Je kunt wel webmail benaderen. That's just as good.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:38 schreef --- het volgende:
Ik dacht echt dat er mail op de touch zat... geen mail dus.... mgoed de rest van de ipod touch maakt het niet minder waard.
dude wat heb je er aan? gaar spelletjes koop dan gewoon een psp ofzoquote:Op zondag 4 november 2007 15:13 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb een vraagje over het jailbraken van je Ipod touch. Ik hoef niet te weten hoe het moet want ik neem aan dat dat niet mag. Maar wat is het risico dat het mis gaat (mocht het misgaan vervalt je garantie dan echt?)
En waar staan dan de programma's die ik er op kan sodemieteren?!quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef EvilMarc het volgende:
Nu niet meer
Eerst moest je ontelbaar aantal stappen doen.
Nu ga je naar jailbreakme.com (ofzoiets) en je bent zo goed als klaar.
Dan gaat het namelijk niet gebeuren....quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
This will void your iPod's warranty?![]()
Anybody?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
How to Jailbreak your iPod Touch on a Mac
This will void your iPod's warranty?![]()
Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Anybody?
Sommige sites zeggen van wel, sommige van niet....
Ik doe het nu zelf via de iTunes Companion widget (google er maar even op). Werkt enorm snel en handig want het zoekt automatisch de albums op en die kan je vervolgens met 1 klik exporteren naar iTunes zelf.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef RTGER het volgende:
Woehoe, ik heb mijn Touch 16 Gig!
Zit nu even van alles erop te zetten. Heb alleen een vraag.
Als ik Covers wil toevoegen aan het album... selecter ik het album => Rechter Muisknop; Info Toevoegen => En dan Illustratie.
Vervolgens duurt het dan echt 2 minuten voordat hij klaar is. Hij gaat van alles doen... ID3Tags Schrijven enzo.
Kan dit niet op een snellere manier?
Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt mequote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
De widget voegt het bij mij automatisch aan alle nummers van hetzelfde album toe. In dat geval staat er overal een plaatje over "drag album art here" en niet alleen bij het eerste nummer.
Dit gaat echter alleen op als bij alle nummers precies dezelfde album titel staat.
Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).quote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef merino het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso het geval want anders kan iTunes het ook niet juist op albums ordenen lijkt me
nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)quote:Op woensdag 7 november 2007 19:07 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Jawel hoor, want dat doet hij denk ik op alfabetische volgorde, dus als het op elkaar lijkt staat het ook bij elkaar (denk aan een extra spatie ofzo).
Oja, dan wel inderdaad!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef merino het volgende:
[..]
nee in album weergave zet hij dat alsnog als twee aparte albums neer (ben extra spatie namelijk al enkele keer tegen gekomen)
Dat heb ik ook, ja. Gelukkig werkt handmatig dan nog wel.quote:Nja alles werkt in ieder geval nu. Jammer dat ik opnieuw moest beginnen maar gelukkig eerder dan later (heb nog heel wat gigabytes te gaan).
Enige wat iTunes Companion nog niet helemaal goed doet is bij 1 op de ongeveer 15 albums weigeren de art te exporteren naar iTunes. Maar ja handmatig kan altijd ook nog
op de nano zit toch ook gewoon cover flow?quote:Op woensdag 7 november 2007 21:28 schreef --- het volgende:
Classic = sneller, qua software kan hij zwaardere dingen aan. zoals de coverflow
Het zit er wel op. maar het flowt niet erg mooi als de classic of de touchquote:Op woensdag 7 november 2007 21:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
op de nano zit toch ook gewoon cover flow?
Wat staat er dan precies ?!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah moet je de kleine letters lezen bij je garantie bewijs.
Ik wil eigenlijk weten wat het risico is, bij hoeveel % gaat het idd mis.
Ohquote:Op donderdag 8 november 2007 16:48 schreef Dos37 het volgende:
Ipod werkt niet met folders. Coverflow is alleen met album's, de covers van albums dus.
Das duidelijk nuquote:Op donderdag 8 november 2007 17:03 schreef Dos37 het volgende:
Je selecteerd al die nummers gewoon, rechtsklikken en info tonen kiezen, dan bij album Mixed invullen en een illustratie naar illustratie slepen.
Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactiequote:Op donderdag 8 november 2007 17:15 schreef merino het volgende:
Piemol, als je wilt weten hoe album art in iTunes te krijgen lees dan gewoon eens geduldig terug in dit topic.
Het lijkt me sowieso geen verkeerde strategie om eens wat basic informatie rondom de iPod en iTunes op te zoeken als ik je posts zo lees
ga nou eens gewoon geduldig terug lezen (liefst vanaf een paar topics terug) en dan ben je na afloop een stuk wijzer over het fenomeen de iPod.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:36 schreef Piemol het volgende:
[..]
Dos heeft het editen al duidelijk gemaakt met zijn reactie
coverflow...dat staan in het topique? zal even kijken dan ;-)
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Hey Dos37 jij zei dat er wat stond in je garantiebewijs ofzo? Wat staat er dan?
quote:Does Apple purposely disable software hacks and unlocks with firmware updates?
That’s a good question, and a lot of us would like to know the answer to that. Apple has made statements saying they won’t purposefully disable hacks and unlocks with firmware updates, and the company has also warned users that hacks and unlocks will probably get disabled with future updates.
This is a very gray area as Apple has a partnership with AT&T and various carriers around the world to keep locked handsets in the wild. AT&T and others pay Apple for every iPhone that is activated with their service, so it would make sense for Apple to try to stop unlockers from disrupting its revenue.
Apple announced that it will release an official software development kit for the iPhone/Touch platform for third-party developers in February. Many are suspicious that Apple will force third-party developers into a closed system, requiring all third-party developers to get their apps approved by Apple. If Apple chooses to sell those apps through iTunes, it could see the free third-party apps out today as a threat to app sale revenue through iTunes. As a result, it would make sense for Apple to try to stop hacks in future updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |