abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf woensdag 14 november 2007 @ 19:53:47 #126
159915 -Menn0-
MNO
pi_54608989
quote:
Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al uit als een mogelijke oplossing. Merci
In principe wil ik dit probleem behandelen alsof ik net een nieuwe PC heb gekocht, niet meer bij mijn oude mp3' s op de computer kan komen en mijn dan Ipod gebruik als bron om alles op de nieuwe comp te laden.
Daar heb ik inderdaad Ephpod voor gebruikt. Je kan er eventueel ook muziek op zetten via Ephpod maar dan kom je in de problemen met iTunes omdat er bij iTunes geen nieuwe nummers in de bibliotheek staan.
,,/
  woensdag 14 november 2007 @ 22:19:30 #127
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54613369
Heuj een vraagje over iTunes: Als ik mijn i-Pod synchroniseer met de PC dan krijg ik wel alle laatst afgespeelde nummers op de PC in mijn lijstje 'laatst afgespeeld', maar niet de nummers die ik op de i-Pod heb afgespeeld. Hoe kan dat?
Dit geld hetzelfde voor het aantal keren afgespeeld. Hij telt het afspelen op de Ipod blijkbaar niet mee?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54624264
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,

rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
weet nou echt iemand hoe ik dit kan doen?
"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
pi_54629047
Joepie ! Ik heb ook een Ipod

Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 15 november 2007 @ 16:37:52 #130
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54629076
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Ik heb ook een Ipod

Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Minuutje?
29.10 Novastar HMH
  donderdag 15 november 2007 @ 16:47:45 #131
183993 kevne
show me the monkey
pi_54629298
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Minuutje?
Wel wat langer denk ik zo hoor

hij gaat eerst alle .wma (dat is volgens mij standaard op een CD) bestanden converteren wat wel wat langer kan duren.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:51:21 #132
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54629376
Ik dacht dat het puur om het overzetten vanuit je Bibliotheek naar je IPod ging.
Iemand nog antwoord op mijn vraag over het niet meetellen van gespeelde nummers op de IPod?
29.10 Novastar HMH
pi_54630555
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,

rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow

Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
Deze vraag..iemand??

Daarnaast nog iets

Ik heb dus alles gesorteerd en toegevoegd in IPOD device , en dus niet in de LIBRARY

Hoe kan ik uiteindelijk dat wat ik heb overzetten naar de library? (van Device naar Library) ?
pi_54630627
Ik wil dus Ipod naar bibliotheek

Het zooitje selecteren en slepen naar de bibliotheek lukt niet

wat kan ik nog meer proberen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Piemol op 15-11-2007 17:55:37 ]
pi_54630726
Voor mensen die een makkelijk alternatief willen voor Itunes, ik gebruik sinds kort Poddox. Erg makkelijk programma waarmee je simpel en snel muziek van en naar je ipod brengt. bovendien stuk sneller dan Itunes!!
http://www.poddox.com/ daar te downen. Hier een lijstje met alternatieven, daarin staat hij ook als beste en snelste http://ipodmanagers.blogspot.com/
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  FOK!Fotograaf donderdag 15 november 2007 @ 18:27:26 #136
159915 -Menn0-
MNO
pi_54631386
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef -Menn0- het volgende:
Met Ephpod haal ik altijd mijn muziek van mijn iPod af.
,,/
pi_54643808
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Minuutje?
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.

Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?

[ Bericht 1% gewijzigd door LangeTabbetje op 16-11-2007 10:18:37 ]
pi_54647476
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.

Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?
Ik heb het gevonden. Ik heb weliswaar 1 CD 3 keer moeten uploaden richting Ipod en weer van Ipod verwijderd. Maar uiteindelijk is het gelukt
  donderdag 22 november 2007 @ 23:28:58 #139
194026 ChrisRip
This is your captain speaking.
pi_54791852
Hallo jongens,

Ik heb nu sinds een maand een Ipod Touch 16GB.
Geweldig apparaat, maar 1 probleem:

Tijdens het synchroniseren worden de Album-Covers verwisseld. Keane komt bij Akon, Mika bij Jay-Z. Ontzettend irritant. Als ik dan het plaatje even refresh en dan weer synchroniseer is dat ene plaatje wel weer goed, maar is de rest weer helemaal door elkaar.

Iemand een idee hoe ik van dit probleem af kom? Ik zal je erg dankbaar zijn!

Mvg

Chris
pi_54793732
Vraagje over het synchroniseren van video's uit iTunes naar een iPod Nano:
Ik heb 3 muziekvideó's gedownload die ik op mijn iPod wilde zetten, deze video's waren van het bestandstype MPEG-4-videobestand, toen ik die video's wilde synchroniseren kreeg ik de melding dat dit bestandstype niet geschikt was voor de iPod. Daarom heb ik ze geconverteerd d.m.v. rechtermuisknop op bestand > 'selectie converteren voor iPod'. Hierdoor zijn ze nu ook in het bestandtype Quiktime-filmbestand en heb ik ze wel op m'n iPod kunnen zetten. Alleen zit er nu geen geluid bij. Ik kan ze wel afspelen maar geluid is niet beschikbaar. De versies van de video's in het type MPEG-4 kan ik wel met geluid afspelen in iTunes, maar dus niet synchroniseren naar mijn iPod. Zou gauw ze dus tot Quiktime-filmbestand worden omgezet, gaat het geluid weg.
Hoe valt dit op te lossen?
Let's Rummikub the night away.
pi_54793772
'T ligt toch niet aan mijn USB-poort he? Het is een 1.0 poort.
  vrijdag 23 november 2007 @ 07:28:50 #142
194026 ChrisRip
pi_54794807
Ik heb waarschijnlijk ook een USB 1.0 poort. Kan toch niet het probleem zijn hoop ik? Ik heb het idee dat het aan ID3-tags ligt. Anyone?...
  vrijdag 23 november 2007 @ 19:25:44 #143
194026 ChrisRip
pi_54807478
Iemand? Alsjeblieft ?
pi_54808289
Ik heb in de winkel wel gevraagd of behalve de snelheid een USB 1.0 poort nog nadelen had, maar ze zeiden van niet. Nou weet ik niet of de gemiddelde Mediamarktsjappie een betrouwbare bron is.
pi_54810888
Volgens mij is het toch alleen de snelheid waar je last van zult hebben met 1.0 in vergelijking met tot 2.0
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54811325
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 25 november 2007 @ 13:12:00 #147
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_54822679
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan

In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.

Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_54822740
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
Waarom zou je dat willen?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_54824427
Nou ik word niet blij van mijn nieuwe iPod op dit moment. Heb ik eindelijk een nieuwe iPod (had eerst een 5 jaar oude) heb ik het volgende probleem.

Ik heb er een TV Show opgezet, ook netjes getagged als TV Show (het is Lost). Op mijn iPod gezet, allemaal geen probleem (netjes in iPod format enzo). Nou geeft hij in het menu wel screenshots aan van de serie, maar kan ik het menu niet openen. Ik kan drukken wat ik wil op de middelste knop maar hij opent het menu niet. Iemand dit probleem al eens eerder gezien?

edit
iPod classic 80GB

[ Bericht 3% gewijzigd door ChRoNiC op 25-11-2007 14:56:44 ]
pi_54825208
quote:
Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef jacco het volgende:
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan

In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.

Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')