Waarom door ] ?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:47 schreef BrandX het volgende:kan een modje de eerste { vervangen door ]
thanks!
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Zij zelf!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat zij aan koffie verslaafd is?![]()
Watte?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:50 schreef BrandX het volgende:
btw de topicgallery ziet er nu wel tof uit zo
Jo0lzquote:
Ik ook. Ik heb nog vrij veel te doen eigenlijk en het moet allemaal af zijn voordat ik op vakantie ga! Nog 3 dagen de tijd dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:54 schreef BrandX het volgende:
oh, en ik ga maar eens aan de slag hierzo. Ziet u allen op een later moment wel weer![]()
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauwquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Hey Boemquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan geen koffie drinken hier. Dan kan ik beter uit de sloot gaan slurpen
Ohh, in de nieuwe layout.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]
die bovenste rij, onder de TT
Kwestie van smaak?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:04 schreef crossover het volgende:
Waarom is dat allemaal zo lelijk blauw
Goed nrquote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:15 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=V5Q5HEtyYQg![]()
memories
Ja...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
quote:
Goed hoorquote:
heerlijk toch, even lekker rustig?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:43 schreef MPG het volgende:
Wat een oorverdovende stilte!
Met mij is alles goed hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ga zo werken.
Und du?
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfffquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
Met mij is alles goed hoor
Ik ben nu op de TU en ga zo met 2 studiegenoten eerst opgaven maken, en daarna een rondje gamen
Whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Studenten van tegenwoordig. "Gamen". Pfff.
Haha, is goed, werk zequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga werken. Of nouja, een parkeerplekje zoeken.
Zoiets.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
uiteraardquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Jullie zijn niet erg opgeschoten. Hebben jullie op me gewacht?
Lief![]()
Overloperquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
damn wat gaat de tijd hard als je ook met de FP bezig bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |