Als we haar beledigen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:12 schreef JortK het volgende:
Wanneer krijgen we een DIG kungfu les BlueCurl ?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb nieteens een vriend en het al te druk om te fokkenzegt wel genoeg
neh ik geef te veel kung fu lesschool is druk genoeg en fotootjes maken zo nu en dan. En niet te vergeten mee cavia knuffelen ;P
Denken jullie wat ik denk?quote:
De oplossing is altijd nabij:quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
pff ik heb nieteens een vriend[...]
En ze houdt van knuffelen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pff ik heb nieteens een vriend en het al te druk om te fokkenzegt wel genoeg
neh ik geef te veel kung fu lesschool is druk genoeg en fotootjes maken zo nu en dan. En niet te vergeten mee cavia knuffelen ;P
Dankjequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef phluphy het volgende:
Even tussendoor een bemoedigend woordje voor Fred, want vrouwenperikelen zijn niet leuk.![]()
En voor Sir Harry, die langer moet wachten op zijn huisje.![]()
Leeftijd maakt niet uit imoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat BlueCurl te oud is.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef phluphy het volgende:
Even tussendoor een bemoedigend woordje voor Fred, want vrouwenperikelen zijn niet leuk.![]()
oudere vrouwen zijn niet per definitie mentaal sterkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben het type macho man die niet tegen een mentaal sterkere vrouw kan.![]()
Okay okay, een dame die verstandiger en zelfstandiger is ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
oudere vrouwen zijn niet per definitie mentaal sterker
Zolang het geen slaven drijfster is is dat niet ergquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben het type macho man die niet tegen een mentaal sterkere vrouw kan.![]()
Op een oude fiets moet je het leren, zeur niet, velen zouden een moord doen voor zon kansquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Okay okay, een dame die verstandiger en zelfstandiger is ook.
a) je begrijpt toch wel dat voor BC niet erg vriendelijk overkomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:13 schreef WyriHaximus het volgende:
Op een oude fiets moet je het leren, zeur niet, velen zouden een moord doen voor zon kans.
a) Goed puntquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:22 schreef FredvZ het volgende:
[..]
a) je begrijpt toch wel dat voor BC niet erg vriendelijk overkomt
b) het voordeel van een nieuwe fiets is toch wel dat je hem zelf naar eigen wens kan inrijden.
Ieder heeft zo zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef WyriHaximus het volgende:
b) Geef mij maar een 2e hands, dan hoef ik het niet meer in te werken en kan ik genieten van hoe goed i al is ingereden!
Aye, over smaak valt niet te twistenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn voorkeuren
Iemand nog interesse in een bokbiertje uit een bokbierglas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |