Serieus? Word de Touche ook gelijk geintroduceerd? My bad dan.. wist ik niet. Ik was bezig met het uitzoeken van de invoerrechten. Ik heb wel eens kleren uit amerika gekocht, en de ene keer betaal je daar wel wat geld voor, en de andere keer komt het zo door de douane heen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.
Iemand daar enige ervaring mee?
Vreemdddd?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraagje:
Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
en de ipod touch? is dat niets voor jouwquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tackleberry het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas) nog wel blijven doen.
Ik moet zeggen dat het Touch gebeuren érg fijn werkt, met de iPhone die ik een tijdje terug in mijn handen had kon ik meteen overweg. Maar ik vind het vrij veel geld voor de hoeveelheid opslag die je er voor terugkrijgt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef oor het volgende:
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
Ik zet eigenlijk alleen complete albums op mijn iPod, dus dat probleem heb ik niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:39 schreef j0rrit het volgende:
Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
Al gevonden!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.
Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.![]()
Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef EricG het volgende:
'k Heb nu sinds een week een iPod Touch 16gig. Echt een supermooi ding!
Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.
Of zeg ik nu iets raars?
Ik heb idd precies hetzelfde probleem. Nummers die op verschillende albums lijken te staan, met wel precies dezelfde cover art.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Verder vind ik de iPod touch ontzettend mooi!![]()
(ook al zitten er nu al een paar kleine krasjes op de achterkant)
Je moet even checken of er niet toevallig een spatie achter de albumtitel staat, dan interpreteert iTunes het als een ander album.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Verder vind ik de iPod touch ontzettend mooi!![]()
(ook al zitten er nu al een paar kleine krasjes op de achterkant)
Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef --- het volgende:
Je selecteerd de nummers... doet rechtermuisknop... klik op info,,, en daar kan je dan dus voor de geselecteerde nummers hetzelfde album naam in vullen.... doe dat dus bij album naam en bij album artiest. bij album artiest kan je dus ook various artist invullen.
De truc is om alle nummers tegelijk te selecteren en dan rechtermuisknop, get info.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.![]()
Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zoals al eerder gevraagd, hoe zorg je dat die coverflow compleet is? Als ik bijv. bij een nummer van het album 'Funeral' de albumhoes upload, blijft die afbeelding alleen maar bij dat nummer staan en niet bij de andere nummers die ook bij album als 'Funeral' zijn getagged. Nou snap ik dat wel maar is er een snelle manier om in een keer alle nummers van hetzelfe album de goede afbeelding te geven? Nu moet ik een voor een alle nummers af om de afbeelding in te voegen.
Dankje!quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:37 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).
Als hij de cover niet vindt, kan je er op klikken en zoekt hij de cover met google. Vervolgens sleep je het plaatje er naar toe en volgt hetzelfde verhaal.
Echt supermakkelijk!
Voor jou altijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Bweeh ik snap het niet.Moet ik nu alles eerst afspelen voordat ik er een albumhoes bij krijg? (ik speel normaal nooit muziek af met iTunes) En ik zie nu wel de albumhoes in de widget rechts op mijn scherm, maar niet in de grote coverflow van iTunes.
Kun je het uitgebreid uitleggen, met precieze instellingen enzo?
Ah ik snap het, ben al bezig met afspelen. Danku.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.
Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.
Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.
Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.
Hoop dathet zo lukt!
Je kunt wel webmail benaderen. That's just as good.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef --- het volgende:
Ik dacht echt dat er mail op de touch zat... geen mail dus.... mgoed de rest van de ipod touch maakt het niet minder waard.
dude wat heb je er aan? gaar spelletjes koop dan gewoon een psp ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb een vraagje over het jailbraken van je Ipod touch. Ik hoef niet te weten hoe het moet want ik neem aan dat dat niet mag. Maar wat is het risico dat het mis gaat (mocht het misgaan vervalt je garantie dan echt?)
En waar staan dan de programma's die ik er op kan sodemieteren?!quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef EvilMarc het volgende:
Nu niet meer
Eerst moest je ontelbaar aantal stappen doen.
Nu ga je naar jailbreakme.com (ofzoiets) en je bent zo goed als klaar.
Dan gaat het namelijk niet gebeuren....quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
This will void your iPod's warranty?![]()
Anybody?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
How to Jailbreak your iPod Touch on a Mac
This will void your iPod's warranty?![]()
Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Anybody?
Sommige sites zeggen van wel, sommige van niet....
Ik doe het nu zelf via de iTunes Companion widget (google er maar even op). Werkt enorm snel en handig want het zoekt automatisch de albums op en die kan je vervolgens met 1 klik exporteren naar iTunes zelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef RTGER het volgende:
Woehoe, ik heb mijn Touch 16 Gig!
Zit nu even van alles erop te zetten. Heb alleen een vraag.
Als ik Covers wil toevoegen aan het album... selecter ik het album => Rechter Muisknop; Info Toevoegen => En dan Illustratie.
Vervolgens duurt het dan echt 2 minuten voordat hij klaar is. Hij gaat van alles doen... ID3Tags Schrijven enzo.
Kan dit niet op een snellere manier?
Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt mequote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
De widget voegt het bij mij automatisch aan alle nummers van hetzelfde album toe. In dat geval staat er overal een plaatje over "drag album art here" en niet alleen bij het eerste nummer.
Dit gaat echter alleen op als bij alle nummers precies dezelfde album titel staat.
Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).quote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef merino het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt me
nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)quote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).
Oja, dan wel inderdaad!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef merino het volgende:
[..]
nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)
Dat heb ik ook, ja. Gelukkig werkt handmatig dan nog wel.quote:Nja alles werkt in ieder geval nu. Jammer dat ik opnieuw moest beginnen maar gelukkig eerder dan later (heb nog heel wat gigabytes te gaan).
Enige wat iTunes Companion nog niet helemaal goed doet is bij 1 op de ongeveer 15 albums weigeren de art te exporteren naar iTunes. Maar ja handmatig kan altijd ook nog
op de nano zit toch ook gewoon cover flow?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef --- het volgende:
Classic = sneller, qua software kan hij zwaardere dingen aan. zoals de coverflow
Het zit er wel op. maar het flowt niet erg mooi als de classic of de touchquote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
op de nano zit toch ook gewoon cover flow?
Wat staat er dan precies ?!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.
Ik wil eigenlijk weten wat het risico is, bij hoeveel % gaat het idd mis.
Ohquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Dos37 het volgende:
Ipod werkt niet met folders. Coverflow is alleen met album's, de covers van albums dus.
Das duidelijk nuquote:Op donderdag 8 november 2007 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Je selecteerd al die nummers gewoon, rechtsklikken en info tonen kiezen, dan bij album Mixed invullen en een illustratie naar illustratie slepen.
Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactiequote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef merino het volgende:
Piemol, als je wilt weten hoe album art in iTunes te krijgen lees dan gewoon eens geduldig terug in dit topic.
Het lijkt me sowieso geen verkeerde strategie om eens wat basic informatie rondom de iPod en iTunes op te zoeken als ik je posts zo lees
ga nou eens gewoon geduldig terug lezen (liefst vanaf een paar topics terug) en dan ben je na afloop een stuk wijzer over het fenomeen de iPod.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:36 schreef Piemol het volgende:
[..]
Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactie
coverflow...dat staan in het topique? zal even kijken dan ;-)
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Dos37 jij zei dat er wat stond in je garantiebewijs ofzo? Wat staat er dan?
quote:Does Apple purposely disable software hacks and unlocks with firmware updates?
That’s a good question, and a lot of us would like to know the answer to that. Apple has made statements saying they won’t purposefully disable hacks and unlocks with firmware updates, and the company has also warned users that hacks and unlocks will probably get disabled with future updates.
This is a very gray area as Apple has a partnership with AT&T and various carriers around the world to keep locked handsets in the wild. AT&T and others pay Apple for every iPhone that is activated with their service, so it would make sense for Apple to try to stop unlockers from disrupting its revenue.
Apple announced that it will release an official software development kit for the iPhone/Touch platform for third-party developers in February. Many are suspicious that Apple will force third-party developers into a closed system, requiring all third-party developers to get their apps approved by Apple. If Apple chooses to sell those apps through iTunes, it could see the free third-party apps out today as a threat to app sale revenue through iTunes. As a result, it would make sense for Apple to try to stop hacks in future updates.
So it shouldn't be a problemquote:
Ik geloof alleen bij het opladenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:04 schreef Piemol het volgende:
Een simpel vraagke
Op de nieuwe Nano, hoe krijg je de status van de batterij te zien? ik zie nergens die functie
Je hebt rechtsboven een kleine indicator maar er is een grotere,die half het scherm in beslag neemt...ergens....
Iemand enig idee?
Ik geloof met je mee...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:57 schreef --- het volgende:
Ik geloof alleen bij het opladen
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:14 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik geloof met je mee...
Op mijn oldskool iPod mini heb ik de 'grote indicator' ook alleen bij het opladen, maar misschien dat de nieuwe garde er vaker van mag genieten? Maar daar heb je niets aan, want dat is niet echt een indicator, aangezien hij óf in oplaadstand staat (balkje beweegt) óf hij is volledig opgeladen.
Ah, dat maakt inderdaad verschil. Ik laad mijn iPod mini op via het stopcontact, dus via de (niet inbegrepen) power adapter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 04:23 schreef Piemol het volgende:
Dat is 1 van de redenen waarom ik hem wil zien
Als ik dat ding aan de USB leg, dan komt er "connected" te staan, met daaronder " eject before disconnecting" ofzoiets, ik zie dus nooit een batterijmeter at all!
help?
cyberduck werkt niet, met cuteftp gaat het welquote:Op vrijdag 9 november 2007 02:06 schreef -Menn0- het volgende:
Naja lekker boeiend allemaal! Ik heb dat jailbreak gebeuren gedaan. Wat blijkt die calender shit zit er niet meer in! Heel fijn! De reden waar ik het voor heb gedaan is er uitgehaald. Blijkt dat je het via via toch kan doen, maar nu moet ik via cyberduck op mn IP komen en dat wil hij niet. Iemand het ook via cyberduck gedaan?
Thanks! Maar in de nieuwe update is het agenda probleem opgelost dus hoeft het al niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:41 schreef viris het volgende:
[..]
cyberduck werkt niet, met cuteftp gaat het wel![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 18:42 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,
rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow
Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
Daar heb ik inderdaad Ephpod voor gebruikt. Je kan er eventueel ook muziek op zetten via Ephpod maar dan kom je in de problemen met iTunes omdat er bij iTunes geen nieuwe nummers in de bibliotheek staan.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al uit als een mogelijke oplossing.Merci
In principe wil ik dit probleem behandelen alsof ik net een nieuwe PC heb gekocht, niet meer bij mijn oude mp3' s op de computer kan komen en mijn dan Ipod gebruik als bron om alles op de nieuwe comp te laden.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,
rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow
Minuutje?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Ik heb ook een Ipod
Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Wel wat langer denk ik zo hoorquote:
Deze vraag..iemand??quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef -Menn0- het volgende:
Met Ephpod haal ik altijd mijn muziek van mijn iPod af.
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.quote:
Ik heb het gevonden. Ik heb weliswaar 1 CD 3 keer moeten uploaden richting Ipod en weer van Ipod verwijderd. Maar uiteindelijk is het geluktquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.
Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)quote:Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef jacco het volgende:
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan
In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.
Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
Goed ik zal mn probleem even wat duidelijker uitleggen (na een hoop geklooi).quote:Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.
Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?
edit
iPod classic 80GB
Laptop kapot -> Garantie -> Nieuwe Laptopquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:30 schreef SnowCockroach het volgende:
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideo's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Wanneer ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk gewordenquote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?quote:Op zondag 25 november 2007 21:24 schreef Piemol het volgende:
[..]
Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden
Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...
Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...
Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :
Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo
leuk 'mixed" covertje :
[ afbeelding ]
DUs anders blijven ze gewoon bij movies, of kan je het hele menu TV Shows niet openen>quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
Hoe vaak kunnen mensen de zelfde vraag stellenquote:
neuhquote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
Als je je iPod een beetje kent weet je dat je kunt 'browsen' op Artiest, Album, Song etc.... Er is niet één manier van browsen, dus je hebt niet per definitief 'een hele trits artiesten met maar 1 nummer'. Het is maar net op welke manier je het bekijkt.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
neejquote:Op maandag 26 november 2007 15:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
Volgende keer net als "moi" eerst beschermhoesje kopen, dan IPOD en op het moment dat je je IPOD uit je doosje haalt GELIJK deze in hoesje stoppenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Ace1 het volgende:
Heb hem nu 4 dagen, en de achterkant zitten al veel krasjes op
ze komen idd in ''films'' terecht bij mijquote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
Heb je em wel uitgezet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mensen, help mij!
Ik heb sinds een paar maandjes een iPod Classic 80Gb. Bevalt mij prima, te veel ruimte, scherm precies groot genoeg om south park e.d. in de trein te kijken, perfect!
Alleen heb ik dat wanneer ik 'm tijdens een dagje school in mijn zak heb zitten op HOLD, ik hem op het eind van de dag met een lege accu uit mijn zak haal. Dit gebeurt zelfs wanneer ik hem die nacht ervoor nog heb opgeladen en hij onmogelijk al leeg is tenzij hij de hele dag video's heeft lopen afspelen of iets dergelijks. Hoe komt dit en... help?
Zijn ze wel .mp4?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef jacco het volgende:
Ik krijg maar geen movies in mijn library van Itunes. Als ik een video bestand toevoeg geberut er helemaal niks.
Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik films op mijn nano?
Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converterenquote:
als dat zo zou zijn zouden er geen speciale sites zijn voor ipod video torrents (om maar een voorbeeld te noemen)quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converteren
quote:To import a video into iTunes:
Drag the video file to your iTunes library.
Some videos may be ready for use with iPod nano after you import them to iTunes. If
you try to add a video to iPod nano (see “Syncing Videos Automatically” on page 34 for
instructions), and a message says the video can’t play on iPod nano, then you must
convert the video for use with iPod nano.
To convert a video for use with iPod nano:
1 Select the video in your iTunes library.
2 Choose Advanced > “Convert Selection to iPod.”
Depending on the length and content of a video, converting it for use with iPod nano
can take several minutes to several hours.
Ja, ik had hem gisteravond bijvoorbeeld in mijn tas gedaan. Uitgezet, niet eens op hold, vanmorgen weer leeg.quote:
Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar heb sinds gister de nieuwe ipod nano, en nu wil ik proberen een film dvd erop te zetten. Hoe moet ik dit doen??
Het is dus een dvd die ik thuis al had die ik in mijn laptop doe en dan op mijn ipod wil zetten.
Hoop niet dat ik nu al te dom overkom...
En hoe doe ik datquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef jacco het volgende:
[..]
Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)
Als het bestand kleiner is dan 100mb is dit een uitkomst http://www.zamzar.com/quote:
Hieruit blijkt gewoon dat apples kut zijn...quote:Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef mordradead het volgende:
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt![]()
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Jep. Ik open itunes en ram dan die ipod erin. Hij gaat wel laden, alleen verder gebeurd er niets dus...quote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef --- het volgende:
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
Ik had dat probleem gister, toen herkende die me ipod alleen als een camera.. ik heb toen ff me itunes geupdate en toen werkte alles... misschien dat het daar aan ligt?quote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...
Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?quote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef ChrisRip het volgende:
Hey mensen,
Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?
Alvast bedankt!
Chris
En dan 'Deel van een verzameling' aankruisen en het zou moeten werkenquote:Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.![]()
So here it goes;
Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl
*Software probleem
*Kapotte sensor
Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?
Bvd,
Ernstigezaak.
Dat is een ernstige zaak . Als het zowel in Muziek , Foto's en Safari niet werkt , vrees ik het ergste. Maar goed ik neem aan dat je gewoon garantie hebt .quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.![]()
So here it goes;
Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl
*Software probleem
*Kapotte sensor
Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?
Bvd,
Ernstigezaak.
Ik zal het eens proberen. Dankje.quote:Op maandag 17 december 2007 18:49 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
Van welke aanbieder heb je die gekocht?quote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef Ace1 het volgende:
Of via marktplaats kopen.. dan heb je geen garantie.. maar wel een ipod 16gb touch voor 280 euro, in originele verpakkingGloednieuw...
Ik ben er blij mee! Heerlijk apparaatje.
Ene "Jeroen" uit Zaandam.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Van welke aanbieder heb je die gekocht?
Vandaag toevallig nog een review over gelezen op Tweakers.net: linkjequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:37 schreef ryan_atwood het volgende:
Is de iTouch erg kwetsbaar? Bij de Dixons probeerde ze me heel erg om een soort van extra verzekering erbij af te sluiten. Hebben jullie dat ook?
Iedereen tevreden over de iTouch?
Kijk, daar hebben we iets aan. Thnx. Goede review dus, enig nadeel is de zeer hoge prijs. Denk dat ik hem binnenkort maar aan ga schaffen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:15 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Vandaag toevallig nog een review over gelezen op Tweakers.net: linkje
Ah, even de 7e post proberen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vraagje over coverflow..
Misschien begrijp ik het nog niet helemaal goed, want ik heb mn Ipod Classic pas 2 dagen..
Ik heb enkele verzamel CD's op mijn ipod staan, inclu cover..
Nu zag ik dus ineens de cover van de verzamelcd heel vaak tussen de Coverflow staan (voor elk nummer :S). Wat ik toen gedaan heb, is bij itunes aangegeven dat het een "verzameling" was (bij info). Gewoon als probeersel..
Naja, nu staat de betreffende cd niet meer 20 x tussen de coverflow, maar kan ik de artiesten ook niet apart terugvinden onder "artists".
Hoe moet ik dit soort issues met verzamelcd's aanpakken?
Pffft. Nepnerds.quote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat we hier niet de wijsheid in pacht hebben om jouw antwoord te beantwoorden, ga dan naar het macosx.nl forum of naar tweakers.net (daar krijg je gegarandeerd binnen 5 minuten een antwoord.)
Cute Butquote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Cute butt, kun je niet sorten op Album en kijken welke artiesten bij je album staan? Anders ben je ze m.i. gewoon kwijt.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:29 schreef Tackleberry het volgende:
Weet iemand een site waar je alle iPods (dus ook oude versies) met elkaar kunt vergelijken? Bijvoorbeeld qua afmeting.
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Mensen, is het mogelijk om mijn iPod op 2 computers bij te houden, waar allebei iTunes op staat??
Thnx, nog een ander vraagje: Kost het geld om via iTunes albumillustraties op te halen of is dat gratis. (er van uitgaande dat je de muziek niet geheel legaal hebt verkregen).quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
is het volgende dan ook mogelijk:quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
1) Dunno....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Nog weer 2 vraagjes:
1. Je kan songteksten in iTunes zetten. Is het dan ook mogelijk deze op je iPod te zien??
2. Als ik een DVD heb en die op mijn iPod wil zien. Hoe doe ik dat dan. Volgens mij moet je het omzetten naar een bepaald formaat. Met welk programma doe ik dit en hoe?
Handig programma! Het gebeurt echter wel eens dat het album wel in dat schermpje van die Wdiget komt, maar dat hij niet door wil naar iTunes. Hebben jullie dat ook wel eens?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.
Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.
Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.
Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.
Hoop dathet zo lukt!
Programma'tjes zoals Yamipod biedt je de mogelijkheid om bestanden van je iPod te kopieren. Vervolgens kun je het spul weer in een nieuwe iTunes library mikken. Deze moet echter wel gelijk zijn aan de library waarmee je iPod in de 1e instantie mee gesynct is, anders gooit hij spul van je iPod af...quote:Nee volgens mij is dat laatste niet mogelijk. Je kunt wel muziek op je iPod zette en verwijderen maar volgens mij niet kopieren zeg maar zover ik weet tenminsten naar een andere computer. Maar volgens mij zijn er wel programma'tjes voor.
En over die album illustraties dat kost geen geld zover ik weet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Gewoon een playlist maken een daar in alle nummers die je op je iPod wil hebben inzetten, en vervolgens in het ipod menu in itunes aanvinken dat je alleen die playlist wil syncen.
Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Het beschermd wel goed tegen krassen en vies worden, maar als je hem op de vloer laat flikkeren gaat die net zo snel stuk als anders
Condooms moeten om "Piemols" niet om iPods .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Piemol het volgende:
Ik heb voor de nano een condoom....een rubber hoesje....erg handig en zit er sinds minuut 1 toen ik um kocht eromheen
Enige probleem is dat soms scrollen niet werkt door dat stukje rubber
niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ga ik proberen! Gefeliciteerd met je iPod touch! Bevalt ie een beetje?
Mijn wegebbend evraag nog maar eens even naar voren schuivenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef Piemol het volgende:
Ik heb ook maar een vraagje...
SInds ik mijn IPOD heb, heb ik deze gevuld met muziek op deze manier
Ik start ITUNES op , en ga dan naar IPOD (devices) in plaats van de LIBRARY
Dan drag and drop ik mijn muziek files hiernaartoe,pas ik alles aan en klaar
Ik maak dus totaal geen gebruik van de LIBRARY
De vraag: is dit handig? en, hoe kan ik nu dus alles ( muziek, covers etc ) nu ook in mijn LIBRARY krijgen? door hier ook te "drag en droppen" ?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
Je bedoelt je muziek in iTunes krijgen ? Ja je kunt ook gewoon in de Library dumpen of afspeellijsten in iTunes maken die je ook weer op de iPod kan synchroniseren.
Wat nouquote:
Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Piemol het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?
Ik heb IPOD gekocht en vanaf dag 1 geen LIBRARY gebruikt
Ik speel geen muziek af op mn comp , en als ik dat doe doe ik dat met Winamp en zeker niet met Itunes.. dus,...Ik ben regelrecht naar mijn DEVICES gegaan (de IPOD) en daar naar "MUZIEK" , en hier dus alle muziek van mn computer 'gedragged', vervolgens alles aangepast (coverflow, album, artiest etc.)
Mijn Ipod zit nu vol met zooi wat dus er niet af mag, alles staat goed
Nu begin ik een beetje mezelf af te vragen of dit handig is geweest, en wil ik weten of ik alles van IPOD naar LIBRARY kan slepen
ALs ik nu ga syncen, dan (denk ik) haal ik alles van mn IPOD af, op een paar tracks na die ik dus nu wel in mijn library heb staan..
Na het syncen, dat wat je in je library hebt, dat komt dan ook in je IPOD, en verder wat je in je IPOD hebt en niet in je LIBRARY wordt dan uit de IPOD verwijderd............... klopt dat?
Sorry maar mag ik even heel hard lachen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft sinds 3 dagen een iPod Touch
Dus als ik nu ga syncen ben ik alles kwijt op de IPODquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.
Best vreemd dat je win2k nog gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2008 17:56 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. M'n vriendin heeft net een nieuwe nano gekregen maar die werkt dus alleen op de laatste itunes die weer alleen op XP en hoger draait. Aangezien ik hier win2k heb zoek ik een oplossing. Misschien een alternatief programma voor itunes? Jullie een idee?
Best vreemd dat ze geen 2k ondersteunen.
Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef FrozenOne23 het volgende:
Weet iemand hier misschien of het mogelijk is om op de iPod Touch streaming video te kijken? Hiermee bedoel ik met name .asx bestanden. Zo nee, kan zoiets wel dmv jailbreaken of iets?
Lekker is dat, wifi + mooi groot scherm is toch perfecte combinatie om zoiets mogelijk te maken? Als Apple de SDK uitbrengt kan het misschien wel gemaakt worden toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.
Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn oordopjes zijn kaduuk. De linkerdop kraakt gigantisch bij een klein zuchtje bass. Nu heb ik zo'n servicerequestding ingevuld, garantie tot mei 2008 volgens de apple site, en nieuwe doppen besteld.
Nu stond er dus dat ik de oude doppen terug moet sturen (logisch, ter controle, of om misbruik te voorkomen), en als onderpand heb ik dus mn creditcardnummer ingevuld.
Alleen nu staat er dus het volgende:
Invoice details
Item Charge
Total: ¤ 24.00
Worden deze kosten alleen doorberekend als ik de oude doppen niet opstuur, of betaal ik dit nou sowieso? (anders had ik liever iets bijgelegd en cx300's gehaald)
En wat zijn de kosten voor het terugsturen van de oude doppies?
Ja oke. Dat was ik ook van plan. Maar het staat er nu zo raar dat ik al 'gecharched' ben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.
Van de vrachtwagen gevallen zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef Snever het volgende:
Iemand ervaring met de Touch? Ik wil deze namelijk deze snel gaan aanschaffen op Chear.nl waar hij aangeboden wordt voor maar ¤ 265,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |