quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:29 schreef Tackleberry het volgende:
Weet iemand een site waar je alle iPods (dus ook oude versies) met elkaar kunt vergelijken? Bijvoorbeeld qua afmeting.
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:06 schreef ryan_atwood het volgende:
Mensen, is het mogelijk om mijn iPod op 2 computers bij te houden, waar allebei iTunes op staat??
Thnx, nog een ander vraagje: Kost het geld om via iTunes albumillustraties op te halen of is dat gratis. (er van uitgaande dat je de muziek niet geheel legaal hebt verkregen).quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
is het volgende dan ook mogelijk:quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk mits op beide computers dezelfde OS draait. Dus of windows of mac.
1) Dunno....quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:48 schreef ryan_atwood het volgende:
Nog weer 2 vraagjes:
1. Je kan songteksten in iTunes zetten. Is het dan ook mogelijk deze op je iPod te zien??
2. Als ik een DVD heb en die op mijn iPod wil zien. Hoe doe ik dat dan. Volgens mij moet je het omzetten naar een bepaald formaat. Met welk programma doe ik dit en hoe?
Handig programma! Het gebeurt echter wel eens dat het album wel in dat schermpje van die Wdiget komt, maar dat hij niet door wil naar iTunes. Hebben jullie dat ook wel eens?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:30 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Je opent idd iTunes en die widget. Als je een nummer afspeelt zoekt ie de cover en komt die in de widget te staan. Je moet dan nog even wachten voordat de cover ook in iTunes wordt geplaatst. Dat duurt iets van 20 seconden dacht ik. Dat kan sneller via: linkermuisknop, export artwork to iTunes. Als hij de cover op amazon.com vindt, vult de widget automatisch ook het album in bij de 3D tags.
Als jij bij (rechtermuisknop) Widget preferences bij de tab "artwork" ook net boxje voor "export artwork to every track on current album" aanvinkt, zet hij ze ook bij de andere nummers van dat album, als je 3D tags goed zijn.
Als je bij dezelfde tab ook "always search for artwork with Google when clicking on cover art" kun je op de widget klikken als hij de cover niet vindt op amazon.com. Je kan dan gewoon het plaatje naar de widget slepen. En dan weer hetzelfde verhaal. Als dit niet goed gaat kan je ook altijd de afbeelding uit Google naar je iTunes slepen.
Wat ik heb gedaan: als je een keer je compu niet gebruikt, gewoon iTunes starten, widget starten, iTunes op shuffle en weglopen. Als je weer terugkomt heeft hij meestal al een heleboel covers gevonden. De overige kan je handmatig starten of met Google zoeken.
Hoop dathet zo lukt!
Programma'tjes zoals Yamipod biedt je de mogelijkheid om bestanden van je iPod te kopieren. Vervolgens kun je het spul weer in een nieuwe iTunes library mikken. Deze moet echter wel gelijk zijn aan de library waarmee je iPod in de 1e instantie mee gesynct is, anders gooit hij spul van je iPod af...quote:Nee volgens mij is dat laatste niet mogelijk. Je kunt wel muziek op je iPod zette en verwijderen maar volgens mij niet kopieren zeg maar zover ik weet tenminsten naar een andere computer. Maar volgens mij zijn er wel programma'tjes voor.
En over die album illustraties dat kost geen geld zover ik weet.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef TwyLight het volgende:
Gewoon een playlist maken een daar in alle nummers die je op je iPod wil hebben inzetten, en vervolgens in het ipod menu in itunes aanvinken dat je alleen die playlist wil syncen.
Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:30 schreef TwyLight het volgende:
Het beschermd wel goed tegen krassen en vies worden, maar als je hem op de vloer laat flikkeren gaat die net zo snel stuk als anders
Condooms moeten om "Piemols" niet om iPods .quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:33 schreef Piemol het volgende:
Ik heb voor de nano een condoom....een rubber hoesje....erg handig en zit er sinds minuut 1 toen ik um kocht eromheen
Enige probleem is dat soms scrollen niet werkt door dat stukje rubber
niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet als stuiterbal gebruiken. Zo'n shield kan wel , alleen is moeilijk aan te brengen. Ik zou een "normaal" hoesje gebruiken .
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ga ik proberen! Gefeliciteerd met je iPod touch! Bevalt ie een beetje?
Mijn wegebbend evraag nog maar eens even naar voren schuivenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:09 schreef Piemol het volgende:
Ik heb ook maar een vraagje...
SInds ik mijn IPOD heb, heb ik deze gevuld met muziek op deze manier
Ik start ITUNES op , en ga dan naar IPOD (devices) in plaats van de LIBRARY
Dan drag and drop ik mijn muziek files hiernaartoe,pas ik alles aan en klaar
Ik maak dus totaal geen gebruik van de LIBRARY
De vraag: is dit handig? en, hoe kan ik nu dus alles ( muziek, covers etc ) nu ook in mijn LIBRARY krijgen? door hier ook te "drag en droppen" ?
Heb je het nou tegen mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:39 schreef JoMo0 het volgende:
Je bedoelt je muziek in iTunes krijgen ? Ja je kunt ook gewoon in de Library dumpen of afspeellijsten in iTunes maken die je ook weer op de iPod kan synchroniseren.
Wat nouquote:
Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Piemol het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?
Ik heb IPOD gekocht en vanaf dag 1 geen LIBRARY gebruikt
Ik speel geen muziek af op mn comp , en als ik dat doe doe ik dat met Winamp en zeker niet met Itunes.. dus,...Ik ben regelrecht naar mijn DEVICES gegaan (de IPOD) en daar naar "MUZIEK" , en hier dus alle muziek van mn computer 'gedragged', vervolgens alles aangepast (coverflow, album, artiest etc.)
Mijn Ipod zit nu vol met zooi wat dus er niet af mag, alles staat goed
Nu begin ik een beetje mezelf af te vragen of dit handig is geweest, en wil ik weten of ik alles van IPOD naar LIBRARY kan slepen
ALs ik nu ga syncen, dan (denk ik) haal ik alles van mn IPOD af, op een paar tracks na die ik dus nu wel in mijn library heb staan..
Na het syncen, dat wat je in je library hebt, dat komt dan ook in je IPOD, en verder wat je in je IPOD hebt en niet in je LIBRARY wordt dan uit de IPOD verwijderd............... klopt dat?
Sorry maar mag ik even heel hard lachen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight heeft sinds 3 dagen een iPod Touch
Dus als ik nu ga syncen ben ik alles kwijt op de IPODquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja. Je kunt sowieso maar 1 kant op. Van PC/Mac naar iPod , met iTunes is het niet mogelijk om muziek van de iPod naar iTunes te kopiëren. Dus als je nu synct en er staat niets in de library is alles van de iPod ja dat klopt.
Best vreemd dat je win2k nog gebruiktquote:Op zondag 6 januari 2008 17:56 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. M'n vriendin heeft net een nieuwe nano gekregen maar die werkt dus alleen op de laatste itunes die weer alleen op XP en hoger draait. Aangezien ik hier win2k heb zoek ik een oplossing. Misschien een alternatief programma voor itunes? Jullie een idee?
Best vreemd dat ze geen 2k ondersteunen.
Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef FrozenOne23 het volgende:
Weet iemand hier misschien of het mogelijk is om op de iPod Touch streaming video te kijken? Hiermee bedoel ik met name .asx bestanden. Zo nee, kan zoiets wel dmv jailbreaken of iets?
Lekker is dat, wifi + mooi groot scherm is toch perfecte combinatie om zoiets mogelijk te maken? Als Apple de SDK uitbrengt kan het misschien wel gemaakt worden toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:49 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Nee.. alleen .mov... en bestanden van youtube.
Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn oordopjes zijn kaduuk. De linkerdop kraakt gigantisch bij een klein zuchtje bass. Nu heb ik zo'n servicerequestding ingevuld, garantie tot mei 2008 volgens de apple site, en nieuwe doppen besteld.
Nu stond er dus dat ik de oude doppen terug moet sturen (logisch, ter controle, of om misbruik te voorkomen), en als onderpand heb ik dus mn creditcardnummer ingevuld.
Alleen nu staat er dus het volgende:
Invoice details
Item Charge
Total: ¤ 24.00
Worden deze kosten alleen doorberekend als ik de oude doppen niet opstuur, of betaal ik dit nou sowieso? (anders had ik liever iets bijgelegd en cx300's gehaald)
En wat zijn de kosten voor het terugsturen van de oude doppies?
Ja oke. Dat was ik ook van plan. Maar het staat er nu zo raar dat ik al 'gecharched' ben.quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:13 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja als je de oude zelf houdt word dat berekend. Gewoon opsturen dus.
Van de vrachtwagen gevallen zekerquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:48 schreef Snever het volgende:
Iemand ervaring met de Touch? Ik wil deze namelijk deze snel gaan aanschaffen op Chear.nl waar hij aangeboden wordt voor maar ¤ 265,-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |