wel verder met de standaard maandagmorgenvraag:
"Hoe was je weekend?"
quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, postbank belt me nu weer op voor het probleem dat ik had doorgegeven.
Je kan veel zeggen, maar dat doen ze nu wel goed.
Bleek dat ik 2x in hun systeem stond (ja duh, ik heb een paar keer geinformeerd over de status van het probleem) en werd dus zojuist weer gebeld.
Probleem was dat mijn salaris niet doorgegeven werd met SMSalerts. De fout zit em in dat de boeking overdag gedaan wordt, en daar kan de alerts nog niet mee omgaan ofzo.
Erg netjes iig dat ze (alweer) gebeld hebben
Ik ga er niet te veel over praten heb ik beslotenquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:59 schreef Geqxon het volgende:
Jort, hoe was jouw weekend? Je vriendin had je dringend nodig?
Was het zo beschamend?quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga er niet te veel over praten heb ik besloten
pics? Een foto zegt meer dan 1000 woorden en jij hoeft er dan niks over te zeggenquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:17 schreef JortK het volgende:
Ik ga er niet te veel over praten heb ik besloten
Pervertquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
pics? Een foto zegt meer dan 1000 woorden en jij hoeft er dan niks over te zeggen
Het was gewoon goed te doenquote:
Hu ja, je wilde er niet over praten, dus dan maar met foto's kan toch ook niet weten wat jij allemaal in het weekend met je vriendin doet.quote:
jij je zin danquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hu ja, je wilde er niet over praten, dus dan maar met foto's kan toch ook niet weten wat jij allemaal in het weekend met je vriendin doet.
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...quote:
48 uur was het niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...
Ligt er maar net aan wat er op de plaatje staat hèquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef Geqxon het volgende:
48 uur was het niet?
Trouwens, nog mijn excuses voor de hai2u.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op de plaatje staat hè
Dit zit wel goed hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, nog mijn excuses voor de hai2u.
Niet doen neequote:Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...
Die werkt nog prima, maar hij is over gestapt naar Plesk met een andere mappenstructuur dan voorheen, waardoor een aantal mappen met includes opeens onvindbaar is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Je hoster is naar PHP4 overgestapt en nu werkt je software niet meer?
/var/www/vhost/domeinnaam/httpdocsquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die werkt nog prima, maar hij is over gestapt naar Plesk met een andere mappenstructuur dan voorheen, waardoor een aantal mappen met includes opeens onvindbaar is.
No kiddin'quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:00 schreef Sjowhan het volgende:
/var/www/vhost/domeinnaam/httpdocs
/var/www/vhost/domeinnaam/cgi-bin.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Tijd om mrs FredvZ-in-spe op tot zoeken
Tot morgen.
Absolute paths are badquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
No kiddin'
Maar die snuchters hebben mijn eigen submappen e.d. op een vage manier gekopieerd. Iets wat eerst een subdomein was, is nu een map. En nieuwe subdomeinen krijgen standaard weer geen nieuwe map.
Ahuh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
No kiddin'
Maar die snuchters hebben mijn eigen submappen e.d. op een vage manier gekopieerd. Iets wat eerst een subdomein was, is nu een map. En nieuwe subdomeinen krijgen standaard weer geen nieuwe map.
Dat valt toch nog wel mee, is nog best ontschuldig eerlijk gezegtquote:
Pijnlijk als in hij wel en ik niet?quote:
Ervaring?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:55 schreef Geqxon het volgende:
Pijnlijk als in je loopt drie dagen lang met een rood oog.
Dat zeg ik: Nooit gewetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
En dude, sperm op je oog, dat is gewoon pijnlijk. Respect dat de dame nog zo omhoog kijkt.
Ik niet, is het de moeite waard?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier op Fok genoeg "sexblunder" topics doorgelezen.
Post eens wat linksquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier op Fok genoeg "sexblunder" topics doorgelezen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Mijn hostingsprovider is weer priceless hoor. Sturen ze een factuur, en twee dagen later ligt mijn website plat. Ze willen wel erg graag dat ik ze betaal.
Goed, dat ging dus niet als gepland.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Tijd om mrs FredvZ-in-spe op te zoeken
Tot morgen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:47 schreef Geqxon het volgende:
14 dagen.
Heh, zeg gewoon dat ze het moet proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, dat ging dus niet als gepland.
Komt mevrouw opeens out-of-the-blue met dingen aanzetten als "ik weet niet of ik wel iemand ben voor een vriendje".
Vrouwen
Niet echt, hè.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet echt, hè.
Owja, als iemand in de buurt van Gouda last had van een auto die met piepende banden wegreed bij het stoplicht, dat was ik
* WyriHaximus comforts FredvZquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet echt, hè.
Owja, als iemand in de buurt van Gouda last had van een auto die met piepende banden wegreed bij het stoplicht, dat was ik
Zeg dan dat je op zoek bent naar gewillige neukertjes. Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, dat ging dus niet als gepland.
Komt mevrouw opeens out-of-the-blue met dingen aanzetten als "ik weet niet of ik wel iemand ben voor een vriendje".
Vrouwen
Euh, ze heeft ook een paar hele positieve kanten die ik niet zomaar wil laten gaanquote:
Feliquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow en heb zojuist me contract verlengt voor onbepaalde tijd bij me baas!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Euh, ze heeft ook een paar hele positieve kanten die ik niet zomaar wil laten gaan
Dat kan ze vast ook heel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Ze kan goed schoonmaken?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
En koken? Kan ze dat ook goed?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval kan ik je aanraden het lijntje strak te houden.
Dank uquote:
quote:
Dat zijn idd wel plus puntjes jaquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:52 schreef FredvZ het volgende:
Bleh, wat voel ik me weer beroerd, krijg allemaal flashbacks van die dingen die ik niet wil zien.
45 mins to lunchbreak... and counting.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:40 schreef WyriHaximus het volgende:Dat moet je niet doen
. Neem anders wat te eten, helpt bij mij vaak genoeg
.
Ik luister naar niemandquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:44 schreef Geqxon het volgende:
Luister trouwens niet naar mij, ik weet niets van relaties.
* WyriHaximus werkt bak salade met tonijn naar binnen, heerlijk die lunchbreaks die je zelf mag bepalenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
45 mins to lunchbreak... and counting.
Doe je goed, straks heb je 3 boze wijfen achter je aan. Is ook niet alles gok ik zoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:47 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik luister naar niemand![]()
Als ik alle goede adviezen zou moeten opvolgen die mensen goed bedoeld geven dan zou ik bij haar moeten blijven en er met haar zus en beste vriendin vandoor gaan
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Doe je goed, straks heb je 3 boze wijfen achter je aan. Is ook niet alles gok ik zo. (1 is al niet alles dus 3 zal wel totaal gestoord zijn!)
Self-made?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
[me=]WyriHaximus werkt bak salade met tonijn naar binnen, heerlijk die lunchbreaks die je zelf mag bepalen
Hah netjesquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:12 schreef Geqxon het volgende:
Ik hou van techniek. Ben ik dus mijn GSM thuis vergeten. Geen probleem: RDP naar huis toe, vervolgens het beeldscherm van mijn GSM overnemen, en kijken welke oproepen ik gemist heb.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef BlueCurl het volgende:
wat een pakkende topic titel. dat ik die niet eerder zag als informatica studente en kung fu-erohw en vrouw natuurlijk....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hah netjes! Kan je nou ook nog via RDP gaan bellen er mee?
![]()
Ha BCquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:32 schreef BlueCurl het volgende:
wat een pakkende topic titel. dat ik die niet eerder zag als informatica studente en kung fu-erohw en vrouw natuurlijk....
En ik mis je ook nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:28 schreef phluphy het volgende:
Over vrouwen gesproken!
Dit exemplaar heeft erg weinig tijd om te FOK!ken.![]()
Mega druk met vanalles-en-nogwat!
Ik mis jullie soms wel een beetje hoor!![]()
jaaaaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef FredvZ het volgende:
Het aantal vrouwen is alweer verdubbeld in dit deel
Lol, dat zou helemaal handig zijn geweest namelijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[quote]Geen geluid over het remote gedeelte naar de telefoon toe. Traag rotding.![]()
Kijk we gaan de goeie kant opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef FredvZ het volgende:
Kom bij ons terug, gestoorde fee (sorry maar kon het niet over me hart verkrijgen om heks naar te zetten) van het zuiden!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:28 schreef phluphy het volgende:
Over vrouwen gesproken!
Dit exemplaar heeft erg weinig tijd om te FOK!ken.![]()
Mega druk met vanalles-en-nogwat!
Ik mis jullie soms wel een beetje hoor!![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Kom bij ons terug, gestoorde fee (sorry maar kon het niet over me hart verkrijgen om heks naar te zetten) van het zuiden!
Allemaal smoesjes van die vrouwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:43 schreef BlueCurl het volgende:
en uberhaupt gewoon druk met een normaal leven ipv enkel op fok rondhangen
Was het in mijn social life maar zo'n feestquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef FredvZ het volgende:
pff ik heb nieteens een vriend en het al te druk om te fokkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
Allemaal smoesjes van die vrouwen
Als we haar beledigen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:12 schreef JortK het volgende:
Wanneer krijgen we een DIG kungfu les BlueCurl ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb nieteens een vriend en het al te druk om te fokkenzegt wel genoeg
neh ik geef te veel kung fu lesschool is druk genoeg en fotootjes maken zo nu en dan. En niet te vergeten mee cavia knuffelen ;P
Denken jullie wat ik denk?quote:
De oplossing is altijd nabij:quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
pff ik heb nieteens een vriend[...]
En ze houdt van knuffelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb nieteens een vriend en het al te druk om te fokkenzegt wel genoeg
neh ik geef te veel kung fu lesschool is druk genoeg en fotootjes maken zo nu en dan. En niet te vergeten mee cavia knuffelen ;P
Dankjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef phluphy het volgende:
Even tussendoor een bemoedigend woordje voor Fred, want vrouwenperikelen zijn niet leuk.![]()
En voor Sir Harry, die langer moet wachten op zijn huisje.![]()
Leeftijd maakt niet uit imoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat BlueCurl te oud is.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef phluphy het volgende:
Even tussendoor een bemoedigend woordje voor Fred, want vrouwenperikelen zijn niet leuk.![]()
oudere vrouwen zijn niet per definitie mentaal sterkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben het type macho man die niet tegen een mentaal sterkere vrouw kan.![]()
Okay okay, een dame die verstandiger en zelfstandiger is ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
oudere vrouwen zijn niet per definitie mentaal sterker
Zolang het geen slaven drijfster is is dat niet ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben het type macho man die niet tegen een mentaal sterkere vrouw kan.![]()
Op een oude fiets moet je het leren, zeur niet, velen zouden een moord doen voor zon kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay okay, een dame die verstandiger en zelfstandiger is ook.
a) je begrijpt toch wel dat voor BC niet erg vriendelijk overkomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren, zeur niet, velen zouden een moord doen voor zon kans.
a) Goed puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
a) je begrijpt toch wel dat voor BC niet erg vriendelijk overkomt
b) het voordeel van een nieuwe fiets is toch wel dat je hem zelf naar eigen wens kan inrijden.
Ieder heeft zo zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef WyriHaximus het volgende:
b) Geef mij maar een 2e hands, dan hoef ik het niet meer in te werken en kan ik genieten van hoe goed i al is ingereden!
Aye, over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn voorkeuren
Iemand nog interesse in een bokbiertje uit een bokbierglas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |