Ik heb expres geen drank in huis gehaaldquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat late reactie vanwege verplichte lunchtijden
dat is minder inderdaad. Dan drinken we er vanavond samen eentje op, ok?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres geen drank in huis gehaald
Wil eigenlijk proberen minder te gaan drinken voordat het echt verkeerd gaat.
Ik kan soms ook wel verstandig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is weer heel verstandig. In ieder geval wens ik je vanavond veel sterkte
![]()
Meer blowen?quote:
Tja,dat doe ik dat dus echt niet. De drank gaat bij mij thuis over datum, ik drink niet door de weeks en niet in me uppie. In dit geval alleen omdat ik een LAN-weekend wegga met vrienden, dus niet uit frustratie ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe stom het ook klinkt, ik grijp er ook naar.
Als ik goed lam ben, pit ik als een roos.
Alleen word ik niet vroeg wakker ofzo.
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja,dat doe ik dat dus echt niet. De drank gaat bij mij thuis over datum, ik drink niet door de weeks en niet in me uppie. In dit geval alleen omdat ik een LAN-weekend wegga met vrienden, dus niet uit frustratie ofzo.
Bedoelde alleen dat ik wel zou slapen omdat ik verwacht genoeg drank te zien![]()
Maar kan me je frustratie wel voorstellen na die teleurstelling van verleden week.
very frustratingquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.
Althans, het is nu nog steeds niet duidelijk of ik nou wel of niet kan beginnen.
Dankjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
very frustrating![]()
sterkte kerel... mooie kutzooi
Hou vol Eer! Het kan nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die teleurstelling loopt nu nog steeds door.
Althans, het is nu nog steeds niet duidelijk of ik nou wel of niet kan beginnen.
hoe is de vordering met jouw HBO opleiding eigenlijk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou vol Eer! Het kan nog.![]()
Nou moet ik komende maand zelf nog een nieuwe bezigheid zin te vinden.![]()
Ik moet nog steeds bijstuderen en 3 examens doen. En dat heb ik AMBI-basis. Ik weet niet eens of dat een volledige HBO is eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoe is de vordering met jouw HBO opleiding eigenlijk?
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje
Het moet toch op een gegeven moment wel weer goedkomen zou je denken.
Wat is AMBI basis?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds bijstuderen en 3 examens doen. En dat heb ik AMBI-basis. Ik weet niet eens of dat een volledige HBO is eigenlijk.
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tuurlijk
Al zeg ik dat ook al een aardig tijdje tegen mezelf
Sommige mensen blijven graag duister over hun bezigheden...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?
Ik heb van iedereen hier wel zo'n beetje een indruk, maar ik heb écht geen flauw idee wat je doet
Nog iemand waarvan ik totaaaaaaal niet weet wat ie doet, is Sander170quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven graag duister over hun bezigheden...![]()
Die AM weet ik eigenlijk niet maar de rest staat voor Bedrijfskundige Informatica. 10% computertechniek, 30% database en de rest is "hoe ga je met informatie om binnen een bedrijf"quote:
Bedoel ja qua werk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk, uberhaupt?
Ik heb van iedereen hier wel zo'n beetje een indruk, maar ik heb écht geen flauw idee wat je doet
Alles verzwijgen, werkt primaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"hoe ga je met informatie om binnen een bedrijf"
Heerlijke filtermaling blijft toch het lekkerstequote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet echt een fatsoenlijk koffiezetapparaat hebben, begin die senseo een beetje zat te worden
Ok, zodoende.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel ja qua werk?
Ik ben planner op een bedrijf wat dagtripjes en meerdaagse busvakanties regelt.
Beetje communicatie tussen klant en busbedrijf regelen etc, opstaproutes en planningen maken dus.
Heb hiervoor bij ARKE gewerkt, waar ik de bussen en de chauffeurs had en dus de poppetjes en de bussen bij de reizen moest zetten, nu zit ik aan de andere kant van de branche. Je hebt de passagiers en de reisjes en moet je de chauffeurs/bussen regelen
Maar daar krijg je zelfs gewoon geen antwoord van als je het direct vraagt...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog iemand waarvan ik totaaaaaaal niet weet wat ie doet, is Sander170
hehe, zou wel graag zien dat ik daar iets meer kaas van gegeten had.. maar ja...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, zodoende.
Had dat totaal niet gegokt
Ik dacht meer dat je iets in de ICT zou doen ofzo
Tof!quote:
Wist ik achteraf wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bedoel ja qua werk?
Ik ben planner op een bedrijf wat dagtripjes en meerdaagse busvakanties regelt.
Beetje communicatie tussen klant en busbedrijf regelen etc, opstaproutes en planningen maken dus.
Heb hiervoor bij ARKE gewerkt, waar ik de bussen en de chauffeurs had en dus de poppetjes en de bussen bij de reizen moest zetten, nu zit ik aan de andere kant van de branche. Je hebt de passagiers en de reisjes en moet je de chauffeurs/bussen regelen
Ja, preciesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heerlijke filtermaling blijft toch het lekkerste
Klopt, heb het al eens verteld, maar ja.. tis maar net wie er op dat moment zijn en wie het dus lezenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Wist ik achteraf wel.
Heb je ws al een keer verteld... ooit, ergens...![]()
Nee, idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:22 schreef OA het volgende:
[..]
Maar daar krijg je zelfs gewoon geen antwoord van als je het direct vraagt...![]()
Yeah, thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:25 schreef Frutsel het volgende:
ik ben d'r zo van tussen... en dan weekend en straks richting Almere..![]()
Hopelijk valt de ellende mee op de weg... kom vast nog eens aanwaaien deze dagen...
Kalm aan, vooral jij Eer-ik![]()
whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd.
Dat is wel de meest onduidelijke persoon op aarde.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd.
Dat is wel de meest onduidelijke persoon op aarde.
hoe weet jij dat?quote:
Hij belde me.quote:
Ik noem hem altijd Tim ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:37 schreef OA het volgende:
Moet toch trouwens raar zijn om hem hier Frits te noemen, terwijl jij hem al jaren kent en hem dus normaal gewoon Tim noemt?!![]()
Je noemt hem toch Tim?![]()
Zal ik doenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
@ eer: feli tim frits ff namens mij![]()
nepstudentquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb expres geen drank in huis gehaald
Wil eigenlijk proberen minder te gaan drinken voordat het echt verkeerd gaat.
bek houwe dan en zuipenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker makkelijk.
Ik ben niet eens een student
We zijn niet anders gewend.quote:
druk?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:58 schreef OA het volgende:
Naar huis.
Was me het dagje wel weer zeg....![]()
Ben het wel gewend van 'mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |