Hij kan het hebbenquote:Op zondag 30 september 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Huub vreet ook lekker door.
quote:Op zondag 30 september 2007 22:20 schreef chufi het volgende:
Volgens mij mag Luuk, gewoon zn promotie werk blijven doen en zal dus af en toe de kooi uitgaan. De kans is groot dat er dan af en toe een speler mee mag .
Je eerste COS.quote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Brain is in een romantische bui terug gekomen van zijn 8 uurtjes vrij. Hij heeft een knus avondje met Amanda gepland met een flesje wijn en kaarsjes. Brian heeft vandaag geleerd dat het verkeerd is om zo tegen Amanda te schelden en biedt alvast zijn excuses aan voor de volgende keer dat hij zegt dat ze haar kutschmoel moet houden.
[afbeelding]
Rond 9 uur vanavond kwam Double L de villa in als gastbewoner.
[afbeelding]
Double L was een tijdje geledenin de kooi om een clip op te nemen en heeft het toen heel gezellig met Nadia gehad, hij vond haar een lekkere chick en Nadia heeft lekker met haar platte kont tegen Double L zijn edele delen aan staan schurken, zich niet bewust van de gevolgen.
[afbeelding]
Nadia glijdt binnen korte tijd al van haar stoel en heeft een schoon broekje nodig en Dennis vind het allemaal maar zozo en plakt zijn haar nog even in model.
[afbeelding]
Om ons een saaie stream-avond te bezorgen wordt er straks waarschijnlijk weer een filmp gestart.
Met dank aan een ieder van wie ik caps heb geleend.![]()
---
Afgelopen nacht 5 keer, vannacht 6 x die duim er door drukken tussen wijs- en middelvingerquote:Op zondag 30 september 2007 22:33 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Waar zou dennix toch aan denken? **let op rechterhandje
Nou, dubbel ll is ook al lekker aan het knallenquote:Op zondag 30 september 2007 22:36 schreef b.a.s. het volgende:
En Jaap moet weer even een boertje laten
[afbeelding]
Ik heb juist het idee dat het andersom is. En geloof dat Nadia juist Luc jaloers probeert te maken ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luc heeft nog wat werk te verrichten. Dennis probeert wanhopig zijn neukertje vast te houden![]()
[afbeelding]
Hij is zijn territorium aan het afbakenen, maar wil niets van de film missenquote:Op zondag 30 september 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luc heeft nog wat werk te verrichten. Dennis probeert wanhopig zijn neukertje vast te houden![]()
[afbeelding]
En zoals altijd zal ie er niet voor schromen om daarvoor weer de onvrouwvriendelijke methode voor te gebruiken. Dus met fysiek overwicht.. Mondeling stelt ie nix voorquote:Op zondag 30 september 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Zal ie wel in zn broek pissen !quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is zijn territorium aan het afbakenen, maar wil niets van de film missen![]()
Om WAT te bewerkstelligen?quote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het andersom is. En geloof dat Nadia juist Luc jaloers probeert te maken ofzo.
Dat kan ze ook nooit van Brianquote:Op zondag 30 september 2007 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
en ze kan haar ogen niet van hem af houden.![]()
[afbeelding]
Apocalypto.quote:Op zondag 30 september 2007 22:44 schreef droomkoningin het volgende:
welke film kijken ze eigenlijk?
Daar hoef je je niet voor te schamen hoor.quote:Op zondag 30 september 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Nadia en Dennis nog steeds zó onnatuurlijk doen.
Redactie DGK mag er AUB een technische storing optreden zodat de film - helaas - niet afgekeken kan wordenquote:Op zondag 30 september 2007 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, dubbel ll is ook al lekker aan het knallen
Bijna zeven.quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef chufi het volgende:
Doe oud zijn N&N eigenlijk bij elkaar opteld qua leeftijd ?
Het enige kindje GODquote:Op zondag 30 september 2007 22:46 schreef mazaru het volgende:
Ik zie nou pas voor het eerst dat Huub een kerstkindje is![]()
Jij hebt de redactie gebeld hè?!quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Beetje bijgelezen, LL als als gastspeler dus, joepie![]()
St. Brian gaat zijn snolletje niet meer uitschelden en nu kijken ze film.
Wat een bofkont ben ik toch als streamer.![]()
Hij is leuk!quote:Op zondag 30 september 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
ik zit ff naar een leuk dgk-filmpje te kijken... lekker vrolijk
Die is leuk!quote:Op zondag 30 september 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
Ow..die ga ik niet huren..quote:
Das volgens mij idd de samenvatting van de dag.quote:Op zondag 30 september 2007 22:49 schreef beequeen het volgende:
Beetje bijgelezen, LL als als gastspeler dus, joepie![]()
St. Brian gaat zijn snolletje niet meer uitschelden en nu kijken ze film.
Wat een bofkont ben ik toch als streamer.![]()
Je hebt me doorquote:Op zondag 30 september 2007 22:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt de redactie gebeld hè?!
"Hallo, ik ben er vanavond niet, kunnen jullie ervoor zorgen dat er he-le-maal niks gebeurd?"
Je zou er toch niet aan moeten denken dat Brian met de kerst geboren wasquote:
Hij is leukquote:Op zondag 30 september 2007 22:47 schreef Desii het volgende:
Vind het naar de gast toe ook wel onbeschoft eigenlijk. Mja, waarom me dat nog verbaasd....quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
Is er eindelijk een gastspeler en dan krijgen ze een film van 139 minuten.
Na 1 minuut genoeg gezien.quote:Op zondag 30 september 2007 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Ondertussen zit ik vol verbazing te kijken naar een filmpje die ik toevallig tegenkwam: Dennis & Nadia VS Brian & Amanda "She's my baby"![]()
Inderdaad ! Ik vind die Luuk ook geen 'echte' vent... Geef mij Dennis maar !quote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef Rapaille het volgende:
Ben ik de enige die (op basis van de screenshot, niet de streams) denkt dat gastspeler er een beetje gay uitziet?
Dit doen ze gewoon om de streamers te pesten.Alle tv tijd was toch al op.quote:Op zondag 30 september 2007 22:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vind het naar de gast toe ook wel onbeschoft eigenlijk. Mja, waarom me dat nog verbaasd....
quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad ! Ik vind die Luuk ook geen 'echte' vent... Geef mij Dennis maar !
quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat je nog niet op je Puch je opwachting hebt gemaakt bij de poort van DGK. Met jou credits kom je zo binnen volgens mij.quote:Op zondag 30 september 2007 22:59 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb nu wel Dennis op mijn mp3-speler ! Als ik dan aan het toeren ben hoor ik mijn Skattiequote:Op zondag 30 september 2007 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen dat je nog niet op je Puch je opwachting hebt gemaakt bij de poort van DGK. Met jou credits kom je zo binnen volgens mij.![]()
Gauw door geskipt iid!quote:
Ik zeg, LL neukt die bitch en jaag Dennix dat hok uit. Oepsquote:Op zondag 30 september 2007 23:04 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
denk dat nadia de enige bewoner is die makkelijk kan vreemd kan gaan en daar zeker met ome luuk best wat voor voelt.
Waar is je strijkboutje?quote:Op zondag 30 september 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik ben bang dat Dennix straks weer wat ruiten in gaat gooien nu zijn rivaal er is.
Is Dimitri trouwens ook aanwezig?
\quote:Op zondag 30 september 2007 23:08 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Ik ben bang dat Dennix straks weer wat ruiten in gaat gooien nu zijn rivaal er is.
Is Dimitri trouwens ook aanwezig?
Top! Dan zien we je binnenkort bij de DGK poortquote:Op zondag 30 september 2007 23:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb nu wel Dennis op mijn mp3-speler ! Als ik dan aan het toeren ben hoor ik mijn Skattie
in mijn oor zingen.............rijdt HEEEEEEEEEERLIJK !!!!
Hou nou op, ik moet naar mijn nest.quote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef mazaru het volgende:
Alsof er magneetjes aan haar ogen zitten
[afbeelding]
Met de bijbehorende babieees, baboeeeeeeeeees en man neem ik aan?quote:Op zondag 30 september 2007 23:05 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb nu wel Dennis op mijn mp3-speler ! Als ik dan aan het toeren ben hoor ik mijn Skattie
in mijn oor zingen.............rijdt HEEEEEEEEEERLIJK !!!!
Baboe is maleis voor kindermeisje. Beseft die lullo dat wel. Slaat nergens op. Of het zou misschien iets in het portugees kunnen zijn.quote:Op zondag 30 september 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met de bijbehorende babieees, baboeeeeeeeeees en man neem ik aan?
Die heb ik even aan de kant gezet. Het werd tijd voor een nieuwe avatar. Of deze definitief is weet ik nog niet.quote:
Ach ja, de griep gaat rond he.quote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
\
Dimi heeft net als Mellis een verplichte ziekte dag opgenomen
Ben je bang dat je een nachtmerrie krijgt?quote:Op zondag 30 september 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hou nou op, ik moet naar mijn nest.![]()
Dan neem ik nog één biertje en blijf nog even hangenquote:Op zondag 30 september 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je bang dat je een nachtmerrie krijgt?![]()
OT. Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad over Natasja, kom daar later op terug.
Das niet leuk geweest dus. Wist je niet eens dat Brian haar ook nog weer gezien heeft vandaag en haar de WAARHEID heeft vertelt . Sterkte !quote:Op zondag 30 september 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je bang dat je een nachtmerrie krijgt?![]()
OT. Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad over Natasja, kom daar later op terug.
Maar wel van Jaap.quote:Op zondag 30 september 2007 23:14 schreef b.a.s. het volgende:
Voor de afwisseling geen starende ogen van Naadje
[afbeelding]
Don't say I told you so.quote:Op zondag 30 september 2007 22:56 schreef Rapaille het volgende:
Ben ik de enige die (op basis van de screenshot, niet de streams) denkt dat gastspeler er een beetje gay uitziet?
half uur per dagquote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Hoeveel uur per week mogen ze tegenwoordig film kijken ?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 30 september 2007 22:51 schreef rooie3 het volgende:
Is er eindelijk een gastspeler en dan krijgen ze een film van 139 minuten.
Volgens mij sinds het bezoek van DOD unlimited...quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Teveel.En deze duurt nog wel meer dan een uur.quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Je hebt nog niks gemist maar na de film, als iedereen naar zijn nest toe gaat verwacht ik nog wat. Alleen ga ik daar geen getuige van zijn maar ean paar van mijn medefokkertjes wel, sowieso (enz.).quote:Op zondag 30 september 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
NOu niks gemist dus, geen info van Brian geen kwade blikken van Brian naar Dennis, Nadia of Jaap. Alleen maar excuses naar Amanda voor als hij in de toekomst nog tegen haar tekeer gaat.
Lullo en lulla beseffen helemaal niks, kan zijn dat ik de vervoeging niet helemaal juist heb van lulla, of is dat ook Portugees?quote:Op zondag 30 september 2007 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Baboe is maleis voor kindermeisje. Beseft die lullo dat wel. Slaat nergens op. Of het zou misschien iets in het portugees kunnen zijn.![]()
Het was toch 7 x 30 min= 3,5 uur ? Denk dat de sessie van donderdag kado is gedaan wegens de actie van Natas ...quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!quote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Top! Dan zien we je binnenkort bij de DGK poort
[afbeelding]
Ben bang van nietquote:Op zondag 30 september 2007 23:10 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Top! Dan zien we je binnenkort bij de DGK poort
[afbeelding]
Weet ik veel (Nena uitspraakjequote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lullo en lulla beseffen helemaal niks, kan zijn dat ik de vervoeging niet helemaal juist heb van lulla, of is dat ook Portugees?![]()
Nee hij heeft nog niets bijzonders los gelaten, dat gaat natuurlijk allemaal straks weer op fluister-modus.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef lorence1 het volgende:
heeft brian al iets over verkregen spelinfo gerept en zoja wat?
Heerlijk zo'n rijke fantasiequote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
Vervolgens gaat Amanda door het stof voor Brian, Luc, Dennis en Nadia.........en alles wordt weer pais en vree![]()
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!
Hoe verzin je hetquote:Op zondag 30 september 2007 23:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
Dennis een beetje inschattend, gaat hij vanavond 10x los op Nadia om aan Luc te bewijzen dat nadia zijn vrouwtje is!
Het zal er zo hard aan toe gaan, dat Luc uit bed komt om te kijken of alles nog wel in orde is daar in dat bed![]()
Luc heeft vervolgens zo zijn buik vol van Nadia, dat hij haar niet meer kan aanzien en richt zijn pijlen op Amanda, die dat heel normaal vindt, want in haar eigen ogen, is Amanda "Gods gift to men".
Vervolgens gaat Amanda door het stof voor Brian, Luc, Dennis en Nadia.........en alles wordt weer pais en vree![]()
Kom je me dan ook ophalen met je Puchquote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als jij meegaat dan start ik de Puch op een vrije dag voor een ritje richting Eemnes !!
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.quote:Op zondag 30 september 2007 23:21 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:
Ik vind Dark's scenario eng realistischquote:
Ik ken lullo alleen van Jiskefet en daar kwam geen woord Portugees aan te pasquote:Op zondag 30 september 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel (Nena uitspraakje). Dennis beseft wel iets en (natte) Nadia ook. En dat heeft niks met een taal te maken.
![]()
Verhip! Ik vond Disana al zo typisch postenquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
OT Heeft Brian Amanda al gewaarschuwd voor Nadia ??? Dit lees ik dus op vol.
Heeft Disana hem gister ook al gezegd. Kom op gebruik je eigen ding!quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.![]()
Haar alter ego, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast dat je de avatar van Disana gebruikt.![]()
Jiskefet, ongeëvenaard.quote:Op zondag 30 september 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken lullo alleen van Jiskefet en daar kwam geen woord Portugees aan te pas![]()
Does it make any difference ??quote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
dgk_fan pas je ava aan anders ga ik niet mee op je Puch naar de poort van DGKquote:Op zondag 30 september 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het heel vervelend dat jij de ava van Disana gebruikt. Nu moet ik zo opletten of jij een uitspraak doet of disana.
OT Heeft Brian Amanda al gewaarschuwd voor Nadia ??? Dit lees ik dus op vol.
Ik lig in een deukquote:
Ben mijn originele kwijt.....sorry, moet hem effe opnieuw maken. Ben zoquote:
Petje op of petje af ?quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
zo vind ik het toch wel een lekker ding
quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Absoluutquote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk niet!!! Jij nooit.............*slijmmodus*quote:
Da's je geraden ook!quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ben mijn originele kwijt.....sorry, moet hem effe opnieuw maken. Ben zo
terug met een eigen icoon........
Dan denk ik even dat oorbelletje weg, trustenquote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut.
Met dat beeld voor ogen duik ik m'n bed in.
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.quote:Op zondag 30 september 2007 23:37 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!!! Jij nooit.............*slijmmodus*
Volgens mij gaan ze nog een feestje doen in de Chill, Nadia zal het straks vorstellen na de filmquote:Op zondag 30 september 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik smeer hem nu echt. Mijn droomscenario voor vannacht: Luc naait Naad naar de zevende hemel en Dennis zingt in een 10 octaven te hoog falset stemetje hoe belabberd hij zich voelt.![]()
![]()
(zal wel niet maar ik vind de fantasie leuk)
Tuste fok!
![]()
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
Misschien moet ie het rappen maar links laten liggen en dan MC worden ofzo.quote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... rakenquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" als rapfiguur.
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
Zo herken ik je weer 100%quote:Op zondag 30 september 2007 23:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lekker ding..........................al zeg ik hetzelf![]()
sterretjequote:Op zondag 30 september 2007 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zal straks of morgen vast wel uit zn slof schieten en DenniX vol in zn .... raken
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .quote:Op zondag 30 september 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Op zich best wel een leuke gast om te zien, maar ik ben niet zo van die rapfiguren.
quote:Op zondag 30 september 2007 23:19 schreef kit2u het volgende:
[..]
Don't say I told you so.
Deze fake Yul Brunner
IK sta al met me laptoppie voor de winkel te wachten, ik wil de eerste zijn die hem koopt!quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
Ik vind er geen *reet* aanquote:Op zondag 30 september 2007 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik vind hem veel te "lief" voor een rapfiguur.
Hij knipoogt ook weerquote:Op zondag 30 september 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo zo herken ik je weer!!! Beterrrrrrrrrrrrrrr![]()
Ow ja, is ook zo. Als het zover is, zal ik met m'n slaapzak voor de Kruitvat gaan liggen.quote:Op zondag 30 september 2007 23:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen hoor. Ik ben weg van de rap en perfecte flow van St. Brian, vooral het gedeelte: "Oh Brian wat je doet doe je goed". Ik wacht met smart op het uitkomen van zijn CD .![]()
fotoquote:Op zondag 30 september 2007 23:40 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft nu echt een hamsterkop.
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.quote:Op zondag 30 september 2007 23:51 schreef Nomrc2 het volgende:
is die kutflim nog niet afgelopen
ik ben alweer bijnna nuchtter
Pic pleasequote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef chufi het volgende:
Mata Hari zit Nix op te geilen met een hand onder zn zwarte blousje
Een Amanda scream; slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2007 23:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem nog een borrel, en zet je streams uit dan heb je misschien meer lol.
Ik doe dat iig, trusten voor iedereen die zijn mand op gaat zoeken, de nachtploeg veel succes met deze ellende en tot morgen.![]()
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.quote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
Hoelang duurt die KUTfilm nog
U kent het plot ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ,nu zijn ze bij de waterval, en daarna moet die ze allemaal nog even doodmaken.
Ja lijkt wel of ik op het verkeerde forum zitquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:02 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, jullie ook opeens zo'n raar template
'k Hoop het, voorlopig vind ik er niks aanquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
ik zie gewoon ava's behalve die van jouquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
ik vind het ook nixquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Taurus het volgende:
Oh ik vind dit niet zo mooiMaar goed, het zal wel gewoon wennen zijn ofzo.
Heb je er dan 1 ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
nu hebben we geen last meer van gekopieerde avatars... (of ben ik de enige waar geen avatars zichtbaar zijn??)
En wie ben jij nou weer. Je hebt zelfde ava als DGK-fan!!! Dat is erg irri.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
K geloof niet dak er snel aan zal wennen...
Vind er ook niks aan en dat ze film kijken is ook niks.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
Mooie avatar !!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik vind het ook nix![]()
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...quote:
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!quote:
Ik ben die van mij ook kwijtquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
ik heb helemaal een gekke layoutquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:08 schreef bosb het volgende:
Zie je de mijne nog ? 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Haha klopt, ik heb dat probleem op een andere manier ondervangen. Gewoon geen ava. Maargoed ook bij de mensen die er een uurtje terug nog wel 1 hadden zie ik ze nu niet meer...
thx dat heb ik dus ook gedaan!!! Ik hou niet van verandering!!quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
offtopic: Onder opties kan je de oude skin zo weer terugzetten.
Bedankt voor de tip.Het is nu weer vertrouwdquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
Ik ga ook nog niet zeuren. Ik zal mezelf ff de tijd geven om er aan te wennen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
IK ga nog niet te snel zeuren, maarrrrrrrr ik vond die andere layout mooier!!!
Bij opties en dan silver kiezen als layout, dan heb je de oude vertrouwde layout weer terug.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:12 schreef cobain94 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:17 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens m'n mandje in. Morgen hopelijk geen film voor ze want dit schiet niet op natuurlijk.
Welterusten allemaal.
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:16 schreef bosb het volgende:
[..]
maar zie er geen enkele meer..... Zal wel opgelost worden denk ik.
Als dubbele L het een beetje had gevolgd , dan wist hij ook wel dat DGK niet meer is wat het was....quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het echt sneu voor dubbele L. Kom je vol verwachting de kooi in, zit je meer dan 2 uur op de bank naar een of andere film te kijken...
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjesquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok zie de mijne wel en de meeste andere ook . Volgens mij hb jij een problleem ! Met je skins dan wel te verstaan.
Zet de jouwe er dan ook maar weer bij. Die had je toch?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:21 schreef bosb het volgende:
[..]
Geduld wordt beloond. Na deze keer F5-en zijn de avatars bij mij ook zichtbaar. Dus ook de 2 flesjes
Dat wijf is gewoon nep.Ze verpest de hele dag de streams.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
Nadia doet wel erg nep nu
bij opties kan je het terugzetten...quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Sorry, waar is optie?
Want hier kan ik niet gauw aan wennen.
Ik had de virusscanner al aan gezet,
maar het is dus iets nieuws, een nieuwe layout.?
Mijn streamverslag verdween 15 minuten geleden.,
opnieuw inloggen.
Tuurlijk niet, dat houdt de sneak voor zichzelf ! En ja spel is spel, wie geeft hem ongelijk?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:31 schreef lorence1 het volgende:
zal brian nog over de spelinfo beginnen, of zal die van zijn familie alle shit die die gehoord heeft moeten schuilen?
Opsluiten , maar dan ergens buiten de Gouden Kooiquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:32 schreef Kaleddis het volgende:
Ach gut, nix z'n hele groepje van Popstars the Rivals hebben aanbiedingen gekregen en zitten veelal in het buitenland. Tja nix, misschien had je daar al je conclusies uit moeten trekken....
Oostenrijk.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:37 schreef chufi het volgende:
Waar zat Luiuk in de bak vanwege drugs ?
Ach zie.. daar komt de info al naar bovenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:40 schreef lorence1 het volgende:
brian verteld amanda dat ze echt samen staan en de rest niet is te vertrouwen. hij gaat jaap er straks op aanspreken dat hij ook na het pact heeft gelogen
Nu uiteindelijk wel. Ze heeft het eindeliujk ingezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:45 schreef lorence1 het volgende:
kim werkt met huub en lieke mee.
Mannie moet nu even een upgrade in de software krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:48 schreef Desii het volgende:
tjonge... wat is Brian weer bezig.... die heeft dus de hele familiedag alleen maar over tactiek gesproken
Nobody is to be trusted volgens Brian...
niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef trettie het volgende:
paranoia is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heeft hij dat gedaan ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:49 schreef Maria44 het volgende:
Brian gooide expres een glas kapot en gooide expres zijn stoel kapot zodat Luuk bang is en niks bij Amanda zal proberen. Want Huub keek naar beneden en Luuk slikte meteen.
Weet zeker dat Huub zijn acht uur beter besteed en gewoon gaat genieten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:51 schreef Desii het volgende:
[..]
niet te krap........ die 8 uur hebben hem geen goed gedaan..... het is nog erger dan het ooit geweest is.
Maar amanda heeft dat denk ik best door maar is weer bang dat hij gaat ontploffenquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:53 schreef trettie het volgende:
Wat een lul is het toch hij heeft gewoon informatie gekregen thuis maar zegt tegen amanda dat ie heeft nagedacht.
Nou zonde van die 8 uur brian en wij geloven je toch niet !
Mannie je moet geen blancs invullen , nee dat doet Brian wel voor je.
Gebroken glas gemist? Filmpje ergens ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:50 schreef avonne het volgende:
aiaiai Brian heeft een glas gebroken en een stoel achterover gegooid, en Brian heeft het GEZIEN bij LUC !!!
Mannie mag NIET toestaan dat hij een hand op haar knie legt !!!!
Mag dat ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:55 schreef Deisyy het volgende:
Dennis gaat Nadia weer uitlaten.
Ik zag dat wel van de stoel en dacht nog dat hij de stoel per ongeluk te hard naar achteren schoof. Maar nu hoor ik dat het was om reacties te testen van de andere mannen.quote:
Dat mag, maar snappen doe ik het nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 00:58 schreef trettie het volgende:
Hij doet echt of hij het zelf bedacht heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou van die man!
Hij gaat er goed over nadenken, maar hij denkt....... nee ik doe nog geen uitspraken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:01 schreef riri het volgende:
brian wil zijn strategie veranderen lijkt het...die
heeft dus echt gehoord van buiten dat dennix en jap niet te vertro
uwen zijn....goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |