Waarom door ] ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:kan een modje de eerste { vervangen door ]
thanks!
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Zij zelf!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat zij aan koffie verslaafd is?![]()
Watte?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
btw de topicgallery ziet er nu wel tof uit zo
Jo0lzquote:
Ik ook. Ik heb nog vrij veel te doen eigenlijk en het moet allemaal af zijn voordat ik op vakantie ga! Nog 3 dagen de tijd dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik ga maar eens aan de slag hierzo. Ziet u allen op een later moment wel weer![]()
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Hey Boemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan geen koffie drinken hier. Dan kan ik beter uit de sloot gaan slurpen
Ohh, in de nieuwe layout.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Kwestie van smaak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauw
Goed nrquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:15 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Q5HEtyYQg![]()
memories
Ja...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
quote:
Goed hoorquote:
heerlijk toch, even lekker rustig?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
Met mij is alles goed hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ga zo werken.
Und du?
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfffquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
Met mij is alles goed hoor
Ik ben nu op de TU en ga zo met 2 studiegenoten eerst opgaven maken, en daarna een rondje gamen
Whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfff.
Haha, is goed, werk zequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga werken. Of nouja, een parkeerplekje zoeken.
Zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
Overloperquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
damn wat gaat de tijd hard als je ook met de FP bezig bent
ik heb je al eerder gezien hier inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
goed verslapen
Nou sliep ik ook pas om 4 uur ofzo
Ja, ging effe niet goed blijkbaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb je al eerder gezien hier inderdaad
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.quote:
da's een behoorlijk afwijkend ritme ')quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.
Gister lag ik er om 00:00 uur in, sliep om 04:00, en werd om 11:30 wakker.
Gaat wel de goeie kant op wat dat betreft, qua tijd dat ik wakker wordt
Misschien slaap ik vandaag wel fatsoenlijk.
Ja, behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's een behoorlijk afwijkend ritme ')
driewerf ka u té dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk irritant.
Slaap echt slecht de laatste tijd.
Ik had me voorgenomen om vandaag gewoon om 08:00 op te staan, maar ik heb de hele wekker niet eens gehoord. Werd om half 12 wakker en dacht: he, hoelaat is het dan?
Half 12 alweer dus
1 oplossing is in elk geval om vandaag niet toe te geven aan m'n moeheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
driewerf ka u té dus.
heb er ook geen oplossing voor helaas![]()
dat klinkt in ieder geval als het meest verstandigequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1 oplossing is in elk geval om vandaag niet toe te geven aan m'n moeheid.
Pas gaan pitten wanneer het er tijd voor is, niet eerder op de dag.
Ik ben geneigd om nu weer verder te gaan slapen, maar als ik dat doe, slaap ik vanavond weer niet.
Denk dat ik vanavond gewoon uitgeput te bed ga, dat dat de beste oplossing is.
quote:
dag beidenquote:
Tjezusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.
Gister lag ik er om 00:00 uur in, sliep om 04:00, en werd om 11:30 wakker.
Gaat wel de goeie kant op wat dat betreft, qua tijd dat ik wakker wordt
Misschien slaap ik vandaag wel fatsoenlijk.
Nee, ik kan steeds niet slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tjezus
Komt dat door verkeerd ritme oid?
door de wekker heen slapen? Nog nooit gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk irritant.
Slaap echt slecht de laatste tijd.
Ik had me voorgenomen om vandaag gewoon om 08:00 op te staan, maar ik heb de hele wekker niet eens gehoord. Werd om half 12 wakker en dacht: he, hoelaat is het dan?
Half 12 alweer dus
awwwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik kan steeds niet slapen.
Lig veel te veel na te denken
met BX is het druk maar goed.quote:
waarover c.q. waarom loop je te piekeren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vrijwel nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
door de wekker heen slapen? Nog nooit gehad
* Frutsel shakes hands met eer-ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neej, kwam eerst ff de FP tussendoor en daarna me werkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
door je werk heen slapen? Nee, ook nooit gehad
Voornamelijk over wat ik nou in godsnaam met m'n leven moet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
waarover c.q. waarom loop je te piekeren?
Is 't geen idee om dan even daaruit weg te gaan, en bijv naar je ouders te gaan oid? Zodat de muren niet op je afkomen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voornamelijk over wat ik nou in godsnaam met m'n leven moet.
En het wordt nog lastiger gemaakt door school, die gister belde dat ze misschien toch nog wat kunnen regelen, maar dat kan gerust tot donderdag duren.
Tot die tijd zit ik hier maar gek te worden op m'n kamer
M'n ouders zijn er de hele dag mee bezig (school) en zeuren nogal veel erover.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is 't geen idee om dan even daaruit weg te gaan, en bijv naar je ouders te gaan oid? Zodat de muren niet op je afkomen?
ja, vooral dat laatste is erg storendquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neej, kwam eerst ff de FP tussendoor en daarna me werk
Wel het slaapprobleem ja... vannacht althans wel.. tis niet meer elke dag gelukkigquote:
ik ben blij dat ik sinds ik uit Nederland weg ben over een aantal dingen anders ben gaan denken. Vaak gewoon kleine dingetjes, maar dat is ook al heel verfrissend kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
samer here...\druk, maar goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
met BX is het druk maar goed.
En onze Muckster, ook goed?
Hmm inderdaad nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n ouders zijn er de hele dag mee bezig (school) en zeuren nogal veel erover.
Lijkt me niet heel verstandig dus
Heb je niet genoeg gezopen?quote:
welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gezopen?
heeft een poes gevonden, en nu zijn ze een happy familyquote:
Same here ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wel het slaapprobleem ja... vannacht althans wel.. tis niet meer elke dag gelukkig
En tja.. de gedachten gaan over wat anders als met jou, maar wel door piekeren dus niet slapen denk ik.
Lichamelijk doodop, geestelijk klaarwakker
Jep... maar lijkt erop dat jij het nog iets meer hebt dan ik op dit moment.quote:
Hoe stom het ook klinkt, ik grijp er ook naar.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep... maar lijkt erop dat jij het nog iets meer hebt dan ik op dit moment.
Afgelopen nachten gingen prima, afgelopen nacht dan ineens niet. Komende nachten zal ook wel lukken door de drank
wat late reactie vanwege verplichte lunchtijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voornamelijk over wat ik nou in godsnaam met m'n leven moet.
En het wordt nog lastiger gemaakt door school, die gister belde dat ze misschien toch nog wat kunnen regelen, maar dat kan gerust tot donderdag duren.
Tot die tijd zit ik hier maar gek te worden op m'n kamer
Ik heb expres geen drank in huis gehaaldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat late reactie vanwege verplichte lunchtijden
dat is minder inderdaad. Dan drinken we er vanavond samen eentje op, ok?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres geen drank in huis gehaald
Wil eigenlijk proberen minder te gaan drinken voordat het echt verkeerd gaat.
Ik kan soms ook wel verstandig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is weer heel verstandig. In ieder geval wens ik je vanavond veel sterkte
![]()
Meer blowen?quote:
Tja,dat doe ik dat dus echt niet. De drank gaat bij mij thuis over datum, ik drink niet door de weeks en niet in me uppie. In dit geval alleen omdat ik een LAN-weekend wegga met vrienden, dus niet uit frustratie ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe stom het ook klinkt, ik grijp er ook naar.
Als ik goed lam ben, pit ik als een roos.
Alleen word ik niet vroeg wakker ofzo.
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja,dat doe ik dat dus echt niet. De drank gaat bij mij thuis over datum, ik drink niet door de weeks en niet in me uppie. In dit geval alleen omdat ik een LAN-weekend wegga met vrienden, dus niet uit frustratie ofzo.
Bedoelde alleen dat ik wel zou slapen omdat ik verwacht genoeg drank te zien![]()
Maar kan me je frustratie wel voorstellen na die teleurstelling van verleden week.
very frustratingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.
Althans, het is nu nog steeds niet duidelijk of ik nou wel of niet kan beginnen.
Dankjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
very frustrating![]()
sterkte kerel... mooie kutzooi
Hou vol Eer! Het kan nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.
Althans, het is nu nog steeds niet duidelijk of ik nou wel of niet kan beginnen.
hoe is de vordering met jouw HBO opleiding eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou vol Eer! Het kan nog.![]()
Nou moet ik komende maand zelf nog een nieuwe bezigheid zin te vinden.![]()
Ik moet nog steeds bijstuderen en 3 examens doen. En dat heb ik AMBI-basis. Ik weet niet eens of dat een volledige HBO is eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe is de vordering met jouw HBO opleiding eigenlijk?
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje
Het moet toch op een gegeven moment wel weer goedkomen zou je denken.
Wat is AMBI basis?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds bijstuderen en 3 examens doen. En dat heb ik AMBI-basis. Ik weet niet eens of dat een volledige HBO is eigenlijk.
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk
Al zeg ik dat ook al een aardig tijdje tegen mezelf
Sommige mensen blijven graag duister over hun bezigheden...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?
Ik heb van iedereen hier wel zo'n beetje een indruk, maar ik heb écht geen flauw idee wat je doet
Nog iemand waarvan ik totaaaaaaal niet weet wat ie doet, is Sander170quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven graag duister over hun bezigheden...![]()
Die AM weet ik eigenlijk niet maar de rest staat voor Bedrijfskundige Informatica. 10% computertechniek, 30% database en de rest is "hoe ga je met informatie om binnen een bedrijf"quote:
Bedoel ja qua werk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?
Ik heb van iedereen hier wel zo'n beetje een indruk, maar ik heb écht geen flauw idee wat je doet
Alles verzwijgen, werkt primaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"hoe ga je met informatie om binnen een bedrijf"
Heerlijke filtermaling blijft toch het lekkerstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet echt een fatsoenlijk koffiezetapparaat hebben, begin die senseo een beetje zat te worden
Ok, zodoende.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel ja qua werk?
Ik ben planner op een bedrijf wat dagtripjes en meerdaagse busvakanties regelt.
Beetje communicatie tussen klant en busbedrijf regelen etc, opstaproutes en planningen maken dus.
Heb hiervoor bij ARKE gewerkt, waar ik de bussen en de chauffeurs had en dus de poppetjes en de bussen bij de reizen moest zetten, nu zit ik aan de andere kant van de branche. Je hebt de passagiers en de reisjes en moet je de chauffeurs/bussen regelen
Maar daar krijg je zelfs gewoon geen antwoord van als je het direct vraagt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog iemand waarvan ik totaaaaaaal niet weet wat ie doet, is Sander170
hehe, zou wel graag zien dat ik daar iets meer kaas van gegeten had.. maar ja...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, zodoende.
Had dat totaal niet gegokt
Ik dacht meer dat je iets in de ICT zou doen ofzo
Tof!quote:
Wist ik achteraf wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel ja qua werk?
Ik ben planner op een bedrijf wat dagtripjes en meerdaagse busvakanties regelt.
Beetje communicatie tussen klant en busbedrijf regelen etc, opstaproutes en planningen maken dus.
Heb hiervoor bij ARKE gewerkt, waar ik de bussen en de chauffeurs had en dus de poppetjes en de bussen bij de reizen moest zetten, nu zit ik aan de andere kant van de branche. Je hebt de passagiers en de reisjes en moet je de chauffeurs/bussen regelen
Ja, preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heerlijke filtermaling blijft toch het lekkerste
Klopt, heb het al eens verteld, maar ja.. tis maar net wie er op dat moment zijn en wie het dus lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Wist ik achteraf wel.
Heb je ws al een keer verteld... ooit, ergens...![]()
Nee, idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Maar daar krijg je zelfs gewoon geen antwoord van als je het direct vraagt...![]()
Yeah, thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:25 schreef Frutsel het volgende:
ik ben d'r zo van tussen... en dan weekend en straks richting Almere..![]()
Hopelijk valt de ellende mee op de weg... kom vast nog eens aanwaaien deze dagen...
Kalm aan, vooral jij Eer-ik![]()
whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd.
Dat is wel de meest onduidelijke persoon op aarde.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd.
Dat is wel de meest onduidelijke persoon op aarde.
hoe weet jij dat?quote:
Hij belde me.quote:
Ik noem hem altijd Tim ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:37 schreef OA het volgende:
Moet toch trouwens raar zijn om hem hier Frits te noemen, terwijl jij hem al jaren kent en hem dus normaal gewoon Tim noemt?!![]()
Je noemt hem toch Tim?![]()
Zal ik doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
@ eer: feli tim frits ff namens mij![]()
nepstudentquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres geen drank in huis gehaald
Wil eigenlijk proberen minder te gaan drinken voordat het echt verkeerd gaat.
bek houwe dan en zuipenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Ik ben niet eens een student
We zijn niet anders gewend.quote:
druk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Naar huis.
Was me het dagje wel weer zeg....![]()
Ben het wel gewend van 'mquote:
och jawel.... drukdrukdruk op schoolquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Zo de tandarts ook weer overleefd... damn die vent die boort als een debiel
Moet ook nog langs de tandarts, morgen gelijk afspraak makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Get another one.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Ach ik stond in een kwartier weer buiten... 1 gaatje gevuld en tandsteen crap verwijderen... dus goede snelle servicequote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Get another one.
Ik haat tandartsen die hun vak niet verstaan.
Ja, maar ze moeten het wel goed doen dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik stond in een kwartier weer buiten... 1 gaatje gevuld en tandsteen crap verwijderen... dus goede snelle service
Nou ik heb nu nergens last meer vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten het wel goed doen dan.
Hallo werk-JJquote:
Pics!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nog niet man, ik ga 'm eerst uitpakken
Weer werkloos-JJ dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef eer-ik het volgende:
werk-jj?
quote:
Zorg jij voor vrouwen? Neem ik bier meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef crossover het volgende:
Morgenvroeg m'n ouders weg tot zondag![]()
Oke doen wequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zorg jij voor vrouwen? Neem ik bier mee
Ja, dat is een of andere rare bug.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog geen pics, waarom krijg ik een hele code als ik gewoon een bericht wil quickquoten?
Ik moet morgen nog wel even werken en zoquote:
Nogal. Morgen en vrijdag ws niet anders...quote:
quote:
quote:
--> PMquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja idd. Heb jij wat leuks in de aanbieding? PM gezien? Ik moet ff wat dingen weten, dat is wel essentieel voor me om meerdere dingen te vragen
heeft.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Danny heb dr een filter opgezet... dus hij gaat ook nooit meer werken
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:
zie vanaf hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
quote:
Dat werkt gelukkig allemaal nog naar behorenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft.
Werkt je UI nog wel dan?
Of telt je UI geen statistieken meer?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
omdat FQR niet meer nodig is met de nieuwe layout.
prachtig, maquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zie vanaf hier
Bugs in Replique 0.3.3
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zie vanaf hier
Bugs in Replique 0.3.3
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zie vanaf hier
Bugs in Replique 0.3.3
Prachtig, maar geen customsmiley's meer dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:21 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
zie vanaf hier
Bugs in Replique 0.3.3
awwwwwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:46 schreef OA het volgende:
#500 komt zeker tijdens mijn vakantie??![]()
Again...![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:51 schreef OA het volgende:
lastig dat quoten...
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:50 schreef BrandX het volgende:
en de quickreply van baggerlayout doet zijn naam eer aan... baggeren! halverwege het typen van mijn bericht onder de qoutes gaf hij de qoutes nog een keer![]()
neequote:
Muck, gooi #500 maar op slot bij 100 posts...quote:
ik ookquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:51 schreef OA het volgende:
lastig dat quoten...
9 okt, as dinsdag dusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:51 schreef eer-ik het volgende:
Wanneer ga je ook alweer OA>
Moet toch een excuus zoekenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jaja ja , JorT Zal wel weer ja!
doe ik!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, gooi #500 maar op slot bij 100 posts...kan ie weer open op 28 okt.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:52 schreef OA het volgende:
[..]
Muck, gooi #500 maar op slot bij 100 posts...kan ie weer open op 28 okt.
![]()
![]()
quote:
nee je bent niet gek: je bent blind.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:53 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
wat een vage ondertiteling! Of ben ik nou gek?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
smilie overkill is okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
en cross maakt hem wel weer open, dcht ik er meteen achteraanquote:
ooooh, is dat het!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
nee je bent niet gek: je bent blind.
quote:
quote:
* JortK plant vrije dag inquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
we kunnen toch wel voor dinsdag 7 topics volbaggeren
Hebben we ook wel eens op 1 dag gedaan
Ik ben voor. dat weet je!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef eer-ik het volgende:
moet lukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:06 schreef JortK het volgende:
Deze moet dan wel vandaag nog vol vind ik
daar gaan we voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:06 schreef JortK het volgende:
Deze moet dan wel vandaag nog vol vind ik
je maakt maar tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben voor. dat weet je!![]()
Helaas heb ik het echt veels te druk morgen en vrijdag om volop te baggeren...![]()
before Tuesday 1500 hours.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
daar gaan we voor.
Motto van de week: counting coffee down to 500!!!
Bakkes.quote:
Komt helemaal goedquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef OA het volgende:
Ergo, er resten nog ruim 5 dagen voor 7 topics...![]()
jij hebt zeker de discussie gemist 1-2 pagina's terugquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef Sjowhan het volgende:
Hopen dat FQR nog een update krijgt zodat deze ook weer werkt met de nieuwe re-pliek.
Ja....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef JortK het volgende:
Die nieuwe layout is trouwens wel echt ernstig traag
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:14 schreef OA het volgende:
Blijkt dat de adapter van de laptop onder een kussen lag...![]()
vrouwen...![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:14 schreef OA het volgende:
vrouwen...![]()
Niet echt een discussie, enkel werk ik nog met FQR, op de dark-layoutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef JortK het volgende:
[..]
jij hebt zeker de discussie gemist 1-2 pagina's terug
Daarom gebruik ik deze ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:13 schreef JortK het volgende:
Die nieuwe layout is trouwens wel echt ernstig traag
eens ff kijken....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef OA het volgende:
Ergo, er resten nog ruim 5 dagen voor 7 topics...![]()
Vrouwenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:14 schreef OA het volgende:
vrouwen...![]()
doet FQR in dark het nog wel???quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet echt een discussie, enkel werk ik nog met FQR, op de dark-layout
Einsteinquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
eens ff kijken....
topic nr. een startte op: 28 februari 2007
topic nr. 493 sluit op: 3 oktober 2007
Dat is een gemiddelde van:
(28-2 tot 3-10 = 218 dagen)
493/218 = 2,26 topics per dag...
7 topics te gaan = ruim 3 dagen.... dat moet kunnen!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
eens ff kijken....
topic nr. een startte op: 28 februari 2007
topic nr. 493 sluit op: 3 oktober 2007
Dat is een gemiddelde van:
(28-2 tot 3-10 = 218 dagen)
493/218 = 2,26 topics per dag...
7 topics te gaan = ruim 3 dagen.... dat moet kunnen!
dat wel, maar niet in combinatie met techniekquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
dat wel, maar niet in combinatie met techniek![]()
Wel weer ff aanzetten he in je opties... of even Ctrl+f5 ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, dat doet 'ie helemaal niets....
![]()
quote:
Ik ken een aantal female-nerds hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Met tuinbroeken aanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken een aantal female-nerds hoor
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ken een aantal female-nerds hoor
Muck?quote:
kijk eens wat voor opleiding ik doequote:
Niet mijn sterkste punt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
kijk eens wat voor opleiding ik doe
en ik draag een bril
en ik verdoe mijn tijd met achter de PC hangen
you do the math
het mijne welquote:
Dark is ook een leuke layoutquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:23 schreef BrandX het volgende:
nou, ik krijg FQR alleen in dark aan de praat... in foxsilver schiet het heel even snel door mijn scherm , en dan issie weg. Zelfs zo weg dat ik in silver helemaal niet kan replyen .ook niet via de gewone qoute.
Dus dan maar overstappen op dark!![]()
[afbeelding] [afbeelding] danny [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |