Wie is hier nou de luiwammes?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef WyriHaximus het volgende:
OP komt zo
Misschien wel een ID voor een tooltje, een nieuw topic voor een SC met daarin gelijk het juiste voorgaande deel in de OP vermeld.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:17 schreef WyriHaximus het volgende:
Ook voor het eerst sinds tijdens volgens mij.
* WyriHaximus wijst naar ze sig, is vast wel een klein beetje aan te passenquote:Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wel een ID voor een tooltje, een nieuw topic voor een SC met daarin gelijk het juiste voorgaande deel in de OP vermeld.
Slaribot?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Misschien wel een ID voor een tooltje, een nieuw topic voor een SC met daarin gelijk het juiste voorgaande deel in de OP vermeld.
Speakin'of which... ben jij al geweest?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Leuke topictitle overigens.
Nee. Ik ben er van overtuigd dat het wegtrekt. Het menselijk lichaam heelt uit zichzelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Speakin'of which... ben jij al geweest?
LOLquote:Tijdens de HBO-opleiding Technische informatica (System and Network Engineering) leer je hoe een netwerk technisch in elkaar zit, waar een goed netwerk aan moet voldoen en hoe je het moet implementeren en onderhouden. Kortom: je wordt opgeleid tot een onmisbare schakel in elk (middel)groot bedrijf!
Proest... onmisbaar.quote:Tijdens de HBO-opleiding Technische informatica (System and Network Engineering) leer je hoe een netwerk technisch in elkaar zit, waar een goed netwerk aan moet voldoen en hoe je het moet implementeren en onderhouden. Kortom: je wordt opgeleid tot een onmisbare schakel in elk (middel)groot bedrijf!
Dat is ook de meest makkelijke wegquote:Op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Nog niet te vinden bij DIG, dan maar ff via het profiel van Wyri.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is ook de meest makkelijke weg
Hier wat healing vloeistofquote:Op donderdag 27 september 2007 16:48 schreef phluphy het volgende:
Bonje gehad met mijn baas.![]()
Boos geworden op mijn tennisleraar.![]()
Mijn zus is boos op me.![]()
En JortK vindt me flauw![]()
Wat een kutdag.![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullie allemaal onmisbare schakels met wegtrekkende vlekjes en wonderbaarlijke healing capaciteiten.
Heal me!![]()
Ach, zolang hij/zij je niet ontstaat is er niks aan de handquote:
Daar zijn er toch zat van?quote:Boos geworden op mijn tennisleraar.![]()
Ai, tijd voor een zus-zus-theetje met chocola en een huilfilmquote:Mijn zus is boos op me.![]()
euh... ja, beetje zout erop doen?quote:En JortK vindt me flauw![]()
Nou ja bij deze dan...quote:Heal me!![]()
Och, bekijk het van de positieve kant, de helft van je problemen kan met seks worden opgelost.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:48 schreef phluphy het volgende:
Bonje gehad met mijn baas.![]()
Boos geworden op mijn tennisleraar.![]()
Mijn zus is boos op me.![]()
En JortK vindt me flauw![]()
Wat een kutdag.![]()
![]()
![]()
Maar gelukkig zijn jullie allemaal onmisbare schakels met wegtrekkende vlekjes en wonderbaarlijke healing capaciteiten.
Heal me!![]()
- Breeze One Touch Navullingquote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef Sjowhan het volgende:
Naar huis (maar eers boodschappen doen!)
Dat is het lijstje dat je zometeen aan je vriendin gaat geven?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
- Breeze One Touch Navulling
- een half bruin brood
- pak melk
- afwasmiddel
- ding om in de wc hangen dat luchtje verspreid bij doortrekken
dank je
*niet voorradigquote:Op donderdag 27 september 2007 17:07 schreef Geqxon het volgende:
Dat is het lijstje dat je zometeen aan je vriendin gaat geven?
Dan moet je nog ff jaquote:Op donderdag 27 september 2007 17:09 schreef FredvZ het volgende:
* ]FredvZ wordt melig door vermoeidheid... [/me]
[me= FredvZ hoeft gelukkig nog maar 4 van de 12 uur te werken
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ach, zolang hij/zij je niet ontstaat is er niks aan de hand
[..]
Daar zijn er toch zat van?
[..]
Ai, tijd voor een zus-zus-theetje met chocola en een huilfilm
[..]
euh... ja, beetje zout erop doen?
[..]
Nou ja bij deze dan...
Disclaimer: gezien mijn huidige state of mind hoeft dit niet de healing te zijn die je nodig hebt
Verwarrende adviezen geven jullie!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, bekijk het van de positieve kant, de helft van je problemen kan met seks worden opgelost.
Nog steeds geen stille hint hoorquote:Op donderdag 27 september 2007 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Leuke topictitle overigens.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
Nog niet te vinden bij DIG, dan maar ff via het profiel van Wyri.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is ook de meest makkelijke weg
Uiteraardquote:
Dus mijn vloeistof heeft toch gewerktquote:Op donderdag 27 september 2007 17:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Verwarrende adviezen geven jullie!
maar inmiddels:
Heeft de baas gebeld
heb ik mijn zus gebeld en het is weer redelijk goed.
houdt Jort weer van me
en de tennisleraar had ik alle hoeken van het veld laten zien.
Thanks guys, it worked.![]()
En sterkte Fred met de laatste uurtjes. Hoezo moet je 12 uur werken? Incidentje? Of is dit structureel?
Trek je man anders in bed en gebruik zijn middeltjequote:Op donderdag 27 september 2007 19:28 schreef phluphy het volgende:
Ja
ehhhhh
Nee!
of toch ja?
Nee!
Ja!
Nee!
Ja!
Nee!
![]()
[afbeelding]
Ha! Hier kan ik bijdehand op antwoordenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Trek je man anders in bed en gebruik zijn middeltje. Misschien helpt dat spul wel en is dat van JortK nog niet lang genoeg gerijpt
.
Ok een vrouw met op spelende hormonen! * WyriHaximus legt doosje bonbons neer en rent voor ze leven!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ha! Hier kan ik bijdehand op antwoorden![]()
Anders? Anders dan wat?
Zijn middeltje? Als in taille? Moet ik daarmee![]()
Ahum: zaadcellen rijpen niet maar worden elke keer opnieuw "vers" aangemaakt! Waarschijnlijk ben je in de war met de situatie bij de vrouw: die worden namelijk geboren met een hoeveelheid eitjes waar ze het hun hele leven mee moeten doen!
Ik ben irritant, ik weet het. Zal morgen wel weer over zijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |