quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:57 schreef WyriHaximus het volgende:
JortK: http://wyrihaximus.net/home/tags/ (Is geen live tag cloud maar een gegenereerde.)
quote:Tag Clouds
wow_screenshots
Tag cloud temporary disabled to check if it causes to much load!
blog
Tag cloud temporary disabled to check if it causes to much load!
Haha ff regen gedaan ja netquote:
Ja ik ga vanavond als ik thuis ben ook ff filtertje er in bouwenquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n tagcloud heeft weinig nut al alles op ongeveer 3 a 5 items staat, en er één item bij zit met 11107 items
Een paar tags is nog makkelijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
Ik moet voor mezelf ook nog verzinnen heo ik me tags ga weergeven
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag trouwens zonder rijbewijs gereden. En nee, het was geen rijles.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef Geqxon het volgende:
Zo'n tagcloud heeft weinig nut al alles op ongeveer 3 a 5 items staat, en er één item bij zit met 11107 items
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Vandaag trouwens zonder rijbewijs gereden. En nee, het was geen rijles.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendin toe
Die belde net dat ik dringend moest langskomen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef Geqxon het volgende:
Ja op de openbare weg, maar wel een bouwterrein. Lekker met de quad door het zand baggeren, in de derde versnelling met lekker veel toeren blazen, boah
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:22 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendin toe
Die belde net dat ik dringend moest langskomen
[afbeelding]
De butt-pounding heeft je spierpijn gegeven?quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb nooit geweten dat ik spieren in m'n ass heb zitten...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
Ik heb nooit geweten dat ik spieren in m'n ass heb zitten...
't Was dan ook een saai vak!quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]weer iemand die niet heeft opgelet bij biologie...
Bepaalde onderdelen waren anders best wel leuk, vooral als de docent met een bezemsteel, pritstif of banaan probeert duidelijk te maken hoe je een condoom om moet doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
't Was dan ook een saai vak!
Bij ons werd er met name gelachen toen de docent de doorsneede van een vrouw ging vingeren.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bepaalde onderdelen waren anders best wel leuk, vooral als de docent met een bezemsteel, pritstif of banaan probeert duidelijk te maken hoe je een condoom om moet doen.
Ja hallo, ik wist dat ze er zaten, niet dat het er zoveel waren. Spierpijn in je reet is best.. naar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]weer iemand die niet heeft opgelet bij biologie...
Met een beetje geluk zit er op zijn minst één spier die je constant aanspant.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wist dat ze er zaten, niet dat het er zoveel waren. Spierpijn in je reet is best.. naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |