Daar heb ik inderdaad Ephpod voor gebruikt. Je kan er eventueel ook muziek op zetten via Ephpod maar dan kom je in de problemen met iTunes omdat er bij iTunes geen nieuwe nummers in de bibliotheek staan.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef pullup het volgende:
Dat ziet er al uit als een mogelijke oplossing.Merci
In principe wil ik dit probleem behandelen alsof ik net een nieuwe PC heb gekocht, niet meer bij mijn oude mp3' s op de computer kan komen en mijn dan Ipod gebruik als bron om alles op de nieuwe comp te laden.
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,
rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow
Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
Minuutje?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Joepie ! Ik heb ook een Ipod
Morgen beginnen met mijn CD´s erop te zetten. Misschien een stomme vraag, maar hoelang is hij bezig met het overzetten van 1 muziek CD op de Ipod ?
Wel wat langer denk ik zo hoorquote:
Deze vraag..iemand??quote:Op woensdag 14 november 2007 19:24 schreef Piemol het volgende:
Vraag over Itunes,
rechtsboven (naast ze zoekfunctie) kan je via die knoppen kiezen tussen verschillende "views" :
-show items in list
-grouped with artwork en
-Cover Flow
Waarom doen deze knopjes het niet als ik in "device" (de Ipod) zit?
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:55 schreef -Menn0- het volgende:
Met Ephpod haal ik altijd mijn muziek van mijn iPod af.
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.quote:
Ik heb het gevonden. Ik heb weliswaar 1 CD 3 keer moeten uploaden richting Ipod en weer van Ipod verwijderd. Maar uiteindelijk is het geluktquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij was met een paar minuten klaar. Als ik het goed begrijp (Jip en Janneke taal). Zet hij dus je muziek CD op je harde schijf van je computer, en als je wilt synchroniseren naar je Ipod.
Nu denk ik, uploaden van muziek CD, doorsluizen naar je Ipod, en vervolgens de CD weer van je harde schijf van je computer gooien. Maar.....dan zegt die Itunes, als je nu weer gaat synchroniseren, delete hij ook weer de CD van je Ipod. Mijn vraag is dus, is dit te voorkomen ? M.a.w., er moet toch een knopje zijn waarbij je gewoon het bestand van de muziekcd die je net geladen hebt, handmatig richting Ipod moet kunnen kopieren, en vervolgens weer van je computer afgooien ?
Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:12 schreef EvilMarc het volgende:
Hoe krijg ik nu alles van m'n ipod touch af (dus van iPod naar computer) !!!
Ik zoek me helemaal kapot maar ik kan het niet vinden
Met rechtermuisknop op een nummer klikken > info tonen > illustratie > dan óf zelf een afbeelding toevoegen óf naar vorige/volgende en bij dat andere nummer de juiste afbeelding kopieren en plakken bij het nummer dat nog geen afbeelding heeft, je kunt ook iTunes Companion installeren dan zoekt dat programma automatisch de illustratie en het album wanneer je een nummer afspeelt (al ontbreken er dan soms ook nog wel wat afbeeldingen)quote:Op zondag 25 november 2007 13:12 schreef jacco het volgende:
Nieuwe Ipod nano 3G gebruiker meld zich aan
In mijn mappen met albums staan bij de nummers ook de albumcovers in één directory. Als ik deze nu overzet naar de nano komen de albumcovers bij het ene album wel zichtbaar in beeld maar bij een ander niet.
Ik wil natuurlijk bij elk album een mooie cover op mijn nano. Wat doe ik verkeerd? en hoe zorg ik ervoor dat bij elk album een albumcover wordt weergegeven op mijn nano?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |