abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53604187
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zondag 30 september 2007 @ 23:39:30 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_53604780
tvp.
Ik heb sinds een week ook een iPod.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2007 @ 23:50:20 #3
159915 -Menn0-
MNO
pi_53605029
Ik heb al 4 jaar iPods
,,/
pi_53620208
Tvp.
Weet iemand hoe je Gedeelde limewire mappen of zoiets (iets nieuws iig) kan verwijderen? Ik heb nu opeens een lijst met muziek van mijn broertje van een andere pc in iTunes staan
pi_53622269
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_53633230
Hey,

Ik woon op dit moment voor een jaar in San Diego, en mijn roommate heeft vandaag zijn iPod Touch ontvangen. Na een tijd ermee gespeeld te hebben bedacht ik me hoe tof dat zou zijn om die in NL te hebben.

Toen bedacht ik me dat ik dat best kan doen, de iPod Touch opsturen naar nederland.. Zou iemand daar interesse in hebben?

Ik zou eventueel ook gewone iPod's kunnen sturen. Aangezien de iPod's hier sowieso goedkoper zijn, en de dollarkoers op dit moment erg laag staat is het een stuk goedkoper.

[ Bericht 20% gewijzigd door Proper_fucked op 02-10-2007 08:24:25 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_53633332
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53633365
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
Serieus? Word de Touche ook gelijk geintroduceerd? My bad dan.. wist ik niet. Ik was bezig met het uitzoeken van de invoerrechten. Ik heb wel eens kleren uit amerika gekocht, en de ene keer betaal je daar wel wat geld voor, en de andere keer komt het zo door de douane heen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:27:23 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53633377
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53633448
Hmm ja ik zie het nu dat de Touch ook gewoon in Europa geintroduceerd wordt.. My bad, dacht dat het net zo ging als de iPhone. Wel een stuk duurder, hier $300 en in Nederland 300 euro(de 8 gb). Gewoon de dollar naar euro verandert. Scheelt $100 :S
pi_53635273
Heb in het verleden een 'gewone' Samsung mp3 speler gehad maar vanwege de hardloop kit (Nike+) heb ik ook een oude Nano (2e generatie) in gebruik ermee en werkt heerlijk. Kijk anders eens op de dit log berichtje van me. Heb je al goede geschikte Nike hardloop schoenen die dit ondersteunen of heb je net als ik 'gewone' Asics of Saucony schoenen? Dan zijn er andere oplossingen zoals de ShoePouch. Scheelt je weer een bak geld om nieuwe Nike schoenen te kopen.
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
pi_53648800
Nog een vraagje: Ik heb een album gedownload, in iTunes geimporteerd en nu kan ik de titel en de artiest enzo niet wijzigen, zelfs het plaatje niet
Iemand een idee hoe dat kan?
pi_53706105
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
pi_53706155
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
Vreemdddd?
--- O, zo!
pi_53706355
1685 songs, 4.8 days, 176.69 GB

en als ik ee bepaalde selectie maak:

120 songs, 7.8 hours, 13.63 GB

lijkt me ook een beetje veel voor 120 liedjes
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:59:52 #16
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_53715413
Dan maar een TVP.
pi_53716536
Een mooi product om je iPod te beschermen tegen diefstal.
Calmer than you are
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:41 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_54014245
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het opsturen van hun iPod voor reparatie?
kom er net achter dat mijn headphone input verneukt is (kan me niet herinneren er extra kracht op gezet te hebben dus het is nogal treurige gebeurtenis voor me)
De Apple site geeft belachelijk hoge prijzen aan (150 euro) en heeft ook geen specificatie voor speciale reparatie van bepaalde onderdelen.
Garantie is inmiddels al verlopen (>1,5 jaar oud) dus lijkt me dat ik nu opzoek moet gaan naar een bedrijfje wat ervaring heeft met iPod fixen?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54015685
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.

Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.

Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
pi_54016633
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:08:03 #21
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_54017992
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tackleberry het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
OOЯ
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:26:26 #22
183993 kevne
show me the monkey
pi_54018417
mijn 1G ipod nano werkt nog perfect en ik heb ook nog de 5.5G video dus tja, n nieuwe kopen vind ik zo'n onzin (hoe graag ik t ook wil!) nu gewoon hopen dat ze kapot gaan zodat ik een reden heb een nieuwe te kopen :p
pi_54018668
Heb sinds een maand de nieuwe iPod Classic 80 gb. Had nogal wat voeten in de aarde om er muziek op te zetten (3gb maximaal), maar sinds Apple een nieuwe opgestuurd heeft is dat ook verholpen. Heb er nu zo'n 250 albums op staan. Het scrollen met de cover flow is echt super mooi, echt geweldig. iSkin hoesje voor de bescherming en 5th gen screenprotector van Brando, welke ik op maat heb gesneden voor de Classic. Ik dacht dat ze identiek waren, alleen bij de Classic ligt het scherm iets terug ten opzichte van de behuizing. Jammer dat Brando nog geen nieuwe protectors heeft gemaakt. Althans, naar mijn weten.

Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
pi_54018915
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef oor het volgende:
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
Ik moet zeggen dat het Touch gebeuren érg fijn werkt, met de iPhone die ik een tijdje terug in mijn handen had kon ik meteen overweg. Maar ik vind het vrij veel geld voor de hoeveelheid opslag die je er voor terugkrijgt.
.
pi_54018932
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:39 schreef j0rrit het volgende:
Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
Ik zet eigenlijk alleen complete albums op mijn iPod, dus dat probleem heb ik niet.
.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:44:15 #26
159915 -Menn0-
MNO
pi_54022796
Ik zet ze onder een album diversen A t/m G en Diversen H t/m Z en stel het worden er teveel in 1 van de 2, maak ik er Diversen A t/m E, Diversen F t/m G en H t/m Z.

(op artiest gesorteerd)
,,/
pi_54029223
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:17 schreef De Wouzeraar het volgende:
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.

Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.

Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
Al gevonden!
pi_54030487
'k Heb nu sinds een week een iPod Touch 16gig. Echt een supermooi ding!
pi_54030945
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef EricG het volgende:
'k Heb nu sinds een week een iPod Touch 16gig. Echt een supermooi ding!
Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.

Of zeg ik nu iets raars?
pi_54031503
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:14 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Ik vond het eigenlijk een beetje groot/duur apparaat voor 8/16 gig.

Of zeg ik nu iets raars?
Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_54050217
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Verder vind ik de iPod touch ontzettend mooi!
(ook al zitten er nu al een paar kleine krasjes op de achterkant )
pi_54050276
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een iPod touch 8GB sinds gister, maar nu heb ik een probleempje met iTunes. Meerdere liedjes willen niet 1 album worden zegmaar, ik heb overal hetzelfde ingevuld maar ze blijven gewoon los staan. Heb ik iets over het hoofd gezien ofzo?
Ik heb idd precies hetzelfde probleem. Nummers die op verschillende albums lijken te staan, met wel precies dezelfde cover art.
pi_54050404
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:59 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Je moet even checken of er niet toevallig een spatie achter de albumtitel staat, dan interpreteert iTunes het als een ander album.

En anders moet je even de albumtitel van één nummer copy-pasten, dan weet je zeker dat ie hetzelfde is.
pi_54050515
O, dit werkt niet altijd.

Iemand anders een oplossing?
pi_54064228
Je selecteerd de nummers... doet rechtermuisknop... klik op info,,, en daar kan je dan dus voor de geselecteerde nummers hetzelfde album naam in vullen.... doe dat dus bij album naam en bij album artiest. bij album artiest kan je dus ook various artist invullen.
--- O, zo!
  zondag 21 oktober 2007 @ 07:47:11 #36
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54067225
Weet iemand een programma om movie's van je oude ipod te halen en op je nieuwe te zetten.

Met de muziek ging alles prima.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 21 oktober 2007 @ 07:57:18 #37
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_54067234
woar
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_54074324
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:10 schreef --- het volgende:
Je selecteerd de nummers... doet rechtermuisknop... klik op info,,, en daar kan je dan dus voor de geselecteerde nummers hetzelfde album naam in vullen.... doe dat dus bij album naam en bij album artiest. bij album artiest kan je dus ook various artist invullen.
Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.
  FOK!fotograaf dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:55:46 #39
159915 -Menn0-
MNO
pi_54273131
Maat van me zegt dat ik mn Touch moet jailbreaken? Why?! 3rd party apps, maar welke?

[ Bericht 1% gewijzigd door -Menn0- op 31-10-2007 13:30:04 ]
,,/
pi_54274816
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 18:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Gedaan, maar het is nog steeds hetzelfde. Vreemd.
De truc is om alle nummers tegelijk te selecteren en dan rechtermuisknop, get info.
Op deze manier verander je het voor allemaal en krijgen ze exact dezelfde titel.

Niet vergeten de boxjes aan te vinken!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:27:05 #41
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54301391
Ik heb sinds 3 weken ook een ipod nano, 2e generatie, roze
Ben er heel blij mee en hij doet het prima, alleen die oordopjes zijn echt klote...krijg er zere oren van en ze blijven niet zitten. Heb nu deze gekocht :

Zijn om mee te sporten eigenlijk, maar zitten heerlijk. Blijven tenminste goed hangen en geen zere oren meer

Heb ook nog een vraag. Bij mijn ipod zat een wit, plastic ding waar je ipod precies in kan en waar je de usb-stekker doorheen kan doen en in je ipod kan doen. Waar is dit witte, plastic ding voor

Op dit plaatje staat ie rechts bovenin...wat is het

To infinity…and beyond!
  donderdag 1 november 2007 @ 16:55:07 #42
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54301687
Als je een universele dock koopt moet je dit erin stoppen en blijft ie goed zitten. De afmetingen van elke ipod zijn anders namelijk.
  donderdag 1 november 2007 @ 17:51:54 #43
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_54302131
Ow oke, en wat kan je met zo'n dock dan weer Ik snap al die zooi echt niet
To infinity…and beyond!
  donderdag 1 november 2007 @ 19:12:09 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54303653
hetzelfde als met dat kabeltje, aansluiten op je PC maar ook aan je TV. Met een AV kabel.
pi_54327680
Zoals al eerder gevraagd, hoe zorg je dat die coverflow compleet is? Als ik bijv. bij een nummer van het album 'Funeral' de albumhoes upload, blijft die afbeelding alleen maar bij dat nummer staan en niet bij de andere nummers die ook bij album als 'Funeral' zijn getagged. Nou snap ik dat wel maar is er een snelle manier om in een keer alle nummers van hetzelfe album de goede afbeelding te geven? Nu moet ik een voor een alle nummers af om de afbeelding in te voegen. En dat duurt lang als je er een van 8 GB hebt.
Nike + iPod, wat is dat eigenlijk?
Let's Rummikub the night away.
pi_54329259
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zoals al eerder gevraagd, hoe zorg je dat die coverflow compleet is? Als ik bijv. bij een nummer van het album 'Funeral' de albumhoes upload, blijft die afbeelding alleen maar bij dat nummer staan en niet bij de andere nummers die ook bij album als 'Funeral' zijn getagged. Nou snap ik dat wel maar is er een snelle manier om in een keer alle nummers van hetzelfe album de goede afbeelding te geven? Nu moet ik een voor een alle nummers af om de afbeelding in te voegen.
Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).

Als hij de cover niet vindt, kan je er op klikken en zoekt hij de cover met google. Vervolgens sleep je het plaatje er naar toe en volgt hetzelfde verhaal.

Echt supermakkelijk!
pi_54330013
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 23:37 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Klik hier en download dan de iTunes Campanion. Werkt echt perfect! Als je een nummer afspeelt zoekt hij automatisch de cover op amazon.com en zet deze bij het nummer + de nummers van hetzelfde album (wel even het goede vakje aanvinken in de settings).

Als hij de cover niet vindt, kan je er op klikken en zoekt hij de cover met google. Vervolgens sleep je het plaatje er naar toe en volgt hetzelfde verhaal.

Echt supermakkelijk!
Dankje!
pi_54336962
Bweeh ik snap het niet. Moet ik nu alles eerst afspelen voordat ik er een albumhoes bij krijg? (ik speel normaal nooit muziek af met iTunes) En ik zie nu wel de albumhoes in de widget rechts op mijn scherm, maar niet in de grote coverflow van iTunes.
Kun je het uitgebreid uitleggen, met precieze instellingen enzo?
pi_54337020
tvp, ik heb nu eindelijk een iPod

en iTunes hulp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_54337497
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:00 schreef SnowCockroach het volgende:
Bweeh ik snap het niet. Moet ik nu alles eerst afspelen voordat ik er een albumhoes bij krijg? (ik speel normaal nooit muziek af met iTunes) En ik zie nu wel de albumhoes in de widget rechts op mijn scherm, maar niet in de grote coverflow van iTunes.
Kun je het uitgebreid uitleggen, met precieze instellingen enzo?
Voor jou altijd.

Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.

Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.

Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.

Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.

Hoop dathet zo lukt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')