Waarom door ] ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:kan een modje de eerste { vervangen door ]
thanks!
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Zij zelf!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat zij aan koffie verslaafd is?![]()
Watte?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
btw de topicgallery ziet er nu wel tof uit zo
Jo0lzquote:
Ik ook. Ik heb nog vrij veel te doen eigenlijk en het moet allemaal af zijn voordat ik op vakantie ga! Nog 3 dagen de tijd dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik ga maar eens aan de slag hierzo. Ziet u allen op een later moment wel weer![]()
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Hey Boemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan geen koffie drinken hier. Dan kan ik beter uit de sloot gaan slurpen
Ohh, in de nieuwe layout.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Kwestie van smaak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauw
Goed nrquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:15 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Q5HEtyYQg![]()
memories
Ja...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
quote:
Goed hoorquote:
heerlijk toch, even lekker rustig?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
Met mij is alles goed hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ga zo werken.
Und du?
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfffquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
Met mij is alles goed hoor
Ik ben nu op de TU en ga zo met 2 studiegenoten eerst opgaven maken, en daarna een rondje gamen
Whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfff.
Haha, is goed, werk zequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga werken. Of nouja, een parkeerplekje zoeken.
Zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
Overloperquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
damn wat gaat de tijd hard als je ook met de FP bezig bent
ik heb je al eerder gezien hier inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
goed verslapen
Nou sliep ik ook pas om 4 uur ofzo
Ja, ging effe niet goed blijkbaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb je al eerder gezien hier inderdaad
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.quote:
da's een behoorlijk afwijkend ritme ')quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.
Gister lag ik er om 00:00 uur in, sliep om 04:00, en werd om 11:30 wakker.
Gaat wel de goeie kant op wat dat betreft, qua tijd dat ik wakker wordt
Misschien slaap ik vandaag wel fatsoenlijk.
Ja, behoorlijk irritant.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's een behoorlijk afwijkend ritme ')
driewerf ka u té dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk irritant.
Slaap echt slecht de laatste tijd.
Ik had me voorgenomen om vandaag gewoon om 08:00 op te staan, maar ik heb de hele wekker niet eens gehoord. Werd om half 12 wakker en dacht: he, hoelaat is het dan?
Half 12 alweer dus
1 oplossing is in elk geval om vandaag niet toe te geven aan m'n moeheid.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
driewerf ka u té dus.
heb er ook geen oplossing voor helaas![]()
dat klinkt in ieder geval als het meest verstandigequote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1 oplossing is in elk geval om vandaag niet toe te geven aan m'n moeheid.
Pas gaan pitten wanneer het er tijd voor is, niet eerder op de dag.
Ik ben geneigd om nu weer verder te gaan slapen, maar als ik dat doe, slaap ik vanavond weer niet.
Denk dat ik vanavond gewoon uitgeput te bed ga, dat dat de beste oplossing is.
quote:
dag beidenquote:
Tjezusquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar ik ben bang dat ik dan vavnavond weer kut slaap. Maardag op dinsdag lag ik er om 04:00 in, werd om 15:00 wakker.
Gister lag ik er om 00:00 uur in, sliep om 04:00, en werd om 11:30 wakker.
Gaat wel de goeie kant op wat dat betreft, qua tijd dat ik wakker wordt
Misschien slaap ik vandaag wel fatsoenlijk.
Nee, ik kan steeds niet slapen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tjezus
Komt dat door verkeerd ritme oid?
door de wekker heen slapen? Nog nooit gehadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk irritant.
Slaap echt slecht de laatste tijd.
Ik had me voorgenomen om vandaag gewoon om 08:00 op te staan, maar ik heb de hele wekker niet eens gehoord. Werd om half 12 wakker en dacht: he, hoelaat is het dan?
Half 12 alweer dus
awwwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik kan steeds niet slapen.
Lig veel te veel na te denken
met BX is het druk maar goed.quote:
waarover c.q. waarom loop je te piekeren?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vrijwel nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
door de wekker heen slapen? Nog nooit gehad
* Frutsel shakes hands met eer-ikquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neej, kwam eerst ff de FP tussendoor en daarna me werkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
door je werk heen slapen? Nee, ook nooit gehad
Voornamelijk over wat ik nou in godsnaam met m'n leven moet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:23 schreef BrandX het volgende:
waarover c.q. waarom loop je te piekeren?
Is 't geen idee om dan even daaruit weg te gaan, en bijv naar je ouders te gaan oid? Zodat de muren niet op je afkomen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voornamelijk over wat ik nou in godsnaam met m'n leven moet.
En het wordt nog lastiger gemaakt door school, die gister belde dat ze misschien toch nog wat kunnen regelen, maar dat kan gerust tot donderdag duren.
Tot die tijd zit ik hier maar gek te worden op m'n kamer
M'n ouders zijn er de hele dag mee bezig (school) en zeuren nogal veel erover.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is 't geen idee om dan even daaruit weg te gaan, en bijv naar je ouders te gaan oid? Zodat de muren niet op je afkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |