abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53604187
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zondag 30 september 2007 @ 23:39:30 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_53604780
tvp.
Ik heb sinds een week ook een iPod.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2007 @ 23:50:20 #3
159915 -Menn0-
MNO
pi_53605029
Ik heb al 4 jaar iPods
,,/
pi_53620208
Tvp.
Weet iemand hoe je Gedeelde limewire mappen of zoiets (iets nieuws iig) kan verwijderen? Ik heb nu opeens een lijst met muziek van mijn broertje van een andere pc in iTunes staan
pi_53622269
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_53633230
Hey,

Ik woon op dit moment voor een jaar in San Diego, en mijn roommate heeft vandaag zijn iPod Touch ontvangen. Na een tijd ermee gespeeld te hebben bedacht ik me hoe tof dat zou zijn om die in NL te hebben.

Toen bedacht ik me dat ik dat best kan doen, de iPod Touch opsturen naar nederland.. Zou iemand daar interesse in hebben?

Ik zou eventueel ook gewone iPod's kunnen sturen. Aangezien de iPod's hier sowieso goedkoper zijn, en de dollarkoers op dit moment erg laag staat is het een stuk goedkoper.

[ Bericht 20% gewijzigd door Proper_fucked op 02-10-2007 08:24:25 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_53633332
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53633365
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
Serieus? Word de Touche ook gelijk geintroduceerd? My bad dan.. wist ik niet. Ik was bezig met het uitzoeken van de invoerrechten. Ik heb wel eens kleren uit amerika gekocht, en de ene keer betaal je daar wel wat geld voor, en de andere keer komt het zo door de douane heen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:27:23 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53633377
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53633448
Hmm ja ik zie het nu dat de Touch ook gewoon in Europa geintroduceerd wordt.. My bad, dacht dat het net zo ging als de iPhone. Wel een stuk duurder, hier $300 en in Nederland 300 euro(de 8 gb). Gewoon de dollar naar euro verandert. Scheelt $100 :S
pi_53635273
Heb in het verleden een 'gewone' Samsung mp3 speler gehad maar vanwege de hardloop kit (Nike+) heb ik ook een oude Nano (2e generatie) in gebruik ermee en werkt heerlijk. Kijk anders eens op de dit log berichtje van me. Heb je al goede geschikte Nike hardloop schoenen die dit ondersteunen of heb je net als ik 'gewone' Asics of Saucony schoenen? Dan zijn er andere oplossingen zoals de ShoePouch. Scheelt je weer een bak geld om nieuwe Nike schoenen te kopen.
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
pi_53648800
Nog een vraagje: Ik heb een album gedownload, in iTunes geimporteerd en nu kan ik de titel en de artiest enzo niet wijzigen, zelfs het plaatje niet
Iemand een idee hoe dat kan?
pi_53706105
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
pi_53706155
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
Vreemdddd?
--- O, zo!
pi_53706355
1685 songs, 4.8 days, 176.69 GB

en als ik ee bepaalde selectie maak:

120 songs, 7.8 hours, 13.63 GB

lijkt me ook een beetje veel voor 120 liedjes
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:59:52 #16
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_53715413
Dan maar een TVP.
pi_53716536
Een mooi product om je iPod te beschermen tegen diefstal.
Calmer than you are
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:41 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_54014245
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het opsturen van hun iPod voor reparatie?
kom er net achter dat mijn headphone input verneukt is (kan me niet herinneren er extra kracht op gezet te hebben dus het is nogal treurige gebeurtenis voor me)
De Apple site geeft belachelijk hoge prijzen aan (150 euro) en heeft ook geen specificatie voor speciale reparatie van bepaalde onderdelen.
Garantie is inmiddels al verlopen (>1,5 jaar oud) dus lijkt me dat ik nu opzoek moet gaan naar een bedrijfje wat ervaring heeft met iPod fixen?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54015685
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.

Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.

Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
pi_54016633
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:08:03 #21
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_54017992
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tackleberry het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
OOЯ
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:26:26 #22
183993 kevne
show me the monkey
pi_54018417
mijn 1G ipod nano werkt nog perfect en ik heb ook nog de 5.5G video dus tja, n nieuwe kopen vind ik zo'n onzin (hoe graag ik t ook wil!) nu gewoon hopen dat ze kapot gaan zodat ik een reden heb een nieuwe te kopen :p
pi_54018668
Heb sinds een maand de nieuwe iPod Classic 80 gb. Had nogal wat voeten in de aarde om er muziek op te zetten (3gb maximaal), maar sinds Apple een nieuwe opgestuurd heeft is dat ook verholpen. Heb er nu zo'n 250 albums op staan. Het scrollen met de cover flow is echt super mooi, echt geweldig. iSkin hoesje voor de bescherming en 5th gen screenprotector van Brando, welke ik op maat heb gesneden voor de Classic. Ik dacht dat ze identiek waren, alleen bij de Classic ligt het scherm iets terug ten opzichte van de behuizing. Jammer dat Brando nog geen nieuwe protectors heeft gemaakt. Althans, naar mijn weten.

Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
pi_54018915
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef oor het volgende:
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
Ik moet zeggen dat het Touch gebeuren érg fijn werkt, met de iPhone die ik een tijdje terug in mijn handen had kon ik meteen overweg. Maar ik vind het vrij veel geld voor de hoeveelheid opslag die je er voor terugkrijgt.
.
pi_54018932
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:39 schreef j0rrit het volgende:
Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
Ik zet eigenlijk alleen complete albums op mijn iPod, dus dat probleem heb ik niet.
.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:44:15 #26
159915 -Menn0-
MNO
pi_54022796
Ik zet ze onder een album diversen A t/m G en Diversen H t/m Z en stel het worden er teveel in 1 van de 2, maak ik er Diversen A t/m E, Diversen F t/m G en H t/m Z.

(op artiest gesorteerd)
,,/
pi_54029223
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.

Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.

Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
Al gevonden!
pi_54030487
'k Heb nu sinds een week een iPod Touch 16gig. Echt een supermooi ding!
pi_54030945
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef EricG het volgende:
'k Heb nu sinds een week een iPod Touch 16gig. Echt een supermooi ding!
Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.

Of zeg ik nu iets raars?
pi_54031503
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.

Of zeg ik nu iets raars?
Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54050217
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Verder vind ik de iPod touch ontzettend mooi!
(ook al zitten er nu al een paar kleine krasjes op de achterkant )
pi_54050276
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Ik heb idd precies hetzelfde probleem. Nummers die op verschillende albums lijken te staan, met wel precies dezelfde cover art.
pi_54050404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Je moet even checken of er niet toevallig een spatie achter de albumtitel staat, dan interpreteert iTunes het als een ander album.

En anders moet je even de albumtitel van één nummer copy-pasten, dan weet je zeker dat ie hetzelfde is.
pi_54050515
O, dit werkt niet altijd.

Iemand anders een oplossing?
pi_54064228
Je selecteerd de nummers... doet rechtermuisknop... klik op info,,, en daar kan je dan dus voor de geselecteerde nummers hetzelfde album naam in vullen.... doe dat dus bij album naam en bij album artiest. bij album artiest kan je dus ook various artist invullen.
--- O, zo!
  zondag 21 oktober 2007 @ 07:47:11 #36
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54067225
Weet iemand een programma om movie's van je oude ipod te halen en op je nieuwe te zetten.

Met de muziek ging alles prima.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 21 oktober 2007 @ 07:57:18 #37
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_54067234
woar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_54074324
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef --- het volgende:
Je selecteerd de nummers... doet rechtermuisknop... klik op info,,, en daar kan je dan dus voor de geselecteerde nummers hetzelfde album naam in vullen.... doe dat dus bij album naam en bij album artiest. bij album artiest kan je dus ook various artist invullen.
Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:55:46 #39
159915 -Menn0-
MNO
pi_54273131
Maat van me zegt dat ik mn Touch moet jailbreaken? Why?! 3rd party apps, maar welke?

[ Bericht 1% gewijzigd door -Menn0- op 31-10-2007 13:30:04 ]
,,/
pi_54274816
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.
De truc is om alle nummers tegelijk te selecteren en dan rechtermuisknop, get info.
Op deze manier verander je het voor allemaal en krijgen ze exact dezelfde titel.

Niet vergeten de boxjes aan te vinken!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:27:05 #41
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54301391
Ik heb sinds 3 weken ook een ipod nano, 2e generatie, roze
Ben er heel blij mee en hij doet het prima, alleen die oordopjes zijn echt klote...krijg er zere oren van en ze blijven niet zitten. Heb nu deze gekocht :

Zijn om mee te sporten eigenlijk, maar zitten heerlijk. Blijven tenminste goed hangen en geen zere oren meer

Heb ook nog een vraag. Bij mijn ipod zat een wit, plastic ding waar je ipod precies in kan en waar je de usb-stekker doorheen kan doen en in je ipod kan doen. Waar is dit witte, plastic ding voor

Op dit plaatje staat ie rechts bovenin...wat is het

To infinity…and beyond!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:55:07 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54301687
Als je een universele dock koopt moet je dit erin stoppen en blijft ie goed zitten. De afmetingen van elke ipod zijn anders namelijk.
  donderdag 1 november 2007 @ 17:51:54 #43
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54302131
Ow oke, en wat kan je met zo'n dock dan weer Ik snap al die zooi echt niet
To infinity…and beyond!
  donderdag 1 november 2007 @ 19:12:09 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54303653
hetzelfde als met dat kabeltje, aansluiten op je PC maar ook aan je TV. Met een AV kabel.
pi_54327680
Zoals al eerder gevraagd, hoe zorg je dat die coverflow compleet is? Als ik bijv. bij een nummer van het album 'Funeral' de albumhoes upload, blijft die afbeelding alleen maar bij dat nummer staan en niet bij de andere nummers die ook bij album als 'Funeral' zijn getagged. Nou snap ik dat wel maar is er een snelle manier om in een keer alle nummers van hetzelfe album de goede afbeelding te geven? Nu moet ik een voor een alle nummers af om de afbeelding in te voegen. En dat duurt lang als je er een van 8 GB hebt.
Nike + iPod, wat is dat eigenlijk?
Let's Rummikub the night away.
pi_54329259
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zoals al eerder gevraagd, hoe zorg je dat die coverflow compleet is? Als ik bijv. bij een nummer van het album 'Funeral' de albumhoes upload, blijft die afbeelding alleen maar bij dat nummer staan en niet bij de andere nummers die ook bij album als 'Funeral' zijn getagged. Nou snap ik dat wel maar is er een snelle manier om in een keer alle nummers van hetzelfe album de goede afbeelding te geven? Nu moet ik een voor een alle nummers af om de afbeelding in te voegen.
Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).

Als hij de cover niet vindt, kan je er op klikken en zoekt hij de cover met google. Vervolgens sleep je het plaatje er naar toe en volgt hetzelfde verhaal.

Echt supermakkelijk!
pi_54330013
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:37 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).

Als hij de cover niet vindt, kan je er op klikken en zoekt hij de cover met google. Vervolgens sleep je het plaatje er naar toe en volgt hetzelfde verhaal.

Echt supermakkelijk!
Dankje!
pi_54336962
Bweeh ik snap het niet. Moet ik nu alles eerst afspelen voordat ik er een albumhoes bij krijg? (ik speel normaal nooit muziek af met iTunes) En ik zie nu wel de albumhoes in de widget rechts op mijn scherm, maar niet in de grote coverflow van iTunes.
Kun je het uitgebreid uitleggen, met precieze instellingen enzo?
pi_54337020
tvp, ik heb nu eindelijk een iPod

en iTunes hulp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54337497
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Bweeh ik snap het niet. Moet ik nu alles eerst afspelen voordat ik er een albumhoes bij krijg? (ik speel normaal nooit muziek af met iTunes) En ik zie nu wel de albumhoes in de widget rechts op mijn scherm, maar niet in de grote coverflow van iTunes.
Kun je het uitgebreid uitleggen, met precieze instellingen enzo?
Voor jou altijd.

Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.

Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.

Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.

Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.

Hoop dathet zo lukt!
pi_54338129
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Voor jou altijd.

Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.

Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.

Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.

Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.

Hoop dathet zo lukt!
Ah ik snap het, ben al bezig met afspelen. Danku.
pi_54338857
Ik dacht echt dat er mail op de touch zat ... geen mail dus.... mgoed de rest van de ipod touch maakt het niet minder waard.
--- O, zo!
  Admin zaterdag 3 november 2007 @ 15:41:01 #53
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54338917
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef --- het volgende:
Ik dacht echt dat er mail op de touch zat ... geen mail dus.... mgoed de rest van de ipod touch maakt het niet minder waard.
Je kunt wel webmail benaderen. That's just as good.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54343456
Ben ik weer , ik had dus die Companion geinstalleerd, werkte prima, maar toen heb ik daarna mijn computer opnieuw opgestart (want hij liep vast, niet door die companion) en nu staat er 'iTunes is not running' wanneer ik een nummer met iTunes afspeel, dus zoekt hij ook niet meer naar albumcovers.
pi_54350408
Hm, dit heb ik nog nooit gehad.

Misschien maar even opnieuw installeren?
  zondag 4 november 2007 @ 15:13:46 #56
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54356524
Ik heb een vraagje over het jailbraken van je Ipod touch. Ik hoef niet te weten hoe het moet want ik neem aan dat dat niet mag. Maar wat is het risico dat het mis gaat (mocht het misgaan vervalt je garantie dan echt?)
pi_54367052
quote:
Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb een vraagje over het jailbraken van je Ipod touch. Ik hoef niet te weten hoe het moet want ik neem aan dat dat niet mag. Maar wat is het risico dat het mis gaat (mocht het misgaan vervalt je garantie dan echt?)
dude wat heb je er aan? gaar spelletjes koop dan gewoon een psp ofzo
--- O, zo!
  FOK!fotograaf zondag 4 november 2007 @ 22:11:09 #58
159915 -Menn0-
MNO
pi_54367217
Dat was dus mijn vraag ook: wat heb je er aan, waarom zou je het doen ?!
,,/
pi_54367643
Mijn reden om te jailbreaken is het oplossen van het agenda probleem...

Maargoed, even op m'n salaris wachten. Dan een Touch 16gig halen.
  FOK!fotograaf zondag 4 november 2007 @ 22:33:25 #60
159915 -Menn0-
MNO
pi_54367913
Wat kan je nog meer behalve dat agenda probleem, wat ik opzich wel heel handig zou vinden.
,,/
pi_54378727
Google Maps
Customizen (thema, slider, icons en dat soort spul)
Spelletjes
Notities
Mail (app)
Teken ( is erg vermakelijk)

[ Bericht 5% gewijzigd door EvilMarc op 05-11-2007 13:32:10 ]
  FOK!fotograaf maandag 5 november 2007 @ 13:43:23 #62
159915 -Menn0-
MNO
pi_54379171
En allemaal natuurlijk allemaal heel ingewikkeld....
,,/
pi_54386376
Nu niet meer
Eerst moest je ontelbaar aantal stappen doen.
Nu ga je naar jailbreakme.com (ofzoiets) en je bent zo goed als klaar.
pi_54389501
Probleem met Companion is opgelost, maar mijn iPod loopt steeds vast als ik hem aansluit op de computer. En ik heb hem nog maar sinds vrijdag ('t is trouwens een 3rd generation nano van 8 GB) nog meer mensen hier last van? Of moet ik hem aan laten staat voordat ik hem aansluit of is er iets anders waardoor ik dit kan voorkomen? Bij mijn vorige iPod gebeurde dit nooit.
  FOK!fotograaf dinsdag 6 november 2007 @ 13:36:26 #65
159915 -Menn0-
MNO
pi_54403914
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef EvilMarc het volgende:
Nu niet meer
Eerst moest je ontelbaar aantal stappen doen.
Nu ga je naar jailbreakme.com (ofzoiets) en je bent zo goed als klaar.
En waar staan dan de programma's die ik er op kan sodemieteren?!

How to Jailbreak your iPod Touch on a Mac

This will void your iPod's warranty?

[ Bericht 14% gewijzigd door -Menn0- op 06-11-2007 13:44:35 ]
,,/
  FOK!fotograaf dinsdag 6 november 2007 @ 13:49:58 #66
159915 -Menn0-
MNO
pi_54404230
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Dan gaat het namelijk niet gebeuren....
,,/
  FOK!fotograaf woensdag 7 november 2007 @ 15:14:57 #67
159915 -Menn0-
MNO
pi_54430497
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

How to Jailbreak your iPod Touch on a Mac

Anybody?

Sommige sites zeggen van wel, sommige van niet....
,,/
pi_54431557
Woehoe, ik heb mijn Touch 16 Gig!

Zit nu even van alles erop te zetten. Heb alleen een vraag.

Als ik Covers wil toevoegen aan het album... selecter ik het album => Rechter Muisknop; Info Toevoegen => En dan Illustratie.

Vervolgens duurt het dan echt 2 minuten voordat hij klaar is. Hij gaat van alles doen... ID3Tags Schrijven enzo.

Kan dit niet op een snellere manier?
  woensdag 7 november 2007 @ 17:08:50 #69
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54433278
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Anybody?

Sommige sites zeggen van wel, sommige van niet....
Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.

Ik wil eigenlijk weten wat het risico is, bij hoeveel % gaat het idd mis.
  woensdag 7 november 2007 @ 17:25:58 #70
44906 merino
World of Sleepers
pi_54433665
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef RTGER het volgende:
Woehoe, ik heb mijn Touch 16 Gig!

Zit nu even van alles erop te zetten. Heb alleen een vraag.

Als ik Covers wil toevoegen aan het album... selecter ik het album => Rechter Muisknop; Info Toevoegen => En dan Illustratie.

Vervolgens duurt het dan echt 2 minuten voordat hij klaar is. Hij gaat van alles doen... ID3Tags Schrijven enzo.

Kan dit niet op een snellere manier?
Ik doe het nu zelf via de iTunes Companion widget (google er maar even op). Werkt enorm snel en handig want het zoekt automatisch de albums op en die kan je vervolgens met 1 klik exporteren naar iTunes zelf.

Wat ik hier dan weer zelf niet van begrijp (ben net een uurtje bezig met album covers in iTunes zetten) is het volgende:

- Heb in iTunes de weergave op album gezet om het wat overzichtelijker te maken.
- Vervolgens haal ik dus via de iTunes Companion de albumart naar iTunes. Het is erg makkelijk te zien of dit gelukt is aangezien in iTunes (dankzij album weergave) naast de nummers van het album het plaatje komt te staan. Zie het plaatje hier: http://i20.tinypic.com/21eda9c.jpg
- Nou merkte ik echter dat dit plaatje alleen feitelijk wordt toegevoegd aan de ID3 tag van het nummer wat op dat moment afspeelt (op bovenstaande plaatje dus het eerste nummer van de cd). Als ik nou bvb op een ander nummer van het album klik dan staat in het hoofdscherm van iTunes nog steeds wel een plaatje (groene pijl) maar in de benedenhoek geeft hij wederom aan dat je een plaatje ernaar toe kan draggen (rode pijl). Zie het plaatje hier: http://i23.tinypic.com/waikwg.jpg
- Oftewel alleen het eerste nummer (of welk ander nummer je ook aan het afspelen bent op het moment dat je album art importeerd) krijgt de illustratie in zijn tag gezet en de andere nummers hebben dan nog steeds geen plaatje. Zie hier: http://i20.tinypic.com/4uc2ms.jpg

Klopt dit? Hoeft het album (om te werken in Coverflow) maar bij 1 nummer het plaatje in de tag te hebben of moet ik alsnog handmatig bij elk nummer de albumart toevoegen?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54435258
De widget voegt het bij mij automatisch aan alle nummers van hetzelfde album toe. In dat geval staat er overal een plaatje over "drag album art here" en niet alleen bij het eerste nummer.

Dit gaat echter alleen op als bij alle nummers precies dezelfde album titel staat.
  woensdag 7 november 2007 @ 19:03:56 #72
44906 merino
World of Sleepers
pi_54436065
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
De widget voegt het bij mij automatisch aan alle nummers van hetzelfde album toe. In dat geval staat er overal een plaatje over "drag album art here" en niet alleen bij het eerste nummer.

Dit gaat echter alleen op als bij alle nummers precies dezelfde album titel staat.
Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt me
Is dit een optie in de widget of niet want hij doet het bij mij dus niet automatisch...
  woensdag 7 november 2007 @ 19:06:28 #73
44906 merino
World of Sleepers
pi_54436126
is dus idd een preferences instelling die veranderd moest worden
mag ik weer opnieuw beginnen
Gaat nog wel ff duren zo 160gb taggen + artwork instellen
pi_54436143
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef merino het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt me
Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).
  woensdag 7 november 2007 @ 19:16:45 #75
44906 merino
World of Sleepers
pi_54436365
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).
nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)

Nja alles werkt in ieder geval nu. Jammer dat ik opnieuw moest beginnen maar gelukkig eerder dan later (heb nog heel wat gigabytes te gaan ).
Enige wat iTunes Companion nog niet helemaal goed doet is bij 1 op de ongeveer 15 albums weigeren de art te exporteren naar iTunes. Maar ja handmatig kan altijd ook nog
pi_54437096
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef merino het volgende:

[..]

nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)
Oja, dan wel inderdaad!
quote:
Nja alles werkt in ieder geval nu. Jammer dat ik opnieuw moest beginnen maar gelukkig eerder dan later (heb nog heel wat gigabytes te gaan ).
Enige wat iTunes Companion nog niet helemaal goed doet is bij 1 op de ongeveer 15 albums weigeren de art te exporteren naar iTunes. Maar ja handmatig kan altijd ook nog
Dat heb ik ook, ja. Gelukkig werkt handmatig dan nog wel.
pi_54437493
Ya.. nou

ik sta dus op het randje van een Ipod te kopen, meer voor de hebberigheid maar goed

Ik zit te twijfelen

Die kleine vierkante nano of classic

Classic heb ik al eens in mn handen gehad, beetje groot.. persoonlijk vind ik klein beter, maar...wat is nu het grote verschil?

Nano , 8gb is genoeg voor mij.... (denk ik) , maar waarom zou ik nu een goedkopere nemen, wat is nou beter aan een classic? (even de opslaggrootte weggelaten)

Beeldscherm? who gives a $##, je zet dat ding aan en spelen maar , dus die halve inch boeit me niet

Nano = klein = fijn

Nano is wel klein om te bedienen, is dat een beetje te doen als je dikke vingertjes heb? die van de classic is groter , is dat een groot probleem?*als je het een probleem mag noemen

het menutje zelf, en het browsen naar nummers enz., is dat erg verschillend tussen classic en nano? of practisch hetzelfde?

kortom.........waarom een Classic kiezen en meer geld neerleggen als een nano kleiner is, en hetzelfde kan?
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54438038
Voor zover ik weet is er geen verschil in bediening tussen de nano en classic. Het voornaamste verschil is dat de nano minder capaciteit heeft en gebruik maakt van Flash geheugen en dat de classic dus meer capaciteit heeft en gebruik maakt van een hd.

Als ik je reactie zo lees heb je genoeg aan een nano.
.
pi_54438147
ik denk het ook... eeen classic kopen is voor mij weggegooid geld denk ik.

Alleen, dat bedieningsknopje is kleiner... moet dan effetjes kijken of het wat voor mij is met mijn vette dikke duim
  woensdag 7 november 2007 @ 20:52:31 #80
44906 merino
World of Sleepers
pi_54439041
classic = capacity

de ruimte niet nodig ga dan voor de nano...
pi_54440112
Classic = sneller, qua software kan hij zwaardere dingen aan. zoals de coverflow
--- O, zo!
  woensdag 7 november 2007 @ 21:34:04 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54440280
Ik zit al 3 kwartier te proberen mijn touch te jailbreaken maar het lukt steeds niet
pi_54440385
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef --- het volgende:
Classic = sneller, qua software kan hij zwaardere dingen aan. zoals de coverflow
op de nano zit toch ook gewoon cover flow?
.
pi_54441454
quote:
Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

op de nano zit toch ook gewoon cover flow?
Het zit er wel op. maar het flowt niet erg mooi als de classic of de touch
--- O, zo!
pi_54441722
Misschien gewoon een halve seconde geduld hebben tijdens het flowen met de nano?

Als het schokkend gaat, haperend, dan is het wel een nadeel
Als het gewoon langzaam is dan gewoon even geduld hebben

Ik heb een video gezien met 10 albums erin, dat gaat goed
Bij hoeveel albums gaat ie het zwaar kkrijgen dan?
  FOK!fotograaf woensdag 7 november 2007 @ 23:40:11 #86
159915 -Menn0-
MNO
pi_54444995
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.

Ik wil eigenlijk weten wat het risico is, bij hoeveel % gaat het idd mis.
Wat staat er dan precies ?!
,,/
pi_54456885
Heb de Nano

Leuk dingetje, maar ben aan het kloten met Itunes

Ik wil dus even kijken hoe ik die coverflow erin krijg.
In Itunes heb je een optie "get album artwork" , is dat het?

Zo niet, moet je dan muziek downloaden met de jpg-tjes van de cover van album om deze in de coverflow zichtbaar te maken?

Nog een vraag: als ik dus "get album artwork" wil doen , dan moet ik me inloggen met een accoun... als ik kies : ik heb nog geen account , dan gaat ie gewoon naar Itunes en klaar...

iemand?
pi_54457094
Dat Itunes registratie , das nu duidelijk, was wat verkeerd gegaan en ik zie nu dat je een Credit Card nummer moet invoeren, en die heb ik niet

Dus, de vraag is, hoe krijg ik albumcovers in mn I podje?
pi_54458370
Beetje annoying:

Ik maak op mijn PC een folder aan en stop daar een zooitje random mp3's in, verschillende artiesten enzo, folder waar alles in zit noem ik MIXED

Ik dus eerst in Libraries van Itunes toevoegen en dan SYnc....

Kijk ik naar coverflow, staat er dus geen folder MIXED in, maar zijn de meeste tracks daar los tussen.... geen MIXED folder te vinden

Ipod luistert niet naar wat ik wil
pi_54458795
Snap dr maar weinig van

Library kan ik aanpassen,, maar de IPOD (devices) lijst niet

donderdag 8 november 2007 @ 16:48:52 #91
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54458862
Ipod werkt niet met folders. Coverflow is alleen met album's, de covers van albums dus.
pi_54458927
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Dos37 het volgende:
Ipod werkt niet met folders. Coverflow is alleen met album's, de covers van albums dus.
Oh

dus een eigen album maken kan niet?

Een map aanmaken, zooitje tracks daarin gooien en deze dan importeren als album zijnde?
  donderdag 8 november 2007 @ 16:53:24 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54458977
Ja maar dan moet je al die nummers selecteren en daar een album van maken, mixed bijvoorbeeld.
pi_54459061
Hoe maak je daar een album van dan?

Apply sort field - functie?
  donderdag 8 november 2007 @ 17:03:25 #95
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54459221
Je selecteerd al die nummers gewoon, rechtsklikken en info tonen kiezen, dan bij album Mixed invullen en een illustratie naar illustratie slepen.
  FOK!fotograaf donderdag 8 november 2007 @ 17:04:06 #96
159915 -Menn0-
MNO
pi_54459246
Hey Dos37 jij zei dat er wat stond in je garantiebewijs ofzo? Wat staat er dan?
,,/
  donderdag 8 november 2007 @ 17:15:57 #97
44906 merino
World of Sleepers
pi_54459535
Piemol, als je wilt weten hoe album art in iTunes te krijgen lees dan gewoon eens geduldig terug in dit topic.
Het lijkt me sowieso geen verkeerde strategie om eens wat basic informatie rondom de iPod en iTunes op te zoeken als ik je posts zo lees
pi_54459969
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Je selecteerd al die nummers gewoon, rechtsklikken en info tonen kiezen, dan bij album Mixed invullen en een illustratie naar illustratie slepen.
Das duidelijk nu

En nu de coverflow? ik maak geen gebruik van Istore en kan dus de cover images zo niet binnenhalen
Dus moet ik handmatig alles toevoegen??

Hoe komt het dat deze soms al zijn toegevoegd aan een MP3 zonder dat deze images zijn toegevoegd aan een mapje wat gedownload is?
pi_54459997
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef merino het volgende:
Piemol, als je wilt weten hoe album art in iTunes te krijgen lees dan gewoon eens geduldig terug in dit topic.
Het lijkt me sowieso geen verkeerde strategie om eens wat basic informatie rondom de iPod en iTunes op te zoeken als ik je posts zo lees
Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactie

coverflow...dat staan in het topique? zal even kijken dan ;-)
  donderdag 8 november 2007 @ 17:47:22 #100
44906 merino
World of Sleepers
pi_54460301
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:36 schreef Piemol het volgende:

[..]

Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactie

coverflow...dat staan in het topique? zal even kijken dan ;-)
ga nou eens gewoon geduldig terug lezen (liefst vanaf een paar topics terug) en dan ben je na afloop een stuk wijzer over het fenomeen de iPod.
Wat coverflow betreft zoek ff op iTunes Companion...
pi_54460457
edit...

Got it

[ Bericht 63% gewijzigd door Piemol op 08-11-2007 18:34:00 ]
  donderdag 8 november 2007 @ 19:09:31 #102
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54462415
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Dos37 jij zei dat er wat stond in je garantiebewijs ofzo? Wat staat er dan?
quote:
Does Apple purposely disable software hacks and unlocks with firmware updates?

That’s a good question, and a lot of us would like to know the answer to that. Apple has made statements saying they won’t purposefully disable hacks and unlocks with firmware updates, and the company has also warned users that hacks and unlocks will probably get disabled with future updates.

This is a very gray area as Apple has a partnership with AT&T and various carriers around the world to keep locked handsets in the wild. AT&T and others pay Apple for every iPhone that is activated with their service, so it would make sense for Apple to try to stop unlockers from disrupting its revenue.

Apple announced that it will release an official software development kit for the iPhone/Touch platform for third-party developers in February. Many are suspicious that Apple will force third-party developers into a closed system, requiring all third-party developers to get their apps approved by Apple. If Apple chooses to sell those apps through iTunes, it could see the free third-party apps out today as a threat to app sale revenue through iTunes. As a result, it would make sense for Apple to try to stop hacks in future updates.
  donderdag 8 november 2007 @ 20:59:17 #103
194026 ChrisRip
This is your captain speaking.
pi_54465547
Hey boys!

Ik sta ook op het punt om een Ipod aan te schaffen (mijn 256 stick zonder batterijklepje is nu toch wel genoeg verouderd? ) , alleen ik twijfel: de 8 gig nieuwe Nano of de 8 gig Touch... via een mannetje op Marktplaats kan ik die Touch helemaal gesealed enzo krijgen voor 239 euro, dus het verschil is dan nog maar 50 euro...

Wat denken jullie dat ik moet nemen?...

Gr. Chris
pi_54466860
klein is fijn!

Die kleine Nano vandaag gekocht, werkt prima
Video boeit me niet, daar heb ik mijn portable DVD / Laptop / Thuisbioscoop voor

Touch is mooi, maar leg dan wat extra bij en neem een iPhone
pi_54470521
Ok.. heb het een beetje door (denk ik)

Piemol - donderdag 8 november 2007 @ 23:47

het is alleen lastig om het allemaal in te voeren

De muziek op de IPOD zetten en met 1 of ander widget die image van amazon halen, en dan dit dan toevoegen aan alle tracks dmv alles selecteren, rechtsklikken en naar GET INFO, zorgen dat alle informatie (album/artiest etc.) hetzelfde is, de image toevoegen en dan OK

Dan nog eens een keer wachten tot ie klaar is met het veranderen/toevoegen van de info wat ook wel een aantal minuten kan duren............

als iemand een snellere manier weet............. graag
  FOK!fotograaf vrijdag 9 november 2007 @ 00:52:17 #106
159915 -Menn0-
MNO
pi_54472013
quote:
Op donderdag 8 november 2007 19:09 schreef Dos37 het volgende:

[..]

[..]
So it shouldn't be a problem

Right?

Het gaat mij er om dat als mn touch kapot gaat, ik stuur em op, ze zien dat ie gejailbreaked is, dat ze dan niet zeggen dat ik daardoor geen garantie meer heb.

In dat stukje tekst staat dat je geen updates kan doen ofzo. Lekker boeiend Restore je je iPod, je updat je iPod en dan jailbreak je je iPod weer
,,/
  FOK!fotograaf vrijdag 9 november 2007 @ 02:06:03 #107
159915 -Menn0-
MNO
pi_54472862
Naja lekker boeiend allemaal! Ik heb dat jailbreak gebeuren gedaan. Wat blijkt die calender shit zit er niet meer in! Heel fijn! De reden waar ik het voor heb gedaan is er uitgehaald. Blijkt dat je het via via toch kan doen, maar nu moet ik via cyberduck op mn IP komen en dat wil hij niet. Iemand het ook via cyberduck gedaan?
,,/
  vrijdag 9 november 2007 @ 03:24:49 #108
44906 merino
World of Sleepers
pi_54473171
Weet iemand hier hoe je een video die op de ipod staat weer terug kan downloaden naar je computer?
Volgens mij kan dat niet in iTunes. Zijn daar dan freeware oplossingen voor?
  FOK!fotograaf vrijdag 9 november 2007 @ 13:06:29 #109
159915 -Menn0-
MNO
pi_54479901
Schijnt dat dankzij nieuwe firmware het iCall probleem is opgelost
,,/
pi_54485439
Godver mijn iPod (3rd gen, 20 GIG) begint te rellen. Kan niet eens meer normaal shuffelen of hij loopt vast !

Reparatie zal wel belachelijk duur zijn.. Waarom is er in godsnaam niet een grotere iPod Touch dan 16 GIG ...
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_54492878
Een simpel vraagke

Op de nieuwe Nano, hoe krijg je de status van de batterij te zien? ik zie nergens die functie

Je hebt rechtsboven een kleine indicator maar er is een grotere,die half het scherm in beslag neemt...ergens....

Iemand enig idee?
pi_54494189
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef Piemol het volgende:
Een simpel vraagke

Op de nieuwe Nano, hoe krijg je de status van de batterij te zien? ik zie nergens die functie

Je hebt rechtsboven een kleine indicator maar er is een grotere,die half het scherm in beslag neemt...ergens....

Iemand enig idee?
Ik geloof alleen bij het opladen
--- O, zo!
pi_54494541
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef --- het volgende:
Ik geloof alleen bij het opladen
Ik geloof met je mee...

Op mijn oldskool iPod mini heb ik de 'grote indicator' ook alleen bij het opladen, maar misschien dat de nieuwe garde er vaker van mag genieten? Maar daar heb je niets aan, want dat is niet echt een indicator, aangezien hij óf in oplaadstand staat (balkje beweegt) óf hij is volledig opgeladen.
.
pi_54499133
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik geloof met je mee...

Op mijn oldskool iPod mini heb ik de 'grote indicator' ook alleen bij het opladen, maar misschien dat de nieuwe garde er vaker van mag genieten? Maar daar heb je niets aan, want dat is niet echt een indicator, aangezien hij óf in oplaadstand staat (balkje beweegt) óf hij is volledig opgeladen.

Dat is 1 van de redenen waarom ik hem wil zien

Als ik dat ding aan de USB leg, dan komt er "connected" te staan, met daaronder " eject before disconnecting" ofzoiets, ik zie dus nooit een batterijmeter at all!

help?
pi_54502042
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Piemol het volgende:
Dat is 1 van de redenen waarom ik hem wil zien

Als ik dat ding aan de USB leg, dan komt er "connected" te staan, met daaronder " eject before disconnecting" ofzoiets, ik zie dus nooit een batterijmeter at all!

help?
Ah, dat maakt inderdaad verschil. Ik laad mijn iPod mini op via het stopcontact, dus via de (niet inbegrepen) power adapter.
.
  FOK!fotograaf zaterdag 10 november 2007 @ 13:14:15 #116
159915 -Menn0-
MNO
pi_54503046
Als je je iPod dan via iTunes disconnect gaat hij over op laadstand
,,/
pi_54555327
Juist Menno.....

Volgende vraag (voor de nieuwe nano)

Op de website van Ipod, gebruiksaanwijzing en alle andere officiele "technical specs" staat

"Music playback time: Up to 24 hours when fully charged"

Ik heb vandaag de batterij in minder dan 12 uur opgemaakt
Dat is 50% minder, hoe kan het dat ze iets zeggen dat niet waar is?

Vraag over Itunes,

rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
  maandag 12 november 2007 @ 18:48:41 #118
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54555464
de batterij duur is van verschillende factoren afhankelijk, dus die officiële statements doen me niet zoveel.
  dinsdag 13 november 2007 @ 19:41:15 #119
113686 viris
iris het viris
pi_54583340
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 02:06 schreef -Menn0- het volgende:
Naja lekker boeiend allemaal! Ik heb dat jailbreak gebeuren gedaan. Wat blijkt die calender shit zit er niet meer in! Heel fijn! De reden waar ik het voor heb gedaan is er uitgehaald. Blijkt dat je het via via toch kan doen, maar nu moet ik via cyberduck op mn IP komen en dat wil hij niet. Iemand het ook via cyberduck gedaan?
cyberduck werkt niet, met cuteftp gaat het wel
  FOK!fotograaf dinsdag 13 november 2007 @ 19:48:45 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_54583547
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:41 schreef viris het volgende:

[..]

cyberduck werkt niet, met cuteftp gaat het wel
Thanks! Maar in de nieuwe update is het agenda probleem opgelost dus hoeft het al niet meer
,,/
pi_54600147
quote:
Op maandag 12 november 2007 18:42 schreef Piemol het volgende:

Vraag over Itunes,

rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

iemand?
pi_54602777
Aargh bij het downloaden van de nieuwe versie itunes ging wat mis en nu ben ik de hele bibliotheek dus kwijt. Ik heb alle muziek dus nog op de ipod zelf staan en wil dat weer op mijn comp hebben. De muziek staat dus nog wel op mijn computer maar vaak moest ik van alles in namen en artiesten aanpassen en als ik hem dus weer opnieuw vanuit mijn computer laat synchroniseren kan ik weer opnieuw beginnen.
Ellendig veel werk dus

Wat is daar de beste methode voor.? Zodra ik hem aankoppel gaat hij waarschijnlijk synchroniseren en daar heb ik geen zin in.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  FOK!fotograaf woensdag 14 november 2007 @ 15:55:25 #123
159915 -Menn0-
MNO
pi_54603230
Met Ephpod haal ik altijd mijn muziek van mijn iPod af. Of bedoel je dat niet?
,,/
pi_54605619
Dat ziet er al uit als een mogelijke oplossing. Merci
In principe wil ik dit probleem behandelen alsof ik net een nieuwe PC heb gekocht, niet meer bij mijn oude mp3' s op de computer kan komen en mijn dan Ipod gebruik als bron om alles op de nieuwe comp te laden.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54608231
Vraag over Itunes,

-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

FOK!fotograaf woensdag 14 november 2007 @ 19:53:47 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_54608989
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al uit als een mogelijke oplossing. Merci
In principe wil ik dit probleem behandelen alsof ik net een nieuwe PC heb gekocht, niet meer bij mijn oude mp3' s op de computer kan komen en mijn dan Ipod gebruik als bron om alles op de nieuwe comp te laden.
Daar heb ik inderdaad Ephpod voor gebruikt. Je kan er eventueel ook muziek op zetten via Ephpod maar dan kom je in de problemen met iTunes omdat er bij iTunes geen nieuwe nummers in de bibliotheek staan.
,,/
  woensdag 14 november 2007 @ 22:19:30 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54613369
Heuj een vraagje over iTunes: Als ik mijn i-Pod synchroniseer met de PC dan krijg ik wel alle laatst afgespeelde nummers op de PC in mijn lijstje 'laatst afgespeeld', maar niet de nummers die ik op de i-Pod heb afgespeeld. Hoe kan dat?
Dit geld hetzelfde voor het aantal keren afgespeeld. Hij telt het afspelen op de Ipod blijkbaar niet mee?
29.10 Novastar HMH
pi_54624264
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,

-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

weet nou echt iemand hoe ik dit kan doen?
pi_54629047
Joepie ! Ik heb ook een Ipod

Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 15 november 2007 @ 16:37:52 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54629076
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Ik heb ook een Ipod

Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Minuutje?
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 november 2007 @ 16:47:45 #131
183993 kevne
show me the monkey
pi_54629298
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Minuutje?
Wel wat langer denk ik zo hoor

hij gaat eerst alle .wma (dat is volgens mij standaard op een CD) bestanden converteren wat wel wat langer kan duren.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:51:21 #132
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54629376
Ik dacht dat het puur om het overzetten vanuit je Bibliotheek naar je IPod ging.
Iemand nog antwoord op mijn vraag over het niet meetellen van gespeelde nummers op de IPod?
29.10 Novastar HMH
pi_54630555
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,

-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

Deze vraag..iemand??

Daarnaast nog iets

Ik heb dus alles gesorteerd en toegevoegd in IPOD device , en dus niet in de LIBRARY

Hoe kan ik uiteindelijk dat wat ik heb overzetten naar de library? (van Device naar Library) ?
pi_54630627
Ik wil dus Ipod naar bibliotheek

Het zooitje selecteren en slepen naar de bibliotheek lukt niet

wat kan ik nog meer proberen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Piemol op 15-11-2007 17:55:37 ]
pi_54630726
Voor mensen die een makkelijk alternatief willen voor Itunes, ik gebruik sinds kort Poddox. Erg makkelijk programma waarmee je simpel en snel muziek van en naar je ipod brengt. bovendien stuk sneller dan Itunes!!
http://www.poddox.com/ daar te downen. Hier een lijstje met alternatieven, daarin staat hij ook als beste en snelste http://ipodmanagers.blogspot.com/
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  FOK!fotograaf donderdag 15 november 2007 @ 18:27:26 #136
159915 -Menn0-
MNO
pi_54631386
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef -Menn0- het volgende:
Met Ephpod haal ik altijd mijn muziek van mijn iPod af.
,,/
pi_54643808
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Minuutje?
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.

Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?

[ Bericht 1% gewijzigd door LangeTabbetje op 16-11-2007 10:18:37 ]
pi_54647476
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.

Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?
Ik heb het gevonden. Ik heb weliswaar 1 CD 3 keer moeten uploaden richting Ipod en weer van Ipod verwijderd. Maar uiteindelijk is het gelukt
  donderdag 22 november 2007 @ 23:28:58 #139
194026 ChrisRip
pi_54791852
Hallo jongens,

Ik heb nu sinds een maand een Ipod Touch 16GB.
Geweldig apparaat, maar 1 probleem:

Tijdens het synchroniseren worden de Album-Covers verwisseld. Keane komt bij Akon, Mika bij Jay-Z. Ontzettend irritant. Als ik dan het plaatje even refresh en dan weer synchroniseer is dat ene plaatje wel weer goed, maar is de rest weer helemaal door elkaar.

Iemand een idee hoe ik van dit probleem af kom? Ik zal je erg dankbaar zijn!

Mvg

Chris
pi_54793732
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideó's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Zou gauw ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
pi_54793772
'T ligt toch niet aan mijn USB-poort he? Het is een 1.0 poort.
  vrijdag 23 november 2007 @ 07:28:50 #142
194026 ChrisRip
pi_54794807
Ik heb waarschijnlijk ook een USB 1.0 poort. Kan toch niet het probleem zijn hoop ik? Ik heb het idee dat het aan ID3-tags ligt. Anyone?...
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:25:44 #143
194026 ChrisRip
pi_54807478
Iemand? Alsjeblieft ?
pi_54808289
Ik heb in de winkel wel gevraagd of behalve de snelheid een USB 1.0 poort nog nadelen had, maar ze zeiden van niet. Nou weet ik niet of de gemiddelde Mediamarktsjappie een betrouwbare bron is.
pi_54810888
Volgens mij is het toch alleen de snelheid waar je last van zult hebben met 1.0 in vergelijking met tot 2.0
pi_54811325
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
  zondag 25 november 2007 @ 13:12:00 #147
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54822679
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan

In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.

Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_54822740
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
Waarom zou je dat willen?
--- O, zo!
pi_54824427
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.

Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?

edit
iPod classic 80GB

[ Bericht 3% gewijzigd door ChRoNiC op 25-11-2007 14:56:44 ]
pi_54825208
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef jacco het volgende:
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan

In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.

Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
pi_54825640
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.

Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?

edit
iPod classic 80GB
Goed ik zal mn probleem even wat duidelijker uitleggen (na een hoop geklooi).

Ik heb een iPod Classic 80GB en een aantal Mp4 films/series. Als ik die die series naar mn iPod upload als films werkt alles gewoon en speelt mijn ipod alles af zonder enig probleem. Echter als ik ze upload als TV Show dan kan ik ze niet kijken. Probleem: hele menu TV-Show werkt niet. Maakt niet uit welk filmpje ik ID Tag als serie (ook films die ik zo tag), het menu TV Show kan je niet openen. Erg vreemd en erg vervelend want alles staat nu dus door elkaar in de map Movies.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of is dit gewoon een nare bug in de firmware van mn ipod.
pi_54825886
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
--- O, zo!
pi_54826131
Mogenlijkheid om je tv shows te renamen zodat ze op volgorde staan in je movies submenu
--- O, zo!
pi_54826248
Beetje matig eigenlijk.. dat je dat zelf niet kan
pi_54826366
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef --- het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Laptop kapot -> Garantie -> Nieuwe Laptop
=muziek weg
(geen back up enzo)
Maar het is al gelukt met 'iPod Acces'
  FOK!fotograaf zondag 25 november 2007 @ 16:22:30 #156
159915 -Menn0-
MNO
pi_54826844
Voor de ALLERLAATSTE keer!! Met Ephpod krijg je muziek van je iPod naar je computer!
,,/
  zondag 25 november 2007 @ 19:47:58 #157
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54832331
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
He bedankt voor de tip
pi_54833996
Heb sinds afgelopen vrijdag een 16 GB touch.. wat een heerlijk apparaat! Heb nu wat muziek en films erop gezet... en bijna alle covers gefixt.

Alleen 25 meest afgespeelde werkte niet... maar dit heb ik nu opgelost. Deze week checken of de batterijduur goed is
pi_54834621
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:30 schreef SnowCockroach het volgende:
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideo's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Wanneer ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
?
pi_54834967
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden

Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...

Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...

Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :

Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo

leuk 'mixed" covertje :

pi_54835084
Hoe doen mensen het?

ik maak dus geen gebruik van de library met ITUNES
Alle muziek knal ik rechtstreeks op de IPOD zelf...

Hoe krijg je uiteindelijk muziek uit je IPOD toch naar je LIBRARY?
Volgens vele mensjes is dit moeilijk gemaakt door Apple om zo illegale activiteiten tegen te gaan

Het is mogelijk, ik ga naar my computer en duik daar de IPOD folder in en "sleep" deze naar desktop en voeg de tracks al slepend toe aan library, zo komt alles georganiseerd daar terecht

Iemand snellere manier?
pi_54835907
Menn0 ook weer blij
pi_54835955
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:24 schreef Piemol het volgende:

[..]

Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden

Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...

Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...

Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :

Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo

leuk 'mixed" covertje :

[ afbeelding ]
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
pi_54836007
Maar iPod Acces werkt goed voor mijn iPod Touch. Ook snel enzo.
http://www.findleydesigns.com/ipodaccess/index.html
Als je hem wil gebruiken moet je me ff pm'en voor legale dingen enzo
pi_54837834
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
DUs anders blijven ze gewoon bij movies, of kan je het hele menu TV Shows niet openen>
  FOK!fotograaf zondag 25 november 2007 @ 23:32:47 #166
159915 -Menn0-
MNO
pi_54838516
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef EvilMarc het volgende:
Menn0 ook weer blij
Hoe vaak kunnen mensen de zelfde vraag stellen Lees eerst het topic door voor je vragen gaat stellen, doe ik altijd! Werkt als een tiet!
,,/
pi_54840648
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
neuh

ik (mis)bruik alleen het moment dat je het er over hebt om er even op verder te gaan ;-)

Nu jij zoeeen expert bent, kan je mijn vraag wel eventjes beantwoorden wat betreft IPOD naaar LIBRARY (ze mijn reactie na ik een album covertje plaatste)

Kan dat zo of kan het sneller/beter?

pi_54841879
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
pi_54845426
De output van mijn iPod video 30g is kapot! Tenminste, er komt uit mijn rechteroorklep geen geluid meer, behalve als ik een beetje aan de jackplug friemel. Heel irritant dus, want gewoon in mijn zak stoort hij als een gek als het al al niet gewoon helemaal wegvalt.

Ik heb hem iets meer dan een jaar, gekocht bij de appelstore in Utrecht. Hoeveel kans is er dat die mensen mij niet meewarig aankijken als ik met dit probleem bij ze aanklop en vraag om een nieuwe danwel reparatie?
  maandag 26 november 2007 @ 13:22:47 #170
44906 merino
World of Sleepers
pi_54846052
Vandaag dan eindelijk mijn classic 160gb ontvangen

Alleen nu staat in iTunes dat er firmware 1.0.2 opzit en als ik check for updates doe geeft hij aan dat de laatste firmware er al op zit. Echter is 1.2.1 al uit (1.2.2 is geloof ik gecancelled). Hoe krijg ik de iPod alsnog up to date als iTunes niet meewerkt?
  maandag 26 november 2007 @ 13:23:23 #171
44906 merino
World of Sleepers
pi_54846064
ik ga anders wel iTunes herinstalleren. Zonde van mijn huge ass bibliotheek die ik dan weer opnieuw mag gaan inladen maar het moet maar...
pi_54848005
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
pi_54850892
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
Als je je iPod een beetje kent weet je dat je kunt 'browsen' op Artiest, Album, Song etc.... Er is niet één manier van browsen, dus je hebt niet per definitief 'een hele trits artiesten met maar 1 nummer'. Het is maar net op welke manier je het bekijkt.

Maar als je op Artiest kijkt, zul je inderdaad artiesten vinden die één track hebben. Tenzij je de naam van het album bij artiest hebt ingevuld...
.
  maandag 26 november 2007 @ 18:12:33 #174
44906 merino
World of Sleepers
pi_54851172
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
neej

waar download ik dat dan?
Ik nam altijd aan dat het via iTunes geupdate moest worden...
  maandag 26 november 2007 @ 18:27:19 #175
44906 merino
World of Sleepers
pi_54851455
hmm laat maar, kom er net achter dat ik scheel zit te kijken en 1.2.1 de firmware voor de 5G is
pi_54852949
Heb hem nu 4 dagen, en de achterkant zitten al veel krasjes op
pi_54855155
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Ace1 het volgende:
Heb hem nu 4 dagen, en de achterkant zitten al veel krasjes op
Volgende keer net als "moi" eerst beschermhoesje kopen, dan IPOD en op het moment dat je je IPOD uit je doosje haalt GELIJK deze in hoesje stoppen

slim he!
pi_54856259
Krijg vrijdag m'n hoesje pas
  maandag 26 november 2007 @ 22:49:12 #179
44906 merino
World of Sleepers
pi_54858178
de achterkant boeit me niet zo heel erg. Voor de enkele keer dat ik mijn brilliante laser inscriptie bekijk is het niet waard om paranoia te worden over de krasjes

Ben al blijer dat de voorkant duizend maal beter is dan de 5G
pi_54859848
*Voor de volledigheid*
Als je zelf de firmware download (een .ipsw bestand) kun je terwijl je shift inhoud op 'Herstellen' of 'Update' klikken. Dan kun je zelf de firmware selecteren die je wilt gebruiken. De firmwares zijn met een beetje googlen altijd wel te vinden en te downloaden van een ftp van Apple zelf.
Dit wordt vooral gebruikt als er problemen zijn met auto updaten enzo.
  dinsdag 27 november 2007 @ 10:37:30 #181
183993 kevne
show me the monkey
pi_54865697
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
ze komen idd in ''films'' terecht bij mij
maar dan . rechterklik > info > video > Soort video > tv-prgramma

en ze komen in ''TV-programma's terecht'' geen problemen mee gehad, ooit
  dinsdag 27 november 2007 @ 19:46:38 #182
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_54875501
*Nieuwe iPod gebruiker meldt zich*

Heb d'r ook een! Heb gister een iPod Nano 8GB gekocht voor 199 dollar. Ik zit op dit moment voor werk in de VS, en aangezien ik toch al eens een fatsoenlijke MP3 speler wou, toch maar eens serieus aan een iPod gaan denken. Had al een nano van een vriend van me geprobeerd, en was toen gelijk verkocht.

Ook meteen zo'n armband gekocht, en er vanochtend mee gaan joggen. Geweldig ding! Een klein nadeeltje, de meegeleverde oordopjes blijven niet enorm goed zitten, dus moet maar eens uit gaan kijken naar een goed stel in-ear dopjes.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_54879414
Mensen, help mij!

Ik heb sinds een paar maandjes een iPod Classic 80Gb. Bevalt mij prima, te veel ruimte, scherm precies groot genoeg om south park e.d. in de trein te kijken, perfect!

Alleen heb ik dat wanneer ik 'm tijdens een dagje school in mijn zak heb zitten op HOLD, ik hem op het eind van de dag met een lege accu uit mijn zak haal. Dit gebeurt zelfs wanneer ik hem die nacht ervoor nog heb opgeladen en hij onmogelijk al leeg is tenzij hij de hele dag video's heeft lopen afspelen of iets dergelijks. Hoe komt dit en... help?
  woensdag 28 november 2007 @ 16:56:20 #184
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54897037
Ik krijg maar geen movies in mijn library van Itunes. Als ik een video bestand toevoeg geberut er helemaal niks.

Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik films op mijn nano?
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 17:44:41 #185
159915 -Menn0-
MNO
pi_54898372
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mensen, help mij!

Ik heb sinds een paar maandjes een iPod Classic 80Gb. Bevalt mij prima, te veel ruimte, scherm precies groot genoeg om south park e.d. in de trein te kijken, perfect!

Alleen heb ik dat wanneer ik 'm tijdens een dagje school in mijn zak heb zitten op HOLD, ik hem op het eind van de dag met een lege accu uit mijn zak haal. Dit gebeurt zelfs wanneer ik hem die nacht ervoor nog heb opgeladen en hij onmogelijk al leeg is tenzij hij de hele dag video's heeft lopen afspelen of iets dergelijks. Hoe komt dit en... help?
Heb je em wel uitgezet?
,,/
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 17:47:01 #186
159915 -Menn0-
MNO
pi_54898438
quote:
Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef jacco het volgende:
Ik krijg maar geen movies in mijn library van Itunes. Als ik een video bestand toevoeg geberut er helemaal niks.

Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik films op mijn nano?
Zijn ze wel .mp4?
,,/
  woensdag 28 november 2007 @ 22:11:56 #187
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54906241
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:47 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Zijn ze wel .mp4?
Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converteren
  FOK!fotograaf woensdag 28 november 2007 @ 22:42:51 #188
159915 -Menn0-
MNO
pi_54907380
Er is maar 1 soort bestandje, Mpeg4 uit m'n hoofd?! Pin me er niet op vast.

Je zal dus een converter moeten zoeken.
,,/
  woensdag 28 november 2007 @ 22:43:00 #189
183993 kevne
show me the monkey
pi_54907387
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converteren
als dat zo zou zijn zouden er geen speciale sites zijn voor ipod video torrents (om maar een voorbeeld te noemen)

would have made things a lot easier though!
pi_54914844
Ik gebruik videora converter om m'n .avi's te converten.
  donderdag 29 november 2007 @ 11:53:31 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54916153
Ik gebruik ZamZar voor het converteren van youtube bestanden Kun je ze als IPOD-bestand downloaden
29.10 Novastar HMH
  donderdag 29 november 2007 @ 11:59:57 #192
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54916303
Bedankt, ga nu maar opzoek naar een converter

Dit zegt mijn handleiding
quote:
To import a video into iTunes:
Drag the video file to your iTunes library.
Some videos may be ready for use with iPod nano after you import them to iTunes. If
you try to add a video to iPod nano (see “Syncing Videos Automatically” on page 34 for
instructions), and a message says the video can’t play on iPod nano, then you must
convert the video for use with iPod nano.
To convert a video for use with iPod nano:
1 Select the video in your iTunes library.
2 Choose Advanced > “Convert Selection to iPod.”
Depending on the length and content of a video, converting it for use with iPod nano
can take several minutes to several hours.
pi_54920793
Gister een 16gb iPod Touch gekocht, erg tevreden, prachtige interface.

Het lukt me alleen niet om bij ons thuis op internet/youtube te gaan. Ik weet wel zeker dat ik verbonden ben met ons draadloos netwerk (via een wachtwoord, dat wel), maar hij zegt telkens 'Geen Server' oid. Op school lukte het wel (zonder wachtwoord overigens..)

Iemand enig idee? Router configuratie misschien?
pi_54921766
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:44 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Heb je em wel uitgezet?
Ja, ik had hem gisteravond bijvoorbeeld in mijn tas gedaan. Uitgezet, niet eens op hold, vanmorgen weer leeg. Zit je dan 2 uur in de trein dood te gaan...
  donderdag 29 november 2007 @ 16:29:20 #195
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54922270
Damn heb net Oceans Thirteen op de nano gezet, maar dat ziet er echt retestrak uit.
pi_54945088
Misschien een hele stomme vraag maar heb sinds gister de nieuwe ipod nano, en nu wil ik proberen een film dvd erop te zetten. Hoe moet ik dit doen??

Het is dus een dvd die ik thuis al had die ik in mijn laptop doe en dan op mijn ipod wil zetten.
Hoop niet dat ik nu al te dom overkom...

[ Bericht 6% gewijzigd door Suuz_ op 30-11-2007 13:56:57 ]
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:27:34 #197
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54947524
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar heb sinds gister de nieuwe ipod nano, en nu wil ik proberen een film dvd erop te zetten. Hoe moet ik dit doen??

Het is dus een dvd die ik thuis al had die ik in mijn laptop doe en dan op mijn ipod wil zetten.
Hoop niet dat ik nu al te dom overkom...
Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)
pi_54948052
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef jacco het volgende:

[..]

Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)
En hoe doe ik dat
  vrijdag 30 november 2007 @ 15:56:27 #199
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54948190
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 15:50 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

En hoe doe ik dat
Als het bestand kleiner is dan 100mb is dit een uitkomst http://www.zamzar.com/

Of gebruik zoiets als dit http://nederland.softpick(...)nverter_nl-37762.htm Je kan de trial versie downloaden of de volledige versie 'kopen'
pi_54966754
Oke ik ga er mee aan de slag, thanx
pi_54987702
Even een vraagje!
Ik heb onlangs van mijn werk een 1GB Ipod Shuffle gekregen. Deze heb ik inmiddels aangesloten etc. Maar ik heb ook een 5e generatie Ipod. Nou wil ik bij die Shuffle de automatische synchronisatie uitzetten, zodat die nummers van de 2 Ipods niet hetzelfde zijn. Iemand enig idee hoe dit moet? Met mijn 5e generatie zie ik wel een hokje in Itunes met ''Muziek en video's handmatig beheren'', maar bij de Shuffle zie ik daar niks staan.

Iemand enig idee?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_54989390
Koop een Zune,,,,,,

Maak afspeellijsten voor de shuffle. zet daar de muziek op, en doe eens bij het tabblad van de ipod de afspeellijst selecteren

dus de ipod in itunes selecteren, dan zie je bovening een tabblad Muziek, en daar kan je selecteren welke je wilt syncen
--- O, zo!
  maandag 3 december 2007 @ 12:26:06 #203
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55010750
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Bernie en ik zijn tof.
pi_55011010
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef mordradead het volgende:
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Hieruit blijkt gewoon dat apples kut zijn...
--- O, zo!
pi_55013551
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...

Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
pi_55013627
Vreemd als het bij 2 ipods is... als het 1 ipod was dan was misschien de oplossing, middelste knop en de menuknop ingedrukt houden zodat hij reboot (je ipod). maar als er 2 ipods zijn dan is het wel vreemd .
--- O, zo!
pi_55013651
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
--- O, zo!
pi_55013681
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef --- het volgende:
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
Jep. Ik open itunes en ram dan die ipod erin. Hij gaat wel laden, alleen verder gebeurd er niets dus...
pi_55239005
Een vraag die waarschijnlijk 900 keer al gesteld is, maar wat is een waardig alternatief voor itunes als het gaat om syncen? Liefst een stand-alone programma, dus geen plug-in?

Ik ben echt niet te spreken over itunes, maar ik wel graag playlists kunnen maken en zulks.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55251357
Hij is inderdaad al vaak gesteld, maar er zijn ook genoeg antwoorden op volgens mij...

Ik gebruik nog steed YamiPod, maar ik sync niet, ik versleep gewoon muziek naar de iPod...
.
pi_55257421
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...

Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
Ik had dat probleem gister, toen herkende die me ipod alleen als een camera.. ik heb toen ff me itunes geupdate en toen werkte alles... misschien dat het daar aan ligt?
[14.gif]
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:47:51 #212
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55282336
gvd... ben me supermooie glanzend zwarte ipod 80 gb verloren in disney afgelopen woensdag...
Dag erna meteen maar een ipod classic gekocht omdat ik 'm supervaak gebruik in de auto en met fitness, maar vind het matte toch niet echt zooo denderend om heel eerlijk te zijn...

En ik mis nog iets: Bij de vorige serie ipods kreeg je een heel mooi soort van fluwelen/suede bescherm dingetje erbij wat de hele ipod beschermde en je hem maar een heel klein stukje omhoog hoefde te schuiven om 'm te bedienen maar schijnbaar moesten ze zonodig bezuinigen om 'm niet erbij te doen... Dus als iemand weet waar je deze nog kunt krijgen of als iemand deze nog over heeft houd ik me ook aanbevolen

Ook nog een silicone bescherming gekocht maar daarmee lukt het scrollen gewoonweg niet meer...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 16 december 2007 @ 15:11:40 #213
194026 ChrisRip
pi_55313452
Hey mensen,

Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?

Alvast bedankt!

Chris
pi_55321863
tvp.
pi_55324084
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef ChrisRip het volgende:
Hey mensen,

Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?

Alvast bedankt!

Chris
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
  zondag 16 december 2007 @ 22:59:13 #216
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55324198
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
En dan 'Deel van een verzameling' aankruisen en het zou moeten werken
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55341834
Hallo,

Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.

So here it goes;

Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl

*Software probleem
*Kapotte sensor

Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?

Bvd,

Ernstigezaak.
pi_55342231
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,

Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.

So here it goes;

Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?

*Software probleem
*Kapotte sensor

Bvd,

Ernstigezaak.
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
pi_55342393
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,

So here it goes;

*Software probleem
*Kapotte sensor

Bvd,

Ernstigezaak.
Dat is een ernstige zaak . Als het zowel in Muziek , Foto's en Safari niet werkt , vrees ik het ergste. Maar goed ik neem aan dat je gewoon garantie hebt .
pi_55343108
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:49 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
Ik zal het eens proberen. Dankje.
Ik heb mijn Ipod touch overigens van de officiele Apple site besteld, en is aan de deur bezorgd door UPS. Indien het nodig blijkt om hem terug te sturen, waar precies moet hij dan heen?

- Edit -

Vergeet dat laatste maar. Heb het al gevonden. Nu afwachten op een e-mailtje en kijken wat ze van me willen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ernstigezaak op 17-12-2007 20:41:27 ]
pi_55383384
Hurrah !

Gisteravond zat ik weer eens te pielen met het ding, en opeens deed de coverflow optie het, eveneens kantelde het scherm ook bij Safari en foto's. Het gebeurde eigenlijk pas toen de Ipod twee maal volledig 360 graden ronddraaide in mijn hand... En toen werkte het elke keer zoals het hoorde.

Vreemd, maar misschien moest hij even 'wakker geschud' worden *Happy*
pi_55405230
Great, ik heb een probleem. Who can help me?

Ik wil dus wat nieuwe muziek op mijn ipod touch zetten, en ik sluit t ding dus aan. Maar op de een of andere manier herkent me pc hem niet meer. Hij laadt em wel op, maar als ik bij Deze Computer kijk zie ik niks staan. En als ik dan Itunes aan en uit doe dan krijg ik opeens een bericht dat er een onbekende fout is opgetreden en dat mijn iphone (terwijl ik een itouch heb) niet aangesloten kon worden...
[14.gif]
pi_55428883
Heb de mijne al een tijdje maar sinds gisteren werkt ie niet meer
Hij blijft in LOCK mode staan. Ongeacht wat ik ook doe....
Resetten (menu+play knop indrukken helpt niet (logisch). Resetten via iTunes naar factory defaults werkt niet Helemaal niets helpt... Iemand enig idee??

Ipod Nano 2G
O+ BlaBlub O+
pi_55451926
PROBLEM:

Krijg sinds vandaag met mijn Mini:

Itunes kan de inhoud van de Ipod 'IPOD' niet lezen. Ga naar de tab Samenvatting in de Ipod-voorkeuren en klik op Herstellen om de fabrieksinstellingen van de Ipod te herstellen

Wat moet ik hiermee Ik heb ipod zelf al gereset, maar moet ik dit in Itunes nu ook doen? Ik zie namelijk geen tab Samenvatting in de Ipod-voorkeuren staan

Kan iemand me helpen? damn
Haleloeja
pi_55463773
Ik heb al een jaar of 5 een ipod mini en ik ben nu ook wel weer toe aan een nieuwe.
Ik zit alleen nog te twijfelen welke ik zal nemen.
De Touch ziet er wel het mooiste uit.

Ik vind de nike + functie ook wel erg handig. Is dat ook mogelijk op de Touch?

En wat bedoelde HostiMeister met dit: welke iPhone zooi kan je er dan opzetten?
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
pi_55477534
Een update voor Nano

1.0.3

Waar staat de changelog? wat Apple er zelf van maakt is bagger

Changelog : bugfixes

wtf verstaat men onder bugfixes

Slappe hap!
  zondag 23 december 2007 @ 01:48:17 #227
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_55481433
Ik zit er aan te denken een iPod Touch te importeren vanuit Amerika, maar ik was benieuwd of ik na alle bijkomende invoer en douane kosten nog steeds goedkoper uit zou zijn, en de uitkomst zal je nog verrassen.

Amerikaanse Prijzen op Amazon.com / US Apple Store van 23/12/2007
Nederlandse Prijzen zoals gehanteerd in de Nederlandse Apple Store van 23/12/2007
Officiële slotkoersen valuta 21/12/2007

iPod Touch 8 GB

Prijs Amerika --> 280 dollar / 195 euro
Prijs Nederland --> 299 euro (Amerika 104 euro goedkoper)

iPod Touch 16 GB

Prijs Amerika --> 360 dollar = 250 euro
Prijs Nederland --> 399 euro (Amerika 149 euro goedkoper)

Bijkomende kosten:

Verzendkosten (Expedited International Shipping - 6 tot 22 werkdagen)
Per zending 10 dollar
Per artikel 6 dollar
-----------------------------
Totaal 16 dollar / 11 euro

BTW-kosten 21%
iPod Touch 8 GB --> 41 euro
iPod Touch 16 GB --> 52,5 euro

Douane-kosten (groffe schatting)
15 euro

Invoerkosten 2%
iPod Touch 8 GB 4 euro (afgerond)
iPod Touch 16 GB 5 euro (afgerond)

----------------------------------

Waar het op neerkomt:

Uiteindelijk prijs geïmporteerde iPod Touch 8 GB:
195 euro + 11 euro + 41 euro + 15 euro + 4 euro = 266 euro

Winkelprijs iPod Touch 8 GB Nederland:
299 euro

Voordeel na import: 33 euro

Uiteindelijk prijs geïmporteerde iPod Touch 16 GB:
250 euro + 11 euro + 52,5 euro + 15 euro + 5 euro = 333,5 euro
Winkelprijs iPod Touch 16 GB Nederland:
399 euro

Voordeel na import: 65,5 euro

Dus mensen die zich afvragen of het importeren het moeite wel loont. Jazeker wel. Vooral blijven doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Asskicker14 op 23-12-2007 01:58:49 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55500200
De nano was voor mij een impuls aanschaf; ik wilde deze ineens hebben

als ik die moeite moest doen van : eerst nadenken ,kijken naar garantie hoe het daarmee zit enz, dan bestellen, dan had er in geen 100 jaar een Ipod in mn zak gezeten
  zondag 23 december 2007 @ 23:18:11 #229
114531 TheUnreal
Zo ja, waarom niet?
pi_55503810
Ik zit ook te twijfelen om een iPod Touch te gaan halen (de 8gb versie). Ik zag (en betastte ) hem laatst in de mediamarkt. Echt een heel gaaf dingetje! Maar ik wil eigenlijk even een flinke lijst nadelen horen zodat ik hem niet ga kopen.. Hij is zo duur
pi_55511992
De touch niet kopen

Waarom meer geld uitgeven voor een functie (de touch functie) waar het uiteindelijk helemaal niet om gaat

Uiteindelijk gaat het om muziek, lekker 30GB nemen, classic ofzo, volgooien met muziek en 1 maal op "play" drukken en dat ding in je zak stoppen en niet meer naar omkijken
pi_55512506
De meeste mensen kopen de iPod niet om de (hoeveelheid) muziek, maar om de 'hipheid' en om er bij te horen. Anders kun je net zo goed een veel goedkopere Creative Zen nemen die in veel tests als beter wordt gewaardeerd van de iPod.
pi_55516731
Of via marktplaats kopen.. dan heb je geen garantie.. maar wel een ipod 16gb touch voor 280 euro, in originele verpakking Gloednieuw...

Ik ben er blij mee! Heerlijk apparaatje.
  woensdag 26 december 2007 @ 11:13:38 #233
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55547078
tvp..

En een vraagje. 1)Stel, je hebt muziek staan in je itunes bibliotheek maar de originele nummers ben je kwijt. Kun je er dan nog wat mee (in de zin van op een andere Ipod zetten etc?

2) Hoe maken jullie een back up van je itunes bieb?

Ik zou zo graag de hele inhoud over willen zetten naar een andere ipod, maar dat kan dus niet??
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55550062
quote:
Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef Ace1 het volgende:
Of via marktplaats kopen.. dan heb je geen garantie.. maar wel een ipod 16gb touch voor 280 euro, in originele verpakking Gloednieuw...

Ik ben er blij mee! Heerlijk apparaatje.
Van welke aanbieder heb je die gekocht?
pi_55571492
hmm mn Ipod Nano, 2gen, is eerste kerstdag overleden.. net als mn oma kon er allemaal wel bij op 1 dag.
Nou vroeg ik me af, of ik nog garantie heb omdat ik hem al lang er als een jaar heb. En is het wel nuttig om em terug te sturen, want als het 50,- of meer kost kan ik beter een nieuwe kopen zodat ik er weer wat langer tegenaan kan!
pi_55572044
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Van welke aanbieder heb je die gekocht?
Ene "Jeroen" uit Zaandam.
pi_55577635
IPOD

Leuk, maar ik voel me niet prettig bij het "je moet Itunes gebruiken"

Het kan wel zonder, maar dan heb weinig aan die "extra dingetjes" zoals Coverflow e.d. , aangezien dit alleen maar kan met Itunes
pi_55621465
Is de iTouch erg kwetsbaar? Bij de Dixons probeerde ze me heel erg om een soort van extra verzekering erbij af te sluiten. Hebben jullie dat ook?
Iedereen tevreden over de iTouch?
pi_55622348
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef ryan_atwood het volgende:
Is de iTouch erg kwetsbaar? Bij de Dixons probeerde ze me heel erg om een soort van extra verzekering erbij af te sluiten. Hebben jullie dat ook?
Iedereen tevreden over de iTouch?
Vandaag toevallig nog een review over gelezen op Tweakers.net: linkje
.
pi_55627240
Ik wil liedjes van mijn iTunes op een vriend zn iPod zetten, mar hij zegt dat dit niet gaat, dat hij enkel van zijn iTUnes accepteert.
Is dit waar?
pi_55627392
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:15 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Vandaag toevallig nog een review over gelezen op Tweakers.net: linkje
Kijk, daar hebben we iets aan. Thnx. Goede review dus, enig nadeel is de zeer hoge prijs. Denk dat ik hem binnenkort maar aan ga schaffen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:27:44 #242
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55636048
Vraagje over coverflow..
Misschien begrijp ik het nog niet helemaal goed, want ik heb mn Ipod Classic pas 2 dagen..

Ik heb enkele verzamel CD's op mijn ipod staan, inclu cover..
Nu zag ik dus ineens de cover van de verzamelcd heel vaak tussen de Coverflow staan (voor elk nummer :S). Wat ik toen gedaan heb, is bij itunes aangegeven dat het een "verzameling" was (bij info). Gewoon als probeersel..

Naja, nu staat de betreffende cd niet meer 20 x tussen de coverflow, maar kan ik de artiesten ook niet apart terugvinden onder "artists".

Hoe moet ik dit soort issues met verzamelcd's aanpakken?
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 29 december 2007 @ 22:30:13 #243
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55636132
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over coverflow..
Misschien begrijp ik het nog niet helemaal goed, want ik heb mn Ipod Classic pas 2 dagen..

Ik heb enkele verzamel CD's op mijn ipod staan, inclu cover..
Nu zag ik dus ineens de cover van de verzamelcd heel vaak tussen de Coverflow staan (voor elk nummer :S). Wat ik toen gedaan heb, is bij itunes aangegeven dat het een "verzameling" was (bij info). Gewoon als probeersel..

Naja, nu staat de betreffende cd niet meer 20 x tussen de coverflow, maar kan ik de artiesten ook niet apart terugvinden onder "artists".

Hoe moet ik dit soort issues met verzamelcd's aanpakken?
Ah, even de 7e post proberen...

(maar weet nu nog steeds niet hoe ik ze wél te zien krijg bij artists???)

iemand?
http://www.intermactivity.be/forum/archive/index.php/t-92439.html
pi_55658369
Is Nike+ ook compatible met de iTouch?
  maandag 31 december 2007 @ 11:03:25 #245
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55675690
Waarom luistert niemand naar mij!
pi_55676005
Omdat we hier niet de wijsheid in pacht hebben om jouw antwoord te beantwoorden, ga dan naar het macosx.nl forum of naar tweakers.net (daar krijg je gegarandeerd binnen 5 minuten een antwoord. )
  maandag 31 december 2007 @ 11:21:02 #247
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55676171
quote:
Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat we hier niet de wijsheid in pacht hebben om jouw antwoord te beantwoorden, ga dan naar het macosx.nl forum of naar tweakers.net (daar krijg je gegarandeerd binnen 5 minuten een antwoord. )
Pffft. Nepnerds.
pi_55679336
Cute butt, kun je niet sorten op Album en kijken welke artiesten bij je album staan? Anders ben je ze m.i. gewoon kwijt.
Calmer than you are
  maandag 31 december 2007 @ 13:55:28 #249
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55681067
quote:
Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Cute butt, kun je niet sorten op Album en kijken welke artiesten bij je album staan? Anders ben je ze m.i. gewoon kwijt.
Cute But heeft gechecked, maar ze staan er gewoon wel bij op de verzamel cd's maar niet bij de artiesten..
pi_55681366
Post 's een screenshot, want ik begrijp niet echt wat er misgaat. Als de artiesten er niet meer bij staan, moet je ze volgens mij gewoon weer invoeren. Helaas.
Calmer than you are
pi_55708745
Weet iemand een site waar je alle iPods (dus ook oude versies) met elkaar kunt vergelijken? Bijvoorbeeld qua afmeting.
.
pi_55719519
Mensen, is het mogelijk om mijn iPod op 2 computers bij te houden, waar allebei iTunes op staat??
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:28:50 #253
128960 AR212
-One Love-
pi_55725620
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 20:29 schreef Tackleberry het volgende:
Weet iemand een site waar je alle iPods (dus ook oude versies) met elkaar kunt vergelijken? Bijvoorbeeld qua afmeting.

Google en gij zult vinden:

http://en.wikipedia.org/wiki/IPod

http://support.apple.com/specs/ipod/
"Let's Get Together And Feel Allright"
pi_55726578
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Mensen, is het mogelijk om mijn iPod op 2 computers bij te houden, waar allebei iTunes op staat??
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
pi_55726589
btw misschien dat iemand me hier kan helpen...

Ik vroeg me af, ik wou een radio toevoegen bij de radio lijst van iTunes maar hoe doe je dat eigenlijk? Ik zie daar nergens een functie voor staan? Ben ik nauw gewoon blind of kan datgene wat ik wil niet?
pi_55727266
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:

[..]

Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
Thnx, nog een ander vraagje: Kost het geld om via iTunes albumillustraties op te halen of is dat gratis. (er van uitgaande dat je de muziek niet geheel legaal hebt verkregen).
pi_55727722
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:

[..]

is het volgende dan ook mogelijk:

stel je hebt computer A en laptop B.
Alle muziek staat nu op computer A. Je hebt een lege iTunes op laptop B.
Je synchroniseert een nieuwe iPod met computer A zodat alles daarop staat. Vervolgens synchroniseer je je iPod met laptop B, zodat alle nummers hier ook op komen te staan. Werkt dit op deze manier???
pi_55728886
Nee volgens mij is dat laatste niet mogelijk. Je kunt wel muziek op je iPod zette en verwijderen maar volgens mij niet kopieren zeg maar zover ik weet tenminsten naar een andere computer. Maar volgens mij zijn er wel programma'tjes voor.

En over die album illustraties dat kost geen geld zover ik weet.
pi_55756091
Nog weer 2 vraagjes:

1. Je kan songteksten in iTunes zetten. Is het dan ook mogelijk deze op je iPod te zien??

2. Als ik een DVD heb en die op mijn iPod wil zien. Hoe doe ik dat dan. Volgens mij moet je het omzetten naar een bepaald formaat. Met welk programma doe ik dit en hoe?
pi_55756825
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Nog weer 2 vraagjes:

1. Je kan songteksten in iTunes zetten. Is het dan ook mogelijk deze op je iPod te zien??

2. Als ik een DVD heb en die op mijn iPod wil zien. Hoe doe ik dat dan. Volgens mij moet je het omzetten naar een bepaald formaat. Met welk programma doe ik dit en hoe?
1) Dunno....
2) Videora iPod Converter, gaat super makkelijk!
pi_55760679
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Voor jou altijd.

Hoop dathet zo lukt!
Handig programma! Het gebeurt echter wel eens dat het album wel in dat schermpje van die Wdiget komt, maar dat hij niet door wil naar iTunes. Hebben jullie dat ook wel eens?
pi_55761586
quote:
Nee volgens mij is dat laatste niet mogelijk. Je kunt wel muziek op je iPod zette en verwijderen maar volgens mij niet kopieren zeg maar zover ik weet tenminsten naar een andere computer. Maar volgens mij zijn er wel programma'tjes voor.

En over die album illustraties dat kost geen geld zover ik weet.
Programma'tjes zoals Yamipod biedt je de mogelijkheid om bestanden van je iPod te kopieren. Vervolgens kun je het spul weer in een nieuwe iTunes library mikken. Deze moet echter wel gelijk zijn aan de library waarmee je iPod in de 1e instantie mee gesynct is, anders gooit hij spul van je iPod af...

Albumillustraties zijn gratis, enkel even een (gratis) account aanmaken voor de iTunes-store..
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_55803552
* TwyLight heeft sinds 3 dagen een iPod Touch
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:26:11 #264
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55804474
Hoe zorg ik ervoor dat ik alleen bepaalde nummers uit mijn bibliotheek op mijn ipod kan zetten? Ik kom er niet uit..
pi_55804843
Gewoon een playlist maken een daar in alle nummers die je op je iPod wil hebben inzetten, en vervolgens in het ipod menu in itunes aanvinken dat je alleen die playlist wil syncen.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:51:50 #266
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55805514
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Gewoon een playlist maken een daar in alle nummers die je op je iPod wil hebben inzetten, en vervolgens in het ipod menu in itunes aanvinken dat je alleen die playlist wil syncen.
Ga ik proberen! Gefeliciteerd met je iPod touch! Bevalt ie een beetje?
pi_55806172
Ik heb ook maar een vraagje...

SInds ik mijn IPOD heb, heb ik deze gevuld met muziek op deze manier
Ik start ITUNES op , en ga dan naar IPOD (devices) in plaats van de LIBRARY
Dan drag and drop ik mijn muziek files hiernaartoe,pas ik alles aan en klaar

Ik maak dus totaal geen gebruik van de LIBRARY

De vraag: is dit handig? en, hoe kan ik nu dus alles ( muziek, covers etc ) nu ook in mijn LIBRARY krijgen? door hier ook te "drag en droppen" ?
pi_55806922
Ook een vraagje, k heb pas een ipod classic gekocht, en wat is het beste qua bescherming, k had de Invisible Shield al gezien, maar kun je die wel in NL kopen, en is dat wel echt 'onzichtbaar' en beschermt het ook echt goed ?
pi_55806970
Het beschermd wel goed tegen krassen en vies worden, maar als je hem op de vloer laat flikkeren gaat die net zo snel stuk als anders
pi_55807025
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Het beschermd wel goed tegen krassen en vies worden, maar als je hem op de vloer laat flikkeren gaat die net zo snel stuk als anders
Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .
pi_55807097
Ik heb voor de nano een condoom....een rubber hoesje....erg handig en zit er sinds minuut 1 toen ik um kocht eromheen

Enige probleem is dat soms scrollen niet werkt door dat stukje rubber
pi_55807132
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Piemol het volgende:
Ik heb voor de nano een condoom....een rubber hoesje....erg handig en zit er sinds minuut 1 toen ik um kocht eromheen

Enige probleem is dat soms scrollen niet werkt door dat stukje rubber
Condooms moeten om "Piemols" niet om iPods .
pi_55807133
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .
niet?
pi_55807150
condooms zijn zóó anti aids
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:35:28 #275
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_55807181
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Banzaiaap het volgende:

[..]

Ga ik proberen! Gefeliciteerd met je iPod touch! Bevalt ie een beetje?
Hij wil mn ipod nu helemaal niet meer synchen!! Hij geeft elke keer een foutmelding dat 'de vereiste schijf niet is gevonden' ..
pi_55807206
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef Piemol het volgende:
Ik heb ook maar een vraagje...

SInds ik mijn IPOD heb, heb ik deze gevuld met muziek op deze manier
Ik start ITUNES op , en ga dan naar IPOD (devices) in plaats van de LIBRARY
Dan drag and drop ik mijn muziek files hiernaartoe,pas ik alles aan en klaar

Ik maak dus totaal geen gebruik van de LIBRARY

De vraag: is dit handig? en, hoe kan ik nu dus alles ( muziek, covers etc ) nu ook in mijn LIBRARY krijgen? door hier ook te "drag en droppen" ?
Mijn wegebbend evraag nog maar eens even naar voren schuiven
pi_55807293
Je bedoelt je muziek in iTunes krijgen ? Ja je kunt ook gewoon in de Library dumpen of afspeellijsten in iTunes maken die je ook weer op de iPod kan synchroniseren.
pi_55807759
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
Je bedoelt je muziek in iTunes krijgen ? Ja je kunt ook gewoon in de Library dumpen of afspeellijsten in iTunes maken die je ook weer op de iPod kan synchroniseren.
Heb je het nou tegen mij?

Ik heb IPOD gekocht en vanaf dag 1 geen LIBRARY gebruikt

Ik speel geen muziek af op mn comp , en als ik dat doe doe ik dat met Winamp en zeker niet met Itunes.. dus,...Ik ben regelrecht naar mijn DEVICES gegaan (de IPOD) en daar naar "MUZIEK" , en hier dus alle muziek van mn computer 'gedragged', vervolgens alles aangepast (coverflow, album, artiest etc.)

Mijn Ipod zit nu vol met zooi wat dus er niet af mag, alles staat goed

Nu begin ik een beetje mezelf af te vragen of dit handig is geweest, en wil ik weten of ik alles van IPOD naar LIBRARY kan slepen

ALs ik nu ga syncen, dan (denk ik) haal ik alles van mn IPOD af, op een paar tracks na die ik dus nu wel in mijn library heb staan..
Na het syncen, dat wat je in je library hebt, dat komt dan ook in je IPOD, en verder wat je in je IPOD hebt en niet in je LIBRARY wordt dan uit de IPOD verwijderd............... klopt dat?
pi_55807843
STOP EENS MET DIE IRRITANTE CAPSLOCK
pi_55808113
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef TwyLight het volgende:
STOP EENS MET DIE IRRITANTE CAPSLOCK
Wat nou

Das toch duidelijk zo? de capslock-woorden zijn functies in Itunes
pi_55808167
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Piemol het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?

Ik heb IPOD gekocht en vanaf dag 1 geen LIBRARY gebruikt

Ik speel geen muziek af op mn comp , en als ik dat doe doe ik dat met Winamp en zeker niet met Itunes.. dus,...Ik ben regelrecht naar mijn DEVICES gegaan (de IPOD) en daar naar "MUZIEK" , en hier dus alle muziek van mn computer 'gedragged', vervolgens alles aangepast (coverflow, album, artiest etc.)

Mijn Ipod zit nu vol met zooi wat dus er niet af mag, alles staat goed

Nu begin ik een beetje mezelf af te vragen of dit handig is geweest, en wil ik weten of ik alles van IPOD naar LIBRARY kan slepen

ALs ik nu ga syncen, dan (denk ik) haal ik alles van mn IPOD af, op een paar tracks na die ik dus nu wel in mijn library heb staan..
Na het syncen, dat wat je in je library hebt, dat komt dan ook in je IPOD, en verder wat je in je IPOD hebt en niet in je LIBRARY wordt dan uit de IPOD verwijderd............... klopt dat?
Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.
pi_55809283
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft sinds 3 dagen een iPod Touch
Sorry maar mag ik even heel hard lachen?

Nee?

Doe ik toch HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHHA
pi_55809420
Waarom moet je hard lachen dan Wouter ?
pi_55809771
Ik heb sinds gisteren een ipod classic 80GB !!!!
♥..Every day I love you more..♥
Moonwell.nl
♥ Aileen 25-09-2008 ♥
pi_55815716
Wie is die kneus?
pi_55818967
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.
Dus als ik nu ga syncen ben ik alles kwijt op de IPOD

oh

En daarnaast, ik kan dus niet van IPOD naar LIBRARY

Dus als ik hetzelfde wat er in mn IPOD staat in mijn LIBRARY wil hebben, dan ben ik mooi de snikkel,

Dat lukt dus alleen maar door de muziek in LIBRARY te plaatsen en vervolgens te syncen

best wel balen....

En wat nou als ik 'view hidden files en folders ' aanzet, en dan in IPOD alle fragmenten op mn HD knal, en dit dan in LIBRARY drag? dat kan volgens mij ook..
  zondag 6 januari 2008 @ 12:58:32 #287
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55820714
Wat doen jullie eigenlijk met de orginele nummers? Zodra ik ze weghaal van de locatie waar ze op stonden toen ik ze synchroniseerde met mijn iTunes bibliotheek, komt er een uitroepteken voor te staan, en zegt iTunes dat ie ze niet meer kan vinden. Voor mij geen punt want ik gebruik de iTunes speler niet om muziek mee af te spslen op mijn pc, en op mijn iPod doen ze het dan toch nog wel.

MAAR: wat wel lastig is aan zon nummer met een uitroepteken ervoor, het lijkt wel alsof ik de "Info" van die nummers niet meer kan veranderen? (Wat dus onhandig is voor het netjes sorteren van de nummers op mijn iPod...

Wat doen jullie hieraan? Laten jullie al de muziek die in je iPod library zit op de locatie staan waarin je hem heb toegevoegd???? Ik heb nu de iPod Classic 80GB, en dat word me toch een beetje veel opslagcapaciteit..
pi_55827738
Ja, hoi. M'n vriendin heeft net een nieuwe nano gekregen maar die werkt dus alleen op de laatste itunes die weer alleen op XP en hoger draait. Aangezien ik hier win2k heb zoek ik een oplossing. Misschien een alternatief programma voor itunes? Jullie een idee?

Best vreemd dat ze geen 2k ondersteunen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_55849041
Weet iemand hier misschien of het mogelijk is om op de iPod Touch streaming video te kijken? Hiermee bedoel ik met name .asx bestanden. Zo nee, kan zoiets wel dmv jailbreaken of iets?
pi_55849167
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:56 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. M'n vriendin heeft net een nieuwe nano gekregen maar die werkt dus alleen op de laatste itunes die weer alleen op XP en hoger draait. Aangezien ik hier win2k heb zoek ik een oplossing. Misschien een alternatief programma voor itunes? Jullie een idee?

Best vreemd dat ze geen 2k ondersteunen.
Best vreemd dat je win2k nog gebruikt
pi_55849802
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef FrozenOne23 het volgende:
Weet iemand hier misschien of het mogelijk is om op de iPod Touch streaming video te kijken? Hiermee bedoel ik met name .asx bestanden. Zo nee, kan zoiets wel dmv jailbreaken of iets?
Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.
pi_55850120
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.
Lekker is dat, wifi + mooi groot scherm is toch perfecte combinatie om zoiets mogelijk te maken? Als Apple de SDK uitbrengt kan het misschien wel gemaakt worden toch?
pi_55892976
Mijn oordopjes zijn kaduuk. De linkerdop kraakt gigantisch bij een klein zuchtje bass. Nu heb ik zo'n servicerequestding ingevuld, garantie tot mei 2008 volgens de apple site, en nieuwe doppen besteld.

Nu stond er dus dat ik de oude doppen terug moet sturen (logisch, ter controle, of om misbruik te voorkomen), en als onderpand heb ik dus mn creditcardnummer ingevuld.

Alleen nu staat er dus het volgende:
Invoice details
Item Charge
Total: ¤ 24.00

Worden deze kosten alleen doorberekend als ik de oude doppen niet opstuur, of betaal ik dit nou sowieso? (anders had ik liever iets bijgelegd en cx300's gehaald )

En wat zijn de kosten voor het terugsturen van de oude doppies?
pi_55893117
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn oordopjes zijn kaduuk. De linkerdop kraakt gigantisch bij een klein zuchtje bass. Nu heb ik zo'n servicerequestding ingevuld, garantie tot mei 2008 volgens de apple site, en nieuwe doppen besteld.

Nu stond er dus dat ik de oude doppen terug moet sturen (logisch, ter controle, of om misbruik te voorkomen), en als onderpand heb ik dus mn creditcardnummer ingevuld.

Alleen nu staat er dus het volgende:
Invoice details
Item Charge
Total: ¤ 24.00

Worden deze kosten alleen doorberekend als ik de oude doppen niet opstuur, of betaal ik dit nou sowieso? (anders had ik liever iets bijgelegd en cx300's gehaald )

En wat zijn de kosten voor het terugsturen van de oude doppies?
Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.
pi_55893143
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef JoMo0 het volgende:

[..]

Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.
Ja oke. Dat was ik ook van plan. Maar het staat er nu zo raar dat ik al 'gecharched' ben.
pi_55906317
Ja hallo, met mij.

Mijn iPod Nano (de nieuwe ) doet raar. Ik heb hem nu naast me liggen op m'n bureau en het scrolldingesdingesje doet het geluid steeds harder en zachter zetten. Zo te zien zit er geen vuil tussen, iemand bekend met dit probleem of enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt! .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_55916812
Iemand ervaring met de Touch? Ik wil deze namelijk deze snel gaan aanschaffen op Chear.nl waar hij aangeboden wordt voor maar ¤ 265,-
pi_55917019
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef Snever het volgende:
Iemand ervaring met de Touch? Ik wil deze namelijk deze snel gaan aanschaffen op Chear.nl waar hij aangeboden wordt voor maar ¤ 265,-
Van de vrachtwagen gevallen zeker

Verder een superding. Mits je af en toe wel films en video's (voor mij voornamelijk video-podcasts) kijkt. Anders voldoet een gewone ipod ook wel.
pi_55920041
Ik vind de Touch mogelijkheid wel aansprekelijk. Verder jailbreak ik hem natuurlijk meteen en knal ik die applicaties erop.
pi_55931826
Hoe werkt dat pod cast trouwens? mot je daarvoor internet hebben op je ipod?
pi_55931841
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')