quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*Ondertussen onder Sjowhan zijn buro *fap*fap*fap*fap*.
Stress-testen is ok.quote:Woei net een bak half op ze bek gedwongen
. Collega van me was heel blij met dat ding en ik mocht hem wel ff load testen
.
Mjaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat is dan toch best nog snel/makkelijk gegaan?!
Stoere nerd taal voor: Heb weer eens iets mogen bespelenquote:
Hey had jij echt je CV gemailed, want zie nog steeds niksquote:
*Ondertussen ergens anders in nederland onder een buro: *slurp*slurp*slurp*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna dit stukje code er op los gelaten (op me eigen bak deze keer) en die schoot naar een load van 890 in 10 sec en vlak daarna lag die op ze bekquote:.
1
2./load.sh& > /dev/null
./load.shphluphy for president!
Ja van dat soort stofnesten zeg maar. Wel mooi, maar erg shit als er een groot web op je vaste parkeerplek hangt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:36 schreef phluphy het volgende:
[..]
Mooi gezicht vind ik dat altijd.![]()
Alleen oppassen dat je er niet tussendoor loopt. *ril*
[..]
Doe je goed!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
Mja.
Dinsdag en woensdag gesprek, bij het gesprek van woensdag had ik na 5 minuten al zoiets van dat 't niets zou worden, maar toch netjes blijven zitten.
Dus donderdag aangegeven aan de eerste werkgever dat ik het contract wilde ondertekenen, en vrijdag getekend
Toe maar. Heb je je eigen kentekenbordje op je vaste parkeerplek?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:06 schreef Geqxon het volgende:
Ja van dat soort stofnesten zeg maar. Wel mooi, maar erg shit als er een groot web op je vaste parkeerplek hangt.
Nee. Maar doordat er geen auto op mijn vaste plek past heb ik hem maar als "mijn plek" gedoopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:52 schreef phluphy het volgende:
Toe maar. Heb je je eigen kentekenbordje op je vaste parkeerplek?![]()
Ken datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef JortK het volgende:
Wyri mijn CV krijg je nog... maar ik ben nogal druk
Lol ik zie hem wel verschijnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:00 schreef JortK het volgende:
Wyri mijn CV krijg je nog... maar ik ben nogal druk
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
http://wyrihaximus.net/stats/usage_200710.html![]()
![]()
De spike van gister, had ff wat screenshots op thottbot.com gepostquote:
Ligt het aan mij of kan ik rustig een phpshell op die site gebruiken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:15 schreef FredvZ het volgende:
http://www.tjuh.nl/dissy/?page=http://www.tjuh.nl/avatar
Zoek de verschillen tussen voor en na de nieuwe lay-out...
Leef je uit en verras mequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kan ik rustig een phpshell op die site gebruiken?
Hmm valt meequote:
Wat zijn we stout aan het doen bertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:26 schreef Geqxon het volgende:
..
Niet echt mijn smaak...quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:37 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm valt mee! De meest standaard dingen allemaal netjes afgeschermt
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |