abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54825640
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.

Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?

edit
iPod classic 80GB
Goed ik zal mn probleem even wat duidelijker uitleggen (na een hoop geklooi).

Ik heb een iPod Classic 80GB en een aantal Mp4 films/series. Als ik die die series naar mn iPod upload als films werkt alles gewoon en speelt mijn ipod alles af zonder enig probleem. Echter als ik ze upload als TV Show dan kan ik ze niet kijken. Probleem: hele menu TV-Show werkt niet. Maakt niet uit welk filmpje ik ID Tag als serie (ook films die ik zo tag), het menu TV Show kan je niet openen. Erg vreemd en erg vervelend want alles staat nu dus door elkaar in de map Movies.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is of is dit gewoon een nare bug in de firmware van mn ipod.
pi_54825886
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_54826131
Mogenlijkheid om je tv shows te renamen zodat ze op volgorde staan in je movies submenu
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_54826248
Beetje matig eigenlijk.. dat je dat zelf niet kan
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54826366
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:14 schreef --- het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen?
Laptop kapot -> Garantie -> Nieuwe Laptop
=muziek weg
(geen back up enzo)
Maar het is al gelukt met 'iPod Acces'
  FOK!Fotograaf zondag 25 november 2007 @ 16:22:30 #156
159915 -Menn0-
MNO
pi_54826844
Voor de ALLERLAATSTE keer!! Met Ephpod krijg je muziek van je iPod naar je computer!
,,/
  zondag 25 november 2007 @ 19:47:58 #157
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54832331
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
He bedankt voor de tip
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_54833996
Heb sinds afgelopen vrijdag een 16 GB touch.. wat een heerlijk apparaat! Heb nu wat muziek en films erop gezet... en bijna alle covers gefixt.

Alleen 25 meest afgespeelde werkte niet... maar dit heb ik nu opgelost. Deze week checken of de batterijduur goed is
pi_54834621
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 01:30 schreef SnowCockroach het volgende:
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideo's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Wanneer ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
?
Let's Rummikub the night away.
pi_54834967
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden

Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...

Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...

Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :

Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo

leuk 'mixed" covertje :

"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54835084
Hoe doen mensen het?

ik maak dus geen gebruik van de library met ITUNES
Alle muziek knal ik rechtstreeks op de IPOD zelf...

Hoe krijg je uiteindelijk muziek uit je IPOD toch naar je LIBRARY?
Volgens vele mensjes is dit moeilijk gemaakt door Apple om zo illegale activiteiten tegen te gaan

Het is mogelijk, ik ga naar my computer en duik daar de IPOD folder in en "sleep" deze naar desktop en voeg de tracks al slepend toe aan library, zo komt alles georganiseerd daar terecht

Iemand snellere manier?
pi_54835907
Menn0 ook weer blij
pi_54835955
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:24 schreef Piemol het volgende:

[..]

Na lang klooien is dit voor mij eindelijk duidelijk geworden

Inderdaad zoals iemand anders zei: rechts klikken en info...

Alle songs selecteren wat je dus in 1 album wilt hebben, zorgen dat ze dezelfde artiest/album naam hebben anders gaan ze nog een eigen leven leiden daar in je IPOD
Als je album naam hetzelfde is maar artistname anders, dan krijg je nog 2 verschillende albums op je ipod...

Bij het toevoegen van 1 enkele track naar een reeds bestaande album in je IPOD ik heb bijvoorbeeld een album "mixed" er in met verschillende zooi wat ik er elke keer bijgooi :

Upload de track, selecteer deze track en selecteer tenminste 1 track die in dat album aanwezig is, ik heb gemerkt dat het dan sneller gaat enzo

leuk 'mixed" covertje :

[ afbeelding ]
Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
Let's Rummikub the night away.
pi_54836007
Maar iPod Acces werkt goed voor mijn iPod Touch. Ook snel enzo.
http://www.findleydesigns.com/ipodaccess/index.html
Als je hem wil gebruiken moet je me ff pm'en voor legale dingen enzo
pi_54837834
quote:
Op zondag 25 november 2007 15:47 schreef --- het volgende:
TV shows kan je alleen kopen via de itunes store dan komen ze in de TV shows terecht.
DUs anders blijven ze gewoon bij movies, of kan je het hele menu TV Shows niet openen>
  FOK!Fotograaf zondag 25 november 2007 @ 23:32:47 #166
159915 -Menn0-
MNO
pi_54838516
quote:
Op zondag 25 november 2007 21:59 schreef EvilMarc het volgende:
Menn0 ook weer blij
Hoe vaak kunnen mensen de zelfde vraag stellen Lees eerst het topic door voor je vragen gaat stellen, doe ik altijd! Werkt als een tiet!
,,/
pi_54840648
quote:
Op zondag 25 november 2007 22:01 schreef SnowCockroach het volgende:

[..]

Dat van die albumartiest is vrij logisch, volgens mij maakt het ook nog uit of je hoofdletters gebruikt of niet, maar dat weet ik niet zeker. En zit je mij nu eigenlijk uit te leggen hoe het moet?
neuh

ik (mis)bruik alleen het moment dat je het er over hebt om er even op verder te gaan ;-)

Nu jij zoeeen expert bent, kan je mijn vraag wel eventjes beantwoorden wat betreft IPOD naaar LIBRARY (ze mijn reactie na ik een album covertje plaatste)

Kan dat zo of kan het sneller/beter?

pi_54841879
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_54845426
De output van mijn iPod video 30g is kapot! Tenminste, er komt uit mijn rechteroorklep geen geluid meer, behalve als ik een beetje aan de jackplug friemel. Heel irritant dus, want gewoon in mijn zak stoort hij als een gek als het al al niet gewoon helemaal wegvalt.

Ik heb hem iets meer dan een jaar, gekocht bij de appelstore in Utrecht. Hoeveel kans is er dat die mensen mij niet meewarig aankijken als ik met dit probleem bij ze aanklop en vraag om een nieuwe danwel reparatie?
  maandag 26 november 2007 @ 13:22:47 #170
44906 merino
World of Sleepers
pi_54846052
Vandaag dan eindelijk mijn classic 160gb ontvangen

Alleen nu staat in iTunes dat er firmware 1.0.2 opzit en als ik check for updates doe geeft hij aan dat de laatste firmware er al op zit. Echter is 1.2.1 al uit (1.2.2 is geloof ik gecancelled). Hoe krijg ik de iPod alsnog up to date als iTunes niet meewerkt?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  maandag 26 november 2007 @ 13:23:23 #171
44906 merino
World of Sleepers
pi_54846064
ik ga anders wel iTunes herinstalleren. Zonde van mijn huge ass bibliotheek die ik dan weer opnieuw mag gaan inladen maar het moet maar...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54848005
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
pi_54850892
quote:
Op maandag 26 november 2007 09:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
Als je nu een verzamel album importeert. (2 meter sessies bijvoorbeeld). En vervolgens sleur je het in je iPod. Sorteert ie het dan op artiest ? Want dan krijg je dus een hele trits artiesten met maar 1 nummer ? Sorteert ie het wel meteen op album ? Bijvoorbeeld, 2meter sessie volume 1 ?
Als je je iPod een beetje kent weet je dat je kunt 'browsen' op Artiest, Album, Song etc.... Er is niet één manier van browsen, dus je hebt niet per definitief 'een hele trits artiesten met maar 1 nummer'. Het is maar net op welke manier je het bekijkt.

Maar als je op Artiest kijkt, zul je inderdaad artiesten vinden die één track hebben. Tenzij je de naam van het album bij artiest hebt ingevuld...
.
  maandag 26 november 2007 @ 18:12:33 #174
44906 merino
World of Sleepers
pi_54851172
quote:
Op maandag 26 november 2007 15:16 schreef EvilMarc het volgende:
Ooit gehoord van ee firmware zelf downloaden en dan de shift-click doen?
neej

waar download ik dat dan?
Ik nam altijd aan dat het via iTunes geupdate moest worden...
  maandag 26 november 2007 @ 18:27:19 #175
44906 merino
World of Sleepers
pi_54851455
hmm laat maar, kom er net achter dat ik scheel zit te kijken en 1.2.1 de firmware voor de 5G is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')