Jaap stelde woensdag voor.quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij sprak net al uit dat ie woensdagavond bekend zou maken wie ie de lekkerste vond. Die is dus voor woensdag vertrokken.
ehh die met die maya'squote:Op zondag 30 september 2007 22:14 schreef Kinga het volgende:
Welke gaan ze kijken?
Gaat niet lang duren of die is ook weer nat.quote:Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft nu dus geen slipje aan onder haar broek.
Ze wist het niet zeker maar had het vermoeden.quote:Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Nadia wist al dat Luc als gastspeler zou komen????????
Maar wat gaan ze kijken dan? Er is op zondag geen zak op die tv.quote:Op zondag 30 september 2007 22:12 schreef Dark het volgende:
Goedenavond samen!
Val net binnen en zie Luc als gastspeler..........leuk!
Wat ik niet begrijp, gaan ze nu film kijken?
Kunnen we niet gewoon genieten van gesprekken enzo? De Febo heeft ook weekend, dat begrijp ik, maar alweer een film...........zo saai![]()
Hij heeft een tijdje geleden beelden opgenomen in de Gouden Kooi voor een videoclip. Het was toen wel duidelijk dat hij en Nadia elkaar erg leuk vinden.quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef Donnie29 het volgende:
Heeft iemand zin om mij het verhaal van double l even kort uit te leggen?? Dus zijn geschiedenis in de kooi? Ben het even kwijt.. alvast bedankt..
quote:Op zondag 30 september 2007 22:17 schreef Donnie29 het volgende:
Heeft iemand zin om mij het verhaal van double l even kort uit te leggen?? Dus zijn geschiedenis in de kooi? Ben het even kwijt.. alvast bedankt..
quote:Op zondag 30 september 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is Luke alias Double L. Gagsta rapper uit Limburg. Hij heeft een chill nummer plus clippie opgenomen binnen dgk. 'Get your pimp on!'![]()
Nadia en hij konden het erg goed met elkaar vinden. Nadia vond hem erg mannelijk en hij vond haar een lekker chickie. Dus misschien wordt Nadia wel de bitch van Double L. Of Dennis wordt de bitch van Double L. Dat is ook heel goed mogelijk. Kunnen ze oorbellen ruilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |