quote:Op zondag 15 april 2007 12:19 schreef Aventura het volgende:
Bij bij komen de podcasts gewoon tussen al mijn andere nummers. Tenzij jij de mappenstructuur van iTunes exact hetzelfde hebt als op je iPod en hem ook automatisch laat syncen. Dan staat het in die aparte map lijkt me.
Dan staan ze tussen je andere muzieknummers. Een podcast gedraagt zich niet anders als een ander mp3'tje.quote:Op zondag 15 april 2007 13:00 schreef cognito_1987 het volgende:
In mn Ipod staan de podcast idd tussen de rest, zelfs als genre 'podcast'. Op mn pc kan ik dit echter niet terugvinden. Ik zou het verwachten onder Ipod>muziek>genre:podcasts, maar neehoorAutomatisch synchroniseren doe ik niet aan tr
Was jij niet die kneus die iemand wilde aanklagen omdat ze een milkshake over je maat hadden gegooid??quote:Op zondag 15 april 2007 13:26 schreef ThijsThijs het volgende:
tvp
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe dat automatisch gaat... Ik heb gewoon een map met gegooglede albumcovers die ik handmatig heb ingegeven...quote:Op zondag 15 april 2007 14:10 schreef Afunados het volgende:
Hoe krijg ik albumillustraties op mijn Ipod (video)? Al tig keer geprobeerd via "albumillustraties ophalen", "albumillustraties op deze Ipod weergeven" al verschillende keren uit- en aangevinkt, en ben aangemeld bij de Itunes store. Er staan een stuk of 10 albums mét illustratie op mijn Ipod, 10 keer zoveel zonder. Iemand die weet hoe ik ze er allemaal op kan krijgen?
Bedankt voor je reacties, maar het is nu juist het probleem dat de podcasts niet te vinden zijn tussen de 'normale' muziek.quote:Op zondag 15 april 2007 13:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan staan ze tussen je andere muzieknummers. Een podcast gedraagt zich niet anders als een ander mp3'tje.
dat jaquote:Op zondag 15 april 2007 15:54 schreef JoMo0 het volgende:
Terug vind iPod
Sta ik nu al als die persoon bekend jaaquote:Op zondag 15 april 2007 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij niet die kneus die iemand wilde aanklagen omdat ze een milkshake over je maat hadden gegooid??
een ipod nano, kun je weer een dik jaar vooruitquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:25 schreef Stpan het volgende:
Zo, ik wás de trotse bezitter van een iPod Mini. (5gb)
Aanschafdatum: September 2005
Instortdatum: April 2007
Dat is dus 250 euro voor 1,5 jaar aan inferieure kwaliteit. Dit was m'n eerste en laatste iPod ooit. Hij blijft om de 1 minuut melden dat m'n accu leeg is, dat blijft het zwakke punt van dit soort draagbare apparatuur, maar dit is wel heel erg genant.
Iemand suggesties voor een goede concurrent? De Creative Zen vind ik wel aardig, maar een beetje groot, ik hoef niet per se films met zo'n draagbaar apparaat te kunnen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |