omg, ik zat eergister nog te denken wat zal ik doen. Jhonny Wok (of hoe die verkapte chinese tent ook heet) of naar de BK. Thank god dat ik het eerste koosquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:37 schreef George_Costanza het volgende:
De Burgerking naast de welbesproken AH To Go in het centraal station bedoel ik dan he.
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het op heel Utrecht CS een zooitje is. Als het bij AH To Go ook een probleem is, zal het overal wel zijn. Die beesten gaan zich echt niet beperken tot de AH en de BK.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
omg, ik zat eergister nog te denken wat zal ik doen. Jhonny Wok (of hoe die verkapte chinese tent ook heet) of naar de BK. Thank god dat ik het eerste koos
ze wokken het recht voor je neus, ik vertrouw het wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:44 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het op heel Utrecht CS een zooitje is. Als het bij AH To Go ook een probleem is, zal het overal wel zijn. Die beesten gaan zich echt niet beperken tot de AH en de BK.
Chinezen vertrouwen met het bereiden van etenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ze wokken het recht voor je neus, ik vertrouw het wel.
Het zijn nep-chinezen. Ik sprak met een van de werkneemsters een keer tijdens het eten. En ze nemen bij voorkeur alleen aziatisch uitziende mensen aan zodat het 'sfeertje' ok blijft.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chinezen vertrouwen met het bereiden van eten
Ja maar, het zijn toch vooral Aziaten die er Aziatisch uitzien?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het zijn nep-chinezen. Ik sprak met een van de werkneemsters een keer tijdens het eten. En ze nemen bij voorkeur alleen aziatisch uitziende mensen aan zodat het 'sfeertje' ok blijft.![]()
lekker gewokte rattenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ze wokken het recht voor je neus, ik vertrouw het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |