abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54987702
Even een vraagje!
Ik heb onlangs van mijn werk een 1GB Ipod Shuffle gekregen. Deze heb ik inmiddels aangesloten etc. Maar ik heb ook een 5e generatie Ipod. Nou wil ik bij die Shuffle de automatische synchronisatie uitzetten, zodat die nummers van de 2 Ipods niet hetzelfde zijn. Iemand enig idee hoe dit moet? Met mijn 5e generatie zie ik wel een hokje in Itunes met ''Muziek en video's handmatig beheren'', maar bij de Shuffle zie ik daar niks staan.

Iemand enig idee?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_54989390
Koop een Zune,,,,,,

Maak afspeellijsten voor de shuffle. zet daar de muziek op, en doe eens bij het tabblad van de ipod de afspeellijst selecteren

dus de ipod in itunes selecteren, dan zie je bovening een tabblad Muziek, en daar kan je selecteren welke je wilt syncen
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  maandag 3 december 2007 @ 12:26:06 #203
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55010750
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Bernie en ik zijn tof.
pi_55011010
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef mordradead het volgende:
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Hieruit blijkt gewoon dat apples kut zijn...
--- O, zo!
pi_55013551
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...

Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
pi_55013627
Vreemd als het bij 2 ipods is... als het 1 ipod was dan was misschien de oplossing, middelste knop en de menuknop ingedrukt houden zodat hij reboot (je ipod). maar als er 2 ipods zijn dan is het wel vreemd .
--- O, zo!
pi_55013651
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
--- O, zo!
pi_55013681
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef --- het volgende:
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
Jep. Ik open itunes en ram dan die ipod erin. Hij gaat wel laden, alleen verder gebeurd er niets dus...
pi_55239005
Een vraag die waarschijnlijk 900 keer al gesteld is, maar wat is een waardig alternatief voor itunes als het gaat om syncen? Liefst een stand-alone programma, dus geen plug-in?

Ik ben echt niet te spreken over itunes, maar ik wel graag playlists kunnen maken en zulks.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_55251357
Hij is inderdaad al vaak gesteld, maar er zijn ook genoeg antwoorden op volgens mij...

Ik gebruik nog steed YamiPod, maar ik sync niet, ik versleep gewoon muziek naar de iPod...
.
pi_55257421
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...

Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
Ik had dat probleem gister, toen herkende die me ipod alleen als een camera.. ik heb toen ff me itunes geupdate en toen werkte alles... misschien dat het daar aan ligt?
[14.gif]
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:47:51 #212
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_55282336
gvd... ben me supermooie glanzend zwarte ipod 80 gb verloren in disney afgelopen woensdag...
Dag erna meteen maar een ipod classic gekocht omdat ik 'm supervaak gebruik in de auto en met fitness, maar vind het matte toch niet echt zooo denderend om heel eerlijk te zijn...

En ik mis nog iets: Bij de vorige serie ipods kreeg je een heel mooi soort van fluwelen/suede bescherm dingetje erbij wat de hele ipod beschermde en je hem maar een heel klein stukje omhoog hoefde te schuiven om 'm te bedienen maar schijnbaar moesten ze zonodig bezuinigen om 'm niet erbij te doen... Dus als iemand weet waar je deze nog kunt krijgen of als iemand deze nog over heeft houd ik me ook aanbevolen

Ook nog een silicone bescherming gekocht maar daarmee lukt het scrollen gewoonweg niet meer...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 16 december 2007 @ 15:11:40 #213
194026 ChrisRip
This is your captain speaking.
pi_55313452
Hey mensen,

Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?

Alvast bedankt!

Chris
pi_55321863
tvp.
pi_55324084
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef ChrisRip het volgende:
Hey mensen,

Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?

Alvast bedankt!

Chris
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
  zondag 16 december 2007 @ 22:59:13 #216
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_55324198
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
En dan 'Deel van een verzameling' aankruisen en het zou moeten werken
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_55341834
Hallo,

Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.

So here it goes;

Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl

*Software probleem
*Kapotte sensor

Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?

Bvd,

Ernstigezaak.
pi_55342231
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,

Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.

So here it goes;

Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?

*Software probleem
*Kapotte sensor

Bvd,

Ernstigezaak.
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
pi_55342393
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,

So here it goes;

*Software probleem
*Kapotte sensor

Bvd,

Ernstigezaak.
Dat is een ernstige zaak . Als het zowel in Muziek , Foto's en Safari niet werkt , vrees ik het ergste. Maar goed ik neem aan dat je gewoon garantie hebt .
pi_55343108
quote:
Op maandag 17 december 2007 18:49 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
Ik zal het eens proberen. Dankje.
Ik heb mijn Ipod touch overigens van de officiele Apple site besteld, en is aan de deur bezorgd door UPS. Indien het nodig blijkt om hem terug te sturen, waar precies moet hij dan heen?

- Edit -

Vergeet dat laatste maar. Heb het al gevonden. Nu afwachten op een e-mailtje en kijken wat ze van me willen.

[ Bericht 8% gewijzigd door ernstigezaak op 17-12-2007 20:41:27 ]
pi_55383384
Hurrah !

Gisteravond zat ik weer eens te pielen met het ding, en opeens deed de coverflow optie het, eveneens kantelde het scherm ook bij Safari en foto's. Het gebeurde eigenlijk pas toen de Ipod twee maal volledig 360 graden ronddraaide in mijn hand... En toen werkte het elke keer zoals het hoorde.

Vreemd, maar misschien moest hij even 'wakker geschud' worden *Happy*
pi_55405230
Great, ik heb een probleem. Who can help me?

Ik wil dus wat nieuwe muziek op mijn ipod touch zetten, en ik sluit t ding dus aan. Maar op de een of andere manier herkent me pc hem niet meer. Hij laadt em wel op, maar als ik bij Deze Computer kijk zie ik niks staan. En als ik dan Itunes aan en uit doe dan krijg ik opeens een bericht dat er een onbekende fout is opgetreden en dat mijn iphone (terwijl ik een itouch heb) niet aangesloten kon worden...
[14.gif]
pi_55428883
Heb de mijne al een tijdje maar sinds gisteren werkt ie niet meer
Hij blijft in LOCK mode staan. Ongeacht wat ik ook doe....
Resetten (menu+play knop indrukken helpt niet (logisch). Resetten via iTunes naar factory defaults werkt niet Helemaal niets helpt... Iemand enig idee??

Ipod Nano 2G
O+ BlaBlub O+
pi_55451926
PROBLEM:

Krijg sinds vandaag met mijn Mini:

Itunes kan de inhoud van de Ipod 'IPOD' niet lezen. Ga naar de tab Samenvatting in de Ipod-voorkeuren en klik op Herstellen om de fabrieksinstellingen van de Ipod te herstellen

Wat moet ik hiermee Ik heb ipod zelf al gereset, maar moet ik dit in Itunes nu ook doen? Ik zie namelijk geen tab Samenvatting in de Ipod-voorkeuren staan

Kan iemand me helpen? damn
Haleloeja
pi_55463773
Ik heb al een jaar of 5 een ipod mini en ik ben nu ook wel weer toe aan een nieuwe.
Ik zit alleen nog te twijfelen welke ik zal nemen.
De Touch ziet er wel het mooiste uit.

Ik vind de nike + functie ook wel erg handig. Is dat ook mogelijk op de Touch?

En wat bedoelde HostiMeister met dit: welke iPhone zooi kan je er dan opzetten?
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')