Zullen we het eens over "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!" hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Niet persoonlijk worden hé, anders gaan we het eens over TESTOSTERON hebben!![]()
![]()
![]()
Ja idd en als je er naar vraagt is er niksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Over vrouwen bij elkaar gesproken... Waar het ook over gaat, het is echt nooit te volgen.
Zelfs niet als ze met zn 4-en in de woonkamer zitten van het studentenhuis en er wonen er nog meer volgensmij, dus ik kan mn lol op.
Waar heb je die regel nou weer vandaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:39 schreef WyriHaximus het volgende:
De laatste post:
[..]
Zullen we het eens over "I don't trust anything that bleeds for 5 days and doesn't die!" hebben![]()
Was-ie weg dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:40 schreef Godlike02 het volgende:
Slar staat zelfs nog in de OP
Hij blijft dus
Wel jammer dat hij zo ze vuist in der kut kan rammen (schijnt ook heel erg pijnlijk te zijn)quote:
Dunno vriend van me, southpark, filmsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar heb je die regel nou weer vandaan. Geniaal!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik probeer dit topic liefde te geven.
Probeer het eens met bierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Brewfestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je straks weer biermerk gevechten.
Dat heb ik al meer dan genoeg atmquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:20 schreef Geqxon het volgende:
Koffie!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:22 schreef Geqxon het volgende:
Nog een kopje thee?
SHEMALE!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:18 schreef Geqxon het volgende:
Mijn vorige vriendin en ik hadden zoveel met elkaar gemeen
Helaas ook een piemel![]()
In iedere vrouw zit it goeds, je moet het[/'b] er alleen zelf instekenquote:
Dus geen mogelijke miss Fred maar miss Fred?quote:
Tof wijf, waar woont zequote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:03 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Koffie!
Drinkt zij ook
OMG, ik begin door de draaien...
Ik las hitsigequote:Op donderdag 4 oktober 2007 07:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge allemaal, op deze mistige dag![]()
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdoriequote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:05 schreef mschol het volgende:morge
![]()
vandaag nog even tot 12:00 naar school en daarna lang weekend
Geef het maar toe je bent gewoon hitsigquote:
Een baan hebben is ook niet mis, tot 4 uur en dan 4 dagen weekendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdorie
Maarreuhm; mogge!
lang vrij begint soms ook te vervelen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Sjeezus. Ik wil ook weer student zijn, verdorie
Maarreuhm; mogge!
Neeeee echt niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geef het maar toe je bent gewoon hitsig.
Ja, maar jij bent ambtenaar! Dan mag je zo'ene baan hebben.quote:Een baan hebben is ook niet mis, tot 4 uur en dan 4 dagen weekend![]()
Phluphyquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:17 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen studerende en/of werkende landgenoten!
Sjowhan, hoe gaat het met je sollicitatieperikelen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:58 schreef Geqxon het volgende:
Oe, een spinnendag vandaag.
Gefeliciteerd! Dat is dan toch best nog snel/makkelijk gegaan?!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:09 schreef Sjowhan het volgende:
Phluphy
Ik heb al een contract ondertekend. 01-12 ga ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever
(DNC)
Bijna alle bosjes hier in de buurt zijn bedekt met tientallen spinnenwebben. Ziet er in combinatie met de mist erg creepy uit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
waar? hoe? wat? hoeveel? hoe groot? haren op de poten?
* bibberrrrr *
[..]
*Ondertussen onder Sjowhan zijn buro *fap*fap*fap*fap*quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ambtenaar! Dan mag je zo'ene baan hebben.
Mooi gezicht vind ik dat altijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:27 schreef Geqxon het volgende:
Bijna alle bosjes hier in de buurt zijn bedekt met tientallen spinnenwebben. Ziet er in combinatie met de mist erg creepy uit.
Ik begrijp er niets van!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei net een bak half op ze bek gedwongen
. Collega van me was heel blij met dat ding en ik mocht hem wel ff load testen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |