Hu ja, je wilde er niet over praten, dus dan maar met foto's kan toch ook niet weten wat jij allemaal in het weekend met je vriendin doet.quote:
jij je zin danquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Hu ja, je wilde er niet over praten, dus dan maar met foto's kan toch ook niet weten wat jij allemaal in het weekend met je vriendin doet.
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...quote:
48 uur was het niet?quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...
Ligt er maar net aan wat er op de plaatje staat hèquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:38 schreef Geqxon het volgende:
48 uur was het niet?
Trouwens, nog mijn excuses voor de hai2u.quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat er op de plaatje staat hè
Dit zit wel goed hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 15:51 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, nog mijn excuses voor de hai2u.
Niet doen neequote:Op maandag 8 oktober 2007 15:37 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat linkje maar niet hier op mn stage moet openen...
Die werkt nog prima, maar hij is over gestapt naar Plesk met een andere mappenstructuur dan voorheen, waardoor een aantal mappen met includes opeens onvindbaar is.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:35 schreef Geqxon het volgende:
Je hoster is naar PHP4 overgestapt en nu werkt je software niet meer?
/var/www/vhost/domeinnaam/httpdocsquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:57 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die werkt nog prima, maar hij is over gestapt naar Plesk met een andere mappenstructuur dan voorheen, waardoor een aantal mappen met includes opeens onvindbaar is.
No kiddin'quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:00 schreef Sjowhan het volgende:
/var/www/vhost/domeinnaam/httpdocs
/var/www/vhost/domeinnaam/cgi-bin.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Tijd om mrs FredvZ-in-spe op tot zoeken
Tot morgen.
Absolute paths are badquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
No kiddin'
Maar die snuchters hebben mijn eigen submappen e.d. op een vage manier gekopieerd. Iets wat eerst een subdomein was, is nu een map. En nieuwe subdomeinen krijgen standaard weer geen nieuwe map.
Ahuh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
No kiddin'
Maar die snuchters hebben mijn eigen submappen e.d. op een vage manier gekopieerd. Iets wat eerst een subdomein was, is nu een map. En nieuwe subdomeinen krijgen standaard weer geen nieuwe map.
Dat valt toch nog wel mee, is nog best ontschuldig eerlijk gezegtquote:
Pijnlijk als in hij wel en ik niet?quote:
Ervaring?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:55 schreef Geqxon het volgende:
Pijnlijk als in je loopt drie dagen lang met een rood oog.
Dat zeg ik: Nooit gewetenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:56 schreef Geqxon het volgende:
En dude, sperm op je oog, dat is gewoon pijnlijk. Respect dat de dame nog zo omhoog kijkt.
Ik niet, is het de moeite waard?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier op Fok genoeg "sexblunder" topics doorgelezen.
Post eens wat linksquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb hier op Fok genoeg "sexblunder" topics doorgelezen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Mijn hostingsprovider is weer priceless hoor. Sturen ze een factuur, en twee dagen later ligt mijn website plat. Ze willen wel erg graag dat ik ze betaal.
Goed, dat ging dus niet als gepland.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:18 schreef FredvZ het volgende:
Tijd om mrs FredvZ-in-spe op te zoeken
Tot morgen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:47 schreef Geqxon het volgende:
14 dagen.
Heh, zeg gewoon dat ze het moet proberenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, dat ging dus niet als gepland.
Komt mevrouw opeens out-of-the-blue met dingen aanzetten als "ik weet niet of ik wel iemand ben voor een vriendje".
Vrouwen
Niet echt, hè.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet echt, hè.
Owja, als iemand in de buurt van Gouda last had van een auto die met piepende banden wegreed bij het stoplicht, dat was ik
* WyriHaximus comforts FredvZquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:26 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Niet echt, hè.
Owja, als iemand in de buurt van Gouda last had van een auto die met piepende banden wegreed bij het stoplicht, dat was ik
Zeg dan dat je op zoek bent naar gewillige neukertjes. Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, dat ging dus niet als gepland.
Komt mevrouw opeens out-of-the-blue met dingen aanzetten als "ik weet niet of ik wel iemand ben voor een vriendje".
Vrouwen
Euh, ze heeft ook een paar hele positieve kanten die ik niet zomaar wil laten gaanquote:
Feliquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow en heb zojuist me contract verlengt voor onbepaalde tijd bij me baas!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:55 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Euh, ze heeft ook een paar hele positieve kanten die ik niet zomaar wil laten gaan
Dat kan ze vast ook heel goed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:03 schreef Geqxon het volgende:
Ze kan goed schoonmaken?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:29 schreef Geqxon het volgende:
En koken? Kan ze dat ook goed?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval kan ik je aanraden het lijntje strak te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |