Erm, wat is het nou?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik laad mijn Ipod op via firewire(usb).
nou gewoon een standaard iPod Dock Connector met USB 2.0 kabel.quote:
Jankbalquote:Op donderdag 7 december 2006 21:33 schreef Scoutmaster het volgende:
laat maar niemand helpt me maar ik heb et zelf al opgelost moest hard reset doen
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummerquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:39 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb onlangs een manier gevonden om mijn iPod in de auto te gebruiken, en nu gebruik ik hem een stuk meer. En dus komen de vragen
1. Hoe kan ik een speellijst 'geshuffled' afspelen? Hij staat nu op volgorde van artiest en dat is niet zo handig. Of moet ik dat perse in iTunes doen?
2. Kan ik iTunes zo instellen dat ik liedjes op m'n iPod houd die ik op m'n laptop al weggehaald heb? heb maar een 60 GB harde schijf in mijn laptop en een 30 GB iPod, dus dat kan niet lang goed gaan
Bedankt! Wat 1 betreft: onthoud ie die instelling ook? En shuffled hij dan de playlist, of alle nummers die er op staan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:48 schreef Uncle het volgende:
[..]
1. Een liedje starten, dan via 'menu' knop helemala terug ana rhet begin end an staat ergens onderaan shuffle nummer
2. Dan moet je niet automatisch syncen maar handmatig nummers van en naar je ipod slepen, dan kan dat wel.
Zonder weg te geven waar het filmpje over gaat: ik gok dat een Zen in eenzelfde rol hetzelfde resultaat zal geven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:43 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar als kersverse Zen-eigenaar wil ik jullie het volgende filmpje niet onthouden
http://www.youtube.com/watch?v=B8H29jU8Wrs
V.
Volgende week is MacWorld 2007. Ik zou zeker nog even een weekje w88. Er komen een aantal nieuwe producten; mogelijk ook nieuwe iPods.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:30 schreef JeroenV het volgende:
Mijn iPod begint nu langszamerhand echt af te takelen. Batterij snel leeg en ik kom ruimte tekort. Zit dus stiekem te kijken naar een nieuwe. Maar ziet het er uit dat er in een half jaar ofzo nog nieuwe dingen komen? Wil niet dat ik binnenkort iets koop en dan een maand later er nieuwe versies liggen
Hmm, ik zie dat de 8 GB 250 euro kost. Is nog veel geld, maar had duurder verwacht. Maar die is er alleen in het zwart? Is de zwarte kleur nog steeds zo snel vol krassen ed als de eerste Nano's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |