omg, ik zat eergister nog te denken wat zal ik doen. Jhonny Wok (of hoe die verkapte chinese tent ook heet) of naar de BK. Thank god dat ik het eerste koosquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:37 schreef George_Costanza het volgende:
De Burgerking naast de welbesproken AH To Go in het centraal station bedoel ik dan he.
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het op heel Utrecht CS een zooitje is. Als het bij AH To Go ook een probleem is, zal het overal wel zijn. Die beesten gaan zich echt niet beperken tot de AH en de BK.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
omg, ik zat eergister nog te denken wat zal ik doen. Jhonny Wok (of hoe die verkapte chinese tent ook heet) of naar de BK. Thank god dat ik het eerste koos
ze wokken het recht voor je neus, ik vertrouw het wel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:44 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het op heel Utrecht CS een zooitje is. Als het bij AH To Go ook een probleem is, zal het overal wel zijn. Die beesten gaan zich echt niet beperken tot de AH en de BK.
Chinezen vertrouwen met het bereiden van etenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ze wokken het recht voor je neus, ik vertrouw het wel.
Het zijn nep-chinezen. Ik sprak met een van de werkneemsters een keer tijdens het eten. En ze nemen bij voorkeur alleen aziatisch uitziende mensen aan zodat het 'sfeertje' ok blijft.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chinezen vertrouwen met het bereiden van eten
Ja maar, het zijn toch vooral Aziaten die er Aziatisch uitzien?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:54 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het zijn nep-chinezen. Ik sprak met een van de werkneemsters een keer tijdens het eten. En ze nemen bij voorkeur alleen aziatisch uitziende mensen aan zodat het 'sfeertje' ok blijft.![]()
lekker gewokte rattenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En dat spul komt uit de hemel vallen? Alles wat jij daar in je mond stopt wordt ook ergens voorbereid.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
In die hoek zat niemand alleen wij. Een beetje rustig blijven zitten en dat beest nam zich een paar keer de tijd om rond te neuzen. Ik wilde nog een filmpje maken, maar toen kwam hij niet meer.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef helldeskr het volgende:
swel knap dat je der een foto van kon nemen.
meestal schieten die beesten zo verschrikkelijk snel over de vloer dat je ze amper tijd hebt om ze te zien
Gewokte muisquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Chinezen vertrouwen met het bereiden van eten
Moet ik toch eens beter op gaan letten, ik eet echt elke (werk)dag bij de McD op Hoog Catherijne maar ik heb er toch nog nooit een binnen gezien daar...ik heb in ieder geval me trek verlorenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:37 schreef _dirkjan_ het volgende:
Heel Hoog Catarijne stikt het van die beesten... Ook al regelmatig bij de McD tegenover de H&M gezien.. En er is zo'n foto van de AH to Go... Waar allemaal muizen tussen het brood zitten![]()
nou niet in mijn huisquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:05 schreef Battlefan het volgende:
In de hele binnenstad van Utrecht zitten ze
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:35 schreef George_Costanza het volgende:
[afbeelding]
Dit was dus gisteren. Smakelijk eten!.
Jij bent inmiddels 500 kilo en hebt een kraterkop?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Moet ik toch eens beter op gaan letten, ik eet echt elke (werk)dag bij de McD op Hoog Catherijne maar ik heb er toch nog nooit een binnen gezien daar...ik heb in ieder geval me trek verloren![]()
da's andere koek dan beschuit met muisjes..quote:
Bij de AH to Go waren de restanten toch op de broodjes te vinden?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:44 schreef George_Costanza het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat het op heel Utrecht CS een zooitje is. Als het bij AH To Go ook een probleem is, zal het overal wel zijn. Die beesten gaan zich echt niet beperken tot de AH en de BK.
Loop wat later op de avond eens over het stationquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Moet ik toch eens beter op gaan letten, ik eet echt elke (werk)dag bij de McD op Hoog Catherijne maar ik heb er toch nog nooit een binnen gezien daar...ik heb in ieder geval me trek verloren![]()
gek he als je de grond niet meer kunt zien door je fucking pensquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:26 schreef Nineleven het volgende:
[..]
wat zijn de plannen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:45 schreef Blik het volgende:
IS maar goed dat Utrecht CS totaal op de schop gaat in de komende jaren
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=4537quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |