och jawel.... drukdrukdruk op schoolquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Zo de tandarts ook weer overleefd... damn die vent die boort als een debiel
Moet ook nog langs de tandarts, morgen gelijk afspraak makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Get another one.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:48 schreef JortK het volgende:
Ach ik stond in een kwartier weer buiten... 1 gaatje gevuld en tandsteen crap verwijderen... dus goede snelle servicequote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Get another one.
Ik haat tandartsen die hun vak niet verstaan.
Ja, maar ze moeten het wel goed doen dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach ik stond in een kwartier weer buiten... 1 gaatje gevuld en tandsteen crap verwijderen... dus goede snelle service
Nou ik heb nu nergens last meer vanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten het wel goed doen dan.
Hallo werk-JJquote:
Pics!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nog niet man, ik ga 'm eerst uitpakken
Weer werkloos-JJ dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:26 schreef eer-ik het volgende:
werk-jj?
quote:
Zorg jij voor vrouwen? Neem ik bier meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:43 schreef crossover het volgende:
Morgenvroeg m'n ouders weg tot zondag![]()
Oke doen wequote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zorg jij voor vrouwen? Neem ik bier mee
Ja, dat is een of andere rare bug.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog geen pics, waarom krijg ik een hele code als ik gewoon een bericht wil quickquoten?
Ik moet morgen nog wel even werken en zoquote:
Nogal. Morgen en vrijdag ws niet anders...quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |