SolidasRock heeft kennelijk een probleem met de R&P mods. Ik zou graag op forum@fok.nl horen wat dat is. Dan kunnen we het ná dat gesprek hebben over z'n unban.
And now for something completely different, I'm on a horse.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Marcian0 is zo'n jankmuiltje die als hij z'n zin niet krijgt gaat schelden als een Tourettelijder met een woordenschat van één woord. Wanneer hij een paar jaartjes volwassener is geworden en netjes lief sorry heeft gezegd dan mag hij eens mailen voor een unban.
Jajong mag voorlopig met zijn gekanker wegblijven.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug? Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende: Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
Dibble mag over een week 's mailen waarom hij niets geleerd heeft van z'n ban van anderhalve week geleden, en of hij in staat is om zijn ranzige, ranzige plaatjes voor zich te houden.
RacerDKB denkt users te kunnen misleiden door een goatse achter een link te zetten. Not gonna happen. Ga maar even 48 uur lang versperde anussen zitten bekijken búiten FOK!