Volgende keer net als "moi" eerst beschermhoesje kopen, dan IPOD en op het moment dat je je IPOD uit je doosje haalt GELIJK deze in hoesje stoppenquote:Op maandag 26 november 2007 19:41 schreef Ace1 het volgende:
Heb hem nu 4 dagen, en de achterkant zitten al veel krasjes op
ze komen idd in ''films'' terecht bij mijquote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
Heb je em wel uitgezet?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:55 schreef mrkanarie het volgende:
Mensen, help mij!
Ik heb sinds een paar maandjes een iPod Classic 80Gb. Bevalt mij prima, te veel ruimte, scherm precies groot genoeg om south park e.d. in de trein te kijken, perfect!
Alleen heb ik dat wanneer ik 'm tijdens een dagje school in mijn zak heb zitten op HOLD, ik hem op het eind van de dag met een lege accu uit mijn zak haal. Dit gebeurt zelfs wanneer ik hem die nacht ervoor nog heb opgeladen en hij onmogelijk al leeg is tenzij hij de hele dag video's heeft lopen afspelen of iets dergelijks. Hoe komt dit en... help?
Zijn ze wel .mp4?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:56 schreef jacco het volgende:
Ik krijg maar geen movies in mijn library van Itunes. Als ik een video bestand toevoeg geberut er helemaal niks.
Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik films op mijn nano?
Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converterenquote:
als dat zo zou zijn zouden er geen speciale sites zijn voor ipod video torrents (om maar een voorbeeld te noemen)quote:Op woensdag 28 november 2007 22:11 schreef jacco het volgende:
[..]
Nee, maar in de handleiding van de Nano wordt gezegd dat Itunes de movies zelf kan converteren
quote:To import a video into iTunes:
Drag the video file to your iTunes library.
Some videos may be ready for use with iPod nano after you import them to iTunes. If
you try to add a video to iPod nano (see “Syncing Videos Automatically” on page 34 for
instructions), and a message says the video can’t play on iPod nano, then you must
convert the video for use with iPod nano.
To convert a video for use with iPod nano:
1 Select the video in your iTunes library.
2 Choose Advanced > “Convert Selection to iPod.”
Depending on the length and content of a video, converting it for use with iPod nano
can take several minutes to several hours.
Ja, ik had hem gisteravond bijvoorbeeld in mijn tas gedaan. Uitgezet, niet eens op hold, vanmorgen weer leeg.quote:
Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:48 schreef Suuz_ het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar heb sinds gister de nieuwe ipod nano, en nu wil ik proberen een film dvd erop te zetten. Hoe moet ik dit doen??
Het is dus een dvd die ik thuis al had die ik in mijn laptop doe en dan op mijn ipod wil zetten.
Hoop niet dat ik nu al te dom overkom...
En hoe doe ik datquote:Op vrijdag 30 november 2007 15:27 schreef jacco het volgende:
[..]
Je moet die DVD converteren naar een Quicktime bestand (MP4)
Als het bestand kleiner is dan 100mb is dit een uitkomst http://www.zamzar.com/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |