Hieruit blijkt gewoon dat apples kut zijn...quote:Op maandag 3 december 2007 12:26 schreef mordradead het volgende:
Gofter, was ik gisteren even bij iemand aan het klussen en stop ik m'n ipod in de binnenzak van m'n jas... heeft iemand er iets opgezet en nu is m'n clickwheel de hele tijd ingedrukt![]()
Iemand een idee hoe ik dat ding terug kan krijgen waar hij hoort?
Jep. Ik open itunes en ram dan die ipod erin. Hij gaat wel laden, alleen verder gebeurd er niets dus...quote:Op maandag 3 december 2007 14:59 schreef --- het volgende:
Itunes uberhaubt wel geinstaleerd? misschien een domme vraag, maar omdat je ene reinstall hebt gedaan
Ik had dat probleem gister, toen herkende die me ipod alleen als een camera.. ik heb toen ff me itunes geupdate en toen werkte alles... misschien dat het daar aan ligt?quote:Op maandag 3 december 2007 14:55 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn ipod wordt niet meer herkend door Itunes. In windows wel geloof ik. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?
Heb een reinstall van windows gehad, de vorige keren ging dat gewoon prima icm mn ipod. Het gaat om een 8gb nano 2ndgen. De ipod van mn vriendin, 4gb nano 2nd gen heeft exact hetzelfde...
Windows vind wel nieuwe hardware, alleen koppelt ie verder niets. Heb verschillende USBpoorten geprobeerd
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?quote:Op zondag 16 december 2007 15:11 schreef ChrisRip het volgende:
Hey mensen,
Ik heb het album Dream Dance Vol. 45 gedownload en op iTunes gezet. Nu zet ie alleen elk nummer in een eigen album omdat het verschillende artiesten zijn. Ik heb alles geprobeerd: aangefinkt dat ze bij elkaar horen, groepering, positie onthouden. Weet iemand hoe ik ze als 1 album laat herkennen?
Alvast bedankt!
Chris
En dan 'Deel van een verzameling' aankruisen en het zou moeten werkenquote:Op zondag 16 december 2007 22:53 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Allemaal de albumnaam "Dream Dance Vol45" geven?
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.![]()
So here it goes;
Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl
*Software probleem
*Kapotte sensor
Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?
Bvd,
Ernstigezaak.
Dat is een ernstige zaak . Als het zowel in Muziek , Foto's en Safari niet werkt , vrees ik het ergste. Maar goed ik neem aan dat je gewoon garantie hebt .quote:Op maandag 17 december 2007 18:32 schreef ernstigezaak het volgende:
Hallo,
Ik heb onlangs een berichtje geplaatst op een Apple thread, waarin mijn probleem beschreef met de Ipod Touch coverflow. Nu vind ik hier dus een wat meer op Ipod-gerichte thread, en doe ik nog een poging in de hoop dat ik niets over het hoofd zie qua suggesties / tips die me eventueel zouden kunnen helpen.![]()
So here it goes;
Onlangs heb ik een Ipod Touch 16gb gekocht. Alles werkt prima, behálve de Coverflow optie. Ik volg de juiste instructies op zowel de Guided tour ( op de Apple site ) en in het kleine handleidings boekje, maar hij weigert Coverflow te starten als ik mijn Ipod 90 graden draai. Heeft iemand anders hier problemem mee, of eventueel een idee wat de oorzaak is?
Eerder genoemde 'mogelijke' oorzakenl
*Software probleem
*Kapotte sensor
Als het één van die twee zou kunnen zijn, hoe moet ik dan verder?
Bvd,
Ernstigezaak.
Ik zal het eens proberen. Dankje.quote:Op maandag 17 december 2007 18:49 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Software laten herstellen via itunes? Als dat niet werkt zou ik hem terugsturen... Heb zelf de 16 touch ook, maar als dat bij mij zou zijn zou ik hem toch echt terugsturen..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Euhm ja... Ik heb er ook even mee gespeeld maar hij is kleiner dan mijn 30Gb classic, heeft ongelooflijk meer opties als je er iPhone zooi op zet en is veel leuker om te bedienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |