Goed ik zal mn probleem even wat duidelijker uitleggen (na een hoop geklooi).quote:Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.
Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?
edit
iPod classic 80GB
Laptop kapot -> Garantie -> Nieuwe Laptopquote:
quote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:30 schreef SnowCockroach het volgende:
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideo's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Wanneer ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk gewordenquote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?quote:Op zondag 25 november 2007 21:24 schreef Piemol het volgende:
[..]
Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden
Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...
Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...
Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :
Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo
leuk 'mixed" covertje :
[ afbeelding ]
DUs anders blijven ze gewoon bij movies, of kan je het hele menu TV Shows niet openen>quote:Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
Hoe vaak kunnen mensen de zelfde vraag stellenquote:
neuhquote:Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
Als je je iPod een beetje kent weet je dat je kunt 'browsen' op Artiest, Album, Song etc.... Er is niet één manier van browsen, dus je hebt niet per definitief 'een hele trits artiesten met maar 1 nummer'. Het is maar net op welke manier je het bekijkt.quote:Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
neejquote:Op maandag 26 november 2007 15:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |